Toon posts:

help

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus ook zo'n 8in1 ab gekocht.
maar ben ook nog op zoek naar de juist code voor mijn JVC miditower(dus tuner, tape-,cd niet)

heeft iemand hem al gevonden. want begint me toch te irriteren dat hij het niet doet!!!

i here it.

mzlz 8)7

• JQR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 15:30

JQR

Als je nou gewoon de codes in de handleiding probeert?? Heb ik ook gedaan en zal iedereen die een klein beetje moeite doet ook doen.. de handleiding is duidelijk genoeg...

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:45

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Welk merk Ab, Welke type jvc setje heb je (verschilt nog wel eens), waar heb je al gezocht en zoja heb je al wat geprobeerd daarvan....

als je deze vragen even voor mij kan beantwoorden ik denk dat we je dan een stuk beter kunnen helpen....

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Verwijderd

waar heb je het over :?

Mooie topic titel btw :+

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hoi ik heb geen idee waar je het over hebt.

Ik hier het.

Nu even dit nog:
- je topictitel gaat nergens over
- je geeft geen info (welke set? welke afstandsbediening?)

Dus ik zou niet weten hoe ik je zou moeten helpen.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 20:28
Lees eerst deze eens even door:
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Als je serieuze antwoorden wilt hebben wordt er van je verwacht dat je zelf ook serieus op zoek bent gegaan naar mogelijke oplossingen. Het is namelijk niet gewenst dat iedereen hier even z'n probleempje dumpt met de verwachting dat het wordt opgelost.

Zoek zelf eens op www.google.com , kijk in de handleiding, neem eventueel contact op met de leverancier, enz.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.