Opzich wel een lache ding, je kunt alle NGage spellen er gewoon op spelen enzo. Wel een beetje groot enzo, maar misschien neem ik m wel.
Verwijderd
k in orde met de kaart, andere vraag wel? kan je slechts één N-gage games installeren? want elke keer als ik een installeer ligt de andere eraf?
Met mijn 7650 had ik een programma, waarmee ik de beltoon van mijn agenda kon instellen. Toen had ik ook een stilte opgenomen en die ingesteld. Zodat ik ook trilfunctie bij mijn agenda had. Nu weet ik alleen niet meer welk programma dat was. Denk iets van zo'n Profile programma.Ptoeneigh schreef op 07 december 2003 @ 02:01:
[...]
Haha oh wat een ongelooflijk simpele oplossing!
dat ik daar zelf niet op gekomen ben zeg..hahaha geweldig!
Goed nagedacht man!! super! Thanx!
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
volgens mij gaat dat maar op 1 manier, en dat is om het MMC in een cardreader te stoppen en op zoek te gaan naar de folder \system\Apps op je kaartje.. dan verwijderen, en je hebt er weer een berg plaats bij. Let op ik heb ditzelf nog niet gedaan..dus ik weet ook niet welke gevolgen dit heeft
--{EDIT}---
Kan ook makkelijker: ga naar toepassingsbeheer, en je ziet de proggies die op je mmc kaartje staan, klik op opties en verwijder ze naar hartelust
Heb ikzelf ook nog een vraag:
Ik kopieer alle bestanden op het kaartje naar mijn harde schijf toe, stop er een schijfje in met 128mb capaciteit, en kopieer dan van de pc naar het nieuwe schijfje
Ziet de 6600 het dan ook als eenzelfde kaart, en werken die proggies allemaal nog??? ik ga er van uit van wel
Dan nog een vraag want op de site van nokia kun je zover ik weet daarover nix vinden:
Wat is de maximale uit te breiden geheugencapaciteit met MMC kaartjes??
--{EDIT}---
Kan ook makkelijker: ga naar toepassingsbeheer, en je ziet de proggies die op je mmc kaartje staan, klik op opties en verwijder ze naar hartelust
Ik kopieer alle bestanden op het kaartje naar mijn harde schijf toe, stop er een schijfje in met 128mb capaciteit, en kopieer dan van de pc naar het nieuwe schijfje
Ziet de 6600 het dan ook als eenzelfde kaart, en werken die proggies allemaal nog??? ik ga er van uit van wel
Dan nog een vraag want op de site van nokia kun je zover ik weet daarover nix vinden:
[ Voor 10% gewijzigd door imthecool1 op 07-12-2003 16:41 ]
De oplossing is niet altijd de oplossing
Verwijderd
Ik zelf heb een 64 Mb. Ja, gewoon overzetten werkt. Het beste eerst met ZIP inpakken en daarna met ZIP op het kaartje weer uitpakken want er zit een verborgen Dir bij (system).imthecool1 schreef op 07 december 2003 @ 16:17:
volgens mij gaat dat maar op 1 manier, en dat is om het MMC in een cardreader te stoppen en op zoek te gaan naar de folder \system\Apps op je kaartje.. dan verwijderen, en je hebt er weer een berg plaats bij. Let op ik heb ditzelf nog niet gedaan..dus ik weet ook niet welke gevolgen dit heeft
--{EDIT}---
Kan ook makkelijker: ga naar toepassingsbeheer, en je ziet de proggies die op je mmc kaartje staan, klik op opties en verwijder ze naar hartelust![]()
Het schijnt dat je er ook een 256Mb in kunt stoppen.
suk6.
Verwijderd
Wat zijn de instellingen om met kpn (Abbo) te internetten?
Kan ik ergens instellen dat de telefoon automatisch de toetsen blokkeerd?
Mvgr Jeroen
Kan ik ergens instellen dat de telefoon automatisch de toetsen blokkeerd?
Mvgr Jeroen
Verwijderd
Ik heb hem ook niet werkend met KPN M-Info.
heb alle instellingen geprobeerd die op het net staan voor KPN GPRS maar te vergeefs.
wie heeft hem werkend met KPN?
heb alle instellingen geprobeerd die op het net staan voor KPN GPRS maar te vergeefs.
wie heeft hem werkend met KPN?
Verwijderd
Ik heb sinds een weekje ook de Nokia 6600, en ik vind het echt een super toestel!
ik heb een orange abbo en MMS werkt prima bij mij.
Helaas heb ik bij mijn telefoon ook een aantal software foutjes zoals:
De telefoon valt soms weer uit als ik hem net heb aangezet.
Soms kan hij de gallerij niet openen, hij blijft dan gewoon laden maar er gebeurt verders niks. ( als ik de telefoon uit zet en daarna weer aan doet hij het weer wel)
Het laden van het menu is soms traag.
Hij gaat een beetje lastig van de toetsen blokkeering af, moet vaak eerst een toets indrukken en daarna pas de combinatie voor de toets blokkeering.
Verder nog niet echt tegen problemen aan gelopen, Ik heb ook Sonic van de Ngage werkend maar vind de kwaliteit tegen vallen, de achtergrond ziet er niet uit, iemand anders dat ook opgevallen?
En heeft iemand al dat opstart filmpje kunnen uitschakelen of in ieder geval het geluid uitschakelen??? ik vind dat het geluid nogal hard is ervan.
ik heb een orange abbo en MMS werkt prima bij mij.
Helaas heb ik bij mijn telefoon ook een aantal software foutjes zoals:
De telefoon valt soms weer uit als ik hem net heb aangezet.
Soms kan hij de gallerij niet openen, hij blijft dan gewoon laden maar er gebeurt verders niks. ( als ik de telefoon uit zet en daarna weer aan doet hij het weer wel)
Het laden van het menu is soms traag.
Hij gaat een beetje lastig van de toetsen blokkeering af, moet vaak eerst een toets indrukken en daarna pas de combinatie voor de toets blokkeering.
Verder nog niet echt tegen problemen aan gelopen, Ik heb ook Sonic van de Ngage werkend maar vind de kwaliteit tegen vallen, de achtergrond ziet er niet uit, iemand anders dat ook opgevallen?
En heeft iemand al dat opstart filmpje kunnen uitschakelen of in ieder geval het geluid uitschakelen??? ik vind dat het geluid nogal hard is ervan.
Dat eerste heb ik ook en is best irritant.Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 22:45:
...
...
Voor de kwaliteit van Sonic: druk tijdens het spel eens op hekje en kijk dan nog maar eens of de kwaliteit slecht is
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 14:52:
[...]
Klopt, wilde voor mijn (gewoon gekochte NOK6600 voor € 511) een abbo. Op
aanraden van Macamba (tnx again) Orange gekocht. voor zegge en schrijve
2 tientjes (euro's dan wel).
Meer hak nie nodig.
Dus ik bij Orange een Abbo gekocht, zegt die juffrouw dat ik er óók nog eens een
extra simkaartje (prepay) bij krijg waar 5 euro op zit en als ik de kaart activeer
dan worden dat 15 eurootjes. Dat heb ik natuurlijk gedaan. Tis toch gratis ?
Vraagt die juf, "en welk gratis toestelletje wilt u erbij" ? Mijn bek viel open.
