sinds vandaag oscomerce op me server gezet. Alvast de Dutch language packs geinstalleerd. tot zover alles ok. via browser naar installatiescherm gegaan. Nu beginnen de problemen voor een leek. Hij vraagt naar de database server, is dat hetzelfde ip als je gewone server?. Mischien kan iemand me even door e eerste stappen heen loodsen? P.S. Volgens degene die mijn server beheerd is alle benodigde software geinstalleerd zoals MYSQL.
Euhm, wat zegt de handleiding er over 
Heb je het over www.oscommerce.nl of iets anders? Maar de koppeling met de DB lijkt me iets dat toch echt in de handleiding staat - zeker als je jezelf beschouwt als leek is het nodig om een paar kb of kilo handboeken door te worstellen.
Maar hier kunnen we toch echt niets van zeggen; al was het maar omdat je niet aangeeft hoe en wat er precies is geinstalleerd. Kortom: ik doe het op slot, check de on- en offline handleidingen even en als het niet lukt: open een nieuw topic waarbij je even aangeeft wat waar draait, wat je al wel hebt geprobeerd (zoals het IP etc van de DB server zelf ingeven
etc (zie dit+dit), omdat we zo toch niets anders kunnen doen dan copypasten uit een handleiding oid, maar daar heb je natuurlijk niets aan 
Succes & misschien tot zo
Heb je het over www.oscommerce.nl of iets anders? Maar de koppeling met de DB lijkt me iets dat toch echt in de handleiding staat - zeker als je jezelf beschouwt als leek is het nodig om een paar kb of kilo handboeken door te worstellen.
Maar hier kunnen we toch echt niets van zeggen; al was het maar omdat je niet aangeeft hoe en wat er precies is geinstalleerd. Kortom: ik doe het op slot, check de on- en offline handleidingen even en als het niet lukt: open een nieuw topic waarbij je even aangeeft wat waar draait, wat je al wel hebt geprobeerd (zoals het IP etc van de DB server zelf ingeven
Succes & misschien tot zo
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 07-12-2003 15:03 . Reden: doe maar een Nieuw topic ipv een ieuw topic :D ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()