Toon posts:

Need for speed underground werkt niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een computer van 2 maand oud, met alles erin wat toen nieuw was, met een ati radeon hercules prophet 9600 pro 128 mb videokaart, Alle spellen zouden het hierop dus zo ongeveer wel moeten doen, bij need for speed underground is dit echter niet het geval.....

het probleem:
De eerste level van het spel en alle filmpjes draaien perfect, maar na de eerste level krijg je een filmpje waar je wordt verteld dat je een auto moet kiezen etc. Bij dit filmpje gaat mn computer echter meteen zonder foutmelding terug naar het windows scherm en dan is need for speed afgesloten......

iemand enig idee hoe dit kan??

groeten..Chrisss86

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

hmm ik heb hetzelfde probleem. denk dat het aan de hercules drivers ligt. ik heb 3.8 en 3.7 geprobeerd.. maar goed nog steeds niks een nog STEEDS GEEN 3.9 :(
ik denk dat de oplossing daarin al zitten. ik heb echt alles geporbeerd :s en hij klapt er nog steeds uit.. terwijl dit niet met andere spellen gebeurd. vaag,.........

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:32

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verkeerd forum :X En je kan ook gewoon de ATI Catalyst drivers gebruiken hoor :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Topicstarter
Ati catalyst 3.9 helpt ook niet..... :/

• Vai
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-02-2023

Vai

't schijnt dat als je game spontaan crashed je je regio settings op Engels (verenigde Staten) moet zetten.

Q6600, 6144MB, WD 160GB & Maxtor 400GB,NVidia 8600GT, Samsung SH-S202N, NEC ND-2510A, SB Audigy 2

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:08

momania

iPhone 30! Bam!

Omdat je nieuw bent verplaats ik je topic nog even naar Spielerij - Problemen & Vragen ;)

Wel wil je vragen om nog even zoveel mogelijk relevante informatie te posten.
Dus: welk os, welke directx, welke drivers etc...

Lees ook even goed het volgende door over wat we van iedereen verwachten op GoT:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1