[NFSU] Probleem bij installeren spel

Pagina: 1
Acties:

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:36

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag (even van een vriend geleend) dit spel. Ik tracht het te instaleren maar tevergeefs. Hij blijft steken @ cd2 de file na speed.exe.

Hij heeft dit spel gewoon geintalleerd bij hem en het werkt perfect, maar bij mij wil die het verrekken.

Waar ligt dit aan :?
System specs:

AMD dondervogel @ 1000mhz
512 ddr geheugen
Geforce 4mx 440 64mb 8x
Voldoende schijfruimte en andere meuk.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 08:46
Ik zou het even proberen in veilige modus, hoewel het niet hoort geeft het meestal wel een gewenst resultaat bij mij :Y)
Welke windows draai je trouwens?

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
RedXraD schreef op 06 december 2003 @ 13:54:
Ik zou het even proberen in veilige modus, hoewel het niet hoort geeft het meestal wel een gewenst resultaat bij mij :Y)
Welke windows draai je trouwens?
Sorry te vermelden windows xp prof met sp1 en alle daarbij horende updates.

Als ik het bestand waar die op vast loopt wil copy/open geeft ie een foutmelding aan. Het bestand waar die op vast loopt is trouwens nascar.mov

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 08:46
OW, das fijn dan, loopt je spel vast op een trailer van een ander spel :/
Maarre... welke foutmelding geeft hij? en is je versie van NFS legaal? :)

Verwijderd

Dit topic lijkt een beetje het probleem wat jij hebt. Daar was er ook iets met het bestand Nascar.mad. Misschien werkt zijn oplossing (laatste post) ook bij jou?

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
RedXraD schreef op 06 december 2003 @ 19:39:
OW, das fijn dan, loopt je spel vast op een trailer van een ander spel :/
Maarre... welke foutmelding geeft hij? en is je versie van NFS legaal? :)
Het spel is legaal door hem gekocht, ik kan geen krassen zien of sow. Bij hem werkte die wel gewoon, een kopie/iso van gemaakt maar dit mocht ook niet baten.

De volgende fout melding krijg ik na het invoegen van de 2e cd (maakt niet uit welke install type; full, medium, light) ik krijg netjes van "insert 2e disc" ik voeg de cd2 in en gaat weer kopieren, afijn naar het bestand speed.exe gaat hij vervolgens over naar de nascar.mad (heet geen .mov |:( ) stopt hij met lezen (duidelijk hoorbaar; gezoem neemt af), hij lees lampje knippert wel (cdrom en cdrw geprobeerd) en er is schijfactiviteit, krijg ik de foutmelding dat ie niet iets kan kopieren :( . Terwijl het bestand er echt wel opstaat.
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 19:54:
Dit topic lijkt een beetje het probleem wat jij hebt. Daar was er ook iets met het bestand Nascar.mad. Misschien werkt zijn oplossing (laatste post) ook bij jou?
Ik heb geen alcoho 120% geinstalleerd, maar wel clonecd met de optie uit geschakeld tijdens setup voor virtual clone drive :? Zover ik kan zien bestaan er geen virtuele dingen.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Het probleem is nu opgelsot, de cd is beschadigd door hem, hij heeft hem terug gebracht en een nieuwe gekregen.

Ik heb `m zelf nou ook gekocht en het werkt perfect. Alleen is mijn volgende probleem dat als ik wil sturen alles de andere kant op gaat: Links--->wordt rechts en naar rechts---->wordt links. Het is btw een logitech forumual gp (zonder ff) en ook geen wingman profiler geinstalled. Ik heb tevens ook het probleem als ik knop 1 (wordt knop 0 in de toewijzing) en knop 2 wordt knop 1 :? Ook is het zo als ik een x of een y-as wil configurenen dat ie er maar een pakt, dan wordt het knop 0?

Verwijderd

Misschien even kijken bij configuratiescherm -> spelbesturing, en dan eventjes nieuw instellen?

En anders moet je hem kunnen calibreren in NFS zelf.
Pagina: 1