Hallo allemaal ik wil mijn tnt2 sneller maken.
Maar hij moet niet oververhit raken, Er zit nu een Koelblok op
Groeten.
Maar hij moet niet oververhit raken, Er zit nu een Koelblok op
Groeten.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door G F0rce 1 op 03-12-2003 18:13 ]
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
[ Voor 3% gewijzigd door RocketKoen op 03-12-2003 18:14 ]
Verwijderd
utfs replies mogen eik niet... maar gelijk heb je eigenluk welDannyVersluis schreef op 03 december 2003 @ 18:14:
Gebruik de search!
There is no place like ::1
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
een nieuwe koeler kost meer als een snellere kaartVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:15:
Ik snap niet dat ze mijn topic sluiten, maar heb ik een ander koeler nodig.
Groeten
zoek gewoon op google naar een TNT koeler, lijkt me dat dat het beste helptVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:15:
Groeten
[ Voor 11% gewijzigd door Turkish op 03-12-2003 18:17 ]
'When you're not paying for the product, you are the product!'
als ie dan toch uit het raam gaat, sta ik daar wel om op te vangenRocketKoen schreef op 03 december 2003 @ 18:14:
de enige nuttige manier om een TNT2 sneller te maken is als ie van het zolderraam naar de stoep vliegt</flame>
Koop gewoon een nieuwe, want overklokken met dat kaartje zal niet echt veel uitmaken
[ Voor 10% gewijzigd door under-world op 03-12-2003 18:18 ]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat je zonder te onderzoeken zomaar een vraag neer knalt en verwacht dat wij met bakken tegelijk de tips komen aanslepen. speciaal voor blinden en moeilijk lezenden ZO WERKT GOT NIETVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:15:
Groeten
zonder detonator drivers werkt je kaart nietVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:18:
Ik heb maar een klein budget.
Kan ik hem met detonator drivers sneller krijgen.
Maar hij moet niet oververhit raken.
Probeer het zou ik zeggenVerwijderd schreef op 03 december 2003 @ 18:18:
Ik heb maar een klein budget.
Kan ik hem met detonator drivers sneller krijgen.
Maar hij moet niet oververhit raken.
[ Voor 19% gewijzigd door Remy op 03-12-2003 18:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()