Ok, here's the deal:
ik heb al 2 jaar een abbo op Wanadoo ADSL. De eerste dag dat ik mijn modem kreeg heb ik deze getweaked en hij diende als router. Scheelde weer centjes. Maargoed, sinds die dag geen problemen gehad!
wanadoo.
Zaterdagmiddag wil ik op internet ( goh ) en tot mijn grote verbazing deed hij t niet
na alles 4 keer gecontroleerd te hebben ( mamma wil wel eens n verkeerd kabeltje uittrekken en mn broertje wil wel eens op n verkeerd knopje drukken) kwam ik tot de conclusie dat het dus aan wanadoo moest liggen. Dus ik vandaag maar opbellen... Helpdesk
Druk een 2 bla bla, nagoed, ik kreeg een vriendelijke meneer er aan die mij hielp
Na een half uur alles doorgesproken te hebben ( a 10 cent p/min
) zei hij dat ik even moest blijven hangen. Toen kreeg ik een andere meneer er aan.
Jah, heb je soms een router er tussen zitten ?
- euh, nou, ik heb mijn modem getweaked tot router
JA, daar ligt het dus aan, moet je alles resetten en een nieuwe router kopen
-
maar hij heeft t like 2 jaar gedaan ofzo
Toch ligt het daar aan, bedankt voor het bellen * klik *
-
En nu?
Ik ben iig mn modem aan t resetten / opnieuw tweaken, het lijkt me stug dat het ineens aan die tweak ligt. Toch ?
ik heb al 2 jaar een abbo op Wanadoo ADSL. De eerste dag dat ik mijn modem kreeg heb ik deze getweaked en hij diende als router. Scheelde weer centjes. Maargoed, sinds die dag geen problemen gehad!
Zaterdagmiddag wil ik op internet ( goh ) en tot mijn grote verbazing deed hij t niet

Druk een 2 bla bla, nagoed, ik kreeg een vriendelijke meneer er aan die mij hielp

Jah, heb je soms een router er tussen zitten ?
- euh, nou, ik heb mijn modem getweaked tot router
JA, daar ligt het dus aan, moet je alles resetten en een nieuwe router kopen
-
Toch ligt het daar aan, bedankt voor het bellen * klik *
-
En nu?
Ik ben iig mn modem aan t resetten / opnieuw tweaken, het lijkt me stug dat het ineens aan die tweak ligt. Toch ?