Toon posts:

NFS UnderG. Zwart Scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben echt ten einde raad. Heb net het spel Legaal gekocht en kom heel veel problemen tegen. Ik heb echt alles geprobeerd. Ook in de search.
Need for Speed: Underground - Problemen/Oplossingen FAQ

Ik heb:

Athlon 2400+
512DDR
A7V8X
en een Ati Radeon 8500pro

Nu heb ik het spel al geinstalleerd en krijg dus dat mn 2e cdtje niet lekker loopt, hier baalde ik dus al van. Toen maar even een nocd crack gehaald en toen starte hij wel op, maar.... heel even laden en dan nix gewoon.. jah een zwart scherm.. :(

Nou ja alles gechecked op Tweakers maar ja nix dus.. van catalyst driver 3.9 terug naar 3.5 of 6 of 7 maar het maakt nix uit. CallOfDuty patch ook niet.. Safedisc tool ook niet.. ik weet het nu echt niet meer.

Ik ben de hele dag bezig geweest en zit er sterk over na te denken om het spel gewoon terug te brengen naar de winkel want ik ben er poepflauw van.

Heeft iemand nog suggesties??? Please help me. Want de demo doet het wel gewoon!!!! :r :r :r :r

Verwijderd

Topicstarter
Al die hard gamers wakker op de vroege morgen? ;(

Verwijderd

Niet binnen 24 uur je topic kicken graag.

Waar loopt het spel precies vast? Na de filmpjes, voor de filmpjes, tijdens de filmpjes? Als je de filmpjes niet ziet, controleer dan even of de movies directory 25 bestanden bevat. Het spel geeft hier namelijk ook niet meer dan een zwart scherm als ik ze wis.

Probeer het spel anders ook nog even op een andere computer te installeren, misschien dat er toch iets mis is met je 2de cdrom (hoe loopt die niet lekker?)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan sorry voor het kickje.

Het zwarte scherm doet zich voor voordat ik uberhaupt iets krijg. Dus ik start het spel. Krijg even een laad scherm te zien (die 4 groene blokjes) en daarna direct een zwart scherm. Ik heb al een email naar EA gestuurd en wacht nog een reactie af van hun.

Die movie directory kan ik nu niet checken omdat ik op het werk zit.. helaas.

Dan de 2e cd doet heel vaag met zoeken als je hem wil spelen. Heb al image geprobeerd te maken maar ja direct fouten zoals: leesfout in 318, 325, 335, etc. Dus heeft ook geen nut.

Verwijderd

Eerst een laadscherm, dan een zwart scherm is precies wat ik kreeg als ik de filmpjes ging wiste. Misschien dat er een paar movies niet goed gekopieerd zijn van CD2.

Verwijderd

Topicstarter
Ok kijk nu komen we wat verder. Ik heb hier nog niet aan gedacht.
Je zei 25 ongeveer? Ik ga het vanavond direct checken.

Ik probeer ook even de hele 2e cd op de HDD te Kopieren en vanaf daar te installen. Misschien dat het dan wel goed gaat?

Ik hou je op de hoogte. Ik vind het namelijk heel triest dat het zo moet lopen.
LOL koop je ook eens een origineel spel. Bah. Lekker dan..

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb dus nu alle cd's op de HDD gezet en geinstalleerd vanaf de HDD.
Werk dus ook al niet.

In de Movies Map heb ik dus 24 items staan?? Kun je de aantallen nog even nachecken?

Ik heb dynabyte al gebeld dat ik waarschijnlijk morgen een nieuwe game kom halen.