Tja, doe maar die 5210 van NOK, leuk om een keertje weg te geven. (aan wie?)
Zegt de juf, "en welk cadeautje wilt u erbij" ? en kan ik uit een waslijst aan
wannahaves kiezen. Tja, ben 54 maar met een vrouw die wel van lekkere geurtjes
houd dus doe maar de cadeau-bonnetjes (2 x 20 euro) van ICI Paris.
Ik moest 1 cent (jawel, 1 cent) pinnen dat ik niet (té) rood stond en toen ik
naderhand bij ICI Paris 38,50 betaalde met 2 cadeau-bonnen kreeg ik óók nog
eens 1,50 terug.
Kwam dus eigenlijk véél en véél rijker thuis dan dat ik weg ging.
Hoezo willen ze je gráág als klant . . .
jij bent in de Orange Shop geweest?
Haha ja dit is echt het toppunt. Shiiit zeg... niet normaal gewoon.
Leuk toch! ;-)
Eh nja ehh ben bkij dat ik een goed advies heb gegeven
Weetje wat gewoon TE erg is; ik werk niet voor orange, maar voor de concurrent.
Ik schaam me
Oke genoeg offtopic,
Nog even een vraagje aan iedereen:
softwarebugs?? iemand??
K wilde m deze week toch even de lijst gaan mailen naar Nokia, hoewel ik verwacht dat ze zelf op de hoogte zijn, kan het geen kwaad dat er wat klantreacties zijn met diezelfde softwareproblemen lijkt me.
hasseman en werkhoven ik neem jullie bugs mee in het mailtje thanx! (ook last van)
[ Voor 4% gewijzigd door Ptoeneigh op 08-12-2003 01:19 ]
Als ik in de "telefoon mode" de joystick naar beneden duw dan wordt de IRDA poort geactiveerd. Iemand een idee hoe je deze functie kan uitschakelen? Of een andere functie hieraan kan koppelen?
Verwijderd
[quote]Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 17:47:
Ja ik kan met KPN internetten..
De instellingen heb ik gevonden in Nokia 6600 (deel 1 dus)
Ja ik kan met KPN internetten..
De instellingen heb ik gevonden in Nokia 6600 (deel 1 dus)
Verwijderd
heeft er iemand al internet aan de praat gekregen met tmobile of debitel telfort? via de zoekfunctie word ik helaas niet veel wijzer.
Verwijderd
hier nog eenVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 10:56:
heeft er iemand al internet aan de praat gekregen met tmobile of debitel telfort? via de zoekfunctie word ik helaas niet veel wijzer.
in mijn geval dan vodafone live
heb me eige ook een breuk gezocht en alle 6600 topics zitte leze die kon vinden zowel hier als op andere forums
ik zag dat de member Macamba heel erg veel goede posts heeft
mischien dat hij er achter kan komen
verder schijnt niemand te weten hoe we het moeten doen
punt is dat ik gewoon heel erg graag van mijn live pakket gebruik wil maken
en dan hoef ik nog niet eens zo nodig te mmsen as ik maar naar de live sites kan
De Nokia 6600 maakt voor WAP en MMS gebruik van een proxy server i.p.v. een WAP-Gateway. Voor Orange en T-Mobile is inmiddels bekend dat ze een proxy server hebben.
Om Vodafone Live en MMS aan de praat te krijgen moet je bij Vodafone zien te achterhalen of ze een proxy server hebben.
Voor Telfort en KPN is het hetzelfde verhaal.
Verwijderd
Thnx dude!Ptoeneigh schreef op 08 december 2003 @ 01:16:
[...]
softwarebugs?? iemand??
K wilde m deze week toch even de lijst gaan mailen naar Nokia, hoewel ik verwacht dat ze zelf op de hoogte zijn, kan het geen kwaad dat er wat klantreacties zijn met diezelfde softwareproblemen lijkt me.
hasseman en werkhoven ik neem jullie bugs mee in het mailtje thanx! (ook last van)
Kun je mischien meteen vragen ofdat het ook mogelijk wordt om dat startup filmpje uit te schakelen??
Verwijderd
Allereerst lof voor Macamba: ikke ook mms'en dankzij zijn aanhoudende speurwerk!
Maar nu een vraagje: weet iemand of er een burolader voor de 6600 is, en een goed oortelefoontje?
groeten & dank,
ronald
Maar nu een vraagje: weet iemand of er een burolader voor de 6600 is, en een goed oortelefoontje?
groeten & dank,
ronald
Verwijderd
ik belde net t-mobile en ze geloofden in eerste instantie niet dat ik een 6600 had...
nee meneer ik heb geen 6610, maar een 6600
dan kom je dan met je vragen............
dan kom je dan met je vragen............

Verwijderd
Kan iemand misschien een lijstje maken met al de software die op de 6600 werkt? Op sommige andere forums heb ik gelezen dat een aantal symbian programma's niet werken op de 6600? Weet iemand verder welke MMC in de 6600 kan (merk en aantal MB 256??)
En de laatste vraag: weet iemand of je de back up van de 6600 ergens kan downloaden zodat ik niet hoef te klooien met de pc suite (tot het moment dat de 6600 crashed)
Off topic...
Ik heb nogsteeds de 6600 niet... Hij is al verzonden maar ligt al drie dagen bij de TPG post in Wijchen...
En de laatste vraag: weet iemand of je de back up van de 6600 ergens kan downloaden zodat ik niet hoef te klooien met de pc suite (tot het moment dat de 6600 crashed)
Off topic...
Ik heb nogsteeds de 6600 niet... Hij is al verzonden maar ligt al drie dagen bij de TPG post in Wijchen...

Verwijderd
Ik ben ook zo'n trotse bezitter van de Nokia 6600.... Maar ik heb een brandende vraag ik heb T-Mobile als provider ik kan prima gebruikmaken van T-Mobile MMS en t-Zones dankzij aantal van jullie die de juiste Proxy-instellingen hadden.
Maar waar ik de Nokia 6600 ook voor heb is om te e-mailen en dat wil wel lukken via de WAP pagina van t-Zones met m'n eigen e-mail acount (Wanadoo). Maar daar kan je niet echt veel mee je kan géén bijlage b.v. JPG bestand bekijken en je krijgt geen melding op je toestel dat je e-mail heb. Dus ik wil via m'n mailbox van m'n toestel gaan instellen. Dus ik heb bij T-Mobile een GPRS Actief abonnement erbij genomen (Is bij toegangspunt ook geweizigd in "wap-act" inplaats van "wap") en had handmatig een nieuwe mailbox gemaakt met mijn instellingen van Wanadoo maar wilde niet werken, ik heb zelfs via de Nokia site confugiratie instellingen toegezonden voor e-mail is het zelfde als toen ik het handmatig instelde maar ik dacht laat ik het maar proberen, maar helaas het werkt nog steeds niet.
Ik weet eigenlijk niet meer precies wat ik moet doen om de juiste instellingen te krijgen.
