Toon posts:

[PC] FairyLand

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 352 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 17:59
zow, ik ben ook zo ongeveer klaar met downloaden nu...
ff kijken of dit wat is ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

ff kijken ook :), hmm als ik 8 tegelijk download is de snelheid prima: 1,3MB/s >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
ben nu ook bezig met dl en te vinden in de irc channel op quakenet #fairy-land Ben benieuwd heb de website al doorgelezen. Heb nog geen zin om te pitten :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

goed ik wil dus uiteraard weer een mage worden :). Maar hoe zit het met al die elementen. Kan je die ook gemixed kiezen of moet je echt een elemental mage maken. Gemixed lijkt me ook wel leuk :)

maakt het nog veel uit of je server 1-4 neemt? wil wel beetje same spele :P

[ Voor 17% gewijzigd door Tripp op 02-01-2004 02:42 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 02 januari 2004 @ 02:31:
goed ik wil dus uiteraard weer een mage worden :). Maar hoe zit het met al die elementen. Kan je die ook gemixed kiezen of moet je echt een elemental mage maken. Gemixed lijkt me ook wel leuk :)

maakt het nog veel uit of je server 1-4 neemt? wil wel beetje same spele :P
Zover dat ik weet weet ik het niet :P
aar de meeste kiezen server 1 :)
En kom op het irc channel
irc://irc.quakenet.org/#fairy-land
Mischien dat modje dit in start post kan zetten?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 21:12
Ik ben net lvl 10 geworden, maar weet iemand waar ik nu Beastmaster kan worden ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:24

Infinchible

Woef!

Ik heb spel ook gedownload, lijkt me wel heel leuk!
Maar nu heb ik ID aangemaakt en geregistreerd. En wil ik gaan spelen, maar ik moet nu in het spel mijn accountID en wachtwoord invullen, en daarna druk ik op enter, start, start, start, enter van alles en nog wat, maar hij wil niet verder dan dat begin scherm, iemand die daar een oplossing voor heeft?
BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch85 schreef op 02 januari 2004 @ 08:55:
Maar nu heb ik ID aangemaakt en geregistreerd. En wil ik gaan spelen, maar ik moet nu in het spel mijn accountID en wachtwoord invullen, en daarna druk ik op enter, start, start, start, enter van alles en nog wat, maar hij wil niet verder dan dat begin scherm, iemand die daar een oplossing voor heeft?
BVD.
Ik heb hetzelfde probleem...
heb net gekeken op het fairyland forum en daar stond dat ze het aan het oplossen zijn. is iets met de servers
je moet maar blijven proberen totdat je der inkomt bij mij lukt het na een kwartier ofzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finch85 schreef op 02 januari 2004 @ 08:55:
BVD.
Geen server of incorrect id errors of iets dergelijks? Soms wil hij deze problemen (dat er niks gebeurt) wel eens geven, maar gewoon elke 3 seconden op start klikken helpt meestal wel. Dan ben je er meestal wel binnen een minuutje in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmn, toch raar kom er altijd direct zonder probleempjes in. Als er een hoge level mage is die mij wilt helpen met de puppet king graag :) (ik zorg wel voor de lesser healing pots en mind soothe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 12:42:
[...]

Geen server of incorrect id errors of iets dergelijks? Soms wil hij deze problemen (dat er niks gebeurt) wel eens geven, maar gewoon elke 3 seconden op start klikken helpt meestal wel. Dan ben je er meestal wel binnen een minuutje in. :)
Dat heb ik ook gehad. Je moet net iets boven de start klikken ofzo :?
En anders ffe opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

mwa ik vind dit toch net een iets te zaadloos spel. Komt erg kinderlijk over en het is heel erg SP gericht. Je kan dan wel een party vormen, maar alleen op de manier waarop is al te prutserig :/. Als je dan eindelijk een party hebt, dan kan er maar 1 bepalen waar je heen loopt. Ook zwaar irritant. Chatten op zichzelf is ook irritant want die chatteksten staan half over je scherm heen. En dan zit je nog veel te direct. op je char.

Jammer dus :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

executor schreef op 02 januari 2004 @ 20:59:
mwa ik vind dit toch net een iets te zaadloos spel. Komt erg kinderlijk over en het is heel erg SP gericht. Je kan dan wel een party vormen, maar alleen op de manier waarop is al te prutserig :/. Als je dan eindelijk een party hebt, dan kan er maar 1 bepalen waar je heen loopt. Ook zwaar irritant. Chatten op zichzelf is ook irritant want die chatteksten staan half over je scherm heen. En dan zit je nog veel te direct. op je char.

