Toon posts:

AMD 2000+ Duron of Athlon

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 555 views sinds 30-01-2008

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 20:58:
Is het soms dit moederbord dat je hebt
ze verkopen hem ook hier bij de lokale computerwinkel

http://www.microforce.be/...d=39&sort=&z=0&s=&id=1631

rare benaming amd pro 2000+ , je zou wel verwachten dat je een athlon xp 2000 krijgt en geen duron :r
ik ging hem morgen gaan halen (serverke) maar als het een duron is moet ik deze niet hebben. Eerst nen keer vragen om hem te laten draaien en wcpuid nen keer bekijken. ;)
Zoals al eerder gezegd: waarom zou je dat verwachten? Hij heet toch geen AMD XP pro 2000+?

En dan nog, een duron is ook prima als servertje hoor, alleen niet als ie erg intensieve dingen moet doen. In de zin van dingen die cpu vreten dan.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:12

mace

Sapere Aude

Dit is je reinste bedrog, ik zou gewoon de winkel ermee confronteren en kijken wat je er uit krijgt, ook al bestaat de processor of niet.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

MaCe1337 schreef op 30 december 2003 @ 02:13:
Dit is je reinste bedrog, ik zou gewoon de winkel ermee confronteren en kijken wat je er uit krijgt, ook al bestaat de processor of niet.
Ik mis je onderbouwing, waarom is dit je reinste bedrog? Nogmaals, dat jij er voor het gemak vanuit gaat dat zij een Athlon XP CPU leveren betekent niet dat zij jou bedriegen. Je krijgt immers wat er aangeboden wordt.

Dus wat gaat die winkel dan zeggen? Nou sorry meneer, het zal niet meer gebeuren, maar hier heeft u een mooi Athlon 3000+ systeem omdat we u zo erg bedrogen hebben ...

Nee ik denk het niet :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

dreeke schreef op 30 december 2003 @ 02:16:
Dus wat gaat die winkel dan zeggen? Nou sorry meneer, het zal niet meer gebeuren, maar hier heeft u een mooi Athlon 3000+ systeem omdat we u zo erg bedrogen hebben ...

Nee ik denk het niet :)
Jupz, en met die Athlon 3000+ haal je dan ineens een celeron 1600 in huis. Of je daar nou zo blij mee moet zijn ;)

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

Prijsstunt: aan mijn hoela hoor: ik heb nog even op www.computerstunt.nl gekeken en er wordt zeer vaak geupdate! dus er is wel actueel aanbod. Misschien dat computerstunt de lagere prijzen door de gezakte dollar WEL doorberekent en u niet??

Er stond ook nog een kerstgroet, die is nu ineens weg: QED!

Beetje lullig om een collega zo af te vallen, getuigt van weinig stijl! Ik zal hier maar niet een lijst gaan maken met winkels die ook goedkoper zijn dan u, anders zit ik hier vanmiddag nog! hihihihihi

Verwijderd

Kurlywan AKA computerstunt, volgens mij ben jij toch echt degene die collega's probeert af te kraken....Ik kom er in elk geval gewoon voor uit wie ik ben....
Je hebt in elk geval (misschien hierdoor) de frontpage ge-update, haal nou nog even die teller weg, concurrentie kan zien waar je klanten vandaan komen, inschatten hoe serieus ze rekening met je moeten houden én een netstat teller staat niet prof.

Maar ik stel voor om onze eigen promotie/anderen neerhaal actie hier te staken, dit lijkt me niet de juiste plaats en het is behoorlijk off-topic. We zitten allebei aan de andere kant van het land, en ik denk niet dat we erg veel last van elkaar zullen hebben. Ik verkoop 50 % in mijn eigen regio.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 09:24 ]

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 08:58:
Prijsstunt: aan mijn hoela hoor: ik heb nog even op www.computerstunt.nl gekeken en er wordt zeer vaak geupdate! dus er is wel actueel aanbod. Misschien dat computerstunt de lagere prijzen door de gezakte dollar WEL doorberekent en u niet??

Er stond ook nog een kerstgroet, die is nu ineens weg: QED!

Beetje lullig om een collega zo af te vallen, getuigt van weinig stijl! Ik zal hier maar niet een lijst gaan maken met winkels die ook goedkoper zijn dan u, anders zit ik hier vanmiddag nog! hihihihihi
Hele mooie site, zo ziet het er in Mozilla uit: <Br> <Br>Voor vragen over computerstunt tijdens ... [meer]
Verkoopvoorwaarden - <ol type='1'><li>Alle aangegeven prijzen,

Niet dus, ik weet niet of je daadwerkelijk van deze site bent, maar gezien je postgedrag zou mij het niet verbazen.