Ik hoop dat één van jullie me kan helpen
Alvast bedankt
Maar waar ik de Nokia 6600 ook voor heb is om te e-mailen en dat wil wel lukken via de WAP pagina van t-Zones met m'n eigen e-mail acount (Wanadoo). Maar daar kan je niet echt veel mee je kan géén bijlage b.v. JPG bestand bekijken en je krijgt geen melding op je toestel dat je e-mail heb. Dus ik wil via m'n mailbox van m'n toestel gaan instellen. Dus ik heb bij T-Mobile een GPRS Actief abonnement erbij genomen (Is bij toegangspunt ook geweizigd in "wap-act" inplaats van "wap") en had handmatig een nieuwe mailbox gemaakt met mijn instellingen van Wanadoo maar wilde niet werken, ik heb zelfs via de Nokia site confugiratie instellingen toegezonden voor e-mail is het zelfde als toen ik het handmatig instelde maar ik dacht laat ik het maar proberen, maar helaas het werkt nog steeds niet.
Ik weet eigenlijk niet meer precies wat ik moet doen om de juiste instellingen te krijgen.
Ik hoop dat één van jullie me kan helpen
Alvast bedankt
vodafone en live...
Probeer 444 bellen en optie 3
kies dan voor de 3650, en je krijgt de instellingen per sms van vodafone
Dat heeft niet zoveel zin omdat de 3650 via een WAP Gateway verbinding maakt en de 6600 via een HTTP Proxy.imthecool1 schreef op 08 december 2003 @ 21:58:
vodafone en live...
Verwijderd
Heej Peopz... hier ikke weer 
Nog steeds blij!
Ik heb inmiddels een 256 MB MMC kaartje en dat werkt top!
Voor de KPNers die willen GPRSen... toegangspunt: internet, en authenticatie: beveiligd, voor de rest password's e.d. leeglaten... dan moet het werken...
Mocht het niet lukken: michael at xonay dot com (MSN)
tjuuuus
Nog steeds blij!
Ik heb inmiddels een 256 MB MMC kaartje en dat werkt top!
Voor de KPNers die willen GPRSen... toegangspunt: internet, en authenticatie: beveiligd, voor de rest password's e.d. leeglaten... dan moet het werken...
Mocht het niet lukken: michael at xonay dot com (MSN)
tjuuuus
Verwijderd
ik wil dit toestel nemen maar kan 1 ding nergens vinden...
hoeveel stemmige polyringtones kan dit toestel aan ???
Verwijderd
Hey
Pandemonium doet bij mij alleen het eerste level daarna wordt hij afgesloten???
Help...
En de themes kan ik ook niet instaleren... Ik knip en plak de bijv. Windows XP bij e/system/skins
en dan doet ie het niet.... SNAP niet...
Ook mp3 kan ik niet installeren...
HElp
Help...
En de themes kan ik ook niet instaleren... Ik knip en plak de bijv. Windows XP bij e/system/skins
HElp
16 24 thx to knnyVerwijderd schreef op 09 december 2003 @ 18:10:
ik wil dit toestel nemen maar kan 1 ding nergens vinden...
maar kunt beter mastertunes pakken (wav files
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 09-12-2003 19:58 ]
corrctie:Scarecrow schreef op 09 december 2003 @ 19:20:
[...]
16
maar kunt beter mastertunes pakken (wav files)
hij is toch echt 24 tonig hoor
bron: nokia.nl
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Vodafone live! Ik ga eens bellen. heb 1,5 week geleden naar Engeland gemaild (Vodafone) ze wisten me te vertellen "Yes sir, the 6600 is availible and working witht Vodafone live!
heb zelf een tijdje daar gewert dus kzal meteen even navraag doen wanneer ie in NL in de live pakketten komt te ztten. nog ff geduld. (las laatst ergens dat iemand het aan de gang had
Opstart animatie kun je uitzetten bij je intstellingen: telefooninstellingen: Welkomstnotitie/logo: stand./afb./txt
eti-cam bij mij ook nog altijd 3x nix.
[b] infrarood ineens geactiveerd? [b] hoe krijg je dat voor elkaar? lukt hie nie ;-)
Hey and thanx 2 all.. leuke reacties! kzal mn best blijven doen!
heb zelf een tijdje daar gewert dus kzal meteen even navraag doen wanneer ie in NL in de live pakketten komt te ztten. nog ff geduld. (las laatst ergens dat iemand het aan de gang had
Opstart animatie kun je uitzetten bij je intstellingen: telefooninstellingen: Welkomstnotitie/logo: stand./afb./txt
eti-cam bij mij ook nog altijd 3x nix.
[b] infrarood ineens geactiveerd? [b] hoe krijg je dat voor elkaar? lukt hie nie ;-)
Hey and thanx 2 all.. leuke reacties! kzal mn best blijven doen!
Macamba bevestigd deze ervaring ;-)Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 19:20:
Hey
Help...
HElp
Heb dit 2 weken geleden ook al aangekaart bij zeg maar de bron van het hele n-gage gedoe: yahoo group van yuppo. Via fok en tweakers kwam ik daar terecht.
Meer reacties dan "dit heb ik ook" heb ik niet gekregen.
het lijkt mij dat je phone graag de game wil saven voor je, maar dat het dan fout gaat omdat die n-gage anders in elkaar zit dan de 6600 (lijkt mij)
error tijdens saven: hele appl. wordt afgesloten. (lijkt mij dan)
Hey mensen met Vodafone live!
2 heb gebeld naar collega's Vodafone.co.uk ;-)
Zeggen dat je bij NL werkt doet wonderen, hier een coppy-pase van intranet, laat ff weten of t werkt:
De NL settings: Proxy-serveradres: 192.168.251.150
Uit de mail begrijp ik dat er aan unieke poort is in Engeland: 8799
dat is wat we zoeken, probeer anders ff: Poort: 9201 OF 5080
let op deze onderstaande mail bevat engelse settings het gaat om de poort, je zou de engelse settings es kunnen proberen natuurlijk
verder kan ik je bij voorbaat zeggen dat je een melding op je phone zal krijgen dat je toestel nog niet geschikt is voor live, dit omdat in de nedelandse live de 6600 waarsch nog niet zal voorkomen. (pagina herkend het type en geeft daarbij de juiste live! pagina met de juiste diensen: Nokia kan videos's aan, sony wer niet, vandaar
Succes!
2 heb gebeld naar collega's Vodafone.co.uk ;-)
Zeggen dat je bij NL werkt doet wonderen, hier een coppy-pase van intranet, laat ff weten of t werkt:
De NL settings: Proxy-serveradres: 192.168.251.150
Uit de mail begrijp ik dat er aan unieke poort is in Engeland: 8799
dat is wat we zoeken, probeer anders ff: Poort: 9201 OF 5080
let op deze onderstaande mail bevat engelse settings het gaat om de poort, je zou de engelse settings es kunnen proberen natuurlijk
verder kan ik je bij voorbaat zeggen dat je een melding op je phone zal krijgen dat je toestel nog niet geschikt is voor live, dit omdat in de nedelandse live de 6600 waarsch nog niet zal voorkomen. (pagina herkend het type en geeft daarbij de juiste live! pagina met de juiste diensen: Nokia kan videos's aan, sony wer niet, vandaar
Succes!
Van: "Ferguson, J, WN CCARE" <@gb.vodafone.co.uk>
Aan: <@home.nl>
Datum: di 9 dec 03, 21:18
--------------------------------------------------------------------------------
Nokia 6600 GPRS / WAP and MMS Configuration
The Nokia 6600 device which has only recently been approved by Vodafone for use on our network.
