Verwijderd
2x Celly 1.7ghz & 512MB RAM met PLESKVerwijderd schreef op 06 december 2003 @ 14:52:
wat voor server heb je besteld lennert? Met redhat of alleen een control panel. cpu info?
Het is een begin natuurlijk, Even kijken hoe die celly's draaien.. Anders neem ik de pentium 4 servers.
Eigenlijk wil ik AMD gaan supporteren
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 14:50 ]
Verwijderd
Jij stopt ook overal mee heCooliez schreef op 07 december 2003 @ 14:37:
Ben studentje he, geen tijd door me school, maak nu eenmaal me huiswerk, en ga niet me school laten afzwakken door pcextreme..
School was niet de voornaamste reden om te stoppen voor je, Het had meer te maken met loonbelasting.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 14:55 ]
En belasting kan ik wel mee leven, voornaamste reden was dus wel me school, belasting was alleen de druppel, met nog wat andere kleine dingen
[ Voor 55% gewijzigd door AproK op 07-12-2003 14:59 ]
Verwijderd
Ik heb besloten om net voor oud en nieuw geen bestellingen meer aan te nemen. Omdat ik nog wel tijd wil hebben om kado-tjes uit te pakken
Natuurlijk blijft de helpdesk gewoon bereikbaar
In die tijd kan ik dan ook even de administratie inleverbaar maken voor de belasting dienst.
En dan vanaf 1 januari 2004 kan iedereen vrolijk zijn btw terug vragen als je een aankoop doet
KVK en BTW nummer en gironummer komen 1 week voor 1 januari 2004 op de site te staan.
Verwijderd
Cooliez schreef op 07 december 2003 @ 14:56:
Och, je hebt me toch niet meer nodig met dat nieuwe bestel systeem
En belasting kan ik wel mee leven, voornaamste reden was dus wel me school, belasting was alleen de druppel, met nog wat andere kleine dingen
Je bent gewoon een zeur
Dat zou wat zijn, jij bent degene die de btw terug kan vragen. Niet de consumentenVerwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:02:
Update:
En dan vanaf 1 januari 2004 kan iedereen vrolijk zijn btw terug vragen als je een aankoop doet
Verwijderd
Ik heb het hier over bedrijven. We verkopen niet alleen aan de consument.Intronic schreef op 07 december 2003 @ 15:05:
[...]
Dat zou wat zijn, jij bent degene die de btw terug kan vragen. Niet de consumenten
Oh ok, dan laat maarVerwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:06:
[...]
Ik heb het hier over bedrijven. We verkopen niet alleen aan de consument.
Maarja, als je het kvk & btw nr hebt, ga ik ook es zo'n pakketje aanvragen
Verwijderd
Eigenlijk heel logisch, ze gaan geen geld weg gooien voor deze laatste paar weken.Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:19:
Toch snap ik niet waarom ze wachten met kvk. als ze dit nog even deden, dan had ik er al meer vertrouwen in. Dit is echt niet het geld.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()