Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM-IDEE!] Xtreme V1 Case-Mod Schets.. Maken Of Niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo! Mede-Modders!

Ik ben dus van plan om een nieuwe case-mod te gaan maken en heb al wat schetsjes gemaakt...
Nou wil ik een perfecte mod proberen te maken en wat is er nou beter dan een mod waar iedereen wat aan toegevoegd heeft...
Dus kijk naar mijn schetsen en geef je mening, ik zal meer schetsen uploaden zodra ik weer ga schetsen :*) (Vanavond dus als ik aan het spacen ben... }) )

Thnx!
----------
Schets 1; -=Xtreme V1=-
----------
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/CaseSketch-XtremeV1.jpg
En ja... het was 3 uur in de nacht, dus het is een lelijke schets... (zie het brandgat in het LCD scherm aan de voorkant :D)
----------
Oudere schetsjes...
----------
Afbeeldingslocatie: http://pic5.picturetrail.com/VOL99/1690076/3245441/39795715.jpg
Links: Begin van een water-cooled mod maar toen bedacht ik me dat ik daar de doekoes niet voor heb :D | Rechts: Wat mag het zijn?
----------
Klik hier voor een oudere topic van mij met mijn huidige case...

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Lijkt mij op een nogal drukke en rommelige case. Begin eerst eens met een degelijke grotere case te kopen waar je al je spulletjes op wilt plakken.

Verwijderd

Topicstarter
LeonM schreef op 09 december 2003 @ 18:04:
Lijkt mij op een nogal drukke en rommelige case. Begin eerst eens met een degelijke grotere case te kopen waar je al je spulletjes op wilt plakken.
Nou, voordat ik een case ga kopen wil ik eerst een goed idee in mijn hoofd hebben van wat ik ga maken...
Dadelijk koop ik weer zo'n case en ga modden en dan kom je erachter dat de kast of klote is, of alles past er niet in of je kan hem niet modden zoals jij wilt dat ie eruit komt te zien...
Tot nu toe heb ik mijn gedachten kwa case op een 'Beantech BT-8'

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
En wederom een groot opsom topic :|
De smaak van iedereen verschilt, het idee is leuk maar in de praktijk on uitvoerbaar.
Dus maak je mod gewoon helemaal zelf en verras ons :)

Verwijderd

Topicstarter
An00bis schreef op 09 december 2003 @ 18:12:
En wederom een groot opsom topic :|
De smaak van iedereen verschilt, het idee is leuk maar in de praktijk on uitvoerbaar.
Dus maak je mod gewoon helemaal zelf en verras ons :)
De reden waarom ik dit doe is om op xtra en/of nieuwe ideeen komen...
Maar bedoel je dat de case in praktijk onuitvoerbaar is?

Verwijderd

Misschien kan je dit beter in het "Kleine modjes topic" posten. Daar heb ik destijds ook mijn plan neergezet en kreeg een heleboel reacties. Was wel in deel 1, ik weet niet of het in deel vijf nog steeds mag.....

Dan raak ik je wel aan om een computerafbeelding te maken, hetzij met 3d max, bryce oid, het zij met paint, als je daar de kwaliteit voor hebt.

And dude, Drugs are bad mkay?

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:19:
Dan raak ik je wel aan om een computerafbeelding te maken, hetzij met 3d max, bryce oid, het zij met paint, als je daar de kwaliteit voor hebt.
Misschien is een gemiddeld 3D-CAD prog te hoog voor je gegrepen, kan ik opzich wel inkomen, gebruik anders eens potlood en lineaal om te tekenen, daarna grijswaardes erin zetten en daarna eventueel met kleurpotlood inkleuren ofzo. Mocht je markers hebben à la Pantone of Copic is dat natuurlijk beter!

Wat ik jammer vind is dat deze kast nogal standaard is. Ikzelf ben van plan om op zeer korte termijn een case te maken die niet meer binnen die doos vorm valt... Maar ja, daar moet je natuurlijk wel materiaal voor hebben. Ideeën stromen bij mij helaas ook nog niet echt binnen :(

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
Ch!pY-J schreef op 09 december 2003 @ 18:38:
[...]

Misschien is een gemiddeld 3D-CAD prog te hoog voor je gegrepen, kan ik opzich wel inkomen, gebruik anders eens potlood en lineaal om te tekenen, daarna grijswaardes erin zetten en daarna eventueel met kleurpotlood inkleuren ofzo. Mocht je markers hebben à la Pantone of Copic is dat natuurlijk beter!