Prior to Vodafone releasing the device customers have been able to purchase the Nokia 6600 through 3rd parties. None of these to our knowledge have any WAP or MMS settings preconfigured.
To assist customers in configuring this device please use the instructions below:
OTA
Using the Vodafone Live! OTA configuration from the Vodafone Live! pages of www.vodafone.co.uk, install the settings for the Nokia 3650 device. This will install the GPRS/WAP and MMS settings. Once the customer has completed this activity the 3650 settings must be adapted for the Nokia 6600. This is because the Nokia 6600 is a WAP 2.0 device and has slight variances in configuration.
MMS settings
Press the menu key
From the main Nokia menu, go to Tools,
Then Settings,
Then Connections
And then Access points
Select the correct Vodafone Live connection which contains the MMS settings
There will be two Vodafone Live! Access point options, the upper one should contain the MMS settings (this can be checked within the settings by going to the homepage setting and ensuring this shows as http://mms.vodafone.co.uk/servlets/mms).
Highlight the first Vodafone Live! Access point and select this using the joystick.
Then select Options and Advanced Settings.
Now ensure the following configuration:
Phone IP address:
automatic
Primary name server:
0.0.0.0
Second name server:
0.0.0.0
Proxy serv. address:
212.183.137.12
(as the Nokia's default is "alpha" mode, the user will need to select "numeric" mode by pressing and holding the hash key - the indicator at the top right of the screen will then change from abc to 123. To insert the "." character simply use the hash key in "numeric" mode)
Proxy port number:
8799
Please Note: It is recommended that the Connection name is changed from Vodafone Live! to Vodafone MMS so it is clear to the user which settings the profile relates to. This can be done by highlighting and then selecting the Connection name using the joystick. The connection name should then be highlighted. At this stage hit options, then change. Edit from Vodafone Live! to Vodafone MMS. Once complete select this using the joystick. Hit back and you will return to the Access Points menu.
GPRS/WAP settings
Once completed you will need to amend the GPRS/WAP settings. If the user has not renamed the Vodafone Live! access point name, this should be presented as the lower Vodafone Live! option within the Access point menu.
If the user has renamed the Vodafone Live! access point name to Vodafone MMS the GPRS/WAP settings will be presented as the upper option within the Access points menu as Vodafone Live! (this can be checked within the settings by going to the homepage setting and ensuring this shows as http://live.vodafone.com )
Highlight the Vodafone Live! Access point and select this using the joystick.
Then select Options and Advanced Settings.
Phone IP address:
automatic
Primary name server:
0.0.0.0
Second name server:
0.0.0.0
Proxy serv. address:
212.183.137.12
(as the Nokia's default is "alpha" mode, the user will need to select "numeric" mode by pressing and holding the hash key - the indicator at the top right of the screen will then change from abc to 123. To insert the "." character simply use the hash key in "numeric" mode)
Proxy port number:
8799
Once changed hit back to return to the normal settings.
Please Note: It is recommended that the Connection name is changed from Vodafone Live! to Vodafone GPRS so it is clear to the user which settings the profile relates to. This can be done by highlighting and then selecting the Access point using the joystick. The connection name should then be highlighted. At this stage hit options, then change. Edit from Vodafone Live! to Vodafone GPRS. Once complete select this using the joystick. Hit back and you will return to the Access Points menu.
[ Voor 95% gewijzigd door Ptoeneigh op 09-12-2003 21:34 ]
MMS voor Vodafone Live! is confirmed (met 8799 )!
Heb het werkend (kan i.i.g. MMS-jes sturen naar mezelf
)
Macamba, tnx!
Heb het werkend (kan i.i.g. MMS-jes sturen naar mezelf
Macamba, tnx!
Verwijderd
Avondje mensen !
@ Macamba
tis nu beetje laat maar ga morge direct aan de gang met die vodafone settings
alvast rete bedankt
als bedankje voor de moeite hier een site met alle Ngage titels tot nu toe incl installer
[knip] Check zo je mail.
baai baai !!!
@ Macamba
alvast rete bedankt
als bedankje voor de moeite hier een site met alle Ngage titels tot nu toe incl installer
[knip] Check zo je mail.
baai baai !!!
[ Voor 15% gewijzigd door intoxicated op 10-12-2003 11:38 ]
Hey all,
Ik moet zeggen dat ie bij mij over het algemeen prima werkt. Heb alleen nog geen geschikte mp3-speler gevonden. Heb MP3-player geprobeerd, maar die is kwalitatief zo vreselijk slecht...
En MP3GO hapert
, maar de kwaliteit is wel goed. Heeft iemand nog een ander proggie dat wel goed werkt??
Thanx!!
Ik moet zeggen dat ie bij mij over het algemeen prima werkt. Heb alleen nog geen geschikte mp3-speler gevonden. Heb MP3-player geprobeerd, maar die is kwalitatief zo vreselijk slecht...
Thanx!!
Love, peace & wireless connectivity...
N-cage games zijn produkten met copyright, plaats daarom niet van zulke links.Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 23:41:
Avondje mensen !
@ Macamba
alvast rete bedankt
http://Flipper.in.het.pierenbadje.oink/
baai baai !!!
En zijn er mensen waar er al stof achter het scherm is gekomen? zoals ook bij de 6310i wel eens gebeurde.
Ik zou best graag de n6600 kopen, alleen kunnen de mp3's wel in stereo afgespeeld worden en komen er snel krassen op het scherm?
39
Verwijderd
ooops sorry voor de link dan
nu maar hopen dat niemand gaat downloaden daar he
over de mp3 :
ik heb zelf ook mp3go geprobeerd maar die hapert idd vreselijk
die mp3player 1.31 doet het bij mij wel goed maar geluid kan idd beter
voor zover mij bekend is de 6600 trouwens mono
speaking of geluid heeft iemand die avec radio al aan de gang gekregen ???
nu maar hopen dat niemand gaat downloaden daar he
over de mp3 :
ik heb zelf ook mp3go geprobeerd maar die hapert idd vreselijk
die mp3player 1.31 doet het bij mij wel goed maar geluid kan idd beter
voor zover mij bekend is de 6600 trouwens mono
speaking of geluid heeft iemand die avec radio al aan de gang gekregen ???
Verwijderd
Ik heb de rest niet helemaal gelezen, dus excuses als dit al is gemeld.
De 6600 komt zeer binnenkort uit als T-Mobile pakket (met simlock). De prijs hiervan komt op ongeveer €400,=.
Met de enorme kortingen die T-Mobile nu geeft zal dat betekenen dat de 6600 GRATIS zal zijn bij een T-Mobile 150 abo van 2 jaar..
Niet slecht als je het mij vraagt. Dus als je hem wilt maar nog niet hebt.. Heb heel even geduld. Dit is een vette actie.
De 6600 komt zeer binnenkort uit als T-Mobile pakket (met simlock). De prijs hiervan komt op ongeveer €400,=.
Met de enorme kortingen die T-Mobile nu geeft zal dat betekenen dat de 6600 GRATIS zal zijn bij een T-Mobile 150 abo van 2 jaar..
Niet slecht als je het mij vraagt. Dus als je hem wilt maar nog niet hebt.. Heb heel even geduld. Dit is een vette actie.
