Toon posts:

[PC] FairyLand

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 352 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok nu snap ik er helemaal geen hout meer van :)
Jouw trace gaat over totaal andere ip's buiten nederland. De destination is zelfs een ander ip... vaagheid man..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Voor de mensen die problemen hebben met het downloaden:
Gebruik Getright, en stel 'm goed in.
Dus... reconnecten na X aantal seconden als de server "busy" is.
En dan gaat ie weer vanzelf bezig als ie time-out.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beneden, quote ipv edit

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 00:58:
ziet er sjiekie uit :) en ben net gestopt met ragnarok...
ben hem nu aant downloaden.
damn, hijs nog in bèta en nu al 10 classes :P kan iemand me beetje in game informatie geven over de classes ? is de game een beetje gebalanceerd que sterkte van de classes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik heb problemen met het registreren, ik krijg constant deze melding:
[q]Please key in your account in 3~16 digits, and the first digit cannot be a number[/]

Ik heb al vanalles geprobeert, maar hij blijft die melding maar geven. :?

Geen hoofdletters gebruiken. :)

[EDIT]

Ik heb ook time-outs in het spel zelf, laat maar.... :r

[ Voor 22% gewijzigd door M@NIC op 14-12-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 14 december 2003 @ 13:24:
Ik heb problemen met het registreren, ik krijg constant deze melding:

[...]

Ik heb al vanalles geprobeert, maar hij blijft die melding maar geven. :?

Geen hoofdletters gebruiken. :)

[EDIT]

Ik heb ook time-outs in het spel zelf, laat maar.... :r
kben zelf nog helemaal 0 problemen tegen gekomen. Het valt me zelfs allemaal mee.

nou iig, kben net begonnen.. lvl 7 ofzo. Ik vind het beroepen systeem wel beetje raar. Je kunt hem lekker aanzetten ff rustig iets anders gaan doen en daarna een keertje weer kijken, spulletjes verkopen, eventueel een nieuw werktuig kopen (ze verslijten van gebruik). en weer aanzetten. Verdien je zo niet heel makkelijk heel veel geld ? (de eerste producten krijg je niet veel voor nee, maar toch). De gameplay is opzich wel goed. behalve dat de resolutie een beetje te laag is (ik bedoel dus dat je te ingezoomed zit). Ik ben nu journeyman en ga martial artist worden. De quest zijn wel grappig allemaal. (sommige refereren naar fairy tale ()hoe komen ze erop :P), opzich wel leuke game.

ps. owja het chatdingetje is wel vervelend. te grote letters enzo.. kunnen maar 5 regels text ofzo staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 17:38:
[...]

kben zelf nog helemaal 0 problemen tegen gekomen. Het valt me zelfs allemaal mee.

nou iig, kben net begonnen.. lvl 7 ofzo. Ik vind het beroepen systeem wel beetje raar. Je kunt hem lekker aanzetten ff rustig iets anders gaan doen en daarna een keertje weer kijken, spulletjes verkopen, eventueel een nieuw werktuig kopen (ze verslijten van gebruik). en weer aanzetten. Verdien je zo niet heel makkelijk heel veel geld ? (de eerste producten krijg je niet veel voor nee, maar toch). De gameplay is opzich wel goed. behalve dat de resolutie een beetje te laag is (ik bedoel dus dat je te ingezoomed zit). Ik ben nu journeyman en ga martial artist worden. De quest zijn wel grappig allemaal. (sommige refereren naar fairy tale ()hoe komen ze erop :P), opzich wel leuke game.

ps. owja het chatdingetje is wel vervelend. te grote letters enzo.. kunnen maar 5 regels text ofzo staan
Dat over te kleine resolutie, je kan het beter in windowed mode spellen. Bij het login scherm boven je nickname en password staat windowed, die moet je dan even aan vinken en kan je ook nog ff wat anders op de computer doen.

Het chatding :P

Afbeeldingslocatie: http://www.fairyland.com.my/images/6_1.gif
Druk eerst op die lippen, dan krijg je dit menu:
Afbeeldingslocatie: http://www.fairyland.com.my/images/comms_panel.jpg
L=Groot formaat leters
M=Normaal formaat leters
S=Klein formaat leters

6/20= het aantal regels die je ziet, maximaal 20 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 18:07:
[...]

Dat over te kleine resolutie, je kan het beter in windowed mode spellen. Bij het login scherm boven je nickname en password staat windowed, die moet je dan even aan vinken en kan je ook nog ff wat anders op de computer doen.

