volgens mij heb je hier met de 2000XP Pro versie te maken, leuk processortje, maar
ik snap de benaming niet, want zo pro komt ie niet over.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 13:55 ]
Verwijderd
Die bestaan niet.QSYS schreef op 08 december 2003 @ 13:29:
volgens mij heb je hier met de 2000XP Pro versie te maken, leuk processortje, maar
Heb jij meer informatie over deze processor? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord en kan er bij AMD ook niets over vinden. Of wordt deze misschien alleen in het buitenland (België en Friesland) verkocht?QSYS schreef op 08 december 2003 @ 13:29:
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 14:09 ]
Jij HEBT ook een AMD 2000+. Die draait op 1,3 GHz.Processor: AMD 2000+ met zeer stille cooler
[ Voor 21% gewijzigd door dreeke op 08-12-2003 14:11 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
[ Voor 10% gewijzigd door dreeke op 08-12-2003 14:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Precies, dat bedoel ik ook. Het is niet een echte specificatie, maar verzonnen door de leverancier in dit geval.Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 14:17:
De 2000 slaat dan op een rating als ik het goed heb, en niet op een product-code of zoiets?
Nee bij hem zit er als het goed is geen processor op. Hij heeft er een pcchips M810LU in zijn systeem zitten en dat is volgens mij een moederbord zonder geïntegreerde processor.dreeke schreef op 08 december 2003 @ 14:13:
http://www.kcn-computer.d..._info.php/products_id/439
Hier heb je zo'n moederbordje met CPU erop.
Gewoon 2000+.
2000+ is niet hetzelfde als een XP 2000+. Dus je hebt geen recht op geld terug vanwege dit feit. Misschien vanwege iets anders, maar die CPU klopt gewoon.
Overigens is een 2000+ ook niet hetzelfde als een Duron 1300.
[ Voor 16% gewijzigd door kwiebus op 08-12-2003 14:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Misschien zie ik iets over het hoofd maar volgens mij heeft de koper een M810LU moederbord in de pc zitten:Wonka schreef op 08 december 2003 @ 14:58:
De koper zegt dat in de pc die hij gekocht heeft dit moederbord zit :
http://www.pcchips.com.tw/product/M810DLUv75c.html
Met een AMD Duron onboard.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, alleen bij het moederbord staat erbij dat het om een geïntegreerdeWonka schreef op 08 december 2003 @ 15:31:
... alweer vreemd dan dat hij op zijn site enkel het type mobo van PCCHIPS MET CPU onboard verkoopt
http://www.aldatho.be/cat..._info.php?products_id=218
dus ik vermoed dat het uiteindelijk ook *dat* mobo is dat erin zit ...
[ Voor 8% gewijzigd door kwiebus op 08-12-2003 15:57 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door NomadTitan op 08-12-2003 18:13 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2003 19:10 ]
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Abbadon op 13-12-2003 18:10 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Opa op 09-12-2003 12:02 ]
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Hoezo kan je daar niet zoveel aandoen, hier kunnen ze het wel:Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 11:43:
Ik kan begrijpen dat dit bij sommige mensen voor verwarring kan zorgen, maar ik kan daar wel niet zo veel aan doen.
Verwijderd
Verwijderd
Kijk, dit stukje is dus gevaarlijk. In goed plat Amsterdams noem je dat ' liegen in commissie '. Het is niet waar , het is wat de topicstarter en ons dwarszit, en het is klakkeloos van Pcchips overgenomen.De processor die je hebt is inderdaad een AMD 2000. Dat is echter geen Athlon XP. In feite is dat inderdaad een Duron, maar de nieuwe marketingbenaming hiervoor is AMD 2000. Die naamgeving wordt eigenlijk overal gebruikt(tijdschriften, bij groothandels, bij concurrenten,..) Als je je pc opstart zal je trouwens ook merken dat de Bios AMD 2000 weergeeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 13:57 ]
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 15:34 . Reden: typos.. ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door star-saber op 09-12-2003 20:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Toen ik m'n Thunderbird op m'n k7s5a prikte, stond ik ook ff gek te kijken. Maar goed, idd gewoon ff BIOS aanpassen.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 11:01:
Ik weet niet of iemand dit al had gezegd maar het kan ook zijn dat je processor wel gewoon een AMD XP 2000+ is alleen dat het moederboard staat ingesteld op een FSB van 100mhz die moet je handmatig veranderen naar FSB van 133, dat had ik ook met een ECS k7s5a moederboard.
