nee, volgens mij is dat niet mogelijk
Ik heb daarnet irremote geinstalleerd, maar op onze philips breedbeeld tv wil het niet lukken, moet je nog bepaalde dingen instellen daarvoor of niet? Het enige wat ik gedaan heb is een philips tv selecteren.
Always Look On The Bright Side Of Life!
Je hoeft geen verdere instellingen aan te passen. Ik heb 3 tv's er in staan, een video recorder en een ded speler. De merken philips, loewe, panasonic en aristona.Johannn schreef op 10 februari 2004 @ 17:25:
Ik heb daarnet irremote geinstalleerd, maar op onze philips breedbeeld tv wil het niet lukken, moet je nog bepaalde dingen instellen daarvoor of niet? Het enige wat ik gedaan heb is een philips tv selecteren.
Alles doet het gewoon. Het bereik is +- 3 meter en je moet zorgen dat je het infrarood lampje goed op je tv mikt.
ZELF HEB IK OOK EEN VRAAG,
Alles lukt mij tot nu toe, van programma's tot ngage games maar een simpele beltoon van mijn computer naar mijn telefoon sturen en hem dan selecteren lukt niet. Ik kan wel beltonen sturen maar waar kan ik hem selecteren ???
Verwijderd
Weet iemand waar ik een nieuwe front cover (en eventueel ook back cover) kan krijgen. De vorige eigenaar van mijn telefoon is er met een mes langs gegaan op zijn werk 
En wat gaat dat kosten?
En wat gaat dat kosten?
Hoe Komen jullie aan die NGage spellen en hoe zet je die op je 6600 ?
Verwijderd
Mijn vraag is hoe ik ze eraf krijg... Hoe je eraankomt mag je niet vragen aangezien het illegaal is...
Maar nogmaals, ik heb het dacht ik niet eerder langs zien komen : Hoe verwijder ik NGage games nadat ik ze installed heb met die BLZinstaller?!
Maar nogmaals, ik heb het dacht ik niet eerder langs zien komen : Hoe verwijder ik NGage games nadat ik ze installed heb met die BLZinstaller?!
Gewoon het mapje verwijderen met de naam van de game.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 22:22:
Mijn vraag is hoe ik ze eraf krijg... Hoe je eraankomt mag je niet vragen aangezien het illegaal is...
Bij mij staan ze in E:\system\apps
Kan iemand mij nou heel kort uitleggen waarom deze foon nu zo populair is?
Als je wapt via GSM-data gaat het van je belminuten af. Wap je via GPRS dan moet je dat apart betalen.Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 17:31:
weet iemand toevallig of wappen met t-mobile van je belminuten afgaat?
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
oke ik heb al mijn wavjes gevonden in de gallerei,maar als ik wav's stuurde naar mijn 3650 dan kon ik ze ook terugvinden in (profiel aanpassen) als ik nu naar profiel aanpassen ga(in de 6600) ,zie ik alleen de standaars ringtones/geluiden staan???
Heb ik de wav's in een verkeerde map gezet of zo? ze staan op de MMC in nokia map sounds..aub help me.
Deze foon heeft ook veel meer submappen!kan ff door de hoge bomen het bos niet meer zien sorry
Daar komt bij.....zag één dode pixel,maar zit ook in de datum verborgen dus laat ik het maar zo
Heb ik de wav's in een verkeerde map gezet of zo? ze staan op de MMC in nokia map sounds..aub help me.
Deze foon heeft ook veel meer submappen!kan ff door de hoge bomen het bos niet meer zien sorry
Daar komt bij.....zag één dode pixel,maar zit ook in de datum verborgen dus laat ik het maar zo
Hij trilt wel, maar alleen i.c.m. een berichtensignaaltoon. Als je met de memorecorder (in de map Extra) een seconde 'stilte' opneemt en dat als berichtensignaaltoon instelt dan trilt ie wel zonder een signaaltoon te laten horen.
Sorry voor deze dubbelpost maar niemand lijkt te reageren omdat ik ook een antwoord boven de originele post heb gegeven.
Alles lukt mij tot nu toe, van programma's tot ngage games maar een simpele beltoon van mijn computer naar mijn telefoon sturen en hem dan selecteren lukt niet. Ik kan wel beltonen sturen maar waar kan ik hem selecteren ???
Verwijderd
Net nagevraagd bij een vriend van me, zijn telefoon trilt wel onder profiel Stil (natuurlijk wel met de instelling trilalarm aan). Zie je die instelling niet over het hoofd?Yosemite schreef op 11 februari 2004 @ 02:09:
[...]