Het chatding :P

[afbeelding]
Druk eerst op die lippen, dan krijg je dit menu:
[afbeelding]
L=Groot formaat leters
M=Normaal formaat leters
S=Klein formaat leters

6/20= het aantal regels die je ziet, maximaal 20 dus
ja ik draai hem ook windowed.. draait net zo goed enzo, en die chat ding is wel handig :) , de makers hebben trouwes wel goed naar ragnarok gekeken. Shared storage van 3 spelers, kaarten, enzo vallen er wel meer dingetjes op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brak spel zeg :r :r

Edit
En waarom precies?
-Terr

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 20:37:

Edit
En waarom precies?
-Terr

ja beetje argumentatie mag wel :/

OT: Kwil ff wat mensen van got hier add-en aan mijn friends list :) beetje brabbelen enzo. Mijn naam= rappel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 20:37:

Edit
En waarom precies?
-Terr
\omdat het brak is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

En waarom is het brak?
Ik heb het vanmiddag nog een uurtje gespeeld ofzo, en verder geen problemen ondervonden, dus waarom zou het brak zijn? :?

Prob ligt echt bij jou...

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yeuy, zojuist me eerste kaartje gevonden en meteen in het boekje geduwt 8)
niet dat die kaarten nut hebben :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blade_V schreef op 14 december 2003 @ 21:03:
En waarom is het brak?
Ik heb het vanmiddag nog een uurtje gespeeld ofzo, en verder geen problemen ondervonden, dus waarom zou het brak zijn? :?

Prob ligt echt bij jou...
Omdat het brak IS. En dat ligt niet aan hem of aan mij, dat ligt aan hun server of de routing erheen. Daar kunnen wij niets aan doen. IEDERE keer als ik inlog, disconnect ik na een seconde of 10 a 20... voordat ik dan disconnected te zien krijg zijn we weer een halve minuut verder trouwens. Werkt echt op de zenuwen. Ik snap er geen hol van wat dit kan zijn man... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Mja sommige mensen hebben dus erg last van connectie problemen.
Een bekende van me heeft er geen last van, en had de client ook zo ff gedownload.
Maar zelf heb ik last van time-outs bij het downloaden, inloggen, spelen, website.

Gewoon niet speelbaar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF over disconnects en lag.
Ik speel met 4 bekenden dit spel, ik heb nergens last van (snel gedownload,zelden diconnects)
nr 2 aan de ander kan van de wijk, ook nergens last van.
nr 3 paar straten verderop, ook nergens last van.
nr 4 tegenover nr 3, dikke lag en constant disconnects

Ik heb adsl basic @ hccnet
De rest heeft de oude @home
We hebben overigens geen ander intrnet verkeer ofzo.

Onze namen zijn:
SirSander
SirPatrick
SirJ
Nagash

We zijn waarschijnlijk met dezelfde namen ook te vinden op het nieuwe UO Zuluhotel Canada. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wel wazig was, was dat mijn traceroute naar die patchserver totaal anders verliep dan bij Blade_V. Dit ZOU de oorzaak kunnen zijn. Dat moeten we eens uitzoeken dan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel lijkt mij wel leuk om ff te spelen, maar het downloaden van het spelletje gaat wat slecht..

heeft iemand dit misschien op een ftp servertje staan? (dit mag ik toch vragen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 18:51:
Dit spel lijkt mij wel leuk om ff te spelen, maar het downloaden van het spelletje gaat wat slecht..

heeft iemand dit misschien op een ftp servertje staan? (dit mag ik toch vragen?)
nee wel een tipje ;) gebruik dap. gewoon ging met 50kb/s met dap @ 200kb/s :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hij zal ook wel time-outs hebben DaRalph.
HaggisFace > Try GetRight, deze heeft een prima reconnect functie. (beter dan DAP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 15 december 2003 @ 20:07:
Hij zal ook wel time-outs hebben DaRalph.
Ja stel nou dat iedereen die met downloaden problemen had ook met het spel zelf disconnects heeft dan moeten we maar es vergelijken wat de traceroutes naar die downloadfile doen... ofzo... snik...het lijkt zo'n geinig spel... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 22:54:
[...]

Ja stel nou dat iedereen die met downloaden problemen had ook met het spel zelf disconnects heeft dan moeten we maar es vergelijken wat de traceroutes naar die downloadfile doen... ofzo... snik...het lijkt zo'n geinig spel... :'(
ja ik heb totaal geen problemen, khad hem vanacht laten aan staat (fairyland :P ) en hij heeft helemaal niet gedisconnect.. kzal vanmiddag es ff trace en kijken wat we krijgen.

ps. ik had hem laten aanstaan omdat ik me pet had laten lopen en vervolgens op een andere plaats was gaan werken, toen was mijn pet's intimacy opeens 3 :'( daarom had ik hem vanacht maar laten aanstaan met me pet op walk, en nu issie 40 :)

trace=>

Bezig met het traceren van de route naar flpatch.fairyland.com.my [202.71.104.17
]
via maximaal 30 hops:

1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.2.1
2 23 ms 27 ms 27 ms r1-fe1-0.roemd1.lb.home.nl [217.120.92.1]
3 25 ms 28 ms 19 ms bb1-pos3-3.dbsch1.nb.home.nl [213.51.133.21]
4 29 ms 26 ms 28 ms bb2-pos13-0.amsix-telecity.home.nl [213.51.158.1
7]
5 26 ms 19 ms 13 ms sl-gw30-ams-2-1.sprintlink.net [217.149.33.113]