Mwah, hier zet jezelf toch aardig te kijk,star-saber schreef op 09 december 2003 @ 17:17:
mja tis een lastige zaak.
ik zou het niet weten.
daarom verkopen wij geen amds
omdat je vaak met die ratings zit te rommelen.
maar dit verhaal ken ik ook niet.
natuurlijk kan iedereen een pc noemen zoals ie wilt
als iemand het systeem een AMD 2000 noemt dan mag ie dat.
alleen het misleidende is dat iedereen een athlon xp of iets dergelijks verwacht.
en daar gaat het fout.te weinig informatie.
ik blijf neutraal hier want ik heb geen idee hoe je dit moet aanpakken
-
Verwijderd
Beetje late reactie van me maar ik heb ze weggehaaldVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 17:17:
Ik heb inderdaad vanmorgen al, nadat hij mijn e-mails postte, via mail gevraagd aan de zaakvoerder van Aldatho om niet mijn emailadres zomaar op sites en/of forums achter te laten.
Tot nog toe is hij blijkbaar nog niet zinnens geweest mijn verzoek in te willigen.
Ik heb er dus absoluut WEL problemen mee.
Bron: www.computerstunt.nlDe kloksnelheden van onze processoren:
1200 Pro+ = Duron 800 Megaherz
1500 Pro+ = 1300 Pro+ = Duron (Morgan kern) 850 Megaherz
1600 Pro+ = Duron 1100 Megaherz
1800 Pro+ = Duron 1200 Megaherz
2000 Pro+ = Duron 1300 Megaherz
Analoog aan deze aanduidingen noemen wij hier op Computerstunt.nl:
2100 Pro+ = Duron Applebred 1400 Megaherz
2400 Pro+ = Duron Applebred 1600 Megaherz
2700 Pro+ = Duron Applebred 1800 Megaherz (nog niet leverbaar)
[ Voor 5% gewijzigd door pinockio op 13-12-2003 18:15 ]
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
). [ Voor 16% gewijzigd door Hazuki op 13-12-2003 19:10 ]
Koekie?
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq
[ Voor 9% gewijzigd door Hazuki op 13-12-2003 19:06 ]
Koekie?
Deze benamingen zijn dus in principe onzin als het om de AMD processoren gaat.pinockio schreef op 13 december 2003 @ 18:13:
Het lijkt me dat de koper zich eerst wat beter zou moeten laten voorlichten. www.computerstunt.nl geeft een duidelijke uitleg... In feite zou je kunnen zeggen dat de megahertzen van de Intel processoren - en dan met name de Celerons - (óók) misleidend zijn, omdat bijv. een Celeron op 2400 Mhz in prestaties voor veel toepassingen absoluut ondermaats zijn.... in vergelijking met wat je verwacht als er weinig vanaf weet. De methode van o.a. computerstunt.nl om dan de Durons te vergelijken met Celerons en dan een afwijkende rating te gebruiken vind ik niet eens zo gek:
[...]
Bron: www.computerstunt.nl
Dat van die 850 Mhz Duron snap ik trouwens niet, want een Morgan wordt volgens mij pas vanaf 1100 Mhz gefabriceerd.
En.... om geen AMD te verkopen om verwarring te vermijden... vaag!
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
Verwijderd
En die kerel blijft gewoon doorgaan met het besodemieteren van mensen? Lekker danVoor allen die zich belazerd voelen door deze aankoop en het onacceptabel vinden: Gewoon terug naar de winkel (als het nog binnen ca een maand is) met de bon en herstel of vervanging eisen. Gooi het op "non-conformiteit", art. 7:21 Burgerlijk Wetboek (Het gekochte voldoet niet aan de eisen die je er redelijkerwijs aan mag stellen)
Indien je namelijk herstel of vervanging eist kan de verkoper kiezen of hij dit gaat doen, of de koopprijs gaat terugbetalen. (dit is te vinden in art 7:21 lid 2 BW)
Aangezien de verkoper het wel kan vervangen, maar daar geen zin in heeft omdat iedereen het dan waarschijnlijk zal doen zal hij de koopprijs terug moeten betalen.
Let op: als je de pc al redelijk lang in bezit hebt moet dit ook kunnen, alleen is de winkel bevoegd een schadevergoeding in rekening te brengen voor het gebruik van de pc.
Veel succes met retourneren...
[ Voor 6% gewijzigd door Hazuki op 13-12-2003 19:28 ]
Koekie?
