Toon posts:

[C#] een gewijzigde ascx plaatsen op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een .NET webapplicatie.

Wat is de situatie?
Ik heb een ontwikkel pc en een demo pc.

Op de ontwikkel pc staat visual studio en maak ik mijn web applicatie.
Op de demo pc heb ik de 1e versie staan en wil ik steeds kunnen updaten naar de laatst goedwerkende versie van de ontwikkel pc.

Nu heb ik een ascx.cs op de "ontwikkel pc" aangepast en wil ik deze middels kopieren/plakken op de demo pc plaatsen.
Wanneer ik het project op de demo pc run, krijg ik gewoon nog het scherm zoals in de oude ascx. Hoe moet ik mijn demo pc dan updaten? Moet dan het hele project vervangen?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
In Visual Studio.NET heb je een menu optie 'copy project' oid. Probeer die eens uit...

https://fgheysels.github.io/

• Riegstar
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Riegstar

Wadapatja!

De webapplicatie moet eerst worden gecompileerd en daarna kan je de aspx-pagina's en de dll's kopieeren naar de demo-pc

Verwijderd

Topicstarter
whoami schreef op 08 december 2003 @ 11:02:
In Visual Studio.NET heb je een menu optie 'copy project' oid. Probeer die eens uit...
Die heb ik al uitgeprobeerd, deze optie staat onder "Project". Dit kan alleen op je eigen pc of als je met een netwerk werkt. Mijn 2 pc zitten niet op een netwerk.

Het is wel gelukt het gehele project te kopieren (middels een zipdrive)
naar de demo pc en dat werkt allemaal correct. Maar wanneer ik 1 ascx.cs heb aangepast en ook op de demo pc wil plaatsen dan werkt het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Riegstar schreef op 08 december 2003 @ 11:07:
De webapplicatie moet eerst worden gecompileerd en daarna kan je de aspx-pagina's en de dll's kopieeren naar de demo-pc
Dat zou ik inderdaad over het hoofd hebben gezien. Bij de 1e versie heb ik na het compileren en runnen het project over gezet, bij de 2e versie is dit niet gebeurd. Ik acht de kans groot dat dit de reden is.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:14
Je moet de cs niet kopieren, maar de DLL files die zich in de bin directory van je project bevinden (zoals al gezegd werd in dit topic).
De ascx file zal je afaik ook moeten kopieren.

Zie ook dit topic:
[rml][ ASP.NET] Cache probleem met ASP.net*[/rml]

[ Voor 18% gewijzigd door whoami op 08-12-2003 11:12 ]

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1