Kreeg vandaag een bericht dat ik een nieuwe versie van msn moest downloaden en installeren, dus gedaan. Alleen nu is het zo, dat als iemand anders zijn naam wijzigt, ik van msn wordt gegooid. Iemand anders uit mijn lijst heeft het ook, zijn er nog meer mensen die er last van hebben? Weet iemand of deze bug al bekend is bij Microsoft?
Verwijderd
Zaten idd wat foutjes in, ik had teksten die over elkaar kwamen te staan.
Maar na een reboot was dat inderdaad opgelost.
Maar na een reboot was dat inderdaad opgelost.
Ja, het was heeeel vaag, ik had hem ook geinstalleerd, was opeens mijn complete naam gewist. Oplossing was gewoon even je eigen naam opnieuw tikken.
Er zitten wat rarigheidjes in, maar ik heb nu nergens meer last van....
Er zitten wat rarigheidjes in, maar ik heb nu nergens meer last van....
Verwijderd
ik wordt ook vaak van MSN 6.1 gegooit, zou best eens kunnen als iemand zijn naam verandert..
Zeer irritant is het. Als ik me aanmeld wordt ik na 2 seconden gelijk weer afgemeld
Met msn 4.7 heb ik daargeen last van.
Ik vindt het zowiezo een vreemde zaak, ik gebruikte al 6.1 maar ik moest perse "upgraden" anders kon ik niet inloggen...
Ja dat heb ik nu dus ook... Alleen die f*cking site is ZO langzaam, dat bestand loopt nu met 2kb/sec binnen...
* insan1ty haat upgraden tegen zijn wil

Kan hier zo pissed om worden he
* insan1ty haat upgraden tegen zijn wil
Kan hier zo pissed om worden he
Verwijderd
werd ik hoef niet te upgraden en ik heb me zusje er ook nog niet overgehoord (en die kan wegensThinkAboutIt schreef op 06 december 2003 @ 21:20:
Ik vindt het zowiezo een vreemde zaak, ik gebruikte al 6.1 maar ik moest perse "upgraden" anders kon ik niet inloggen...
Softwareprobleem, dus
I&T -> SA
I&T -> SA
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Hier ook. Kan nu weer normaal inloggenVerwijderd schreef op 07 december 2003 @ 03:03:
Het is hier ondertussen al weer opgelost, blijkt het
Wat was er nou precies aan de hand?
Ik heb dit ook.. ik moet me dan ook 3 keer achter elkaar aanmelden.commeric schreef op 06 december 2003 @ 17:16:
Zeer irritant is het. Als ik me aanmeld wordt ik na 2 seconden gelijk weer afgemeldMet msn 4.7 heb ik daargeen last van.
Heb je meteen weer van die zeikerds "heb je aandacht nodig?"
Iemand die weet hoe ik het kan fixen?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Is alleen hier als 1 bepaald iemand zich aanmeld op msn.. als diegene online is kan ik er niet meer op , word ik gelijk gekickt.
Verwijderd
Log in met Windows Messenger, kort je nick tot een normale lengte en het werkt weer prima. Lees ook het algemene MSN topic.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 18:03 ]
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 18:02:
Log in met Windows Messenger, kort je nick tot een normale lengte en het werkt weer prima. Lees ook het algemene MSN topic.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pagina: 1