Verwijderd
het zou mooi zijn als iemand de moeite zou nemen om alle info (voor mss, internet, email etc) voor de verschillende providers op een website zou plaatsen.
Op deze manier zouden een hele hoop mensen snel geholpen zijn
(ik zou het wel willen doen maar heb 1.geen site en 2.niet eens de gegevens voor mezelf
(ik zou het wel willen doen maar heb 1.geen site en 2.niet eens de gegevens voor mezelf
Ik heb hem nu 4 daagjes in gebruik, en ik ben er zeer tevreden over 
vooral de optie dat je hem na zoveel minuten automatisch kunt laten blokkeren, en je de blokkeringscode nodig hebt om deblokkeren (wel veranderen
)
Die proggies die er voor de 3650 waren om je toestel om te dopen tot afstandsbediening, werken die ook op dit toestel?
vooral de optie dat je hem na zoveel minuten automatisch kunt laten blokkeren, en je de blokkeringscode nodig hebt om deblokkeren (wel veranderen
Die proggies die er voor de 3650 waren om je toestel om te dopen tot afstandsbediening, werken die ook op dit toestel?
Verwijderd
Jah werkt superimthecool1 schreef op 10 december 2003 @ 11:32:
Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat de foto's die ik maak automatisch in een subfolder van afbeeldingen komen te staan? Je kan bij de instellingen van de camera alleen maar kiezen voor telefoon of mmc kaart... en je kan daarbij helaas geen folder opgeven...
Iemand een idee?
Verwijderd
ik heb een groot en druk bezocht domein incl 600+ members forumsVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 11:32:
het zou mooi zijn als iemand de moeite zou nemen om alle info (voor mss, internet, email etc) voor de verschillende providers op een website zou plaatsen.
heb nog wel een paar mbtjes vrij hoor maar heb het helaas te druk met andere dingen EN ik heb niet alle info om een en ander te maken/op te zetten
mocht iemand dit serieus willen doen dan wil ik daar best bij helpen en dat best gratis online zetten zonder reclame of popupshit enzo
mijn domein is mijn gebruikersnaam hier plus .nl voor geintereseerden
je kan me bereiken op admin@retestrak.nl of via msn srn2k2@hotmail.com
ik vind het in ieder geval een goed idee of het iets word is een 2e natuurlijk
hmmmm zit me gelijk te bedenken om een gsm forum toe te voegen....
hmmm... ik heb ook nog wel een forumpje en de nodige mb's over 
en tijd
Check www.imthecool1.nl
(vat dit niet op op spam!!)
en tijd
Check www.imthecool1.nl
(vat dit niet op op spam!!)
[ Voor 8% gewijzigd door imthecool1 op 10-12-2003 15:30 ]
Verwijderd
/me heeft een dedicated unix machine met de beschikking over 500GB dataverkeer per maand...
/me heeft een stuk of 30 domeinnaampjes
/me kan eventueel wel een subdomeintje aanmaken
/me te bereiken is via michael at xonay dot com (msn & mail)
----EDIT---
/me zojuist www.6600.info heeft geregistreerd (mits mn creditcard niet weigerd...)
Dus mochten jullie mn server en het betreffende domein naam willen gebruiken, dan hoor ik het wel
/me heeft een stuk of 30 domeinnaampjes
/me kan eventueel wel een subdomeintje aanmaken
/me te bereiken is via michael at xonay dot com (msn & mail)
----EDIT---
/me zojuist www.6600.info heeft geregistreerd (mits mn creditcard niet weigerd...)
Dus mochten jullie mn server en het betreffende domein naam willen gebruiken, dan hoor ik het wel
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 16:05 ]
Verwijderd
Hoe is de performance van de real one player ?
Kan je gemakelijk een goed omgezet rm filmpje van bijvoorbeeld een tekenfilm goed bekijken zonder dat de player constant buffert ?
Kan je gemakelijk een goed omgezet rm filmpje van bijvoorbeeld een tekenfilm goed bekijken zonder dat de player constant buffert ?
mich mich is heeeel aardig
kom ik met mijn 5 gig dataverkeer per maand
kom ik met mijn 5 gig dataverkeer per maand

Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen hoe je die themes installeert??? Knippen en plakken kan ik alleen het lukt gewoon niet met die climber....
HELP
HELP
Verwijderd
Even op google te zoeken naar me wap instellingen voor vodafone, kwam deze URL tegen:
http://nokiaweb.nl/module...ame=instellingen&file=wap
Hier zijn voor alle providers de wap instellingen te vinden, maar ik krijg het zelfs niet voor elkaar om mijn 6600 te laten wappen via gsm netwerk. Heb nog geen gprs abbo afgesloten
Weet iemand de instellingen voor vodafone?
http://nokiaweb.nl/module...ame=instellingen&file=wap
Hier zijn voor alle providers de wap instellingen te vinden, maar ik krijg het zelfs niet voor elkaar om mijn 6600 te laten wappen via gsm netwerk. Heb nog geen gprs abbo afgesloten
Weet iemand de instellingen voor vodafone?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 19:52 ]
EDIT: sorry, niet goed gelezen
[ Voor 98% gewijzigd door Alpha-sphere op 10-12-2003 20:58 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Je moet eerst die climber theme installeren, en dan moet je in de folder: E:\system\skins\101f...\ het climber.mbm bestand vervangen door de theme die jij wilt ( De nieuwe theme moet je wel hernoemen naar climber.mbm) en dan kun je in het programma thema's de climber theme toepassen en dan krijg je je eigen gewenste thema....Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 19:10:
Kan iemand mij uitleggen hoe je die themes installeert??? Knippen en plakken kan ik alleen het lukt gewoon niet met die climber....
HELP
Ik heb zelf meerdere thema's erop staan en die van de matrix vind ik 1 van de gaafste alleen vind ik het heel vervelend dat de letters in het menu zwart zijn waardoor je ze niet ziet, heeft iemand mischien een versie van the matrix theme met witte letters in het menu???
Voor de N-Gage players onder ons, Ik heb gister even 2 nieuwe games getest op me 6600, Waaronder Virtua Tennis en MLB_SLAM.. Ze werken alle 2 goed!.
De rest van de nieuwe games zoals motogp & Red Faction etc heb ik nog geen tijd voor gehad.
De rest van de nieuwe games zoals motogp & Red Faction etc heb ik nog geen tijd voor gehad.
Site lijkt me een erg goed idee.
Ben zelf niet zo site bouwer, en nja alle info is op tweakers te vinden,
zal vooral gaan om de gprs settings en de poorten: Tmobile 8080 Orange 5080 en Vodafone 8799
Dus ehh ik wil wel zorgen voor de info, maar het talent en de tijd voor een vette site heb ik niet en gun ik liever een ander.
Nog een kleine update van vandaag:
Heb dynafix gebeld vandaag (dat is de officiele reparateur van Nokia) in Nederland, en zij weten heel snel altijd alles.
er is nog geen software update, en ook nog niets verwacht of bekend.
ik ga morgen dan ook direct mailen naar Nokia zodat we op z'n minst een reactie krijgen binnen 2 weken. de errors vliegen je om de oren soms,
hij begint al met piepen als ie nieteens opgestart is ;-)
Blijft een geweldig toestel!
