chinese versie office xp

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb per ongeluk de chinese versie van office xp gekocht (*kuch*) :o :P

als ik wil installeren krijg ik ipv tekst blokjes te zien wat niet zo optimaal leesbaar is voor mij.. weet iemand ook of die setup ook in het engels te doen is? En is een chinese versie ook alleen chineestalig of kun je ook switchen naar engels?

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
ik denk dat je het beste de Engelstalige kan kopen *kuch*.
ik heb zelf ooit de Japanse versie van winXP gekocht *kuch*. daar kwam ik ook niet omheen. ik heb toen maar gewoon de Engelstalige gekocht *kuch*.

>:)

Verwijderd

waar heb je die gekocht china ??

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

(jarig!)
He, die heb ik ook "gekocht". Toch maar ff een ander "kopen". }) *kuch*

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij kan je een Nederlandse versie ook niet ineens zo wijzigen dat ie alles in het Engels aangeeft. Dus ik denk dat dat ook niet mogelijk is met de Chinese versie, helaas.

Smart Thinking. :z

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

nee dat lukt idd niet, heb ik ook al mee zitten kloten, mit ein deutsche office :P

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 16 november 2001 11:41 schreef -Dissection- het volgende:
waar heb je die gekocht china ??
nee, ik heb 'online geshopt' *D :P

maareh das dus jammer dat ie niet te veranderen is naar engels.. NL versie is idd alleen NL maar misschien is China versie wel meertalig omdat ze van die moeilijke tekenstjes gebruiken.. die snappen ze vast niet allemaal :D

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:35

Twarp

just grin...

Goed, aannemende dat je een goede versie van office heb gekucht, kan je natuurlijk ook die cursus Chinees van welk opleidings instituut dan ook een gaan doen. Tot die tijd moet je de ondersteuning voor Simplfied chinese installeren in je windows om de juiste karacters (chinese letters voor de on wetenden onder ons) weer te geven. Verder riekt dit topic naar een slotje btw.

Meh ...

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Veel mensen hebben last van de hoest hier ;)

Mischien moet je de NL's kopen *kuch*. O jee ik pas ff snel mijn stophoest ! :)

dikzak

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
(jarig!)
is er eigenlijk een belgische versie? zo ja, dan wil ik die echt *kuch*kopen

Verwijderd

LOL! Volgens mij moet je 'm gewoon ruilen, maar volgens mij is het meer in jouw geval opniuew downloaden >:).. Ik denk niet dat je op een mooie regenachtige dag naar de Dixons ging en "per ongeluk" de f*ckin Chinese versie ging kopen ?!?!?! Ehehehe, ik weet het ook niet.. Veel succes in ieder geval!

Verwijderd

In plaats van steeds de verkeerde versie van Office XP te kopen kunnen jullie beter dit bij de apotheek/drogist halen :+ :

Afbeeldingslocatie: http://www.rawleigh.co.nz/rawleigh/images/cough11.jpg

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Heb je niet een een of andere kennis waar je Office 2002 volledig kunt dingesen ;)?

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Koop gewoon een nieuwe :Z

Verwijderd

Heb je al een oplossing voor je chinese versie van Office XP? anders wil ik hem wel overkopen... ( tegen een redelijke prijs...)

Verwijderd

Tis toch niet zo moeilijk ? Leen van iemand de engelse / nederlandse office. Je hebt de licentie al dus je mag hem gewoon installeren. Maak voor jezelf dan gelijk even een kopietje, kuch rochel uggh

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

beetje oud topic he...

ennuh Beppie Bauer, als je het nog niet doorhad, hij had hem gedownload ;x

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 10:04
ik wil niet al te veel zeggen, maar dit topic is al 2 jaar oud, de kans dat hij hier kijkt lijkt mij erg klein.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 22:42:
Heb je al een oplossing voor je chinese versie van Office XP? anders wil ik hem wel overkopen... ( tegen een redelijke prijs...)
nee man ik heb nog steeds gene oplossing !!! Ik zit dus nog steeds met een chinese versie :( Ik weet inmiddels al wel hoe ik bestanden kan openen en opslaan :)

• Boy
  • Laatst online: 03-09 18:09

Boy

www.byoscoop.nl

kevinp schreef op 26 november 2003 @ 22:50:
ik wil niet al te veel zeggen, maar dit topic is al 2 jaar oud, de kans dat hij hier kijkt lijkt mij erg klein.
LOL! :D hij kijkt dus echt wel nog...en reageert zelfs binnen een dagkwartier...

[ Voor 3% gewijzigd door Boy op 26-11-2003 22:53 ]

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 10:43

--MeAngry--

aka Qonstrukt

OMG, dat een moderator hier nog niet naar heeft gekeken! :D Whahaha, maar voor zover ik weet (*kuch*kuch* tis besmettelijk... :| ) is het niet mogelijk om een Chinese Officeversie 'om te zetten' of te vertalen naar een Engelse of Nederlandse.

Slimste lijkt mij gewoon een nieuwe Nederlandstalig CD van Office 2003 te kopen ;)

[ Voor 24% gewijzigd door --MeAngry-- op 26-11-2003 22:56 ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• Palomar
  • Niet online
Boy schreef op 26 november 2003 @ 22:52:
[...]

LOL! :D hij kijkt dus echt wel nog...en reageert zelfs binnen een dagkwartier...
doh.. is best lastig hoor office in chinees (2 jaar al nu!).. dus ik ben nog steeds in voor een oplossing.

• Puck
  • Laatst online: 04-09 12:33

Puck

EINDBAAS.org

* Puck lacht zich kapot

Palomar, je hebt die versie ook echt al 2 jaar lang geinstalleerd staan? :P Het went he :D

Arrived anxious, left bored

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Palomar schreef op 26 november 2003 @ 22:51:
nee man ik heb nog steeds gene oplossing !!! Ik zit dus nog steeds met een chinese versie :( Ik weet inmiddels al wel hoe ik bestanden kan openen en opslaan :)
:D

En ik maar denken dat die "gekochte" versie ondertussen wel naar de Grote Warez Hemel gegaan zou zijn, ondertussen had je een nieuwe kunnen kopen :+

Maar goed, ondertussen zijn er hier in SA in de search best wat topics met dezelfde vraag te vinden: het gaat dus geld kosten om 'm te vertalen - gewoon een NL versie kopen is goedkoper, Office XP zal nu wel in de grabbelbak zijn te krijgen :P

En de reden van de kick: e-mail of Vraag en Aanbod op de frontpage: www.tweakers.net :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.