Jammer dus :)
chatbox is prut klopt :) tis de eerste versie, nog geen update geweest, dus ja :P maar dat wordt allemaal wel gefixt en SP ist zeker niet, er zijn genoeg monsters die je niet kunt kille in je eentje (boss) ,ook nog, zonder healer ist moeilijk te lvlen vooral als soldier of wizard class. (ik ben martial artist die kunnen wel healen, maar die hebben dus weer een mp drain probleem). Ook kun je zonder andere geen goeie armors of andere producten krijgen want je kunt niet alle work skills krijgen, dus je bent groot gedeelte toch afhankelijk van een goeie groep. Meeste quest zijn handig om met een groep te doen omdat je vaak een bepaald monster moet verslaan die vaak nog te sterk zijn om in je eentje te verslaan. Dus daar ben ik het ook niet echt mee een ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I feel so lonely in the big old irc box :'( :+

offtopic:
Ralph die site van jouw LOL! :+ :rc5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:10:
I feel so lonely in the big old irc box :'( :+

offtopic:
Ralph die site van jouw LOL! :+ :rc5
big old irc box ?

btw iemand al beetje hoog level, kwil die puppet master keertje afmaken, maar dat lukt me echt nooooit in me eentje.

offtopic:
oww :>

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:58:
[...]

big old irc box ?

btw iemand al beetje hoog level, kwil die puppet master keertje afmaken, maar dat lukt me echt nooooit in me eentje.

offtopic:
Ik ga morgen levelen vandaag CoD gespeelt.
Dus morgen weer Fairyland :Y)

offtopic:
Ffe ralph in zijn gezicht slaan :+ Priceless _/-\o_ :Y) B)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:58:
[...]

big old irc box ?

offtopic:
Wil best helpen. Redden we het met zijn tweeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
ben ik nu de enige hier die niet op de server komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site met NPC lokaties en Pet skills
http://www.suckas.net/fl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3CLipZ schreef op 04 januari 2004 @ 21:28:
ben ik nu de enige hier die niet op de server komt :?
De server is nogal gaar vandaag... problemen met een update stond er op het forum. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 01:11:
[...]

De server is nogal gaar vandaag... problemen met een update stond er op het forum. :/
aha, naja.. ik ben er in geslaagd eindelijk lv10+ te worden x)
ben nu blademaster ^-^
nog klein vraagje: wat voor pet kan ik nu het beste nemen? earth lion? black bear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3CLipZ schreef op 05 januari 2004 @ 02:07:
[...]

aha, naja.. ik ben er in geslaagd eindelijk lv10+ te worden x)
ben nu blademaster ^-^
nog klein vraagje: wat voor pet kan ik nu het beste nemen? earth lion? black bear?
uuhm waarom pet als soldier :/
kan die xp beter voor jezelf bewaren, wil je er toch een pak er dan eentje die of je hit of je damage goed increased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu level 10 en ben Acolyte of Light geworden. Kan dus healen enzo. Ben wel slap op zich, slaan met stafje doet amper damage en ik heb (nog) geen attack spells. Maar kan wel goeie ondersteuning bieden in parties.

Ik wil ook een andere pet. Nu moet ik zo'n capsule kopen voor 5000 cash. Ik heb pas 4000 ofzo dus moet nog ff sparen. Welke pet is denk je een goeie om een AOL te backuppen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 11:12:
Ik ben nu level 10 en ben Acolyte of Light geworden. Kan dus healen enzo. Ben wel slap op zich, slaan met stafje doet amper damage en ik heb (nog) geen attack spells. Maar kan wel goeie ondersteuning bieden in parties.

Ik wil ook een andere pet. Nu moet ik zo'n capsule kopen voor 5000 cash. Ik heb pas 4000 ofzo dus moet nog ff sparen. Welke pet is denk je een goeie om een AOL te backuppen?
Je hoeft niet perse een capsule te kopen (zelf vangen is sowieso niet te doen). Je moet even naar het forum (trading) surfen van fairyland, en daar een topic zoeken waar pets aangeboden worden. Kun je een request doen, de beastmaster zoekt hem, en je geeft hem 5k gc. :)

Geen idee welke pet je moet nemen. Dat is iets waar Ralph meer verstand van heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha ok. Ik heb een tijdje gespeeld in een party nu en dat ging wel lekker. Ben lvl 11 magic skill dus ik kon al twee nieuwe spells halen bij mijn tempel. Bridge of Light heb ik nu ook als spell, daarmee kan ik naar de healer teleporteren vanaf ieder punt. Als ik zelf de party leid, dan teleporteert iedereen mee :) best hendig man!