Vandaag weer eyecatchertje in de trein: tussenstanden psv gratis via T-zones.
Mensen (reizigers/lotgenoten): "oh kun je dat via je telefoon? goh wat ze wel niet uitvinden he?" (Yeah..
[ Voor 3% gewijzigd door Ptoeneigh op 11-12-2003 01:25 ]
hoe kan ik m'n eigen themes bouwen?
ik 'schijnt' een proggie te zijn 'nokia theme studio' maar die kan ik niet vinden.
iemand sugessties?
//edit/update
Theme Studio
firmware update
ik 'schijnt' een proggie te zijn 'nokia theme studio' maar die kan ik niet vinden.
iemand sugessties?
//edit/update
Theme Studio
firmware update
[ Voor 54% gewijzigd door himlims_ op 11-12-2003 08:59 ]
Verwijderd
Ik zie hier geen firmware update voor de Nokia 6600 hoor.....
er staat alleen:
6600 NHL-10 *#0000#
V3.42.1 16-10-03
Maar die versie heb ik nu ook al....
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren me 6600 (Debitel 150 abo, 2 jaar, gratis foon). Wat moet ik doen om hiermee te kunnen MMSen, of is dat niet mogelijk? Mijn vorige foon was zo ouderwets dat ik er alleen maar mee kon bellen ongeveer, dus wil graag kijken wat ik nu allemaal meer kan met dit toestel.. Iemand die me daarbij kan/wil helpen?
Verwijderd
Door Hassman - Wednesday 10 December 2003 22:04
Thnx Hassman,
Eerst deed ik blijkbaar iets verkeerd... Maar nu heb ik de naam van mijn theme met file explorer in de "Inbox"veranderd en daarna naar e\system\skins\ gebracht
en nu doet ie het
THNX
Thnx Hassman,
Eerst deed ik blijkbaar iets verkeerd... Maar nu heb ik de naam van mijn theme met file explorer in de "Inbox"veranderd en daarna naar e\system\skins\ gebracht
en nu doet ie het
THNX
Verwijderd
Door Hassman - Wednesday 10 December 2003 22:04
Thnx Hassman,
Eerst deed ik blijkbaar iets verkeerd... Maar nu heb ik de naam van mijn theme met file explorer in de "Inbox"veranderd en daarna naar esystemskins gebracht
en nu doet ie het
THNX
Mclercx
Door Mclercx - Wednesday 10 December 2003 23:07
Voor de N-Gage players onder ons, Ik heb gister even 2 nieuwe games getest op me 6600, Waaronder Virtua Tennis en MLB_SLAM.. Ze werken alle 2 goed!.
Vet man...
Red faction werkt ook, gister nog gespeeld. Aangezien je geen links mag posten naar de N Gage games is het ook niet de bedoeling dat je via het forum gaat vragen om dat dan maar via de mail te doen. Dat je iemand persoonlijk benadert via de mail kan me niks schelen, maar niet via GoT. En gebruik ajb de editknop in plaats van meerdere keren achter elkaar te posten. Lees Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden eens door.
Thnx Hassman,
Eerst deed ik blijkbaar iets verkeerd... Maar nu heb ik de naam van mijn theme met file explorer in de "Inbox"veranderd en daarna naar esystemskins gebracht
en nu doet ie het
THNX
Mclercx
Door Mclercx - Wednesday 10 December 2003 23:07
Vet man...
Red faction werkt ook, gister nog gespeeld. Aangezien je geen links mag posten naar de N Gage games is het ook niet de bedoeling dat je via het forum gaat vragen om dat dan maar via de mail te doen. Dat je iemand persoonlijk benadert via de mail kan me niks schelen, maar niet via GoT. En gebruik ajb de editknop in plaats van meerdere keren achter elkaar te posten. Lees Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden eens door.
[ Voor 43% gewijzigd door Korakal op 11-12-2003 20:30 ]
Ik heb de 6600 nu ook 1 dag in mijn trotse bezit, maar ik heb de timer & stopwatch functie die ik in mijn 8310 wel heb, nog niet kunnen ontdekken. Is deze helemaal niet aanwezig of moet ik toch wat beter zoeken?? Ik bedoel dus niet de alarmklok, maar de timer...zodat je kan instellen dat ie over een x aantal minuten gaat piepen/trillen.
Verwijderd
Hey,
Weet iemand een ander programma dan AgileMessenger waarmee je kan MSN en???? Ik weet dat er eentje is maar weet niet waar ik hem kan krijgen.... Agile Messenger werkt echt niet bij mij... Ik heb een orange free abbo en Opera doet het wel maar de Agile Messenger niet... Heeft iemand hem wel aan de praat gekregen???
Thnx
Weet iemand een ander programma dan AgileMessenger waarmee je kan MSN en???? Ik weet dat er eentje is maar weet niet waar ik hem kan krijgen.... Agile Messenger werkt echt niet bij mij... Ik heb een orange free abbo en Opera doet het wel maar de Agile Messenger niet... Heeft iemand hem wel aan de praat gekregen???
Thnx
Vanilleboy:
Voor agilemessenger heb je Orange Share nodig. Dat moet je dus wel ff aan laten melden bij Orange. Maar grote kans dat ze het niet doen, bij mij deden ze het ook niet omdat het toestel te nieuw is en daardoor nog niet goedgekeurd was door Orange ofzo.
Voor agilemessenger heb je Orange Share nodig. Dat moet je dus wel ff aan laten melden bij Orange. Maar grote kans dat ze het niet doen, bij mij deden ze het ook niet omdat het toestel te nieuw is en daardoor nog niet goedgekeurd was door Orange ofzo.
Verwijderd
Yes, ik heb hem dan eindelijk.. mijn eigen 6600 
Maar kan iemand de MMS en GPRS instelling posten van het Telfort netwerk? Heb ze per SMS van Telfort zelf ontvangen maar het werkt niet
Mijn dank is groot!!
Maar kan iemand de MMS en GPRS instelling posten van het Telfort netwerk? Heb ze per SMS van Telfort zelf ontvangen maar het werkt niet
Mijn dank is groot!!
Verwijderd
Door DoubleD1980 - Thursday 11 December 2003 15:36
Vanilleboy:
Thnx voor de reactie.... Maar ik dacht dat je alleen een GPRS verbinding nodig had voor agile messenger??? Blijkbaar niet...
Ik w8 rustig af dan..
Vanilleboy:
Thnx voor de reactie.... Maar ik dacht dat je alleen een GPRS verbinding nodig had voor agile messenger??? Blijkbaar niet...
Ik w8 rustig af dan..
Verwijderd
Wáár kun je de HandShake uitzetten ? ? ? ? ?[b][message=19451831,noline]Macamba schreef op 09 december 2003 @
(b.t.w., I'm back)
Sorry? reken ns ff uit, 2 jaar maal 12 maanden x €. ???Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 11:19:
Ik heb de rest niet helemaal gelezen, dus excuses als dit al is gemeld.
Daar koop je een simvrije N6600 voor én je houdt nog genoeg over om te bellen
met een kaartje van JOUW keuze . . .
Mac, je bent een super-writer, geniet altijd weer van je stukkies.Ptoeneigh schreef op 11 december 2003 @ 01:24:
Ben blij dat t allemaal een beetje werkt.
