Toon posts:

MSN Bug Friendslist

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ola mensen, ik heb een probleem... check plaatje maar
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleef040/error.JPG
IEDEREEN staat als online, en de plaatjes worden zwart weer geven.
Ik heb net pc opnieuw geinstalleerd... vraagt msn zo van mag ik updaten... dus je MOET wel jah klikken en dan dit resultaat na de update... voor het updaten werkt msn gewoon goed dus ik snap het niet. Download ik de update van www.msn.com/messenger zelf dan is het ook het zelfde.... is de update nou gewoon niet goed of toch iets op mijn computer en zo jah iemand een oplossing?

Ik ga nu ff met resourcehacker kijken... misschien de BMP files niet goed of zo wie weet maar ik hoop dat iemand een oplossing weet...

En nee, naar configuratie scherm en dan software gaan en dan UNINSTALLEN werkt niet.... dan heb ik wel weer mijn oude msn versie MAAR de bug is niet weg... dus nadat ik de nieuwe msn heb geinstalleerd (geupdate) heb ik gez$#k en krijg ik het ook neit meer weg

Verwijderd

Moet je even rebooten, is het waarschijnlijk opgelost. Had ook wat foutjes na die update, maar nadat ik gereboot had was het opgelost.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Dit en vooral dit even lezen. Kijk of dat helpt. :)
Dit is namelijk al vaker langs gekomen.

En als je met dit topic hetzelfde bedoelt als je vorige topic, dan raad ik je aan even de sluitmessage van elevator te lezen. :)

[ Voor 50% gewijzigd door _the_crow_ op 06-12-2003 13:35 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Het lijkt wel een bug ja. Volgens mij is het ook een bug. Ik heb er op 2 verschillende computers met Windows XP ook last van.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 15:28

mutsje

Certified Prutser

Je draait BETA MSN. zie policy omtrent BETA SOFTWARE graag. Maakt echt niet uit als je helft van je picture weglaat want elk forum wordt zo'n beetje gevolgd hier.

* mutsje report dit topic bij mods.

[ Voor 12% gewijzigd door mutsje op 06-12-2003 14:08 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Nieuw topics over een probleem openen, en oude topics tegelijkertijd omhoog schoppen, is niet de bedoeling. msn: kleur statuspoppetje is weg gaat over hetzelfde probleem, dus laten we de boel centraal houden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.