Toon posts:

Pc Extreme {deel: 2}

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.064 views sinds 30-01-2008

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
waarvoor ben je gestopt? ;)

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Ben studentje he, geen tijd door me school, maak nu eenmaal me huiswerk, en ga niet me school laten afzwakken door pcextreme..

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 14:52:
wat voor server heb je besteld lennert? Met redhat of alleen een control panel. cpu info? :)
2x Celly 1.7ghz & 512MB RAM met PLESK

Het is een begin natuurlijk, Even kijken hoe die celly's draaien.. Anders neem ik de pentium 4 servers.

Eigenlijk wil ik AMD gaan supporteren :P met AMD athlon mp servers, Maar de pakket indeling bevalt me niet echt :(

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 14:50 ]

Verwijderd

Cooliez schreef op 07 december 2003 @ 14:37:
Ben studentje he, geen tijd door me school, maak nu eenmaal me huiswerk, en ga niet me school laten afzwakken door pcextreme..
Jij stopt ook overal mee he ;)

School was niet de voornaamste reden om te stoppen voor je, Het had meer te maken met loonbelasting.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 14:55 ]

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Och, je hebt me toch niet meer nodig met dat nieuwe bestel systeem :P

En belasting kan ik wel mee leven, voornaamste reden was dus wel me school, belasting was alleen de druppel, met nog wat andere kleine dingen :P

[ Voor 55% gewijzigd door AproK op 07-12-2003 14:59 ]

Check mijn knowledge base!

Verwijderd

Update:

Ik heb besloten om net voor oud en nieuw geen bestellingen meer aan te nemen. Omdat ik nog wel tijd wil hebben om kado-tjes uit te pakken :p .

Natuurlijk blijft de helpdesk gewoon bereikbaar :)

In die tijd kan ik dan ook even de administratie inleverbaar maken voor de belasting dienst.

En dan vanaf 1 januari 2004 kan iedereen vrolijk zijn btw terug vragen als je een aankoop doet :)

KVK en BTW nummer en gironummer komen 1 week voor 1 januari 2004 op de site te staan.

Verwijderd

Cooliez schreef op 07 december 2003 @ 14:56:
Och, je hebt me toch niet meer nodig met dat nieuwe bestel systeem :P

En belasting kan ik wel mee leven, voornaamste reden was dus wel me school, belasting was alleen de druppel, met nog wat andere kleine dingen :P
offtopic:
Je bent gewoon een zeur :)

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 17:08
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:02:
Update:

En dan vanaf 1 januari 2004 kan iedereen vrolijk zijn btw terug vragen als je een aankoop doet :)
Dat zou wat zijn, jij bent degene die de btw terug kan vragen. Niet de consumenten :P

Verwijderd

Intronic schreef op 07 december 2003 @ 15:05:
[...]
Dat zou wat zijn, jij bent degene die de btw terug kan vragen. Niet de consumenten :P
Ik heb het hier over bedrijven. We verkopen niet alleen aan de consument.

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-04 17:08
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:06:
[...]

Ik heb het hier over bedrijven. We verkopen niet alleen aan de consument.
Oh ok, dan laat maar ;).

Maarja, als je het kvk & btw nr hebt, ga ik ook es zo'n pakketje aanvragen :P

Verwijderd

Toch snap ik niet waarom ze wachten met kvk. als ze dit nog even deden, dan had ik er al meer vertrouwen in. Dit is echt niet het geld.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:19:
Toch snap ik niet waarom ze wachten met kvk. als ze dit nog even deden, dan had ik er al meer vertrouwen in. Dit is echt niet het geld.
Eigenlijk heel logisch, ze gaan geen geld weg gooien voor deze laatste paar weken.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Goed, en nou is 't wel genoeg geweest. Wie nog zin heeft om met lennert verder te slowchatten mag dat via mail doen. Dit draadje gaat echt helemaal nergens meer over ondertussen, en da's nou al de tweede keer. Dicht, en geen nieuwe meer. Jammer maar helaas.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.