Eyj!
Hier is ie dan, mijn casemod
Ik heb hem echt een hele tijd terug gemaakt maar nooit echt de moeite gedaan om hem ergens te posten...
Veel bijzonders is het niet:
- Blue CCFL
- Radio Active Symbol In Side Panel Window
- BayBus
- 2x16 LCD Display
- Clear Blue Leds To Light Up Front Plexiglas
- Transparent Fan with Red, Blue & Green Clear Led
- HDD VU Meter
- Extra Fans (3)
-----------
De case in het licht

De Case in het donker

Schetsen voor een nieuwe case-mod voor de kerst

Ik ga nu aan een nieuw case-mod beginnen die ckers wel de moeite waard moet worden...
Ik heb al wat schetsen die ik binnenkort zal posten maar ik kan nu bijna nix want ik zit in Engeland te studeren en daar zit ik wel op een heel mooi netwerkje met 300 kb/sec _/-o_ download maar ze hebben alles geblokkeerd
....
Maar jullie horen zekers nog van mij...
Trouwens zondag 21 december PC Discount XXL in Expo Center in Henglo, dat word mijn eerste activiteit als ik straks met de kerst ff terug ga naar NL
Greetz, Loco
Hier is ie dan, mijn casemod
Ik heb hem echt een hele tijd terug gemaakt maar nooit echt de moeite gedaan om hem ergens te posten...
Veel bijzonders is het niet:
- Blue CCFL
- Radio Active Symbol In Side Panel Window
- BayBus
- 2x16 LCD Display
- Clear Blue Leds To Light Up Front Plexiglas
- Transparent Fan with Red, Blue & Green Clear Led
- HDD VU Meter
- Extra Fans (3)
-----------
De case in het licht

De Case in het donker
Schetsen voor een nieuwe case-mod voor de kerst

Ik ga nu aan een nieuw case-mod beginnen die ckers wel de moeite waard moet worden...
Ik heb al wat schetsen die ik binnenkort zal posten maar ik kan nu bijna nix want ik zit in Engeland te studeren en daar zit ik wel op een heel mooi netwerkje met 300 kb/sec _/-o_ download maar ze hebben alles geblokkeerd
Maar jullie horen zekers nog van mij...
Trouwens zondag 21 december PC Discount XXL in Expo Center in Henglo, dat word mijn eerste activiteit als ik straks met de kerst ff terug ga naar NL
Greetz, Loco
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 18:17 ]