Nu ben ik geen rechtsdeskundige, maar ik vraag me af of wat jij zegt correct is. Wat mag je redelijkerwijs verwachten dat het het gekochte doet? Ik denk dat het moet werken (en blijven werken voor langere tijd) in die zin waarvoor het aangeschaft is. Degene die een dergelijk budgetsysteem koopt, zal er niet op gaan gamen (shared video), maar vooral office en internet gebruien. Daarvoor voldoet die PC prima. In dit ligt lijkt me wel relevant hoe de verkoper het product gepositioneert heeft. Biedt hij het aan als office-PC, of als game-PC. In het eerste geval lijkt non-conformiteit mij niet aan de orde, in het tweede geval wel.Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 19:09:
Voor allen die zich belazerd voelen door deze aankoop en het onacceptabel vinden: Gewoon terug naar de winkel (als het nog binnen ca een maand is) met de bon en herstel of vervanging eisen. Gooi het op "non-conformiteit", art. 7:21 Burgerlijk Wetboek (Het gekochte voldoet niet aan de eisen die je er redelijkerwijs aan mag stellen)
[ Voor 12% gewijzigd door JustDutch op 13-12-2003 22:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
1. Waarom zijn ze bijna niet upgrade-baar? Hebben ze een max fsb van 100MHz? (200MHz effectief)Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:15:
Ook wij verkopen AMD Pro 2000 + systemen, ECS heeft deze benaming aan een Duron 1300 meegegeven omdat ze de prestaties vergelijkbaar vinden met een Celeron 2,0 Ghz. (volgens mij draait de Pro 200 + echter nog veel beter)
Als klanten er één bestellen geven wij dit altijd duidelijk aan.
Ik wil hierbij wel opmerken dat het echt uitstekende moederborden zijn (wel jammer dat ze vrijwel niet upgradable zijn natuurlijk), ze draaien uitermate snel en stabiel. Ik sta zelf elke keer weer te kijken van de goede prestaties. Ik heb zelfs klanten die vrij recente spellen probleemloos draaien. Natuurlijk moet je wel rekening houden met de ontzettend lage prijs waardoor de prijs-prestatie verhouding echt uitstekend is. In standaard configuratie start Windows XP prof NL + servicepack 1 in minder dan 20 seconden colledig op. Mede hierom heb ik dit moederbord in gebruik in onze bezorgauto als navigatiesysteem, starten en de pc is opgestart!
Ook qua kwaliteit zit het goed, ik verkoop meerdere van de pc's per dag en ik heb minder dan 1 procent aan RMA gevallen.
Natuurlijk moet de verkoper niet doen alsof het een Athlon is, want dat is het niet.
Verwijderd
1 De processor zit vastgesoldeerd en er is geen AGP slot aanwezigVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:27:
[...]
1. Waarom zijn ze bijna niet upgrade-baar? Hebben ze een max fsb van 100MHz? (200MHz effectief)
2. Ik vind het onzin om deze benaming aan een Duron 1300 te geven. Het veroorzaakt alleen maar verwarring. De verkoper kan gewoon beter zeggen dat een Duron 1300 net zo goed presteert als een Celeron 4 @2,0GHz. Voorkomt veel onduidelijkheid.
3. Waarom heeft ECS deze benaming gegeven? ECS maakt toch alleen de mamaplanken, de CPU's niet?
Wat ik van de Pro1600+ weet, is dat het een duron 1100 ofzo was die op een FSB van 110 draaide. Sowieso zijn SiS chipsets al redelijke racemonsters, al helemaal als je 10% bij de FSB opgooit. Wat ik me ook nog kan indenken is dat ze minder storing hebben omdat de socket ontbreekt, alle pinnen zitten vastgesoldeerd aan de sporen, wat mij een beter contact lijkt te maken dan een socket. Kan zijn dat ze daarom timings scherper kunnen afstellen.Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:49:
[...]
3 Dat zou je aan ECS moeten vragen, zij solderen de processor vast misschien vinden ze het daarom een beetje een 'eigen' processor. Het lijkt overigens wel dat de pro 2000+ betere prestaties levert dan een duron 1300 op een budgetbord, mnisschien halen ze er toch één of ander trucje mee uit..
Verwijderd
Zeg dan wel heel duidelijk dat het eigenlijk een Duron 1300 is! Dat voorkomt dan een hoop verwarring!Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:49:
[...]