6 29 ms 27 ms 28 ms sl-bb21-ams-9-0.sprintlink.net [217.149.32.97]
7 35 ms 27 ms 31 ms sl-bb20-ham-14-0.sprintlink.net [213.206.129.50]

8 39 ms 37 ms 39 ms sl-bb20-cop-13-0.sprintlink.net [213.206.129.53]

9 116 ms 115 ms 114 ms sl-bb21-msq-10-0.sprintlink.net [144.232.19.29]

10 120 ms 122 ms 122 ms sl-bb22-rly-15-3.sprintlink.net [144.232.19.98]

11 183 ms 184 ms 184 ms sl-bb22-sj-10-0.sprintlink.net [144.232.20.186]

12 183 ms 182 ms 183 ms sl-bb25-sj-12-0.sprintlink.net [144.232.3.210]
13 183 ms 185 ms 185 ms sl-gw8-sj-10-0.sprintlink.net [144.232.3.114]
14 387 ms 387 ms 388 ms sl-telec3-1-0.sprintlink.net [144.228.110.130]
15 * * * Time-out bij opdracht.
16 * * * Time-out bij opdracht.
17 * * * Time-out bij opdracht.
18 * * * Time-out bij opdracht.
19 * * * Time-out bij opdracht.

@home

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke het lijkt er nu dus op dat mensen met @Home totaal andere (en goeie routing) hebben naar die server en mensen met chello niet...
Iedereen met slechte verbinding heeft zeker chello??
Dan gaan we die bellen ofzo hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Ik heb chello ja.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chello hier. Site is slecht bereikbaar, file downloaden was een ramp en lang in het spelletje zelf blijf ik niet. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 14:21:
Chello hier. Site is slecht bereikbaar, file downloaden was een ramp en lang in het spelletje zelf blijf ik niet. ;(
damn, behoorlijk raar.. mijn connectie is echt wonderbaarlijk goed, ik had bij ragnarok wel redelijk vaak disconnects (ramp met je merch) en bij deze game totaal niet. Blijft raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 15:06:
[...]

damn, behoorlijk raar.. mijn connectie is echt wonderbaarlijk goed, ik had bij ragnarok wel redelijk vaak disconnects (ramp met je merch) en bij deze game totaal niet. Blijft raar...
Nogal ja, erg gaar... lijkt me best een aardig spelletje, maar als je er elke 20-30 seconden uitgegooid wordt gaat de lol er snel af...

Mijn trace is overigens grotendeels hetzelfde als die van zanac (alleen begin iets anders), voor zover we daar nog wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,ik heb hem binnen, dap werkt idd best goed, in een half uurtje binnen..

ik had hem vandaag aan laten staan om te minen, maar hij is blijven hagen op level 5 mining skill omdat mijn inventory vol zat met coal ore :S..

maar hij is wel de hele dag aan blijven staan

het spelletje ziet er geinig uit, maar ik ga denk ik toch maar weer gewoon Diablo spelen, heb je toch meer het gevoel dat je wat samen doet.. dat had ik tot nu toe nog niet met dit spelletje, ik had meer een single player gevoel eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 16:21:
ok,ik heb hem binnen, dap werkt idd best goed, in een half uurtje binnen..

ik had hem vandaag aan laten staan om te minen, maar hij is blijven hagen op level 5 mining skill omdat mijn inventory vol zat met coal ore :S..

maar hij is wel de hele dag aan blijven staan

het spelletje ziet er geinig uit, maar ik ga denk ik toch maar weer gewoon Diablo spelen, heb je toch meer het gevoel dat je wat samen doet.. dat had ik tot nu toe nog niet met dit spelletje, ik had meer een single player gevoel eigenlijk..
ja tis nog een bèta dus er zal nog wel veel veranderen, maar idd, je moet eignelijk vanaf het begin wat mensen vinden en daar samen mee spelen. lijkt me stukken leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 15:06:
[...]

Dat was meestal die bug in RO zelf, daar zat een bug in met je NIC.
En dat zorgde ervoor dat je bij sommige NIC's random time-outs kreeg als je lang niks deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 16 december 2003 @ 16:57:
[...]

Dat was meestal die bug in RO zelf, daar zat een bug in met je NIC.
En dat zorgde ervoor dat je bij sommige NIC's random time-outs kreeg als je lang niks deed.
op zich maakt ut niet zoveel uit als je timeout 1 keer in het uur, amar als je wilt merchen is het gewoon zwaar drol.

btw is er een manier om je ping te zien in de game ? ik heb nog geen manier gevonden.

gvd ik vergeet STEEDS dat me pet rondloopt en dan decreased zijn intimacy weer met 5 ofzo voordat ik erachter kom :(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd quote ipv edit (again)

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 17:18:
[...]

op zich maakt ut niet zoveel uit als je timeout 1 keer in het uur, amar als je wilt merchen is het gewoon zwaar drol.

btw is er een manier om je ping te zien in de game ? ik heb nog geen manier gevonden.

gvd ik vergeet STEEDS dat me pet rondloopt en dan decreased zijn intimacy weer met 5 ofzo voordat ik erachter kom :(
Je kan ook je pet ff een paar uur laten lopen en zelf niks doen, als je dan terug komt na 5 uur ofzo dan is zijn intimacy met 20 omhoog ongeveer. Maar dan zit je weer met dal timeout probleem... Ikzelf heb hier geen last van, maar daar heb jij niks aan, op het forum van fairyland staat dat nog best veel mensen er last van hebben, maar geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 18:15:
[...]