. . . . . .
hij begint al met piepen als ie nieteens opgestart is ;-)
Blijft een geweldig toestel!
Vandaag weer eyecatchertje in de trein: tussenstanden psv gratis via T-zones.
Mensen (reizigers/lotgenoten): "oh kun je dat via je telefoon? goh wat ze wel niet uitvinden he?" (Yeah..![]()
)
En gelijk heb je ook, Supertoestel.
(In Letland er vele begerige blikken naar laten kijken...)
/me LEES ALLES IN DIT FORUM EN WORDT WIJZER ! ! !Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 10:07:
Ik heb sinds gisteren me 6600 (Debitel 150 abo, 2 jaar, gratis foon). Wat moet ik doen om hiermee te kunnen MMSen, of is dat niet mogelijk? Mijn vorige foon was zo ouderwets dat ik er alleen maar mee kon bellen ongeveer, dus wil graag kijken wat ik nu allemaal meer kan met dit toestel.. Iemand die me daarbij kan/wil helpen?
/me * LEES ALLES IN DIT FORUM EN WORDT WIJZER ! ! !Verwijderd schreef op 11 december 2003 @ 15:54:
Yes, ik heb hem dan eindelijk.. mijn eigen 6600
Mijn dank is groot!!
Hoi,
Wat me hier vooral opvalt (en was daar zelf ook schuldig aan) dat er zó veel de-
zelfde vragen worden gesteld door steeds weer anderen die dit forum hebben ont-
dekt en dan /me zonder dat ze eerst door dit forum hebben gewandeld waar
bijna alle vragen al eerder zijn beantwoord.
Zoals, nee mensen, Debitel en Telfort is nog steeds een zooitje maar dat
hadden jullie kunnen weten als jullie éérst door dit forum hadden gelopen.
En niet alleen dat, maar vele andere onnodige vragen.
/me Lees eerst ! ! !
Cyber
Modbreak:
Cyber, even een aantal dingetjes. Allereerst: je post 7 keer achter elkaar, dat is niet nodig. De

en . . . . .
(mensen die niet lezen bijvoorbeeld), ga dan geen eigen rechter spelen maar gebruik de

Lees ajb Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.
/me gedaan, tnx
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 21:12 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 20:46:
zijn er al andere werkende video players dan realone player met full screen optie
Wie de MMS en VODAFONE LIVE instellingen (werkend) wil weten,
bel 444 en kies de instellingen voor vodafone live voor de nokia 6600
na het otvangen en installeren van de instellingen van LIVE en LIVE MMS
ga naar: menu -> instrummenten ->instellingen -> verbinding -> toegangspunten -> ga naar VF LIVE , opties en bewerken druk op opties en Geavanc.instell vul bij Proxy-serveradres 192.168.251.150 in, en Proxy poortnummer : 8799
doe het zelfde bij VF LIVE (MMS)
druk 4x op terug
ga naar berichten
druk opties
dan instellingen dan multimedia bericht en dan als toegangspunt LIVE MMS
That's it!
ga naar: menu -> instrummenten ->instellingen -> verbinding -> toegangspunten -> ga naar VF LIVE , opties en bewerken druk op opties en Geavanc.instell vul bij Proxy-serveradres 192.168.251.150 in, en Proxy poortnummer : 8799
druk 4x op terug
ga naar berichten
druk opties
That's it!
Verwijderd
Ja!!! Ik heb hem!!! maar check: Verwijderd in "T-mobile nieuwe voorwaarden, abonnement ..."... Het is wel echt een geweldig toestel, morgen lekker bluetooth halen en ermee spelen! Dan ff dit hele topic doorlezen zodat ik op de hoogte ben van de laatste software en tricks...
3650?BaComania schreef op 11 december 2003 @ 22:56:
druk 4x op terug
ga naar berichten
druk opties
That's it!

Nee, want bij de 6600 moet je de proxy server toevoegen en poortnummer
als je hulp nodig hebt, zeg 't maarVerwijderd schreef op 12 december 2003 @ 09:55:
Mensen, gaan we nog wat leuks doen met www.6600.info?
Forumpje opzetten ofzow
Roept u maar
ben nu bezig met 't lezen van de handleinding van theme-studio die nokia heeft.
dus reken d'r maar op dat je wat themes zult krijgen van deze kant
Verwijderd
Ben zelf ook bezig met het maken van themes (voor me werk, wel lachu...)
Maar wat vinden jullie van het idee om ff een phpBB2.0 bordje op te zetten... of hebben jullie andere leuke ideeen?
ik hoor t wel...
Maar wat vinden jullie van het idee om ff een phpBB2.0 bordje op te zetten... of hebben jullie andere leuke ideeen?
ik hoor t wel...
Verwijderd
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 20:46:
zijn er al andere werkende video players dan realone player met full screen optie
ook hoi
http://www.oplayo.com/products/oplayer/features.htm#
[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 12-12-2003 11:07 ]
Verwijderd
Is er ook een FTP programma voor de 6600?
Ik wil namelijk foto's kunnen uploaden naar een server..
http://my-symbian.com/765...ons.php?faq=6&fldAuto=415Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:06:
Verwijderd
http://www.yellowcomputin...e=software&sid=10&lang=enVerwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:06:
Deze is geüpdate voor de nokia 6600!!
Verwijderd
Thanks!!!Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:13:
http://www.yellowcomputin...e=software&sid=10&lang=en
Verwijderd
Ok, ik weet niet of deze post legaal is maar anders moeten de modjes het maar aanpassen...
n.a.v. dit topic heb ik ff een domeintje geregistreerd: http://6600.info
Zijn er mesnen die mij willen helpen bij deze site?
Ik zoek nog admins, moderators, redacteuren, en whatever... iedere bijdrage is welkom...
Laten we er wat leuks van maken!
cu @ http://6600.info
Ik zoek nog admins, moderators, redacteuren, en whatever... iedere bijdrage is welkom...
Verwijderd
Cewl site dude!Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:26:
Ok, ik weet niet of deze post legaal is maar anders moeten de modjes het maar aanpassen...
Als je wilt wil ik wel Admin zijn, ik heb me al geregistreerd op je site onder de naam: ThAhAnZeL
Verwijderd
Hey deze kan alleen downloaden.. is er ook een prog waarmee je foto's kunt uploaden?Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:13:
http://www.yellowcomputin...e=software&sid=10&lang=en
Verwijderd
Vraagje, is een bluetooth connectie bij de Nokia 6600 veel sneller als infrarood, want ik ben nu een backup aan het maken via pc suite, maar dat duurt echt ontzettend lang (via infrarood).
ik durf zo geen snelheden per sec. te noemen, maar jah BT is snellerVerwijderd schreef op 12 december 2003 @ 12:05:
Vraagje, is een bluetooth connectie bij de Nokia 6600 veel sneller als infrarood, want ik ben nu een backup aan het maken via pc suite, maar dat duurt echt ontzettend lang (via infrarood).
overigens heb ik een vraag, PC Suite laat m'n 'fotos' niet meer zien.
