Creative Decoder DDTS-100 / Creative TD7700

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het relaxede is dat informatique voor mij heel dichtbij is en dat een wonder is :P
Wat vinden jullie nou van de T7700? Kan ik deze het beste kopen ICM een Audigy2 of is er een beter alternatief rond 150 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Is er een beter alternatief? Ja... altijd :+ Maar het is de vraag hoeveel cash je er aan wilt besteden...

Is er een beter alternatief voor 150 euro? Misschien de Terratec 7.1 set, maar ik dacht dat die duurder was...

Creative T7700 is nu 95 euro bij informatique
Terratec HomeArena TXR884 7.1 is 163 euro bij Challange Computers...

Dan zou ik het wel weten... maarja ik heb al een TD7700 :P

[ Voor 45% gewijzigd door FiRePaTH op 09-02-2004 19:56 ]

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten tot de eerste vergelijkende reviews tussen de td7700 en de logitech z680 worden uitgebracht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 05:52:
Ik kan niet wachten tot de eerste vergelijkende reviews tussen de td7700 en de logitech z680 worden uitgebracht :9
Tja maja de TD7700 is gebasseerd op de T7700, inmiddels te koop voor minder dan 100 euro.. De logitech kost ruim 3,5 zo veel... Is dus totaal niet dezelfde prijsklasse en dan word het vaak niet zo snel met elkaar vergeleken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Hoe sluit ik deze Decoder aan op mijn TV?

mijn TV heeft een scart aansluiting (daar kunnen een rood en een wit stekkertje op)
Ook zit er voor op de TV een Audio en een Video aansluiting
Er zit de bekende groene headphone aansluiting op.

Op welke manier kan ik de DDTS-100 op mijn Philips TV'tje aansluiten?
En welke kabel moet ik daarvoor gebruiken?

Ik zou ook graag TV willen kijken in surround geluid, en als dat kan met deze decoder dan is het zeker de 150 euro waard!

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op 10 februari 2004 @ 07:55:
[...]

Tja maja de TD7700 is gebasseerd op de T7700, inmiddels te koop voor minder dan 100 euro.. De logitech kost ruim 3,5 zo veel... Is dus totaal niet dezelfde prijsklasse en dan word het vaak niet zo snel met elkaar vergeleken denk ik..
Gaat niet helemaal op aangezien de T7700 alleen het speakersetje is zonder decoder. De TD7700 MET decoder is ongeveer 269 euro, de z680 ongeveer 350, ik vind dat ze wel redelijk in dezelfde prijsklasse liggen en zou graag een vergelijkende review lezen zodat wij de consument (ik dus als ik nieuwe speakers koop ;)) de kwalitatief beste van die 2 in huis kan halen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Frank_Knopers schreef op 10 februari 2004 @ 21:08:
Hoe sluit ik deze Decoder aan op mijn TV?
Kan op 2 manieren:

Eerste manier is gewoon via de headphone aansluiting op de tv, dan heb je een 3,5mm jack-plug naar 2x tulp snoer nodig. Houd er wel rekening mee dat het geluid nog versterkt wordt door de versterker in de TV zelf, en dat kan, in mijn geval, tot een irritante zachte bromtoon leiden op sommige zenders.

Tweede manier is via een scart stekker (Met een in/out switch, waarbij je het schakelaartje dus op out zet...). Op deze manier omzeilt het geluid de tv versterker en persoonlijk vind ik dat dit een helderder geluid geeft. Je hebt hiervoor een 2x tulp naar 2x tulp snoer nodig...
Verwijderd schreef op 10 februari 2004 @ 22:51:
[...]

Gaat niet helemaal op aangezien de T7700 alleen het speakersetje is zonder decoder. De TD7700 MET decoder is ongeveer 269 euro, de z680 ongeveer 350, ik vind dat ze wel redelijk in dezelfde prijsklasse liggen en zou graag een vergelijkende review lezen zodat wij de consument (ik dus als ik nieuwe speakers koop ;)) de kwalitatief beste van die 2 in huis kan halen.
TD7700 kost nu (via pricewatch) zo'n 220 euro en de z680 zo'n 360 euro en dat is niet helemaal "dezelfde prijsklasse" lijkt me zo... Anywayz zoals ik al paar posts eerder in mijn mini review / vergelijking meldde is de kwaliteit ongeveer gelijk van beide sets, met als belangrijkste verschillen dat de TD7700 vanwege de extra speakers een iets betere surround ervaring geeft en de z680 (nog :P) iets meer power heeft...