Je kan ook je pet ff een paar uur laten lopen en zelf niks doen, als je dan terug komt na 5 uur ofzo dan is zijn intimacy met 20 omhoog ongeveer. Maar dan zit je weer met dal timeout probleem... Ikzelf heb hier geen last van, maar daar heb jij niks aan, op het forum van fairyland staat dat nog best veel mensen er last van hebben, maar geen oplossing.
(mijn timeout ging over ragnarokm waarna ik verwees in eerdere posts ;) )
hehe ik heb er ook geen last van (als een van de weinige) maar er moet volgens mij wel iets aan te doen zijn..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom dus ook niet normaal op dat forum...Ook slechte verbinding daarheen :(
Zouden jullie (de mensjes met goeie verbinding in FairyLand) eens op dat forum kunnen zoeken/vragen hoe dat zit met die slechte routing die sommigen hebben? Wie weet is daar wat over bekend op dat forum.. bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 22:52:
Ik kom dus ook niet normaal op dat forum...Ook slechte verbinding daarheen :(
Zouden jullie (de mensjes met goeie verbinding in FairyLand) eens op dat forum kunnen zoeken/vragen hoe dat zit met die slechte routing die sommigen hebben? Wie weet is daar wat over bekend op dat forum.. bedankt alvast :)
Ik kom er ook nauwelijks op, maar na tig keer proberen is het me eindelijk gelukt. :*)

Lopen nogal wat topics hierover op het forum. Sticky topic meldt het volgende:
To further understand why the problem exists, we need those of you facing the problem to send us the results of the trace/ping as below:

(...) tracegegevens (...)

Please email the output to helpfairy@cib.com.my as this will help us trace the route you take to reach the server.
Kleine oplossingkjes wat ik nog tegen kwam: andere server proberen, kazaa en meer van zulke programma's uitzetten... niet echt hoopgevende oplossingen, maar ga (dat eerste) in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had al wel gezien dat ik een traceroutre kon sturen aan die lui. Dat heb ik ook gedaan. Andere server kiezen helpt niet en ik heb natuurlijk zelf geen kazaa achtige progjes aanstaan. Ik zal ze maar es gaan spammen met traceroutes. Als de rest dat nou ook doet wie weet bereiken we dan iets :+

Verwijderd

kan het zijn dat je intimacy niet hoger dan 70 kan ? klaat um nu aanstaan en hij stond nog steeds op 70 :o

het lijkt erop dat mijn intimacy niet hoger dan 70 komt als je hem laat 'walken' als je met hem vecht gaattie wel hoger dan 70.. wazig :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook begonnen met Fairyland en ben nu een level 16 swordman. Heeft iemand een keer zin om te groupen?

Ik heb trouwens vernomen dat de problemen met disconnects etc. opgelost zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:18:
Ik ben ook begonnen met Fairyland en ben nu een level 16 swordman. Heeft iemand een keer zin om te groupen?

ja gelukkig, kwerd der gek van. Maar nu is mijn pc gecrashet tijden fl en nu blijft hij langzaam lopen heel raaR :/ , andere games draaien wel goed enzo..wazig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:18:

Mooi... Ga het maar weer eens proberen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here :)

Verwijderd

yeah, kheb net een wood monkey gevangen. best raar, ik ben een lvl 10 martial artist :P met 10 charisma :) volgens mij komt het omdat ik toevallig die kaart ook heb, volgens mij verhoogt die je capture chance.

Verwijderd

Ben nu lvl6. Wel leuk spelletje, maar het zou ook wel eens leuk zijn om in het spel wat mensen te kennen. Is er nog iemand anders die ongeveer lvl6 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 14:31:
Ben nu lvl6. Wel leuk spelletje, maar het zou ook wel eens leuk zijn om in het spel wat mensen te kennen. Is er nog iemand anders die ongeveer lvl6 is?
ik ben lvl 11 martial artist, welke class ben je ? of welk apprentice ship heb je gekozen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 17:03:
[...]

ik ben lvl 11 martial artist, welke class ben je ? of welk apprentice ship heb je gekozen ?
Ben nu lvl 11 mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je tot lvl 10 die diviner apprentice genomen? Ik zit nu op lvl 7 en ik doe met die hammer attack echt weinig damage (25 ofzo) tegen die beestjes en daardoor level ik nu supertraag. Ik zat te denken dat het misschien handiger is om een apprentice bladesman of hoe dat ook heet te worden zodat ik tot lvl 10 meer damage doe dan nu en dus sneller level. Daarna kan ik dan een mage worden. Zou dat werken?
Andere vraag is waar kun je het beste levelen als je lvl7 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 12:11:
[...]