Zijn er nog andere suggesties? HELP!!!!
:(

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Mischien een video codec probleem. Probeer een nieuwe setje videocodecs te installeren

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:12

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 22:11:

In de Movies Map heb ik dus 24 items staan?? Kun je de aantallen nog even nachecken?
Ik heb er 25 staan, voor een totaal van 188 MB(197,731,120 bytes)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
01_DAY.mad     
02_FAN_e.mad   
02_FAN_s.mad
04_GUM_e.mad  
04_GUM_s.mad   
05_ENG.mad    
06_SAM.mad     
07_GOD.mad
08_EDD.mad     
09_GBE.mad     
11_PNK.mad     
12_BUD.mad     
13_KIT.mad
14_MUT.mad     
15_DIK.mad     
16_RES.mad     
17_MET.mad     
19_FIN.mad
drift.mad      
e3_title.mad   
eng_drag.mad   
NASCAR.mad     
na_boot.mad
PSA.mad        
THX_logo.mad

[ Voor 49% gewijzigd door The Bad Seed op 01-12-2003 22:19 ]

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

25 bestanden, +/- 188MB. Deze files heb ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/17022/thumb.jpg

Bleh :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 22:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou lekker dan. Ik mis dus gewoon die Nascar.mad nr:22

Wat kan ik hier nou aan doen? Ik denk gewoon nieuwe cd's halen?

He Terr ik mis ook iets op mn cd2. In map Movies dus de Nascar.mad. Zou je AUB voor mij op je cd kunnen kijken of je die erop heb staan?

Zo ja dan moet ik dus terug. Thanks alvast.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2003 00:28 ]

Verwijderd

Ik heb Nascar.mad even uit m'n movies dir gehaald, maar dan nog start die op. Dus dat is niet het probleem.

Maar ik denk toch dat het het beste is om nieuwe CDs te halen, want ook al is het niet dit filmpje, niet alle bestanden worden gekopieerd. Het zou dus goed kunnen dat er meerdere bestanden missen.

Verwijderd

Topicstarter
Het laatste wat ik vraag op de late avond.. ahum nacht...

He Terr ik mis ook iets op mn cd2. In map Movies dus de Nascar.mad. Zou je AUB voor mij op je cd kunnen kijken of je die erop heb staan?

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ben naar de winkel geweest om het 2e cdtje omgeruild en op het werk even gekeken of ik een image kan maken. Hij geeft dus wel weer die fouten aan.

Maar ik ga vanavond als ik thuis kom direct aan de slag om te kijken of deze cd wel kan werken. Ik houd jullie op de hoogte.

Verwijderd

Topicstarter
Nou deze cd's dus hetzelfde. Ik heb hem maar weer geinstalleerd en krijg de message Please insert correct CDROM.

Dus de stappen van EA support maar weer herhaalt en ook dit mocht niet baten.
Dus maar weer een NOCD crack erover en dan start het spel wel maar blijft nog voor de filmpjes hangen!

Ligt het dan toch aan mijn configuratie?? :r :r

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

ICECOLD: Kicken wordt pas toegestaan 24 uur na de laatste reactie, mocht je iets toe te voegen hebben en de laatste reactie is van jou kun je de post editen (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 december 2003 @ 13:14:
Ok ik ben naar de winkel geweest om het 2e cdtje omgeruild en op het werk even gekeken of ik een image kan maken. Hij geeft dus wel weer die fouten aan.

Maar ik ga vanavond als ik thuis kom direct aan de slag om te kijken of deze cd wel kan werken. :) Ik houd jullie op de hoogte. :)
Sorry dit had nix met kicken ofzo te maken hoor. 8)

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan ik ben eruit. Dus na deze post kan wat mij betreft ook de topic gesloten worden. En misschien is het voor de admins wel handig om deze oplossing toe te voegen aan de lijst.

Ik kreeg dus van het programma "Alcohol 120%" de melding dat mijn evaluatie periode was afgelopen en vroeg om een serienummer of het programma te deinstalleren! Dat laatste had ik dus gedaan en toen ik mijn pc rebootte was ik dus een virtuele drive kwijt. Na ja vond ik geen probleem en heb het spel weer geinstalleerd.

En je raadt het nooit........ hij doet het!! Dus ik superblij :*)
Thx voor alle hulp van jullie!
Pagina: 1