Wat ik jammer vind is dat deze kast nogal standaard is. Ikzelf ben van plan om op zeer korte termijn een case te maken die niet meer binnen die doos vorm valt... Maar ja, daar moet je natuurlijk wel materiaal voor hebben. Ideeën stromen bij mij helaas ook nog niet echt binnen :(
----------

Het is een schets, geen rechte lijnen, uit mijn hoofd terwijl ik naar de klote was...
Maar natuurlijk heeft niet iedereen de capiciteiten die jij hebt :P
Kijk, ik ben een echte nederlander... Lui dus... Ik ga het dus niet helemaal uitwerken in een 3D-CAD proggie, terwijl als ik dat zou willen dan zou ik dat heus wel hebben gedaan...
Het gaat hier om een case waar iedereen suggesties op kan ingooien zodat er een mooi resultaat komt...

Daarom suggesties graag, zou ik blij mee zijn O-)

Thnx! :*)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:56:

Nou wil ik een perfecte mod proberen te maken
offtopic:
[slijmmode]Die zijn er al. A.P versteegh maakt ze.. alleen ontbreekt nog een groot LCD display aan naar mijn visie.. [/slijmmode]

Maaruh dude, zorg ervoor dat je duidelijke tekeningen maakt :) Maar dit ziet er al oke uit, maar tip misschien. Gewoon beginnen :) hek ook gedaan. Die tekeningen zijn leuk voor inspiratie enz.. maar gewoon beginnen en het project vorm zien krijgen is veel duidelijker..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 18:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:49:
[...]
offtopic:
[slijmmode]Die zijn er al. A.P versteegh maakt ze.. alleen ontbreekt nog een groot LCD display aan naar mijn visie.. [/slijmmode]

Maaruh dude, zorg ervoor dat je duidelijke tekeningen maakt :) Maar dit ziet er al oke uit, maar tip misschien. Gewoon beginnen :) hek ook gedaan. Die tekeningen zijn leuk voor inspiratie enz.. maar gewoon beginnen en het project vorm zien krijgen is veel duidelijker..
Klopt heb je ook gelijk in, maar je moet bedenken dat ik hier in engeland zit en dat even naar de stad gaan en een electro zaakie in duiken er hier niet inzit, dat kennen ze gewoon niet...
Ik moet het over internet bestellen en dat moet dus in 1 keer gebeuren aangezien de verzendkosten hoog zijn...
En ik heb het geld niet om telkens weer wat te bestellen als het mooi is of omdat ik iets verkloot heb omdat ik niet wist waar het precies moest ofsow :P
Ik zal het binnenkort als ik zin en tijd heb het gaan uitwerken in 3D voor jullie... O-)
En ingewikkeld kan ik het niet maken... Ik heb tenslotte (MAYBE!) alleen een dremel en een set schroevendraaiers tot mijn beschikking want ik zit in een studenten-campus, niet meer bij mijn vader thuis met ongeveer een hele karwei met gereedschappen om te gebruiken 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 18:59 ]

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:47:
Het is een schets, geen rechte lijnen, uit mijn hoofd terwijl ik naar de klote was...
Maar natuurlijk heeft niet iedereen de capiciteiten die jij hebt :P
Kijk, ik ben een echte nederlander... Lui dus... Ik ga het dus niet helemaal uitwerken in een 3D-CAD proggie, terwijl als ik dat zou willen dan zou ik dat heus wel hebben gedaan...
Het gaat hier om een case waar iedereen suggesties op kan ingooien zodat er een mooi resultaat komt...

Daarom suggesties graag, zou ik blij mee zijn O-)

Thnx! :*)
offtopic:
Als je een beetje reacties op niveau wilt, moet je zorgen dat je serieus genomen, dat kan je onder andere doen door met een lineaaltje te werken. Vaak is het geschets heel onduidelijk. In grote lijnen begrijp ik je tekening wel, alleen de wat kleinere details (die er nogal veel zijn) komen onduidelijk over.
It were just some tips, waar je niet helemaal voor in de verdediging voor hoeft te gaan!
Maar goed, als je het in 3D gaat doen, ik wacht met smart af! :)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
Ch!pY-J schreef op 09 december 2003 @ 19:48:
[...]

offtopic:
...met een lineaaltje te werken... :)
Okay, ik ga vanavond als ik tijd heb wel een nieuwe tekening maken, of op de pc of op papier :D
offtopic:
Ik zit nu in mijn avond lesje, nix te doen allemaal 40-jarige die geen f*ck weten eigenlijk best wel lachwekkend... Net per ongeluk server uitgezet })

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Als je een leuk idee hebt voor een casemod moet je het gewoon gaan proberen. En als het echt radicaal is vraag je toestemming voor een Casemod in Progress.
Een paar onduidelijke schetsjes leiden namelijk verder nergens toe.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.