Heb je tot lvl 10 die diviner apprentice genomen? Ik zit nu op lvl 7 en ik doe met die hammer attack echt weinig damage (25 ofzo) tegen die beestjes en daardoor level ik nu supertraag. Ik zat te denken dat het misschien handiger is om een apprentice bladesman of hoe dat ook heet te worden zodat ik tot lvl 10 meer damage doe dan nu en dus sneller level. Daarna kan ik dan een mage worden. Zou dat werken?
Geen idee... Ik dacht dat je pas op lvl10 een apprentice kon kiezen. :) Toen diviner gekozen, en daarna meteen mage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-10 00:12
Ik heb het even gespeeld, maar ik vind het een beetje te kinderachtig qua graphics, en de resolutie doet me ook meer verdriet dan goed..

Dan ben ik toch meer een voorstander van iRO

rm -rf ~/.signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Denk trouwens niet dat je daarna nog mage kan kiezen, maar weet niet zeker. Ik vond het opzich wel aardig lvl'en in het noorden van smiling forest. Verder quests doen, levert ook aardig wat experience op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hmmn volgens mij moet dit idd kunnen, je kunt natuurlijk niet als soldier opeens mage worden, maar wel je kunt wel je apprentice ship opgeven en daarna andere verder gaan .. hmn.. iig lage levels kun je goed lvlen door wat quest te doen zijn er genoeg en voor sommige krijg je aardig wat xp en geld.

ps. ben lvl 13 nu
mattttt schreef op 29 december 2003 @ 00:31:
Ik heb het even gespeeld, maar ik vind het een beetje te kinderachtig qua graphics, en de resolutie doet me ook meer verdriet dan goed..

Dan ben ik toch meer een voorstander van iRO
uuhm ja, kheb ook ragnarok gespeeld op zich errug leuk, maar ik begon me op het laatst toch wel beetje te ergere op het overmatige bot aantal. En dat viel dus NIET mee. Ik zelf ook geprobeerd op trail account, en dat werkt gewoon te makkelijk, dus als je goed bot= heel rijk, zo verneuken mensen dus de game... daarom geen ragnarok voor mij meer. En de resolutie, tja tis pas net uit, er ist nog geen update geweest (een grote dan, wel kleine voor bugs), dus er kan/moet nog veel veranderen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kben ook aant downloaden hoe ver is iedereen al ? speelt het lekker weg enzo. hopelijk heb ik niet weer corrupte versie :'(

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 12:59:
[...]

hmmn volgens mij moet dit idd kunnen, je kunt natuurlijk niet als soldier opeens mage worden, maar wel je kunt wel je apprentice ship opgeven en daarna andere verder gaan .. hmn.. iig lage levels kun je goed lvlen door wat quest te doen zijn er genoeg en voor sommige krijg je aardig wat xp en geld.

ps. ben lvl 13 nu
Wist niet dat je apprentice ship kon opgeven en nieuwe kon kiezen... weer wat geleerd. :-)

Wat zijn jullie ingame namen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 15:48:
[...]

Wist niet dat je apprentice ship kon opgeven en nieuwe kon kiezen... weer wat geleerd. :-)

Wat zijn jullie ingame namen?
mijne is badmuts zit nu in rainbow city. Moet 6 flessen wijn hebben maar waar kan ik die krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 12:22:
[...]

Denk trouwens niet dat je daarna nog mage kan kiezen, maar weet niet zeker. Ik vond het opzich wel aardig lvl'en in het noorden van smiling forest. Verder quests doen, levert ook aardig wat experience op.
Volgens mij levert quests doen nul komma nul experience op. Wel fame ofzoiets, maar geen xp toch?

Mijn ingame naam is trouwens FaeryTale

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 16:03:
[...]

Volgens mij levert quests doen nul komma nul experience op. Wel fame ofzoiets, maar geen xp toch?

Mijn ingame naam is trouwens FaeryTale
Quests leveren juist redelijk veel exp. op, en weinig fame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 15:49:
[...]

mijne is badmuts zit nu in rainbow city. Moet 6 flessen wijn hebben maar waar kan ik die krijgen :'(
White wine zeker? Die zijn niet te kopen bij een gewone winkel. Je kan ze proberen te traden of een hoge skill krijgen in brewing. Maar dat is niet echt een optie. Heb je een behoorlijk hoog lvl voor nodig geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ingame naam is Rappel :) , and die white wine moet ik ook nog doen, me brewing skill is redelijk, maar ik weiger ze te kopen, wacht wel tot mijn skill hoog genoeg is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee moet normal whine hebbe. om een gast vrij tekrijgen zodat ie naar z'n hondje kan :P
Tips thanks
Ik heb ffe een irc chan @ qaukenet.org aangemaakt
Irc://irc.quakenet.org/#Fairy-land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 18:18:
Nee moet normal whine hebbe. om een gast vrij tekrijgen zodat ie naar z'n hondje kan :P
Tips thanks
Ik heb ffe een irc chan @ qaukenet.org aangemaakt
Irc://irc.quakenet.org/#Fairy-land
Dat is dezelfde quest als de white wine. Weet je zeker dat het normale wine is? In dat geval zijn er misschien verschillende antwoorden mogelijk (wat je antwoord kan invloed hebben op je quest, wat je moet halen en wat je bijv. krijgt).

