[msn messenger] icoontjes zwart *

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10-2025

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Topicstarter
Ik heb een probleem met mn icoontjes, en die heb ik opgelost doormiddel van driver updates en icon cache repairs

alleen blijft msn messenger nog corrupt
het lijkt alsof alle gebruikers online zijn en alle afbeeldingen binnen de contact lijst daar zit het groene mannetje ook in

voor een fototje van het probleem zie deze gesloten thread => Icoontjes zijn vreemd

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Titel afgemaakt, enkel [msn msessenger] is wat te kort :P

Geef trouwens die pic hier ook maar even, wel zo makkelijk. Wat deden trouwens de tips in dat andere topic voor je, incl. de vele vele tips die je via de link van Pollewob kreeg? <-- scheelt ons overbodige tips geven als je het even zegt wat al die topics je geholpen hebben :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tetsuo55
  • Laatst online: 28-10-2025

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Topicstarter
Thnx ik kon zelf de topic niet fixen

Ik heb alle tips uitgevoerd uit de vorige thread en die ik kon vinden in de search-link

en dat heeft alles gefixed behalve msn messenger

en hier is het plaatje weer
wat mij overkomt is wat je ziet met de oranje bliksemschicht alleen dan met msn mannetjes
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/iconntjes3.jpg

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Iemand al een oplossing voor het specifieke msn messenger probleem? Ik heb namelijk precies hetzelfde na een reinstall van XP en het is super irritant!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:28

PD2JK

ouwe meuk is leuk

sorry, beter lezen |:(

[ Voor 84% gewijzigd door PD2JK op 09-11-2003 12:19 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Stylax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-01 13:39
Ik heb hetzelfde probleem met MSN.

Software:
Windows XP Prof. SP1
MSN Messenger 6.1.0202
MSN Plus! 2.52.71

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/msn_icoontjes.JPG

Zou het misschien aan MSN plus kunnen liggen?
Ik heb alles al opnieuw geinstalleerd, maar het mocht niet baten... ;(

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:05
Ik heb zo'n gevoel dat het aan de drivers van je videokaart ligt, ik heb wel's zulke dingen meegemaakt bij brakke Matrox drivers..

[ Voor 11% gewijzigd door simon op 16-11-2003 17:01 ]

|>

• Stylax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-01 13:39
Simon schreef op 16 november 2003 @ 17:00:
Ik heb zo'n gevoel dat het aan de drivers van je videokaart ligt, ik heb wel's zulke dingen meegemaakt bij brakke Matrox drivers..
Hmmm vaag, ik heb net nieuwe drivers geintstalleerd voor mn video kaart, omdat ik XP weer opnieuw had geinstalleerd

Verwijderd

edit "Verwijderd in "msn: kleur statuspoppetje is weg""

ik heb dit dus momenteel ook ! (zoals afbeelding hierboven)

Voordat ik pc heb geformatteerd had ik winXP home edition SP1 ... met msn messenger 6.1 ... en alles was normaal

dan geformatteerd

en nu terug zelfde OS geinstalleerd... waarbij dus al "windows messenger" zat, en de groene mannetjes hier ook al waren... dan laatste versie "msn messenger" gedownload, en zelfde probleem!

ik heb al paar uur het web afgezocht, veel mensen toch die dit voorhebben! wat me opvalt, is dat het voorval precies begin november is beginnen opduiken (voor zover ik gevonden heb). Maar dus op geen enkel forum, kan/wordt een oplossing gegeven.

Ik blijf naarstig op zoek,
hopend op hulp,
benny

ps. Heb net ook feedback bij msn gedaan, miss dat ze daar meer weten...

edit "Verwijderd in "msn: kleur statuspoppetje is weg""

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 05:18 . Reden: OPGELOST ]

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

ik had ook enkel groene poppetjes, hoewel ik het verhaal van de nvidia driver niet geloofde heb ik toch alle nvidia spul van mn pc gegooid en zit dus nu weer met de standaard xp drivers.

waarrempellllllll er zijn weer rode offline en groene online poppetjes. hoe nu verder, welke nvidia driver is dan wel te vertrouwen ??

[ Voor 64% gewijzigd door bbstreams op 03-12-2003 01:13 ]

Verwijderd

bbstreams schreef op 03 december 2003 @ 00:31:
ik had ook enkel groene poppetjes, hoewel ik het verhaal van de nvidia driver niet geloofde heb ik toch alle nvidia spul van mn pc gegooid en zit dus nu weer met de standaard xp drivers.

waarrempellllllll er zijn weer rode offline en groene online poppetjes. hoe nu verder, welke nvidia driver is dan wel te vertrouwen ??
is er al een oplossing? ik gaf een vriendin 53.03 en toen werden alle icoons van messenger groen ipv rood en groen. toen gaf ik een 44.03 en dat hielp niets. de orginele xp drivers terug krijgen lukt me niet..... ?

• THiCE
  • Laatst online: 19-02 10:38

THiCE

Say it with a flourish!

In winxp: ga eens naar apparaatbeheer en dan naar je videokaart, klik properties, en bij een van de tabbladen (volgens mij 'drivers') staat een knopje 'rollback drivers'. Zo kan je je pas geinstalleerde drivers verwijderen als ik het goed heb.

Hoe het kan met die icoontjes: ik heb geeeen idee eerlijk gezegd, maar als ik het zo doorlees begrijpt ik dat het ligt het aan de videokaart drivers.

I just can't believe all the things people say.
Why must I deal with this shit, every fuckin' day?

Verwijderd

dat deed ik dus en dan staat er onbekende device en herkend de xp hem niet meer, het is trouwens de computer van een vriendin en via hulp op afstand keek ik erop. ik heb al spijt haar de nieuwste drivers gegeven te hebben. nu moet ik het weer fixen. ga eerdaags nog wel langs haar....
Pagina: 1