Hij trilt wel, maar alleen i.c.m. een berichtensignaaltoon. Als je met de memorecorder (in de map Extra) een seconde 'stilte' opneemt en dat als berichtensignaaltoon instelt dan trilt ie wel zonder een signaaltoon te laten horen.
Zijn jullie Nokia gasten nu allemaal zo lui, dat er niet iemand een mooi informatieve startpost wilt maken.
Het is namelijk bij zo'n toestel erg makkelijk als er een duidelijke en complete startpost is, dan vallen alle standaard vragen terug te verwijzen naar de startpost..
So... Wie neemt de eer?
Het is namelijk bij zo'n toestel erg makkelijk als er een duidelijke en complete startpost is, dan vallen alle standaard vragen terug te verwijzen naar de startpost..
So... Wie neemt de eer?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pfffff SE 630-6600 630-6600
Moeilijk hoor!
O ja of P900
Moeilijk hoor!
O ja of P900
[ Voor 18% gewijzigd door basset op 11-02-2004 11:25 ]
Hop,hop,hop!
ff advies graag....stel ik mag hem omruilen (1 dode pixel) is de kans dan niet groot dat ie in de volgende 6600 weer zit? dus omruilen of niet
aan de ene kant denk ik:zeur niet,hij zit in de datum,aan de andere kant denk ik: ik heb er 570 voor betaald dus moet ie goed zijn...
Verwijderd
Oke, ik probeer het. Hier verder:Ginz schreef op 11 februari 2004 @ 10:42:
Zijn jullie Nokia gasten nu allemaal zo lui, dat er niet iemand een mooi informatieve startpost wilt maken.
So... Wie neemt de eer?
Deel 3
Verwijderd
Heb BlzIstaller en de Blz. bestanden voor de spelletjes.
Maar waar moet ik de Blz. bestanden in zetten?
Want als ik het Blz. bestand op mijn phone zet, dan nog kan BlzInstaller geen gegevens geven en dus niks installen. ik kan ze niet terug vinden op mijn 6600
Moet ik de blz. bestanden in een aparte map zetten????
Probeer nu al twee weken iets erop te instaleren, maar het lukt me gewoon niet
Want als ik het Blz. bestand op mijn phone zet, dan nog kan BlzInstaller geen gegevens geven en dus niks installen. ik kan ze niet terug vinden op mijn 6600
Probeer nu al twee weken iets erop te instaleren, maar het lukt me gewoon niet
Verwijderd
Op de root van je memory card.Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 12:13:
Heb BlzIstaller en de Blz. bestanden voor de spelletjes.
Probeer nu al twee weken iets erop te instaleren, maar het lukt me gewoon niet![]()
![]()
E:/ dus...
Verwijderd
Raar.
Ik heb een Nokia6600 waar ik uiterst tevree mee ben. Sinds vandaag heb ik hierbij een Bluetooth headsetje van Logitech.
Als de headset verbonden is met de telefoon krijg ik alleen een beltoon door mn headset. Terwijl ik het bijzonder logisch zou vinden als ook je telefoon zou rinkelen.
Je hebt immers, althans ik niet, altijd je headset op je oor en stel dat je headset dan wel aanstaat, hoor je geen binnenkomend bericht.
Ik heb alle instellingen volgens mij bekeken maar kan nergens iets vinden wat lijkt op wat ik wil. Een telefoon die zelf ook luidkeels overgaat terwijl ook je bt headsetje aanstaat.
Ben ik de enige met dit fenomeen? Ik heb natuurlijk al flink lopen grasduinen maar heb geen medeslachtoffers kunnen vinden.
Joan.
Ik heb een Nokia6600 waar ik uiterst tevree mee ben. Sinds vandaag heb ik hierbij een Bluetooth headsetje van Logitech.
Als de headset verbonden is met de telefoon krijg ik alleen een beltoon door mn headset. Terwijl ik het bijzonder logisch zou vinden als ook je telefoon zou rinkelen.
Je hebt immers, althans ik niet, altijd je headset op je oor en stel dat je headset dan wel aanstaat, hoor je geen binnenkomend bericht.
Ik heb alle instellingen volgens mij bekeken maar kan nergens iets vinden wat lijkt op wat ik wil. Een telefoon die zelf ook luidkeels overgaat terwijl ook je bt headsetje aanstaat.
Ben ik de enige met dit fenomeen? Ik heb natuurlijk al flink lopen grasduinen maar heb geen medeslachtoffers kunnen vinden.
Joan.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.