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Waarom heeft deze decoder 3 optische en 3 analoge stereo aansluitingen? Je kunt er toch maar één tegelijk gebruiken? Of niet...

[ Voor 73% gewijzigd door frankknopers op 26-02-2004 16:55 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je die 4-polige jack-plujes kunt krijgen? ik wil de DDTS-100 aansluiten op 4 gewone hi-fi versterkers, maar dan moet ik wel verloopjes kunnen maken van jack naar cinch, maar ik kan die 4-polige nergens vinden. Alternatief is mischien die verdeel doos modden die erbij zit en daar cinch connectoren inzetten. Ow, en weet iemand waar je de handleiding kunt downloaden, op de site van creative kan ik hem niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Vast weer een domme vraag maar ik stel hem toch maar :O

Weet iemand waar ik de ddts-100 los kan kopen, behalve de creative site?

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je mij verteld waar ik die 4-polige plugjes kan krijgen zal zeggen waar je hem los kunt kopen ;)

Ik heb ook lang gezocht maar hier hebben ze hem, de prijs valt nog wel mee ook dacht ik. Op het moment niet op vooraad, maar 8 maart zouden ze er weer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 19:01:
Als je mij verteld waar ik die 4-polige plugjes kan krijgen zal zeggen waar je hem los kunt kopen ;)

Ik heb ook lang gezocht maar hier hebben ze hem, de prijs valt nog wel mee ook dacht ik. Op het moment niet op vooraad, maar 8 maart zouden ze er weer hebben.
Thx! _/-\o_

Ik weet niet precies wat voor plugjes je bedoelt? een minijack voor 4 audiokanalen? dus met 4 zwarte ringetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, met drie zwarte(kunstof) ringetjes en vier metalen ringetjes. Je hebt dan 3 audio kanalen + een aarde. Deze worden bij twee van de drie outputs can de DDTS-100 gebruikt, je hebt dan dus 2*3 + 2 = 8 outputs voor 7.1. Ik wil deze dus los aansluiten, dus moet ik een verloop kunnen maken. Andere optie is die verdeelbox die erbij zit modden en daar cinch plugjes inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank_Knopers schreef op 15 februari 2004 @ 18:54:
Waarom heeft deze decoder 3 optische en 3 analoge stereo aansluitingen? Je kunt er toch maar één tegelijk gebruiken? Of niet...
Ehm das toch normaal...op je versterker zitten toch ook 8 of meer aansluitingen om verschillende bronnen aan te sluiten zodat je niet iedere keer kabels om moet steken? Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 15:46:
Nee, met drie zwarte(kunstof) ringetjes en vier metalen ringetjes. Je hebt dan 3 audio kanalen + een aarde. Deze worden bij twee van de drie outputs can de DDTS-100 gebruikt, je hebt dan dus 2*3 + 2 = 8 outputs voor 7.1. Ik wil deze dus los aansluiten, dus moet ik een verloop kunnen maken. Andere optie is die verdeelbox die erbij zit modden en daar cinch plugjes inzetten.
4 polig mini-jack vind je ook bij videocamera's (in iedergeval bij Sony), die loopt vervolgens uit in 2x tulp geluid en 1x tulp video, oftewel 3x tulp (cq cinch), voila, probleem opgelost!

Alleen is de kwaliteit van dit soort kabeltjes standaard niet geweldig, maar goed, het scheelt weer een beetje knutselen nietwaar?

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Probleem opgelost idd! Wist niet dat die er waren. Kwaliteit zal wel meevallen daar ik maar 1 tot 1.5 meter nodig heb. Zijn ook goedkoop, 5 euro ofzo.

Nogmaals bedankt voor de tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Vandaag heb ik even wat rondgekeken op de online-store van Creative. Daar vond ik een interessante uitbreiding voor mijn geluidskaart (audigy 2 ZS). Een 5,25'' drive die ik zo onder de CD-drive kan drukken. Ik heb dan vrijwel alle audio-aansuitingen die de Platinum Pro versie heeft.

Prijs: €107,20
Linkje: http://nl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=588

Ik heb een tijd overwogen om de DDTS-100 decoder te kopen vanwege zijn uitgebreide aansluitingen. Nu zie ik dat deze 5,25'' uitbreidingsbox ook al deze aansluitingen heeft. En aangezien de Audigy 2 ZS een eigen Dolby digital decoder ingebouwd heeft kan ik dus ook voor deze uitbreidingsbox gaan in plaats van de DDTS-100.