2 Er zit ook een goede kant aan het verhaal; De gemiddelde weinig-wetende consument let op de grootte van het getal (mhz/rating) ongeacht wat voor prestaties hij er van kan verwachten (bovendien heeft Intel altijd gelijk in de ogen van de consument, dat kennen ze tenstlotte nog van vroeger en wat is in goedsnaam AMD??), hierdoor zouden veel consumenten de 1300 mhz duron links laten liggen en daarvoor in de plaats een duurdere, minder presterende celeron aanschaffen. Ik zou daar blij mee moeten zijn want ik verdien meer aan een celeron dan aan een pro 2000+. Ik wil echter tevreden klanten en niet persé een paar euro meer verdienen.
Verwijderd
Ja, maar niet té vroeg.....Je kan nog zo vaak vertellen dat dat net zo snel is, het getal is lager dus ze geloven het NIET, ze moeten het systeem eigenlijk eerst bij ons hebben zien draaien (Ziet u nu wel!)Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 13:17:
[...]
Zeg dan wel heel duidelijk dat het eigenlijk een Duron 1300 is! Dat voorkomt dan een hoop verwarring!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ach, er is altijd wel iemand goedkoper, ík lever in ieder geval ook goede service en bezorg gratis binnen de regio. Misschien doet computerstunt dat ook wel hoor. Toch vind ik hun site niet 100% betrouwbaar overkomen, zo staat er al maanden op de frontpage dat ze in november ofzo een vernieuwde site presenteren, updates ho maar dus. Ik denk alleen niet dat er met die prijs nog veel ruimte is voor service. De inkoopprijs ligt namelijk dicht bij hun verkoopprijs, 1 keer een RMA gevalletje en je hebt al bijna verlies. Alleen als je vele tientallen pc's per dag verkoopt kan dat een beetje rendabel zijn, er moet érgens op bezuinigd worden in elk geval bij zulke prijzen. Gezien de bezoekersaantallen, ze hebben hun teller gewoon openbaar op de site staan, verwacht ik echter niet dat ze héél veel zullen verkopen, ze halen nog geen kwart van mijn pageviews. Maar goedkoop zijn ze wél, dat zal ik niet ontkennen. Bij mij krijg je overigens ook een muis en een toetsenbord erbij hoor, geen speakers inderdaad...Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 14:30:
meneer prijsstunt is wel een stuk duurder dan computerstunt.nl daar heb je voor 295 euro al een 2000+ systeem, bij prijsstunt 375, scheelt mooi 80 euro, en bij computerstunt krijg je ook muis toetsenbord en speakers erbij.
en dan hier maar reclame zitten maken.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2003 17:48 ]
Ik heb er reeds 2 de vuilcontainer in mogen smijten, onstabiel als een huis op kleigrond zonder hijpalen. Snel vind ik ze ook niet.Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:15:
een heel verhaal
[ Voor 73% gewijzigd door dreeke op 28-12-2003 18:20 ]
Nee want het is dan 100% duidelijk dat het mandarijnen betreft en geen sinaasappels. Bovendien is smaak subjectiefOm het mandarijnen/sinaasappelen verhaal maar even als tweede te gebruiken, wanneer er staat "mandarijnen te koop, net zo lekker als een sinaasappel!"ga jij dan de verkoper aanklagen omdat hij geen echte sinaasappelen verkoopt?
[ Voor 14% gewijzigd door Hazuki op 28-12-2003 19:00 ]
Koekie?
Verwijderd
Mijn excuses, ik had niet het idee dat ik té aanstootgevend was, ondertitel enzo verwijderd!Abbadon schreef op 28 december 2003 @ 18:55:
Meneer prijsstunt punt enel, ik wil je er op wijzen dat je je met jouw combinatie signature, ondertitel én inhoudelijke posting over de grenzen van spam begeeft. Het beeld van al deze dingen tezamen is gewoonweg te sterk aanwezig. Dus bij deze het dringende verzoek hier voorzichtig mee om te gaan.
Kijk, je kunt best wel eens iets aanhalen over je eigen toko of de tent waar je werkt maar dit in combinatie met zo'n ondertitel en signature gaat te ver. Mijn dringende advies is wat te doen aan die reclameborden of je in het vervolg volledig te onthouden van posts waar je ook maar enigszins naar je zaak verwijst
Hartstikke bedanktVerwijderd schreef op 28 december 2003 @ 19:07:
[...]
Mijn excuses, ik had niet het idee dat ik té aanstootgevend was, ondertitel enzo verwijderd!
Tweakers kopen toch niet bij mij....die bouwen toch zelf?
Wel in de pc active ! ! ! ! !Verwijderd schreef op 08 december 2003 @ 19:06:
quote yori1989: ...Want ze BEWEREN dat hij even snel is als een INTEL 2000 mhz.....
