Toon posts:

SWT [java]

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In de IDE omgeving Eclipse kan gebruik gemaakt worden van SWT ter vervanging van de 'normale' toolkits beschikbaar in java zijnde Swing en AWT. Momenteel heb ik wat problemen i.v.m. het gebruik van multiple threads en meer bepaald de methods display.syncExec en display.asyncExec.

Heeft er iemand een idee waar ik hierover wat extra info kan vinden, een tutorial of dergelijke??? Het enige dat ik tot nu toe gevonden heb zijn 2 vooerbeeldjes van code waarin multiple threads gebruikt worden op www.eclipse.org....

Champion.

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 22:57

Niek

f.k.a. The_Surfer

Je zou eens hier kunnen kijken of er iets tussen zit wat je zoekt.
Verder is erg niet echt veel documentatie over SWT beschikbaar, het is ook volop in ontwikkeling en de API veranderd voortdurend. Als je er echt niet uitkomt kan je ook een mailtje sturen naar de mailinglist.
BTW, ik denk dat dit topic meer tuishoort in P&W?
edit:
Hmm, nou is tie in NOS gesloten? Naja, dan maar hier posten (volgen mij mijn eerste post in WOS :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Niek op 02-12-2003 12:24 ]

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 09:58

momania

iPhone 30! Bam!

Beste champion,

Ten eerst: nog welkom op GoT ;)

Ten tweede: ik zie dat je 3 topics hierover hebt geopend.
Op GoT is het niet de bedoeling om te 'crossposten'.

Dit zijn ook vragen die in Programming & Webscripting thuishoren en niet in Windows Operated Systems.
Alleen willen ze in Programming & Webscripting wel dat je aardig wat inzet toont om je probleem ook zelf op te lossen. Relevante voorbeeld code zou dus handig zijn.

Lees aub eerst even goed de volgende dingen goed door over wat we van iedereen verwachten op GoT:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

En voordat je in Programming & Webscripting een topic opend, lees daar ook eerst dit door:
Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 27-10*
***** Lees dit! Over topictitels in P&W *****

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.