Trouwens, als iemand honing heeft of ergens te koop ziet, koop er dan meteen een voor mij. :P Daarbij geldt hetzelfde als de witte wijn namelijk, niet te koop en je hebt weer een aardige skill voor nodig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 20:45:
[...]

Dat is dezelfde quest als de white wine. Weet je zeker dat het normale wine is? In dat geval zijn er misschien verschillende antwoorden mogelijk (wat je antwoord kan invloed hebben op je quest, wat je moet halen en wat je bijv. krijgt).

Trouwens, als iemand honing heeft of ergens te koop ziet, koop er dan meteen een voor mij. :P Daarbij geldt hetzelfde als de witte wijn namelijk, niet te koop en je hebt weer een aardige skill voor nodig. :/
Jah ik heb ook honing nodig. Maar ik gam aar eens eerst leren koken ?

Iemand zin om een GoT guild opterichten :?
Hunting party's enzo koks etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 21:13:
[...]

Dat zou wel vet zijn, dat sommige leden zich richten op koken en wapens maken, en de andere pets vangen enzo, en dan spullen verkopen en de rijkste guild worden in heel fairyland!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:12
Een GoT guild zou leuk zijn, maar op welke server speelt iedereen? Ik speel op English1. Mijn naam is Pokemaster, ik word dus een beestjesvanger :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2004 @ 21:13:
[...]

good id :) GoT clan ..
iig mijn 2nd level job skills zijn : cooking, brewing, apothecary, metalworking
als iemand iets nodig heeft let me know. Me hoogste level 1st job is harvesting 34.
Asl iemand al 6000 rep heeft richt dan ff een clan op, en laat ons het weten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
zow, ik ben ook zo ongeveer klaar met downloaden nu...
ff kijken of dit wat is ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ff kijken ook :), hmm als ik 8 tegelijk download is de snelheid prima: 1,3MB/s >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
ben nu ook bezig met dl en te vinden in de irc channel op quakenet #fairy-land Ben benieuwd heb de website al doorgelezen. Heb nog geen zin om te pitten :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

goed ik wil dus uiteraard weer een mage worden :). Maar hoe zit het met al die elementen. Kan je die ook gemixed kiezen of moet je echt een elemental mage maken. Gemixed lijkt me ook wel leuk :)

maakt het nog veel uit of je server 1-4 neemt? wil wel beetje same spele :P

[ Voor 17% gewijzigd door Tripp op 02-01-2004 02:42 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 02 januari 2004 @ 02:31:
goed ik wil dus uiteraard weer een mage worden :). Maar hoe zit het met al die elementen. Kan je die ook gemixed kiezen of moet je echt een elemental mage maken. Gemixed lijkt me ook wel leuk :)

maakt het nog veel uit of je server 1-4 neemt? wil wel beetje same spele :P
Zover dat ik weet weet ik het niet :P
aar de meeste kiezen server 1 :)
En kom op het irc channel
irc://irc.quakenet.org/#fairy-land
Mischien dat modje dit in start post kan zetten?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:12
Ik ben net lvl 10 geworden, maar weet iemand waar ik nu Beastmaster kan worden ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:24

Infinchible

Woef!

Ik heb spel ook gedownload, lijkt me wel heel leuk!
Maar nu heb ik ID aangemaakt en geregistreerd. En wil ik gaan spelen, maar ik moet nu in het spel mijn accountID en wachtwoord invullen, en daarna druk ik op enter, start, start, start, enter van alles en nog wat, maar hij wil niet verder dan dat begin scherm, iemand die daar een oplossing voor heeft?
BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch85 schreef op 02 januari 2004 @ 08:55:
Maar nu heb ik ID aangemaakt en geregistreerd. En wil ik gaan spelen, maar ik moet nu in het spel mijn accountID en wachtwoord invullen, en daarna druk ik op enter, start, start, start, enter van alles en nog wat, maar hij wil niet verder dan dat begin scherm, iemand die daar een oplossing voor heeft?
BVD.
Ik heb hetzelfde probleem...
heb net gekeken op het fairyland forum en daar stond dat ze het aan het oplossen zijn. is iets met de servers
je moet maar blijven proberen totdat je der inkomt bij mij lukt het na een kwartier ofzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch85 schreef op 02 januari 2004 @ 08:55:
BVD.
Geen server of incorrect id errors of iets dergelijks? Soms wil hij deze problemen (dat er niks gebeurt) wel eens geven, maar gewoon elke 3 seconden op start klikken helpt meestal wel. Dan ben je er meestal wel binnen een minuutje in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmn, toch raar kom er altijd direct zonder probleempjes in. Als er een hoge level mage is die mij wilt helpen met de puppet king graag :) (ik zorg wel voor de lesser healing pots en mind soothe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 12:42:
[...]

