Is dat zo? Dan heb ik niets gezegd :xxoror schreef op 28 december 2003 @ 05:55:
helaas werkt kprobe alleen op liteons...

Das het leuke, het blijkt dat er zeker 3 verschillende soorten Princo zijn (4X).Smarron schreef op 28 december 2003 @ 10:35:
Ik heb ff in die database zitten snuffelen, maar ik kan me echt niet voorstellen dan Princo 4x daar als zeer goed staat genoteerd! Ik heb toevallig een 10-pack gehaald om deze te testen op XboX-games. 2 uit 2 mislukt ... Buffer schiet continu alle kanten op, net een wervelstorm! En zoo slecht. (Ik zie nu dat Princo bij zowel zeer goed als zeer slecht staat genoteerd en bij de laatste nadrukkelijk aanwezig is. Klopt dus toch wel redelijk).
Ik denk dat de kwaliteit veel kan verschillen met de brander en op welke snelheid je het brandt. Ik zal nog ff proberen om op 2x te branden, wellicht maakt dat wat uit.
Zo heb ik een spindel van 25 gehaald, gewoon standaard opdruk. Geen notaties als "for data use" of "For general use" etc. Resultaat: een perfecte schijf, die overal wordt geslikt, en een goede score met Kprobe neerzet.
De 'General' en 'data' schijfjes daarintegen, die halen veel slechtere waarden.
En in dat geval is de preciese mediacode dus wel handig...je ziet precies wat het verschil is tussen de schijfjes, en welke je juist wel / niet moet kopen
Maar idd, ook de schrijver heeft invloed ja. Ik heb m'n spindel van 25 dus bijna op, zonder er eentje verklooit te hebben...