OK, waar ik maar tegen aan blijf lopen, is hoe geef je je gebruiker zoveel mogelijk vrijheid, binnen je cms, maar voorkom je dat er teveel inconsistentie optreedt in de layout?
Voorbeeld, je geeft een gebruiker alle vrijheid, dmv contenteditable, bijv.
Voor je het weet is de hele site beroerd, door brakke microsoft word copy-paste html.
Ander Voorbeeld (dit heb ik nu eerder toegepast)
Je maakt een activex component, dat zelf html genereerd, en de gebruiker maar een bepaald aan tal keuze mogelijkheden geeft, om de opmaak te wijzigen zodat er geen incosistentie optreedt.
Nog een Mogelijkheid,
verhaal van voorbeeld 1, en dan daarna door php laten filteren, zodat je schone html krijgt, met het gevaar dat de site er niet meer precies zo uitziet zoals de gebruiker hem eerder heeft opgemaakt.
Wat is Wijs?
Ik ben benieuwd naar andere visies
Voorbeeld, je geeft een gebruiker alle vrijheid, dmv contenteditable, bijv.
Voor je het weet is de hele site beroerd, door brakke microsoft word copy-paste html.
Ander Voorbeeld (dit heb ik nu eerder toegepast)
Je maakt een activex component, dat zelf html genereerd, en de gebruiker maar een bepaald aan tal keuze mogelijkheden geeft, om de opmaak te wijzigen zodat er geen incosistentie optreedt.
Nog een Mogelijkheid,
verhaal van voorbeeld 1, en dan daarna door php laten filteren, zodat je schone html krijgt, met het gevaar dat de site er niet meer precies zo uitziet zoals de gebruiker hem eerder heeft opgemaakt.
Wat is Wijs?
Ik ben benieuwd naar andere visies