Binnenkort krijg ik een nieuwe PC op mijn kamer en daar bouw ik uiteraard mijn Audigy kaart in. Ik wil dan graag mijn TV, Gamecube, PC kunnen aansluiten op mijn GigaWorks S750, zodat ik een beetje kan switchen. Dan PC'en met de speakers, dan weer TV-kijken en dus ook zo nu en dan een potje Gamucuben met de GigaWorks.

Ik sta dus voor de vraag: Zal ik een DDTS-100 decoder (€150,-) halen of kan ik beter de uitbreidingsbox halen (€107,20)??

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al plaatjes gezien van de frequency response van de DDTS-100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Costanel
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 20:35

Costanel

Thanks for the info!

Het grote probleem bij de uitbreidingsbox is dat je de PC(zover ik weet) altijd aan moet hebben staan om te decoderen.

Maar anderzijds kun je dingen wijzigen d.m.v. software, waardoor je de boxjes waarschijnlijk kunt verdelen over console/pc.

Ik heb momenteel de decoder gehaald, en ben er erg tevreden over.
Het geluid dat uit de PS2 komt is echt veel beter, en muziek met Dolby Pro Logic II is gewoon te goed voor woorden.

Er zit een redelijk prijskaartje aan, maar het is zeker de moeite waard.

@cwolde: Ik heb geen idee waar ik informatie kan vinden over de frequenty response van het apparaat, moet dat staan op het apparaat zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb mijn PC toch de hele tijd aan staan, dus dat is op zich geen probleem. Maar een DDTS-100 Decoder is wel mooi compact en die kun je ook meenemen naar bijvoorbeeld een vriend. Met een PC is dat haast onmogelijk.

Ik denk dat ik toch die uitbreidingsbox ga halen, want dan benut ik de Audigy geluidskaart optimaal. Bovendien is de uitbreidingsbox toch 40 euro goedkoper, gezien mijn krappe budget is dat toch de doorslag.

Dus ik wacht even tot ik mijn PC heb en dan ga ik sparen voor een uitbreidingsbox! :)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik lees hier dat Dolby Digital en DTS op deze speakers 'alleen' (?) werken als je een Audigy2 ZS geluidskaart hebt. Kan dit? Zo ja, dan is deze set ineens een stuk minder interessant met mijn Aureon Space...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Deze speakers kunnen niet decoderen, hebben alleen analoge ingang. De geluidskaart of een apparte decoder decodeert een digitaal signaal naar een analoog signaal.

Het zal die speakers een worst wezen wie of wat dat digitale signaal decodeert, als ie z'n analoge signaal maar krijgt. Dat hoeft dus niet per se een audigy 2 ZS te zijn ofzo.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Niet online
Bedankt voor 't antwoord, 't leek me al 'n beetje vaag dat 't alleen met een Audigy ZS zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel ik koop een mid-range speakersysteem, bijvoorbeeld de T7700, wat is dan de meerwaarde van de ene setup over de andere?

• Setup 1: T7700 + Audigy 2 ZS platinum pro
......................................................................... (t.w.v. ca. 110+220 = € 330,-)

• Setup 2: TD7700 (T7700+DDTS-100) + Audigy 2 ZS
......................................................................... (t.w.v. ca. 220+85 = € 305,-)

Het is een beetje allemaal onduidelijk als ik al die specificaties lees als leek. 8)7
Ik probeer alvast een gedeelte van de vraag te beantwoorden, verbeter me eventueel en/of voeg toe.

Setup 1:
voordelen

- meer knopjes op de afstandbediening? :)
- extern kastje
- digitale decoder intern op geluidskaart
- geschikt voor muziekbewerking
- ...
nadelen
- alleen als pc aan is?
- € 15,- duurder
- geen dolby pro logic II up-mix? voor 2 speakers set
- geen digital in
- ...

Setup 2:
voordelen

- digitale decoder
- extern kastje
- werkt ook als pc uit is voor tv, game console, etc.
- dolby pro logic II up-mix
- ...
nadelen
- lelijkere afstandbediening met minder knopjes (8>
- ...

Ik wil dus een soort vergelijking maken tussen setup 1 & 2, bijvoorbeeld wat zijn de verschillen precies in features op de externe kastjes.

edit:
- muziekbewerking als voordeel van setup 1 gezet
- geen digital in als nadeel bij setup 1 gezet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2004 13:49 . Reden: geen digital in als nadeel bij setup 1 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Als jij geen muziek gaat bewerken ofzo, dan heb je helemaal geen Platinum Pro nodig.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohww ok dus de meerwaarde van de platinum pro is dat je er muziek mee kan bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Die ingangen enzo is wat je met die extra bay krijgt en daar heb je niet echt veel aan als je dat niet doet nee. Zeker films, games en muziek luisteren ? Gewone Audigy nemen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeps, vooral dvd's kijken, games spelen, en muziek beluisteren.

