Toon posts:

Probleem Met Msn

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort MSN6 en Msn die standaard bij XP zat.
Maar als ik me wil aanmelden bij Msn6 gaat dat de eerste 5 minuten goed en daarna gaat hij zich afmelden.
Als ik me dan weer ga aanmelden gaat hij automatisch weer afmelden.
Dit moet ik 5 keer ongeveer doen en daar hebben mijn 'contactpersonen' erge last van.
Weet iemand wat ik eraan kan doen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:17:
Ik heb sinds kort MSN6 en Msn die standaard bij XP zat.
Maar als ik me wil aanmelden bij Msn6 gaat dat de eerste 5 minuten goed en daarna gaat hij zich afmelden.
Als ik me dan weer ga aanmelden gaat hij automatisch weer afmelden.
Dit moet ik 5 keer ongeveer doen en daar hebben mijn 'contactpersonen' erge last van.
Weet iemand wat ik eraan kan doen?
ik heb het ook (met de nieuwste msn en met andere) met een ander account nergens last van op andere pc's precies hetzelfde mijn msn loopt te kutten andere accounts doen het prima 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 21:26 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
IceFreak, heb je al geprobeerd de windows messenger te verwijderen? of een reinstall van 6 met misschien een andere versie?

eigenlijk is dat natuurlijk wel triviaal, maar geef eens aan wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen :)

[ Voor 93% gewijzigd door G33rt op 09-12-2003 21:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ehm jah die oude maar dat zegt XP dat hij in gebruik is? Vaag iig

Verwijderd

G33rt schreef op 09 december 2003 @ 21:29:
IceFreak, heb je al geprobeerd de windows messenger te verwijderen? of een reinstall van 6 met misschien een andere versie?

eigenlijk is dat natuurlijk wel triviaal, maar geef eens aan wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen :)
ik heb het op meerdere pc's met verschillende versies het zit bij microsoft zelf ik weet het 98% zeker

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als jij nu eens de faq leest, dan kan je dat probleem oplossen!

Software Algemeen FAQ

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

IceFreak heb je al geprobeerd je wachtwoord te wijzigen zoals ik zei in je eerste topic?

Verwijderd

Topicstarter
Al 3x

• G33rt
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:32:
Ehm jah die oude maar dat zegt XP dat hij in gebruik is? Vaag iig
Zoals je in de WOS FAQ kan lezen, is dat simpel te omzeilen:

[quote]Hoe verwijder ik Windows Messenger uit Windows XP?

Om Windows Messenger niet op te laten starten kun je het volgende doen:

• Start -> Run -> gpedit.msc
• User Configuration
• Administrative Templates
• Windows Components
• Windows Messanger: enable "Do not allow Windows Messenger to be run" and "Do not automatically start Windows Messanger initially"

Je kunt hem ook helemaal verwijderen op de volgende manieren:

• Klik Start --> Run
• type in `notepad x:\windows\inf\sysoc.inf.
• verwijder alle 'HIDE' woorden
• Ga naar Add/Remove Programs en un-install `Windows Messenger`

De derde mogelijkheid die je hebt is deze:
Start --> run en je typt het volgende regeltje:

code:
1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

en je drukt op OK.
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 21:35:
[...]

ik heb het op meerdere pc's met verschillende versies het zit bij microsoft zelf ik weet het 98% zeker
wat wil je precies zeggen? ik snap je post namelijk niet.

IceFreak: pak een vorige versie waar je geen problemem mee had (misschien 6.0 als dit nu 6.1 is, bijvoorbeeld), want ik mag toch aannemen dat je dit probleem pas sinds kort hebt.

En vertel ajb even wat je al geprobeerd hebt, dat scheelt een boel frustratie aan beide zijden (wij geven geen onzinnige tips, en jij word niet opgescheept met onzinnige dingen) :)

[ Voor 24% gewijzigd door G33rt op 09-12-2003 21:42 ]

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb je een router of iets dergelijks? If so: reset dat ding even, en kijk dan of hij nogsteeds disconnect :) Ik heb namelijk wel eens gehoort dat de verbinding gewoon "flikkert".

Nog iets: gewoon een bestand van een aantal (tientallen) mb's downloaden gaat wel zonder onderbreking? Zo ja: dan zal het niet aan je router liggen :)

Verwijderd

Dit probleem heb ik ook laatst gehad. Gebeurde vlak nadat ik update van msn6 had geïnstalleerd. Na enige zoekwerk bleek dat Windows problemen had met opstarten van msn.(2 tegelijk of zoiets)
Ik heb norton winDoctor op los gelaten en daarna geen problemen meer.

Verwijderd

Topicstarter
Het is over :)
Dankzij G33rt :)

• G33rt
Zou je met het oog op de naslag willen zeggen wat nu precies maakte dat het werkte? Dat is handig als iemand het probleem heeft en dit topic zou vinden via de search :)

Overigens vind ik het niet helemaal terecht dat je zegt dat het dankzij mij is opgelost, ik haalde slechts een stuk uit de FAQ aan. Verder had je uinstallen uiteraard als eerste geprobeerd :)

[ Voor 28% gewijzigd door G33rt op 09-12-2003 21:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat van jou?
(ik heb gewoon alle 3 de dingen gedaan die jij zei :))

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mooi dat het opgelost is :)
Kijk de volgende keer goed in de faq voordat je een topic opent. Dat scheelt een hoop gedoe :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.