Geen server of incorrect id errors of iets dergelijks? Soms wil hij deze problemen (dat er niks gebeurt) wel eens geven, maar gewoon elke 3 seconden op start klikken helpt meestal wel. Dan ben je er meestal wel binnen een minuutje in. :)
Dat heb ik ook gehad. Je moet net iets boven de start klikken ofzo :?
En anders ffe opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

mwa ik vind dit toch net een iets te zaadloos spel. Komt erg kinderlijk over en het is heel erg SP gericht. Je kan dan wel een party vormen, maar alleen op de manier waarop is al te prutserig :/. Als je dan eindelijk een party hebt, dan kan er maar 1 bepalen waar je heen loopt. Ook zwaar irritant. Chatten op zichzelf is ook irritant want die chatteksten staan half over je scherm heen. En dan zit je nog veel te direct. op je char.

Jammer dus :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 02 januari 2004 @ 20:59:
mwa ik vind dit toch net een iets te zaadloos spel. Komt erg kinderlijk over en het is heel erg SP gericht. Je kan dan wel een party vormen, maar alleen op de manier waarop is al te prutserig :/. Als je dan eindelijk een party hebt, dan kan er maar 1 bepalen waar je heen loopt. Ook zwaar irritant. Chatten op zichzelf is ook irritant want die chatteksten staan half over je scherm heen. En dan zit je nog veel te direct. op je char.

Jammer dus :)
chatbox is prut klopt :) tis de eerste versie, nog geen update geweest, dus ja :P maar dat wordt allemaal wel gefixt en SP ist zeker niet, er zijn genoeg monsters die je niet kunt kille in je eentje (boss) ,ook nog, zonder healer ist moeilijk te lvlen vooral als soldier of wizard class. (ik ben martial artist die kunnen wel healen, maar die hebben dus weer een mp drain probleem). Ook kun je zonder andere geen goeie armors of andere producten krijgen want je kunt niet alle work skills krijgen, dus je bent groot gedeelte toch afhankelijk van een goeie groep. Meeste quest zijn handig om met een groep te doen omdat je vaak een bepaald monster moet verslaan die vaak nog te sterk zijn om in je eentje te verslaan. Dus daar ben ik het ook niet echt mee een ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I feel so lonely in the big old irc box :'( :+

offtopic:
Ralph die site van jouw LOL! :+ :rc5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:10:
I feel so lonely in the big old irc box :'( :+

offtopic:
Ralph die site van jouw LOL! :+ :rc5
big old irc box ?

btw iemand al beetje hoog level, kwil die puppet master keertje afmaken, maar dat lukt me echt nooooit in me eentje.

offtopic:
oww :>

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:58:
[...]

big old irc box ?

btw iemand al beetje hoog level, kwil die puppet master keertje afmaken, maar dat lukt me echt nooooit in me eentje.

offtopic:
Ik ga morgen levelen vandaag CoD gespeelt.
Dus morgen weer Fairyland :Y)

offtopic:
Ffe ralph in zijn gezicht slaan :+ Priceless _/-\o_ :Y) B)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:58:
[...]

big old irc box ?

offtopic:
Wil best helpen. Redden we het met zijn tweeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
ben ik nu de enige hier die niet op de server komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site met NPC lokaties en Pet skills
http://www.suckas.net/fl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3CLipZ schreef op 04 januari 2004 @ 21:28:
ben ik nu de enige hier die niet op de server komt :?
De server is nogal gaar vandaag... problemen met een update stond er op het forum. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 01:11:
[...]

De server is nogal gaar vandaag... problemen met een update stond er op het forum. :/
aha, naja.. ik ben er in geslaagd eindelijk lv10+ te worden x)
ben nu blademaster ^-^
nog klein vraagje: wat voor pet kan ik nu het beste nemen? earth lion? black bear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3CLipZ schreef op 05 januari 2004 @ 02:07:
[...]

aha, naja.. ik ben er in geslaagd eindelijk lv10+ te worden x)
ben nu blademaster ^-^
nog klein vraagje: wat voor pet kan ik nu het beste nemen? earth lion? black bear?
uuhm waarom pet als soldier :/
kan die xp beter voor jezelf bewaren, wil je er toch een pak er dan eentje die of je hit of je damage goed increased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 10 en ben Acolyte of Light geworden. Kan dus healen enzo. Ben wel slap op zich, slaan met stafje doet amper damage en ik heb (nog) geen attack spells. Maar kan wel goeie ondersteuning bieden in parties.

Ik wil ook een andere pet. Nu moet ik zo'n capsule kopen voor 5000 cash. Ik heb pas 4000 ofzo dus moet nog ff sparen. Welke pet is denk je een goeie om een AOL te backuppen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 11:12:
Ik ben nu level 10 en ben Acolyte of Light geworden. Kan dus healen enzo. Ben wel slap op zich, slaan met stafje doet amper damage en ik heb (nog) geen attack spells. Maar kan wel goeie ondersteuning bieden in parties.