Wat heeft eigenlijk de DDTS-100 meer te bieden dan een gewone Audigy 2 ZS? Naast een extern kastje dat ook werkt als de pc uit is? Het is zekers handig, maar kan je ook als de pc aan is bijvoorbeeld je dvd-speler aansluiten aan je interne geluidskaart?

En als je je tv aansluit aan de DDTS-100 hoor je de tv-speakers dan ook, naast de 7.1 set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Als je dvd's wilt kijken op je pc met een dvd-drive in je pc heb je geen ddts-100 nodig, de audigy ZS decodeert dan alles

Als je dvd's wilt kijken met een stand-alone speler en je wilt surround-geluid heb je wel een ddts-100 nodig omdat een audigy ZS geen digital-in heeft. Je kan je dvd-speler wel aan je geluidskaart hangen maar dan alleen analoog stereo. (kan dan wel upmixen over al je speakers maar dan heb je dus geen surroundeffecten meer.)

Je kan je speakers ook rechtstreeks analoog (dolby digital) op je dvd-speler aansluiten, maar dan moet je de hele tijd omprikken van speler naar pc, of je moet een schakelbox kopen. Zo'n schakelbox krijg je ook bij een ddts-100. De pc hang je namelijk niet rechtsreeks aan de ddts-100, maar aan een schakelbox. Via deze schakelbox kies je of je speakers geluid van je pc krijgt, of van de DDTS-100 (en dus de audiobronnen die daar weer aanhangen). Dit is een fysieke schakelaar die dus niet met afstandbediening werkt.

Als je je games en muziek met je pc doet heb je een ddts-100 niet nodig. Als je echter een game-console en een losse cd-speler oid hebt, is de ddts-100 wel weer handig. Je kan namelijk een heleboel dingen er tegelijk in prikken en met een druk op de afstandsbediening wissel je van geluidsbron. Bij gameconsoles kun je dan ook weer DTS of DPLII geluid krijgen omdat de ddts-100 dat dan mooi decodeert.

Als je je tv-geluid hang aan je ddts-100 (of whatever je aan de audio-out van je tv hangt), blijft het geluid van je tv zelf het als het goed is gewoon doen. Dan moet je gewoon het geluid (van de tv) helemaal zacht zetten. Het audiosignaal uit de uitgang van je tv is van constant volume en daarom is het dus mogelijk om wel geluid over je 7.1 horen en niet uit de tv-speakers zelf. (volume regel je dan met de volumeregelaar van je 7.1)

Als je tv geen audio-uit heeft, maar 't over de koptelefoonaansluiting aansluit, komt het geluid niet meer uit de tv en kun je het volume ook regelen met je afstandbediening van je tv.
Met hetzelfde verhaal kun je je tv dus ook aan je geluidskaart hangen, die kan er dan ook voor zorgen dat het stereosignaal wordt geupmixed naar 7.1 (net als een ddts-100). Dus is hier een ddts-100 ook alleen echt nodig als je je pc er niet bij aan wilt hebben.

Conclusie is dat als je alles via je pc regelt de ddts-100 niet nodig hebt. Als je toch tv of dvd los van je pc wilt gebruiken kun je deze ook stereo in de line-in van je volumepod van je T7700 prikken. Dit scheelt prikwerk, maar dus alleen geluid uit 2 speakers dan.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Ik wil nog even een kleine notitie maken. Ik heb de DDTS-100 nu drie weken in mijn bezit (in combinatie met een GigaWorks S750, 7.1). De decoder staat op mijn kamer en is aangesloten op de TV en de Gamecube. Beide analoog RCA.

Mijn TV heeft oorspronkelijk maar 1 speakertje aan de zijkant. Als ik het geluidssignaal via de SCART van de TV naar de decoder stuur, dan krijg ik maar 3 speakers (frontspeakers en de center) + subwoofer aan de praat. De subwoofer produceert dan een constante zachte bromtoon, maar functioneert verder perfect (intro RTL4 nieuws! >:) )

Dus bij mono-signaal: maximale upmix naar 3.1 (ik weet niet zeker of dit altijd geldt)

Als ik mijn gamecube aansluit op de decoder, dan krijgt ik hoogstens een 5.1 signaal. Hierbij is er geen zachte bromtoon waar te nemen van de subwoofer.

