Toon posts:

Probleempje, Ik zoek assistentie van TWEAKERS

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik adobe Reader opstart, wil windows installer WINDOWS MESSENGER installeren. Op dat moment geeft hij een foutmelding: Er is een fout opgetreden bij het installeren van assemblyonderdelen.

HOE KAN IK DIT OPLOSSEN BESTE TWEAKERS? :?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 12:23

KatirZan

Wandelende orgaanzak

alles legaal doen?

Wabbawabbawabbawabba

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:34

Nitai

Live the life you love.

lekkere reply, maar Acrobat Reader is gewoon gratis |:(

eigenlijk een topic voor Software Algemeen, maar goed.....

Probeer je temp directory eens een keer leeg te gooien, je setup pakt gewoon het verkeerde setup.exe bestandje. (C:\documents & settings\<profile>\Local Settings\Temp binnen Win2k en WinXP & C:\windows\temp\ binnen Win9x)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Welke versie van Adobe Reader probeer je te installeren?

Daarnaast moet je voor Adobe Reader 6 Windows Journal geïnstalleerd hebben staan. Windows Journal is te installeren via de Windows Update. Dit geldt btw alleen voor Windows 2000 / XP. Maar jij hebt 't hier over MSN Messenger dus ik mag aannemen dat je Winxp hebt.

Heb even een Topic change aangevraagd.

[ Voor 8% gewijzigd door Kickasz op 10-12-2003 15:39 ]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Welkom op GoT, alvorens je iets op GoT post wordt er van je verwacht dat je de Forum FAQ hebt gelezen en dan had je geweten dat je ook de FAQ van het betreffende subforum had moeten worden gelezen.

Blijkbaar heb je niet gedaan want aan je post zijn nogal wat dingen aan te merken:
• Topictitel bevat geen omschrijving van je probleem
• Topictitel bevat CAPS.. :'(
• Je topic staat in het verkeerde forum, dit soort problemen horen thuis in Software Algemeen
• Je openinspost mist een hoop informatie, bijv welke versie van de programma's je gebruikt, welk OS?

Dus ik gok dat deze zo op slot gaat of verplaatst gaat worden, begin maar ff te lezen in de FAQ's en ga ook ff rondzoeken op GoT/internet. Dan kan je in ieder geval melden wat je al geprobeert hebt ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat Sequence zegt ^^^ :)

Probeer het nog eens in SA, met veel duidelijkere omschrijvingen, en schreeuwen hoeft niet ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.