Office 2003 in het Zweeds

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 18:36
Ik heb hier office 2003 in het Zweeds. Is het mogelijk als ik deze eenmaal geinstalleerd heb dit over te zetten op het Engels of Nederlands door middel van een standaard optie of een Language pack?

Verwijderd

proofing tools O-) kope O-)

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Die werken, geloof ik, alleen bij de Engelse versie...

We have just one world, but we live in different ones...

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:09

Wallie

Herr

Denk het niet... je kan wel de engelse versie nemen en dan MultiUserInterface installeren en vervolgens kiezen in welke taal je Office 2003 wilt zien.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Bartjo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 15:27
mol99 schreef op 09 december 2003 @ 09:49:
Ik heb hier office 2003 in het Zweeds. Is het mogelijk als ik deze eenmaal geinstalleerd heb dit over te zetten op het Engels of Nederlands door middel van een standaard optie of een Language pack?
Nee...
Proofing Tools levert je alleen een woordenboek op. De interface blijft in het Zweeds.
En het genoemde Multilingual User Interface Pack (MUI Pack) kan alleen op een Engelstalige office 2003 worden geinstalleerd (zie http://www.microsoft.com/...2003/four/ch13/IntA03.htm).

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:04
Verkeerde taal gedownload? :9

In de winkel verkopen ze gewoon nederlands en engelse versie hoor.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:25
mol99 schreef op 09 december 2003 @ 09:49:
Wie koopt er dan ook de Zweedse versie .... :+ Zou zeggen : ga terug naar de winkel en zeg dat je de nederlandse versie wilt :) B)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 12:58

Il Ljama

Spits ya in the face!

Interessant idd Zweedse versie. Ben benieuwd waar TS deze gekocht heeft :+

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:20

spok9

Groen...

Il Ljama schreef op 09 december 2003 @ 13:13:
Interessant idd Zweedse versie. Ben benieuwd waar TS deze gekocht heeft :+
In Zweden natuurlijk |:(

Ik werk hier in Denemarken toch ook gewoon met de Deense Office ;)

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 12:58

Il Ljama

Spits ya in the face!

spok9 schreef op 09 december 2003 @ 13:23:
[...]

In Zweden natuurlijk |:(

Ik werk hier in Denemarken toch ook gewoon met de Deense Office ;)
Was ironisch bedoeld omdat ik niet geloof dat iemand in een vreemde taal zo'n duur pakket koopt en achteraf gaat kijken of de taal aangepast gaat worden. Maar nu je er serieus op ingaat; wel eens van webshop gehoord? Of rij jij voor Engelse software naar Engeland :X

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Verwijderd

Hilarisch:
ik heb per ongeluk de chinese versie van office xp gekocht
_/-\o_

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:20

spok9

Groen...

Il Ljama schreef op 09 december 2003 @ 16:42:
[...]

Was ironisch bedoeld omdat ik niet geloof dat iemand in een vreemde taal zo'n duur pakket koopt en achteraf gaat kijken of de taal aangepast gaat worden. Maar nu je er serieus op ingaat; wel eens van webshop gehoord? Of rij jij voor Engelse software naar Engeland :X
Ow... jij dacht dat ik serieus was? :D

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Verwijderd

spok9 schreef op 12 december 2003 @ 13:52:
[...]

Ow... jij dacht dat ik serieus was? :D
Die wordt idd wel het meeste aangeboden op inet. Ik moest ook effe zoeken voordat ik een normale engelse versie had.

Verwijderd

F_J_K schreef op 26 november 2003 @ 23:00:
[...]

:D

En ik maar denken dat die "gekochte" versie ondertussen wel naar de Grote Warez Hemel gegaan zou zijn, ondertussen had je een nieuwe kunnen kopen :+

Maar goed, ondertussen zijn er hier in SA in de search best wat topics met dezelfde vraag te vinden: het gaat dus geld kosten om 'm te vertalen - gewoon een NL versie kopen is goedkoper, Office XP zal nu wel in de grabbelbak zijn te krijgen :P

En de reden van de kick: e-mail of Vraag en Aanbod op de frontpage: www.tweakers.net :Y)
antwoord wordt dus in dat kuchtopic gegeven :)

Verwijderd

je mag toch gewoon de key van die zweedse gebruiken voor een nederlandse? zolang je die zweedse dan maar niet meer gebruikt.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zie chinese versie office xp + de search dus. Hier zijn al best wel wat topics over geweest...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.