Dus bij stereo-signaal, voor de gamecube is dat Prologic 2: maximale upmix naar 5.1

Sluit ik de DDTS-100 optisch of coaxiaal aan op een DVD-speler, en ik stop er een filmpje in gecodeerd in Dolby Digital EX (6.1) dan krijg ik wel een goede upmix naar 7.1

Dus bij een surround signaal: Eindelijk 7.1 surround! _/-\o_

offtopic:
Frank is erg blij met zijn decoder! :)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Ik denk eraan om een usb soundcard te kopen ter vervanging van mijn onboard sound. Aangezien ik een studentenhuis woon kan ik niet vaak gebruik maken van luidsprekers maar moet het doen met oordopjes :X
Nu omdat dit usb ding mij gemakkelijk lijkt om gewoon hierop mijn dopjes op aan te sluiten en het volume te regelen via die handige draaiknop denk ik eraan om deze aan te schaffen.
Wat dus bij mij primeert is dat het gewoon kraakhelder geluid moet geven via hoodtelefoon/dopjes. Goed idee? Of is't niet waard voor mijn doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Dit is helemaal geen USB ding man! De DDTS-100 is gewoon een aparaat om een digitaal signaal (Coax / Optisch) om te zetten in 5.1 / 6.1 / 7.1 output... Niets meer niet minder. :)

Als je op zoek bent naar een usb sound-kaart moet je een ander product hebben van Creative, de extigy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er tegenwoordig veel films en tvseries in dolby surround uitgezonden?

Ik heb sinds kort een dvd-speler met ingebouwde dolby digital decoder die ik rechtstreeks op een 5.1 set heb aangesloten :9 . Nu denk ik er over na om de creative ddts-100 aan te schaffen, zodat ik het geluid van de tv en vcr door kan lussen naar de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Er wordt vast wel wat uitgezonden in dolby surround, alleen wordt het niet zo vaak in de gids vermeld.
Kijk maar eens bij de aftiteling van goede tijden slechte tijden, daar zie je ook zo'n logo, maar in de gids zie je het niet staan (vanwege extra kosten voor rechten ofzo).

Ikzelf heb m'n televisie niet aan m'n decoder hangen omdat m'n tv geen uitgang heeft (wel hoofdtelefoon, maar dat zuigt), dus ik heb het zelf nooit echt geprobeerd.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
Sowieso kan de DTS Neo6 functie op de decoder hele mooie dingen doen met je tv geluid 8) Heb ik eens bij iemand gehoord. Klinkt ERG goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Afgelopen zaterdag heb ik mijn Yamada 6600 dvd speler binnen gekregen. Hier zit een fantastisch geluidje in via de onboard ac3 decoder, maar ik zou graag van de upmix van de creative decoder willen genieten bij mp3/divx/tv.
Nou ben ik al in het bezit van een US Blaster 5.1 cinema set, en zit ik eraan te denken om de DDTS 100 te kopen, maar toen ik dit las op de creative site, wil ik toch graag even wat meer zekerheid of deze combinatie gaat werken.

quote van creative:
De DDTS-100 is een zelfstandige surround sound decoder zonder versterker. Hij is niet ontwikkeld voor het gebruik met andere luidsprekeroplossingen van Creative die een ingebouwde Dolby Digital / DTS decoder bevatten.

Mijn opstelling wordt dus:
Yamada DVD speler op digitaal uit
Creative DDTS 100
en de uitvoer aansluiten op mijn US Blaster 5.1 home cinema, deze support DTS en THX

Alvast bedankt

(dat het beestje geen versterker in zich heeft is geen ramp, het geluid gaat mij zo al hard genoeg :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jerome! op 07-06-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Als je je speakers analoog kunt aansluiten wil het eigenlijk altijd. Dan laat je het decoderen door je ddts-100 doen en stuurt het analoge signaal naar je speakers. Je speakerset kan blijkbaar ook zelf DTS decoderen?

anway als je je speakers analoog kunt aansluiten met 5.1/6.1/7.1 dan kan het, zit er alleen een digitale ingang op dan heb je weinig aan je ddts-100

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Nee de speakerset kan zelf niet DTS decoderen, maar ondersteund de inkomende signalen, beetje een verkooptruc op de doos denk ik.
Mijn speakerset heeft dus geen digitale ingangen, puur 3 x 2 tulp.
Dan weet ik voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Frank_Knopers schreef op 28 april 2004 @ 16:08:
Ik wil nog even een kleine notitie maken. Ik heb de DDTS-100 nu drie weken in mijn bezit (in combinatie met een GigaWorks S750, 7.1). De decoder staat op mijn kamer en is aangesloten op de TV en de Gamecube. Beide analoog RCA.

Mijn TV heeft oorspronkelijk maar 1 speakertje aan de zijkant. Als ik het geluidssignaal via de SCART van de TV naar de decoder stuur, dan krijg ik maar 3 speakers (frontspeakers en de center) + subwoofer aan de praat. De subwoofer produceert dan een constante zachte bromtoon, maar functioneert verder perfect (intro RTL4 nieuws! >:) )

Dus bij mono-signaal: maximale upmix naar 3.1 (ik weet niet zeker of dit altijd geldt)

Als ik mijn gamecube aansluit op de decoder, dan krijgt ik hoogstens een 5.1 signaal. Hierbij is er geen zachte bromtoon waar te nemen van de subwoofer.

Dus bij stereo-signaal, voor de gamecube is dat Prologic 2: maximale upmix naar 5.1

Sluit ik de DDTS-100 optisch of coaxiaal aan op een DVD-speler, en ik stop er een filmpje in gecodeerd in Dolby Digital EX (6.1) dan krijg ik wel een goede upmix naar 7.1

Dus bij een surround signaal: Eindelijk 7.1 surround! _/-\o_

offtopic:
Frank is erg blij met zijn decoder! :)
Wat heb je betaalt voor de decoder alleen ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Ik was te lui om verder te zoeken dan op de creative site.. :) Dus daar maar besteld voor 149,90 Euro! (incl. bezorging aan huis en btw)

Misschien kun je in de pricewatch een goedkoper adres vinden..

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik had dan gewoon de TD7700 genomen en dan de speakerset verkocht :D :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Ik zou graag willen weten ofdat andere gebruikers ook een ruis horen als er geswitcht wordt van audio input, of op het moment dat er uberhaupt geen input is?

Ik heb het setje nu een paar dagen in bezit, en zodra er geluidstoevoer komt vanaf mijn dvdspeler of tv, dan is het geluid 100% ruisvrij. Erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
ik hoor alleen ruis als ik de koptelefoon er in doe en de ddts UIT zet...
maarja als je hem uit zet hoef je verder ook je koptelefoon niet op te zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Kan ik op deze decoder ook een setje van Logitech (de Z-5300) aansluiten?

Het valt me op dat bij de meeste 5.1 (/6.1/7.1) sets alle speakers naar de subwoofer gaan en vanaf daar te regelen zijn (met bijv. een remote). Zelfs de T7700 werkt zo. Maar hoe werkt dat dan in combinatie met die losse decoder?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Natuurlijk kan dat, gewoon de jackpluggen ipv in je pc in de decoder duwen en klaar.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Laatst online: 18-04 16:59
mr. TCB schreef op 31 oktober 2004 @ 13:36:
Kan ik op deze decoder ook een setje van Logitech (de Z-5300) aansluiten?

Het valt me op dat bij de meeste 5.1 (/6.1/7.1) sets alle speakers naar de subwoofer gaan en vanaf daar te regelen zijn (met bijv. een remote). Zelfs de T7700 werkt zo. Maar hoe werkt dat dan in combinatie met die losse decoder?
De ddts-100 is *alleen* een decoder, dus: je prikt er een digitale verbinding met dolby digital/dts (of een van de andere inputs, digital/pcm stereo,of analoog stereo, eventueel met dolby pro logic decodering) in, en er komen 6 (of 7, of 8, weet niet precies voor hoeveel speakers deze werkt) analoge line-level signalen uit.

PC speakersetjes hebben de eigenschap om vrijwel altijd een gecombineerde subwoofer/versterker unit te hebben, dus *daarin* prik je 6 (of 7 of 8) analoge line-level signalen, en vervolgens gaat een daarvan de subwoofer bedienen, en de andere 5/6/7 worden versterkt en worden dan weer uitgepoept naar alle satellietjes afzonderlijk, meestal via non-standaard kabeltjes zodat je ze niet per ongeluk verkeerd plugt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Thanks.... ik weet hoe die Creative/Logitech 5.1 setjes eruit zien en hoe ze onderling op elkaar aangesloten zijn (via de sub meestal). Ik vraag me alleen af hoe zo'n setje aangesloten kan worden op de DDTS-100. Sluit je alle boxjes aan op de decoder, of gewoon aangesloten laten op de sub en de stekker van de sub naar je decoder?

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

je sluit alles net zo aan als dat je je speakerset op je geluidskaart zou aansluiten (iedere set kan er dus op)

je kan de volume dan ook regelen via de decoder maar dat kan natuurlijk ook gewoon nog met de volumeregeling van de speakerset (de decoder heeft zoiezo een afstandsbediening dus da's zoiezo relaxed)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 19:16
En dat is dus behoorlijk balen, aangezien ik hierop mn dtt 3500 set met kapotte receiver niet kan op aansluiten omdat deze werkt met tulp stekkertjes

Ik zit er alleen aan te denken om er een creative t5500 setje aan te hangen die ik op mn kamer heb staan en de hele dtt 3500 zooi te verhuizen. Ik hoor vrij positieve geluiden over de td7700 (dus de combo) maar ik vraag me af of deze boxen identiek zijn aan mn t5500 setje (kan trouwens ook een t5400 zijn, not sure).

[ Voor 53% gewijzigd door DarkShadow op 01-11-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:18
Ben nou al een aantal dagen me aan het verdiepen in dit gebied maar zie door het bos de bomen niet meer. Kan me iemand het een en ander in absolute lekentaal uitleggen?

De situatie is als volgt:
In mijn pc zit een Audigy2 geluidskaart. Ik heb een home theater speakerset 5.1 aangeschaft. Dit set sluit ik aan door middel van 3 stekkers bestaande uit dubbel tulp verlopend naar mini jack(dat geval wat ook aan je koptelefoon zit).

Is er sprake van beter geluid als ik een DDTS-100 decoder zou aansluiten en zoja is het mogelijk om die aan te sluiten? Ik luister vooral muziek en speel games en zo af en toe draai ik eens een film af. Misschien dat er een beter alternatief is voor de DDTS-100?

Mijn dank is groot voor degene die wat helderheid kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
Paul Hewson schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:48:
Ben nou al een aantal dagen me aan het verdiepen in dit gebied maar zie door het bos de bomen niet meer. Kan me iemand het een en ander in absolute lekentaal uitleggen?

De situatie is als volgt:
In mijn pc zit een Audigy2 geluidskaart. Ik heb een home theater speakerset 5.1 aangeschaft. Dit set sluit ik aan door middel van 3 stekkers bestaande uit dubbel tulp verlopend naar mini jack(dat geval wat ook aan je koptelefoon zit).

Is er sprake van beter geluid als ik een DDTS-100 decoder zou aansluiten en zoja is het mogelijk om die aan te sluiten? Ik luister vooral muziek en speel games en zo af en toe draai ik eens een film af. Misschien dat er een beter alternatief is voor de DDTS-100?

Mijn dank is groot voor degene die wat helderheid kan brengen.
Ja je kan je speakers er op aansluiten.

Nee je geluid wordt er niet beter van. Je kan er wel effecten mee aan zetten (dolby pro logic II en Neo:6 bijvoorbeeld) maar dat is op zich niet echt spannend. Deze decoder is vooral interressant als je
- meerdere apparaten op 1 speakerset wilt aansluiten (ik heb bijvoorbeeld mijn computer en xbox beide via optische kabels er op aangesloten)
- een dvd speler hebt zonder DTS decoder en toch DTS dvd's wilt kijken
- een 6.1 of 7.1 speakerset hebt op een 5.1 geluidskaart

handig is ook dat je er 2 koptelefoons op kan aansluiten (zonder dat je dus achter je pc hoeft te poeren om dat ding te verwisselen) en dat je er een afstandsbediening bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ik ben van plan de creative ddts-100 te halen. Tot nu toe lees bij geen enkele review iets over de kwaliteit/mogelijkheid om dit geintje DIGITAAL op je GELUIDSKAART (bij. audigy 2 zs) aan te sluiten hetzij optisch of met coax. kan iemand hier duidelijk over geven?? mocht het wel werken hoe zit dat dan met games??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

ding heeft 3 optische ingangen en 1 coaxiale ingang (RCA-connector)

Digitaal aansluiten van een geluidskaart is niet echt ideaal, dit geld in het algemeen voor op 5.1 receivers, niet specifiek de ddts-100.

Dit omdat je met een geluidskaart alleen digitaal PCM stereo, Dolby-Digital of DTS kan versturen en geen PCM 5.1 bv, en dat is natuurlijk niet echt praktisch bij games. Tot dusver kan alleen Nvidia soundstorm 5.1 PCM converteren naar Dolby-Digital en dit dan sturen over de digitale uitgang.

maar goed uiteindelijk heeft de ddts-100 er eigenlijk weinig mee te maken, 't zit 'm in de geluidskaart

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Digitizers schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 00:41:
ik ben van plan de creative ddts-100 te halen. Tot nu toe lees bij geen enkele review iets over de kwaliteit/mogelijkheid om dit geintje DIGITAAL op je GELUIDSKAART (bij. audigy 2 zs) aan te sluiten hetzij optisch of met coax. kan iemand hier duidelijk over geven?? mocht het wel werken hoe zit dat dan met games??
Waarom wil je dit ding in hemelsnaam op een geluidskaart aansluiten die al 7.1 support heeft? Je kan namelijk ook de speakers achterin je audigy 2 zs aansluiten? Dan heb je ook Dolby Digital (-EX) en / of DTS (-ES) met 5.1,6.1 em 7.1 support...