Ze = die winkel, NIET pc-active.
[ Voor 23% gewijzigd door NomadTitan op 29-12-2003 14:08 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 23:27 ]
Zoals al eerder gezegd: waarom zou je dat verwachten? Hij heet toch geen AMD XP pro 2000+?Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:58:
Is het soms dit moederbord dat je hebt
ze verkopen hem ook hier bij de lokale computerwinkel
http://www.microforce.be/...d=39&sort=&z=0&s=&id=1631
rare benaming amd pro 2000+ , je zou wel verwachten dat je een athlon xp 2000 krijgt en geen duron![]()
ik ging hem morgen gaan halen (serverke) maar als het een duron is moet ik deze niet hebben. Eerst nen keer vragen om hem te laten draaien en wcpuid nen keer bekijken.
Ik mis je onderbouwing, waarom is dit je reinste bedrog? Nogmaals, dat jij er voor het gemak vanuit gaat dat zij een Athlon XP CPU leveren betekent niet dat zij jou bedriegen. Je krijgt immers wat er aangeboden wordt.MaCe1337 schreef op 30 december 2003 @ 02:13:
Dit is je reinste bedrog, ik zou gewoon de winkel ermee confronteren en kijken wat je er uit krijgt, ook al bestaat de processor of niet.
Jupz, en met die Athlon 3000+ haal je dan ineens een celeron 1600 in huis. Of je daar nou zo blij mee moet zijndreeke schreef op 30 december 2003 @ 02:16:
Dus wat gaat die winkel dan zeggen? Nou sorry meneer, het zal niet meer gebeuren, maar hier heeft u een mooi Athlon 3000+ systeem omdat we u zo erg bedrogen hebben ...
Nee ik denk het niet
If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 09:24 ]
Hele mooie site, zo ziet het er in Mozilla uit: <Br> <Br>Voor vragen over computerstunt tijdens ... [meer]Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 08:58:
Prijsstunt: aan mijn hoela hoor: ik heb nog even op www.computerstunt.nl gekeken en er wordt zeer vaak geupdate! dus er is wel actueel aanbod. Misschien dat computerstunt de lagere prijzen door de gezakte dollar WEL doorberekent en u niet??
Er stond ook nog een kerstgroet, die is nu ineens weg: QED!
Beetje lullig om een collega zo af te vallen, getuigt van weinig stijl! Ik zal hier maar niet een lijst gaan maken met winkels die ook goedkoper zijn dan u, anders zit ik hier vanmiddag nog! hihihihihi
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb er over zitten denken, ik verkoop echter maar één zo'n systeem, alleen het systeem dat ECS zo zelf noemt. Ik ga niet zoals sommige andere winkels eigenhandig standaard durons op dezelfde manier een rating toekennen om meer klanten te krijgen. Een duron 1600 is bij mij gewoon een duron 1600 en geen pro weetikhoeveel+...wokkie15620 schreef op 30 december 2003 @ 09:22:
[...]
Hele mooie site, zo ziet het er in Mozilla uit: <Br> <Br>Voor vragen over computerstunt tijdens ... [meer]
Verkoopvoorwaarden - <ol type='1'><li>Alle aangegeven prijzen,
Niet dus, ik weet niet of je daadwerkelijk van deze site bent, maar gezien je postgedrag zou mij het niet verbazen.
De uitleg over de processor vind ik wel netjes: http://www.computerstunt.nl/?t=37
Misschien een idee voor prijsstunt.
Tja kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik zou wel de echte kloksnelheid er bij vermelden, voorkomt dit soort discussies.Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 09:30:
[...]
Ik heb er over zitten denken, ik verkoop echter maar één zo'n systeem, alleen het systeem dat ECS zo zelf noemt. Ik ga niet zoals sommige andere winkels eigenhandig standaard durons op dezelfde manier een rating toekennen om meer klanten te krijgen. Een duron 1600 is bij mij gewoon een duron 1600 en geen pro weetikhoeveel+...
Verwijderd
Volgens mij doe je dat al; op het forum van je eigen site presenteer je je als medewerker. En ook je andere posts waarbij je spamt over drukwerk (de andere activiteit van compstunt) wijzen in die richting...
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 17:35:computerstunt ... Toch vind ik hun site niet 100% betrouwbaar overkomen, zo staat er al maanden op de frontpage dat ze in november ofzo een vernieuwde site presenteren, updates ho maar dus.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq