Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
maakt het nog veel uit of je server 1-4 neemt? wil wel beetje same spele
[ Voor 17% gewijzigd door Tripp op 02-01-2004 02:42 ]
Verwijderd
Zover dat ik weet weet ik het nietexecutor schreef op 02 januari 2004 @ 02:31:
goed ik wil dus uiteraard weer een mage worden. Maar hoe zit het met al die elementen. Kan je die ook gemixed kiezen of moet je echt een elemental mage maken. Gemixed lijkt me ook wel leuk
maakt het nog veel uit of je server 1-4 neemt? wil wel beetje same spele
aar de meeste kiezen server 1
En kom op het irc channel
irc://irc.quakenet.org/#fairy-land
Mischien dat modje dit in start post kan zetten?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 03:20 ]
Maar nu heb ik ID aangemaakt en geregistreerd. En wil ik gaan spelen, maar ik moet nu in het spel mijn accountID en wachtwoord invullen, en daarna druk ik op enter, start, start, start, enter van alles en nog wat, maar hij wil niet verder dan dat begin scherm, iemand die daar een oplossing voor heeft?
BVD.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem...Finch85 schreef op 02 januari 2004 @ 08:55:
Ik heb spel ook gedownload, lijkt me wel heel leuk!
Maar nu heb ik ID aangemaakt en geregistreerd. En wil ik gaan spelen, maar ik moet nu in het spel mijn accountID en wachtwoord invullen, en daarna druk ik op enter, start, start, start, enter van alles en nog wat, maar hij wil niet verder dan dat begin scherm, iemand die daar een oplossing voor heeft?
BVD.
heb net gekeken op het fairyland forum en daar stond dat ze het aan het oplossen zijn. is iets met de servers
je moet maar blijven proberen totdat je der inkomt bij mij lukt het na een kwartier ofzo
Verwijderd
Geen server of incorrect id errors of iets dergelijks? Soms wil hij deze problemen (dat er niks gebeurt) wel eens geven, maar gewoon elke 3 seconden op start klikken helpt meestal wel. Dan ben je er meestal wel binnen een minuutje in.Finch85 schreef op 02 januari 2004 @ 08:55:
Ik heb spel ook gedownload, lijkt me wel heel leuk!
BVD.
Verwijderd
Verwijderd
Dat heb ik ook gehad. Je moet net iets boven de start klikken ofzoVerwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 12:42:
[...]
Geen server of incorrect id errors of iets dergelijks? Soms wil hij deze problemen (dat er niks gebeurt) wel eens geven, maar gewoon elke 3 seconden op start klikken helpt meestal wel. Dan ben je er meestal wel binnen een minuutje in.
En anders ffe opnieuw opstarten
Jammer dus
Verwijderd
chatbox is prut kloptexecutor schreef op 02 januari 2004 @ 20:59:
mwa ik vind dit toch net een iets te zaadloos spel. Komt erg kinderlijk over en het is heel erg SP gericht. Je kan dan wel een party vormen, maar alleen op de manier waarop is al te prutserig. Als je dan eindelijk een party hebt, dan kan er maar 1 bepalen waar je heen loopt. Ook zwaar irritant. Chatten op zichzelf is ook irritant want die chatteksten staan half over je scherm heen. En dan zit je nog veel te direct. op je char.
Jammer dus
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2004 18:34 ]
Verwijderd
big old irc box ?Verwijderd schreef op 03 januari 2004 @ 23:10:
I feel so lonely in the big old irc box![]()
offtopic:
Ralph die site van jouw LOL!:rc5
btw iemand al beetje hoog level, kwil die puppet master keertje afmaken, maar dat lukt me echt nooooit in me eentje.
oww
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 02:01 ]
Verwijderd
Ik ga morgen levelen vandaag CoD gespeelt.Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:58:
[...]
big old irc box ?
btw iemand al beetje hoog level, kwil die puppet master keertje afmaken, maar dat lukt me echt nooooit in me eentje.
offtopic:
oww
Dus morgen weer Fairyland
Ffe ralph in zijn gezicht slaan
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 02:36 ]
Verwijderd
Wil best helpen. Redden we het met zijn tweeen?Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 01:58:
[...]
big old irc box ?
offtopic:
oww
aha, naja.. ik ben er in geslaagd eindelijk lv10+ te worden x)Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 01:11:
[...]
De server is nogal gaar vandaag... problemen met een update stond er op het forum.
ben nu blademaster ^-^
nog klein vraagje: wat voor pet kan ik nu het beste nemen? earth lion? black bear?
Verwijderd
uuhm waarom pet als soldier3CLipZ schreef op 05 januari 2004 @ 02:07:
[...]
aha, naja.. ik ben er in geslaagd eindelijk lv10+ te worden x)
ben nu blademaster ^-^
nog klein vraagje: wat voor pet kan ik nu het beste nemen? earth lion? black bear?
kan die xp beter voor jezelf bewaren, wil je er toch een pak er dan eentje die of je hit of je damage goed increased.
Verwijderd
Ik wil ook een andere pet. Nu moet ik zo'n capsule kopen voor 5000 cash. Ik heb pas 4000 ofzo dus moet nog ff sparen. Welke pet is denk je een goeie om een AOL te backuppen?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 11:13 ]
Verwijderd
Je hoeft niet perse een capsule te kopen (zelf vangen is sowieso niet te doen). Je moet even naar het forum (trading) surfen van fairyland, en daar een topic zoeken waar pets aangeboden worden. Kun je een request doen, de beastmaster zoekt hem, en je geeft hem 5k gc.Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 11:12:
Ik ben nu level 10 en ben Acolyte of Light geworden. Kan dus healen enzo. Ben wel slap op zich, slaan met stafje doet amper damage en ik heb (nog) geen attack spells. Maar kan wel goeie ondersteuning bieden in parties.
Ik wil ook een andere pet. Nu moet ik zo'n capsule kopen voor 5000 cash. Ik heb pas 4000 ofzo dus moet nog ff sparen. Welke pet is denk je een goeie om een AOL te backuppen?
Geen idee welke pet je moet nemen. Dat is iets waar Ralph meer verstand van heeft.
Verwijderd
We hebben ook pets proberen te vangen met een capsule. Zelfs de beastmaster die erbij was kreeg het niet voor elkaar (we gingen dan ook voor een lvl 16 beer
Want een goeie attack offensive pet wil ik. Die beer lijkt me dan wel geschikt?
Ik zal ook dat trade forum eens checken.
Verwijderd
jup beer enzo is goed, gewoon een combat pet, main stat van bear = str. dus best een goeie keuze.Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:37:
Aha ok. Ik heb een tijdje gespeeld in een party nu en dat ging wel lekker. Ben lvl 11 magic skill dus ik kon al twee nieuwe spells halen bij mijn tempel. Bridge of Light heb ik nu ook als spell, daarmee kan ik naar de healer teleporteren vanaf ieder punt. Als ik zelf de party leid, dan teleporteert iedereen meebest hendig man!
We hebben ook pets proberen te vangen met een capsule. Zelfs de beastmaster die erbij was kreeg het niet voor elkaar (we gingen dan ook voor een lvl 16 beer)
Want een goeie attack offensive pet wil ik. Die beer lijkt me dan wel geschikt?
Ik zal ook dat trade forum eens checken.
Verwijderd
Verwijderd
niet in gion nee soldier class DACHT ik in goldberg, maar ik zou ff de site of het forum kijken daar staat het zeker op.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:35:
Heeft iemand enig idee waar ik een guild kan joinen? Ben nu Soldier (lvl 12) en wil eigenlijk graag blade- of swordsman worden. En voor zover ik weet kan dit niet in Gion..
Verwijderd
Had ik net gedaan, klopt inderdaad dat 't in Goldberg is. Zal ik daar eens gaan kijken. DankVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 14:03:
[...]
niet in gion nee soldier class DACHT ik in goldberg, maar ik zou ff de site of het forum kijken daar staat het zeker op.
Verwijderd
Moet alleen nog naam bedenken...:/ En als ik ergens slecht in ben... Iemand suggesties? Lijkt me beter het wat breder te trekken dan GoT (niet veel spelers) en iets met nederlanders te doen ofzo.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2004 14:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
KannieVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 18:01:
Zo, ik heb hem vandaag ook installedIs best wel een leuk spel.. heeft iemand enig idee hoe je de resolutie hoger kan zetten?
Verwijderd
Ja lache, ik doe wel mee dan. Ben pas lvl 11 maar ik ben een healer en die zijn altijd goed in partiesVerwijderd schreef op 07 januari 2004 @ 14:32:
Als we nog een guild willen oprichten, ik heb voldoende fame en lvl.
Moet alleen nog naam bedenken...:/ En als ik ergens slecht in ben... Iemand suggesties? Lijkt me beter het wat breder te trekken dan GoT (niet veel spelers) en iets met nederlanders te doen ofzo.
Naam suggeties:
De zeven geitjes
De drie biggetjes
De Repelsteeltjes
Verwijderd
Het is uiteindelijk The Dutch FairlyLand Fellowship geworden, korter Dutch Fellowship en helemaal afgekort DFLF. Als je wilt mag je joinen.Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 11:05:
[...]
Ja lache, ik doe wel mee dan. Ben pas lvl 11 maar ik ben een healer en die zijn altijd goed in parties
Naam suggeties:
De zeven geitjes
De drie biggetjes
De Repelsteeltjes
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2004 11:17 ]
Verwijderd
Speelt iemand dit spel nog? Ben zelf net begonnen en dus nog lerende maar het ziet er tot nu toe allemaal nog leuk uit