Toon posts:

gf4 fx5200 256mb (128 bit) sloom ????

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik had ff een simpele vraag over de gf4 fx5200 256mb (128 bit)
binnen kort is mij zusje jarig en dat is een echte game fanaat
ze speelt ook alleen maar games zoals :halo,nfsu,ureal 2
ik wil dus voor haar deze kaart kopen maar ik heb al heel wat pages
bezocht om tekijken hoe deze kaart ervoor staat maar op bijna elke
page staat wel weer wat anders over deze kaart.
mij vraag is dus zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze kaart
en wat zijn jullie ervaringen met deze kaart.
het gaat om een kaart van point of view

alvast bedankt :)

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als je voor gamen gaat, neem dan in ieder geval geen FX5200. Die 256Mbyte helpen je trouwens niet veel, die worden toch niet gebruikt, dus als je dan een FX5200 neemt, kun je net zo goed een 128Mbyte kaartje nemen. Maar voor game performance kun je misschien beter een GF4Ti op de kop tikken. Aantrekkelijk geprijsd, en een veel, veel beter performance-niveau dan de FX5200. Alleen heeft de GF4 geen DX9 optimalisatie, maar daar heb je op dit moment toch nog niet zoveel aan.

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:24

Talon

Booooom !

ik denk dat de FX 5600 128 MB of de FX 5600 XP haar een groter plezier doen ...
Die heeft wat meer "oempf".
En de games die je nu noemt hebben DX 9 optimalisaties die een GeForce 4 TI niet heeft...

Verwijderd

of koop een radeon 9200pro. zelfde prijsklasse, betere prestaties.

radeon9600 is een stuk sneller, maar kost meer.(wel dx9 support)

Verwijderd

Topicstarter
Talon schreef op 04 december 2003 @ 11:49:
ik denk dat de FX 5600 128 MB of de FX 5600 XP haar een groter plezier doen ...
Die heeft wat meer "oempf".
En de games die je nu noemt hebben DX 9 optimalisaties die een GeForce 4 TI niet heeft...
dus als ik het goed begrijp kan ik de gf4 ti serie maar beter vergeten ???

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 15:44
Mjah , 1024 etc kan makkelijk, mn zusje heeft ook een fx5200, maar dan wel overgeklokt, icm een 2.8@3.4 kan zij best wel wat spelen, ook zij doet die spellen wel eens en dat gaat goed.

Verwijderd

Topicstarter
Carel schreef op 04 december 2003 @ 12:00:
Mjah , 1024 etc kan makkelijk, mn zusje heeft ook een fx5200, maar dan wel overgeklokt, icm een 2.8@3.4 kan zij best wel wat spelen, ook zij doet die spellen wel eens en dat gaat goed.
oke cool
maar heeft je zusje de ultra serie ?? :)
want de kaart die ik voor me zusje
wil kopen is de gf4 fx5200 256mb (128 bit)ultra
:)

of maakt dat niet zo veel uit

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

hard data - je topicstart is eigenlijk een non-vraag. de FX-5200 (het is dus geen gf4!) is een prima kaart, zoals je hier kunt zien. Bovendien valt dit eigenlijk onder 'welke videokaart' zoals hier in de V&B faq staat beschreven. Daar staat ook dit:
In principe gaan alle "welke videokaart moet ik kopen?"-topics op slot. Het heet hier Gathering of Tweakers en van een tweaker mag toch wel verwacht worden dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken. Bij hoge uitzondering kunnen deze topics openblijven, maar dan moet je echt duidelijk aantonen dat het niet een standaard "welke videokaart moet ik kopen?"-topic is.
Ook al vraag je hier om ervaringen met een specifieke kaart, die zullen door iedereen toch anders worden verteld, dus daar schiet je niks mee op. De reviews die je hebt gelezen over deze kaart zouden je genoeg info moeten geven om een keus te kunnen maken.

Ohja, nog 1 ding: zoveel vraagtekens in je topictitel is -echt- niet nodig ;)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.