We hebben ook pets proberen te vangen met een capsule. Zelfs de beastmaster die erbij was kreeg het niet voor elkaar (we gingen dan ook voor een lvl 16 beer :))
Want een goeie attack offensive pet wil ik. Die beer lijkt me dan wel geschikt?
Ik zal ook dat trade forum eens checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:37:
Aha ok. Ik heb een tijdje gespeeld in een party nu en dat ging wel lekker. Ben lvl 11 magic skill dus ik kon al twee nieuwe spells halen bij mijn tempel. Bridge of Light heb ik nu ook als spell, daarmee kan ik naar de healer teleporteren vanaf ieder punt. Als ik zelf de party leid, dan teleporteert iedereen mee :) best hendig man!

We hebben ook pets proberen te vangen met een capsule. Zelfs de beastmaster die erbij was kreeg het niet voor elkaar (we gingen dan ook voor een lvl 16 beer :))
Want een goeie attack offensive pet wil ik. Die beer lijkt me dan wel geschikt?
Ik zal ook dat trade forum eens checken.
jup beer enzo is goed, gewoon een combat pet, main stat van bear = str. dus best een goeie keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar ik een guild kan joinen? Ben nu Soldier (lvl 12) en wil eigenlijk graag blade- of swordsman worden. En voor zover ik weet kan dit niet in Gion..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:35:
Heeft iemand enig idee waar ik een guild kan joinen? Ben nu Soldier (lvl 12) en wil eigenlijk graag blade- of swordsman worden. En voor zover ik weet kan dit niet in Gion..
niet in gion nee soldier class DACHT ik in goldberg, maar ik zou ff de site of het forum kijken daar staat het zeker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:03:
[...]

niet in gion nee soldier class DACHT ik in goldberg, maar ik zou ff de site of het forum kijken daar staat het zeker op.
Had ik net gedaan, klopt inderdaad dat 't in Goldberg is. Zal ik daar eens gaan kijken. Dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we nog een guild willen oprichten, ik heb voldoende fame en lvl. :)

Moet alleen nog naam bedenken...:/ En als ik ergens slecht in ben... Iemand suggesties? Lijkt me beter het wat breder te trekken dan GoT (niet veel spelers) en iets met nederlanders te doen ofzo.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb hem vandaag ook installed :) Is best wel een leuk spel.. heeft iemand enig idee hoe je de resolutie hoger kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 18:01:
Zo, ik heb hem vandaag ook installed :) Is best wel een leuk spel.. heeft iemand enig idee hoe je de resolutie hoger kan zetten?
Kannie :/ Hoop dat ze dat toch wel snel gaan inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 14:32:
Als we nog een guild willen oprichten, ik heb voldoende fame en lvl. :)

Moet alleen nog naam bedenken...:/ En als ik ergens slecht in ben... Iemand suggesties? Lijkt me beter het wat breder te trekken dan GoT (niet veel spelers) en iets met nederlanders te doen ofzo.
Ja lache, ik doe wel mee dan. Ben pas lvl 11 maar ik ben een healer en die zijn altijd goed in parties :)
Naam suggeties:
De zeven geitjes
De drie biggetjes
De Repelsteeltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:05:
[...]

Ja lache, ik doe wel mee dan. Ben pas lvl 11 maar ik ben een healer en die zijn altijd goed in parties :)
Naam suggeties:
De zeven geitjes
De drie biggetjes
De Repelsteeltjes
Het is uiteindelijk The Dutch FairlyLand Fellowship geworden, korter Dutch Fellowship en helemaal afgekort DFLF. Als je wilt mag je joinen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben de GoT irc overigens verplaatst naar een andere server, dezelfde server als waar het engelse fairyland kanaal op staat. Server: espernet, kanaal: #fairy-land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Very very big kick :Y)

Speelt iemand dit spel nog? Ben zelf net begonnen en dus nog lerende maar het ziet er tot nu toe allemaal nog leuk uit :*)
Pagina: 1 2 Laatste