Ik wil ook een andere pet. Nu moet ik zo'n capsule kopen voor 5000 cash. Ik heb pas 4000 ofzo dus moet nog ff sparen. Welke pet is denk je een goeie om een AOL te backuppen?
Je hoeft niet perse een capsule te kopen (zelf vangen is sowieso niet te doen). Je moet even naar het forum (trading) surfen van fairyland, en daar een topic zoeken waar pets aangeboden worden. Kun je een request doen, de beastmaster zoekt hem, en je geeft hem 5k gc. :)

Geen idee welke pet je moet nemen. Dat is iets waar Ralph meer verstand van heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha ok. Ik heb een tijdje gespeeld in een party nu en dat ging wel lekker. Ben lvl 11 magic skill dus ik kon al twee nieuwe spells halen bij mijn tempel. Bridge of Light heb ik nu ook als spell, daarmee kan ik naar de healer teleporteren vanaf ieder punt. Als ik zelf de party leid, dan teleporteert iedereen mee :) best hendig man!

We hebben ook pets proberen te vangen met een capsule. Zelfs de beastmaster die erbij was kreeg het niet voor elkaar (we gingen dan ook voor een lvl 16 beer :))
Want een goeie attack offensive pet wil ik. Die beer lijkt me dan wel geschikt?
Ik zal ook dat trade forum eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:37:
Aha ok. Ik heb een tijdje gespeeld in een party nu en dat ging wel lekker. Ben lvl 11 magic skill dus ik kon al twee nieuwe spells halen bij mijn tempel. Bridge of Light heb ik nu ook als spell, daarmee kan ik naar de healer teleporteren vanaf ieder punt. Als ik zelf de party leid, dan teleporteert iedereen mee :) best hendig man!

We hebben ook pets proberen te vangen met een capsule. Zelfs de beastmaster die erbij was kreeg het niet voor elkaar (we gingen dan ook voor een lvl 16 beer :))
Want een goeie attack offensive pet wil ik. Die beer lijkt me dan wel geschikt?
Ik zal ook dat trade forum eens checken.
jup beer enzo is goed, gewoon een combat pet, main stat van bear = str. dus best een goeie keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar ik een guild kan joinen? Ben nu Soldier (lvl 12) en wil eigenlijk graag blade- of swordsman worden. En voor zover ik weet kan dit niet in Gion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:35:
Heeft iemand enig idee waar ik een guild kan joinen? Ben nu Soldier (lvl 12) en wil eigenlijk graag blade- of swordsman worden. En voor zover ik weet kan dit niet in Gion..
niet in gion nee soldier class DACHT ik in goldberg, maar ik zou ff de site of het forum kijken daar staat het zeker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:03:
[...]

niet in gion nee soldier class DACHT ik in goldberg, maar ik zou ff de site of het forum kijken daar staat het zeker op.
Had ik net gedaan, klopt inderdaad dat 't in Goldberg is. Zal ik daar eens gaan kijken. Dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we nog een guild willen oprichten, ik heb voldoende fame en lvl. :)

Moet alleen nog naam bedenken...:/ En als ik ergens slecht in ben... Iemand suggesties? Lijkt me beter het wat breder te trekken dan GoT (niet veel spelers) en iets met nederlanders te doen ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb hem vandaag ook installed :) Is best wel een leuk spel.. heeft iemand enig idee hoe je de resolutie hoger kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 18:01:
Zo, ik heb hem vandaag ook installed :) Is best wel een leuk spel.. heeft iemand enig idee hoe je de resolutie hoger kan zetten?
Kannie :/ Hoop dat ze dat toch wel snel gaan inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 14:32:
Als we nog een guild willen oprichten, ik heb voldoende fame en lvl. :)

Moet alleen nog naam bedenken...:/ En als ik ergens slecht in ben... Iemand suggesties? Lijkt me beter het wat breder te trekken dan GoT (niet veel spelers) en iets met nederlanders te doen ofzo.
Ja lache, ik doe wel mee dan. Ben pas lvl 11 maar ik ben een healer en die zijn altijd goed in parties :)
Naam suggeties:
De zeven geitjes
De drie biggetjes
De Repelsteeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:05:
[...]

Ja lache, ik doe wel mee dan. Ben pas lvl 11 maar ik ben een healer en die zijn altijd goed in parties :)
Naam suggeties:
De zeven geitjes
De drie biggetjes
De Repelsteeltjes
Het is uiteindelijk The Dutch FairlyLand Fellowship geworden, korter Dutch Fellowship en helemaal afgekort DFLF. Als je wilt mag je joinen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben de GoT irc overigens verplaatst naar een andere server, dezelfde server als waar het engelse fairyland kanaal op staat. Server: espernet, kanaal: #fairy-land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Very very big kick :Y)

Speelt iemand dit spel nog? Ben zelf net begonnen en dus nog lerende maar het ziet er tot nu toe allemaal nog leuk uit :*)
Pagina: 1 2 Laatste