Toon posts:

Zwaar kut!

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Heb laatst een nieuwe pc gehad.. had windows erop opnieuw opgezet geluidskaartje erin gezet en een geheugen chippie erbij gezet.. dit werkte allemaal prima.. Totdat ik bij mezelf op het idee kwam om een iets grotere geheugen chip aan te brengen in de pc.. Ik schuif hem erin pc aan "beep" bekende geheugen beep.. dus ik haal die nieuwe eruit oude er weer in "beep" en dat heb ik nu elke keer dat ding "beept" steeds een keer met opstarten maakt niet uit met hoeveel geheugen chips, grootte, nix werkt heb ook getest of ze werkten op andere pc dat doen ze allemaal... alle kabels zitten verder ook goed... Kortom ik ben d00med :'(.. Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen.. want dit stinkt!

3x 128mb zit er nu in

PS. er zit ook een of ander zwart kastje in de pc met een wit knoppie erop weet iemand wat dat is??

grtz,

Setsuna 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 09:52 ]

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Hmm, probeer het probleem is wat duidelijker te omschrijven.

-Geen enkel geheugenbankje werkt meer?
-Alleen het standaard geheugenbankje werkt?
-Komt de PC voorbij de mem-test?
-Kom je dus ook niet meer in windows?
-Heb je al verschillende locaties voor verschillende geheugenbankjes geprobeerd?
-Wat voor soort geheugen gebruik je?

Vat dit eens samen, en post het dan nog een keer, dan zijn er waarschijnlijk meer mensen die je kunnen helpen ;)

En groeten hoeft niet op dit forumpje.. :)

[edit:]Welkom op dit geweldige forum, kijk eens rond en gebruik de search eens, dan zul je zien dat dit een eindeloze voorraad van technische kennis is.[/edit]

[ Voor 15% gewijzigd door Cereal op 10-12-2003 09:57 ]

Verwijderd

Het zou helpen als je in je topictitel aangeeft waar we je mee kunnen helpen.
Werkt het originele geheugen nog wel?
Welk merk geheugen heb je? En welke snelheid?

• You Go
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:22
Hoi en welkom op GoT!

Lees allereerst de faq: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Daarna zien we wel verder :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door You Go op 10-12-2003 10:01 ]

homo sapiens non urinato in venti adversi

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Probeer idd wat duidelijker te zijn en gebruik leestekens zoals hoofdletters, punten enz.. Kun je een foto van dat zwarte kastje maken en online gooien? Zo is het niet mogelijk om te beoordelen wat voor iets het zou moeten zijn.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Merk /Type can de kast kan misschien een idee geven wat voor zwart kastje dat is

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:54
You Go schreef op 10 december 2003 @ 09:58:
Hoi en welkom op GoT!

Lees allereerst de faq: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Daarna zien we wel verder :Y)
Geregistreerd op Wednesday 10 December 2003 09:16 :)

Verder heb ik geen advies.

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Spidey
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 07:31
MB naar de palestijnen!

Wanneer je praat, herhaal je alleen wat je al weet. Maar als je luistert, zou je iets nieuws kunnen leren

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De topictitel is inderdaad zwaar kut :/

Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

De titel kan namelijk beter en er wordt verwacht dat je eerst vooronderzoek verricht door o.a. de subforum-FAQ en het subforum-Beleid doorneemt eer je een topic opent. Hier in PMG zijn dat dus PMG FAQ en PMG Beleid. Daarin zul je o.a. de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter vinden dat jou in principe al een heel eind verder had kunnen helpen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.