Toon posts:

[xp] probleem met systeem herstel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week had ik het probleem dat mijn systeem de fout gaf kan c:\windows\system32\config\system niet vinden.
Ik heb toen precies gedaan wat er op de microsoft site staat en wat beschreven word in dit topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/807260.

Nu start mijn pc weer normaal op, het probleem is alleen dat de meeste van mijn programma's niet meer werken. Een oplossing zou zijn een eerdere status van systeem herstel terug zetten maar dat werkt niet. Ik krijg direct bij het opstarten de volgende melding 'This application has failed to start because SYMSTORE.DLL was not found. Re-installing this application may fix this problem'.

Is er een andere manier om een eerdere goed werkende configuratie terug te zetten ?? Deze optie in het opstart menu werkt ook niet.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
misshcien dat in RUN -_>> sfc /scannow
kan helpen,,
zoals je misschien weet zoekt hij naar windows dll's die misschien verwijderd zijn of zijn aangepast etc,,
en daarna door je XP cd erin te doen
En dan fixed hij het effe =]
misschien dat je daarna wel systemherstel kan opstarten :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het geprobeert maar lost niks op, krijg geen fouten ofzo. Het balkje loopt vol en daarna geen veranderingen. Hoorde iets van ERDcommander2003 dat dat wel moest helpen, maar wat doet dat programma precies??

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 11:56:
Heb het geprobeert maar lost niks op, krijg geen fouten ofzo. Het balkje loopt vol en daarna geen veranderingen. Hoorde iets van ERDcommander2003 dat dat wel moest helpen, maar wat doet dat programma precies??
Ik weet het ook niet zeker maar het was zon bootCD ofzo waarmee je natuurlijk boot en een GUI hebt met allemaal tools =]
Zoals format enzo d8 ik en nog veel meer
Maar ik weet het niet zeker