De uitleg over de processor vind ik wel netjes: http://www.computerstunt.nl/?t=37

Misschien een idee voor prijsstunt. ;)

Verwijderd

hihihi ik zal eens commissie gaan vragen! :o)

Verwijderd

http://www.computerstunt.nl Verkoopt ook zulke setjes. Ik vermoed dat AMD geen patent heeft op de namen van hun processoren. Zo profiteren handige PC boeren er duidelijk van dat de namen onduidelijk zijn. Op de site hierboven wordt duidelijk vermeld dat AMD hun processoren namen geeft aan de hand van vergelijkbare prestatie t.o.v. intel CPU's. Over dit soort praktijken is al veel geschreven. Zolang AMD niets zegt, en waarom zouden ze, worden dit soort mobo's met cpu erop gesoldeerd gewoon verkocht met een naam die niet bestaat. De Duron 1300 is natuurlijk met €35 heel wat goedkoper dan de XP2000+. Als je de XP weghaalt, maak je mooi snelle winst. Uit testverslagen kon ik al wel opmaken, dat de prestaties voor die prijs helemaal niet beroerd zijn. Maar wel verwarrend. Binnen 8 dagen mag je hem zowiezo terugbrengen. Als er "XP" voor de naam zou staan, kon je ze aanpakken maar nu kan je niets. Maar is de naamgeving van AMD nu ook geen verlakkerij. Ze noemen hun CPU ook Xp3200+, maar deze is echt niet te vergelijken met de Intel P4 3200. Wel in prestatie, maar lang niet op alle vlakken. En met de XP64 dan? Nu is er de 3000XP64, met 128Kb cache, deze is ook de helft van de prijs, maar daar klaagt ook nog niemand over.

Verwijderd

wokkie15620 schreef op 30 december 2003 @ 09:22:
[...]

Hele mooie site, zo ziet het er in Mozilla uit: <Br> <Br>Voor vragen over computerstunt tijdens ... [meer]
Verkoopvoorwaarden - <ol type='1'><li>Alle aangegeven prijzen,

Niet dus, ik weet niet of je daadwerkelijk van deze site bent, maar gezien je postgedrag zou mij het niet verbazen.

De uitleg over de processor vind ik wel netjes: http://www.computerstunt.nl/?t=37

Misschien een idee voor prijsstunt. ;)
Ik heb er over zitten denken, ik verkoop echter maar één zo'n systeem, alleen het systeem dat ECS zo zelf noemt. Ik ga niet zoals sommige andere winkels eigenhandig standaard durons op dezelfde manier een rating toekennen om meer klanten te krijgen. Een duron 1600 is bij mij gewoon een duron 1600 en geen pro weetikhoeveel+...

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 09:30:
[...]

Ik heb er over zitten denken, ik verkoop echter maar één zo'n systeem, alleen het systeem dat ECS zo zelf noemt. Ik ga niet zoals sommige andere winkels eigenhandig standaard durons op dezelfde manier een rating toekennen om meer klanten te krijgen. Een duron 1600 is bij mij gewoon een duron 1600 en geen pro weetikhoeveel+...
Tja kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Ik zou wel de echte kloksnelheid er bij vermelden, voorkomt dit soort discussies.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 09:27:
hihihi ik zal eens commissie gaan vragen! :o)
Volgens mij doe je dat al; op het forum van je eigen site presenteer je je als medewerker. En ook je andere posts waarbij je spamt over drukwerk (de andere activiteit van compstunt) wijzen in die richting...

Zoek maar eens in google op kurlywan, dan weet je genoeg:

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

Dit zegt toch genoeg over de eerlijkheid van handelen lijkt me...

• MIster X
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 23:41
Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 17:35:computerstunt ... Toch vind ik hun site niet 100% betrouwbaar overkomen, zo staat er al maanden op de frontpage dat ze in november ofzo een vernieuwde site presenteren, updates ho maar dus.
offtopic:
Da's een beetje de schuld van mijn slechte planning. Maar binnenkort komt er echt een vernieuwde site online. 'k Ben druk bezig op http://www.computerstunt.nl/dev/. Die NedStat-teller is iets tijdelijks.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, nu is het mooi geweest. Twee winkels die met elkaar staan te bekvechten terwijl het antwoord op de vraag van de topicstarter allang voorbij is geweest.

De winkels mogen elkaar maar buiten GoT om afkatten. Succes :)
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.