Als ik mijn pc afsluit doet hij dat niet in een keer, hij moet eerst op de harde manier ccapp afsluiten dus dan krijg ik zo'n venstertje met zo'n end now knop, dit doet hij wel na een paar seconden, maar het aflsuiten gaat niet vloeiend. Hoe kan ik dit verhelpen, ik heb norton antivirus 2003 prof en heb het al een keertje opnieuw proberen te installeren, maar dat hielp niet. Wat kan ik hieraan doen?
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
^^^^^ (al neem ik aan dat je dat zoeken op GoT/Google/symantec.com natuurlijk al gedaan had, dat doet 'natuurlijk' iedereen voor het openen van een topic).
Maar al die topics komen helaas niet echt verder dan wat je al hebt gedaan: reinstall of gewoon negeren.
Heb je na het verwijderen van NAV ook RNAV2003 laten draaien?
Trouwens is een topictitel met enkel de naam van het programma niet echt duidelijk, het laat niets zien over wat je vraag is en je bent niet de enige die NAV draait. Ik heb het dus aangepast: lees SA Policy even
Maar al die topics komen helaas niet echt verder dan wat je al hebt gedaan: reinstall of gewoon negeren.
Heb je na het verwijderen van NAV ook RNAV2003 laten draaien?
Trouwens is een topictitel met enkel de naam van het programma niet echt duidelijk, het laat niets zien over wat je vraag is en je bent niet de enige die NAV draait. Ik heb het dus aangepast: lees SA Policy even
[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 07-12-2003 13:06 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
Problemen met starten cq afsluiten van ccapp komen voor als je een installatie van NAV hebt gedaan op een pc met een permanente verbinding, die daarna niet meer beschikbaar is of niet goed werkt.
Hierbij moet je denken aan een router, waarbij door bijv. @home het ingestelde Mac-adres wordt gereset.
Waarom @home dat doet is me niet duidelijk, maar het moet bij een vriend van me regelmatig weer ingesteld worden. Hetzelfde probleem speelde ook bij hem.
Ik heb geen idee of die situatie ook bij jou geldt, maar het geeft je een richting om te zoeken
Hierbij moet je denken aan een router, waarbij door bijv. @home het ingestelde Mac-adres wordt gereset.
Waarom @home dat doet is me niet duidelijk, maar het moet bij een vriend van me regelmatig weer ingesteld worden. Hetzelfde probleem speelde ook bij hem.
Ik heb geen idee of die situatie ook bij jou geldt, maar het geeft je een richting om te zoeken
Verwijderd
heb je niet toevallig een logitech keyboard met de software voor die mediatoetsen geinstalleerd. Dit was bij mij het probleem.
Ik heb nu een volledig schone windows xp install gedaan en daarna nav geinstalleerd maar hij sluit nog steeds niet vlekkeloos af. Ik heb nu dus nog geen logitech software geinstalleerd. Wat moet ik hier aan doen?
Pagina: 1