Radeon 9600 pro of 9600-256

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 10:25
Ik zit dus erg te twijfelen tussen twee precies evendure kaarten, alleen is de ene pro (dus 300Mhz Mem) met 128MB en de ander non-pro (200MHz) met 256MB. Wat zou nou (op de lange termijn) beter zijn? Ik leun een beetje naar de 256MB versie toe eigenlijk, maar wat zouden jullie zeggen?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Verwijderd

dat probleem heb ik ook.
Maar ik heb meerdere reviews gelezen en het blijkt dus dat je niet meer dan 128 mb ddr nodig hebt. De textures die tijdens een spel in je geheugen opgeslagen worden zijn nooit 128 mb. Tenminste dat heb ik gelezen. Dus dan is het beter op voor de 128 te gaan aangezien die sneller is.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je hebt meer aan snelheid dan aan extreem veel geheugen.
Spellen gaan pas over een paar jaar echt gebruik maken van +128MB geheugen en tegen die tijd moet je zowiezo al een nieuwe kaart kopen om die spellen te spelen.

Ik zou persoonlijk voor een snellere kaart gaan dan voor veel geheugen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

gewoon voor de pro gaan, en als je geld over hebt, een 9600xt kopen.
die draait hier echt super! 8)

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

of je koopt een op modbaarheid geteste 9800se: die is dan bijna net zo snel als dat de 9800pro is ;) (www.radeon-shop.de bijv). Kost je ietsje meer als een 9600xt viel mij op (50 euro meer ongeveer)... en voor die 50 euro heb je dan wel meteen een veel snellere kaart!

er loopt ook een inkoopactie: http://www.inkoopacties.net/ia/f762xbrg maar dat duurt nog tot eind december (denk dan ook niet dat ik eraan zal blijven meedoen als het nog zo lang moet duren).

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

armageddon_2k1 schreef op 02 december 2003 @ 10:44:
...maar wat zouden jullie zeggen?
Zelf kiezen :). Je kan met geen van beiden fout gaan, aangezien het prestatieverschil op dit moment minimaal is, is daar gewoon geen advies over te geven - bovendien, de echte tweaker kiest zelf natuurlijk. Zie ook Welke videokaart? Vandaar dat deze dicht gaat.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.