Zo heb je een overzicht met overige bestanden, geluiden, filmpjes. maar de map foto's is verdwenen.
wanneer ik op m'n telefoon zelf kijk staat deze er nog wel tussen.
het gekke is dan nog eens dat hij wel de foto's kan laten zien die op m'n geheugen kaartje staan
hoe kan ik bestanden groter dan 5mb op m'n mmc krijgen?
zonder dat deze geconverteerd worden door noka suite? zoals een mp3 of avi?
[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 12-12-2003 12:21 ]
Verwijderd
Op de site staat:Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:57:
[...]
Hey deze kan alleen downloaden.. is er ook een prog waarmee je foto's kunt uploaden?
"Now you can upload any kind of pictures and files from your Nokia directly to any FTP-Server. This can be used to publish photos immediately on your Website, to transfer files into your companies headquarter and for many other purposes..."
Dus het moet wel kunnen.....
op mijn nokia stond Kodak nog wattes standaard geinstalleerd, dit programma was daar speciaal voor bedoeldVerwijderd schreef op 12 december 2003 @ 11:57:
[...]
Hey deze kan alleen downloaden.. is er ook een prog waarmee je foto's kunt uploaden?

Verwijderd
sorry ik weet echt niet wat ik dan blijkbaar fout doe (hoe moeilijk kan het zijn)BaComania schreef op 11 december 2003 @ 22:56:
druk 4x op terug
ga naar berichten
druk opties
That's it!
maar bij mij doet ie gewoon geen ene r@@t ik word nu best wel beetje pissig van
zie ik iets over het hoofd ofzo ?
als ik naar diensten ga en maak verbinding doet ie echt niks hoor
toegangspunten netjes alletwee aangepast en nada
wat moet ik btw bij gprs invullen onder access point ?
Verwijderd
afbeeldings overdrachtScarecrow schreef op 12 december 2003 @ 12:18:
[...]
ik durf zo geen snelheden per sec. te noemen, maar jah BT is sneller
overigens heb ik een vraag, PC Suite laat m'n 'fotos' niet meer zien.
Zo heb je een overzicht met overige bestanden, geluiden, filmpjes. maar de map foto's is verdwenen.
wanneer ik op m'n telefoon zelf kijk staat deze er nog wel tussen.
het gekke is dan nog eens dat hij wel de foto's kan laten zien die op m'n geheugen kaartje staan
hoe kan ik bestanden groter dan 5mb op m'n mmc krijgen?
zonder dat deze geconverteerd worden door noka suite? zoals een mp3 of avi?
Misschien een heel dom antwoord van me, sorry alvast:Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 13:22:
[...]
sorry ik weet echt niet wat ik dan blijkbaar fout doe (hoe moeilijk kan het zijn)
maar bij mij doet ie gewoon geen ene r@@t ik word nu best wel beetje pissig van
zie ik iets over het hoofd ofzo ?
als ik naar diensten ga en maak verbinding doet ie echt niks hoor
toegangspunten netjes alletwee aangepast en nada
wat moet ik btw bij gprs invullen onder access point ?
Maar: Heb je je al aangemeldt bij Vodafone voor vodafone live?
ze moeten namelijk op jou nummer even een "service toevoegen"
bijvoorbeeld live 0 of 5, 10, 15 dat zou het probleem kunnen zijn.
na het toevoegen van de service je foon ff uit en aan zetten en dan heb je zeker weten gprs. heb je prepay dan kun je je via 555 optie 3 aanmelden.
als je live aangesloten hebt kun je MMSen en GPRSen zeg maar ;-)
MP3go: maar deze wekt niet 100% met de 6600 geeft rare tikken.Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 19:11:
sorry moderator....
Maar eh weet iemand nou een goede MP3 Speler voor de 6600?????
Dus NEE er is nog nix beters dan die standaard baggere mp3 speler met "cheap radio sound"
k zou eerder zeggen: ik hoop op een gefixte mp3go. die was wel relaxed altijd (3650 werkt ie prima op)
zoek eens een keertje; je request hier alles.Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 19:11:
sorry moderator....
Maar eh weet iemand nou een goede MP3 Speler voor de 6600?????
mijn persoonlijke favoriet: Mp3Player v2.00 (dit omdat deze player wel versoenlijk om kan gaan met mp3tjes die enkele mb's groot zijn (3-5) mb
andere ook wel leuke zijn MP3Go (deze haperde om de 4/5sec. waardoor je een kleine pauze had iedere keer, zeer slecht dus) en UltraMP3, waarvan de laatste 't uitgebreidst is met skins, uitgebreide playlist en meer features. (maar wilde helaas bij mij geen mp3tjes afspelen
maar dit kun je zo vinden op pagina's als my-symbian

ultra mp3

mp3go
[ Voor 36% gewijzigd door himlims_ op 13-12-2003 09:59 ]
Verwijderd
Nou ik heb nu irremote geinstalled gekregen, de volledige versie, erg leuk speeltje. Orange Share werkt ook, maar ik kan alleen wappagina's bekijken, tenminste die melding krijg ik. Maar nu heb ik mijn mail proberen in te stellen, maar dan krijg ik een serverfout. Hmm, lastig, nog ff verder zoeken hier. Eti Camcorder is gewoon niet te vinden, nu elke pagina op google langs geweest, maar overal krijg ik de beta expired versie. Hebben jullie er echt voor betaald? Eerlijk... Dan zal ik dat ook moeten doen.
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb een Bluetooth stick van Sitecom aangeschaft, alleen ik krijg hem niet aan de praat met PC Suite voor 6600. Heb al een driverupdate geinstalleerd en diverse forums bezocht. Hier staan ook soortgelijke vragen, maar nergens komt een antwoord... Mocht er hier iemand zijn die mij kan helpen, graag! Het probleem is dat zodra ik een verbinding leg, deze gelijk verbroken wordt. mRouter heeft amper de kans om weer te geven dat er verbinding is, omdat ie dan al weer verbroken is. Aangezien PC Suite eerst moet verbinden alvorens hij werkt, krijg ik dit dus niet aan de praat. Als er soms suggesties zijn voor wel werkende usb sticks, mag dit ook. Ik kan hem dan misschien ruilen.
Help me a.u.b.
Bij voorbaat dank
Ik heb een Bluetooth stick van Sitecom aangeschaft, alleen ik krijg hem niet aan de praat met PC Suite voor 6600. Heb al een driverupdate geinstalleerd en diverse forums bezocht. Hier staan ook soortgelijke vragen, maar nergens komt een antwoord... Mocht er hier iemand zijn die mij kan helpen, graag! Het probleem is dat zodra ik een verbinding leg, deze gelijk verbroken wordt. mRouter heeft amper de kans om weer te geven dat er verbinding is, omdat ie dan al weer verbroken is. Aangezien PC Suite eerst moet verbinden alvorens hij werkt, krijg ik dit dus niet aan de praat. Als er soms suggesties zijn voor wel werkende usb sticks, mag dit ook. Ik kan hem dan misschien ruilen.
Help me a.u.b.
Bij voorbaat dank
Verwijderd
Ik heb een bluetooth stick van de mycom, die werkte meteen. Je moet je pocket ff laten zoeken en je pc, dus bluetooth locaties en dan apparaten binnen bereik. Dan moet je volgens mij je pocket laten accepteren en een wachtwoord bij beide intoetsen.Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 11:42:
Beste mensen,
Help me a.u.b.
Bij voorbaat dank
Dit topic is gesloten.