De DDTS-100 heb ik destijds aangeschaft omdat ik een digitale speakerset wilde aansluiten op m'n xbox via de advanced scart cable die een optische output heeft...

De DDTS-100 heeft dus alleen nut bij een xbox / dvd-speler / ieder ander apparaat dat geen 5.1 / 6.1 / 7.1 DECODER in zich heeft... of als je stereo muziek mbv Dolby Prologic II / DTS Neo:6 wilt upmixen naar een surround boxen set...

Btw hij bevalt nog steeds erg goed! Vooral TV kijken (MTV / TMF / The Box) met de DTS Neo:6-Music upmix klinkt ERG goed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
Digital-DNA schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 00:59:
ding heeft 3 optische ingangen en 1 coaxiale ingang (RCA-connector)

Digitaal aansluiten van een geluidskaart is niet echt ideaal, dit geld in het algemeen voor op 5.1 receivers, niet specifiek de ddts-100.

Dit omdat je met een geluidskaart alleen digitaal PCM stereo, Dolby-Digital of DTS kan versturen en geen PCM 5.1 bv, en dat is natuurlijk niet echt praktisch bij games. Tot dusver kan alleen Nvidia soundstorm 5.1 PCM converteren naar Dolby-Digital en dit dan sturen over de digitale uitgang.

maar goed uiteindelijk heeft de ddts-100 er eigenlijk weinig mee te maken, 't zit 'm in de geluidskaart
Dank! :)

ik heb zelf wel een nforce2 plankie maar die heeft slechts een MCP chip erop zitten, dus de enige mogelijkheid voor om 5.1 uit spellen te persen is met analoog aangesloten speakers of met een andere mobo met MCP-T :( . ik weet dat je zo'n switchbox erbij krijgt maar ik heb geen zin om de hele tijd te switchen en hij ziet er suf uit :(

* dreester zucht

@ firepath

ik heb een hoop dingen die ik erop wil aansluiten :) ps2, xbox, tvtunerbox en mn pc dus

[ Voor 8% gewijzigd door dreester op 17-12-2004 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Ik hoor eigenlijk geen verschil tussen Dolby Prologic upmix en Neo 6 upmix, wat is eigenlijk het verschil?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag:
Kan dit ding ook een analoog signaal omvormen naar een digitaal signaal? Ik wil namelijk m'n computersignaal (5.1 analoog) draadloos verzenden naar een dvdspeler beneden.
verder wil ik op m'n eigen kamer xbox, tv & computer op de speakers aansluiten.
Heeft iemand misschien het antwoord?
bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 14:06:
Ik heb een vraag:
Kan dit ding ook een analoog signaal omvormen naar een digitaal signaal? Ik wil namelijk m'n computersignaal (5.1 analoog) draadloos verzenden naar een dvdspeler beneden.
verder wil ik op m'n eigen kamer xbox, tv & computer op de speakers aansluiten.
Heeft iemand misschien het antwoord?
bvd.
Nee, dat kan niet. De DDTS-100 is ervoor gemaakt om digitaal om te zetten naar analoog jackplugjes. (pc speakersetjes dus) andersom werkt niet. de DDTS-100 heeft ook geen digitale outputs.

Het spul op je eigen kamer kun je wel aansluiten op de DDTS decoder:

xbox -> via de optische of coax aansluiting op de DDTS inpluggen.
tv -> via de scart out of line out een rood-wit sterteo rca inpluggen op de DDTS.
Computer -> signaal via de Switchbox analoog doorlinken naar je speakers.

Ik hoop dat je hiermee voldoende informatie hebt.

:)

[ Voor 6% gewijzigd door frankknopers op 28-12-2004 14:46 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Digital-DNA schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:00:
Ik hoor eigenlijk geen verschil tussen Dolby Prologic upmix en Neo 6 upmix, wat is eigenlijk het verschil?
Dolby Prologic II is een upmix naar 5.1 en DTS Neo 6 is een naar 6.1 geluid. Dus bij DTS Neo 6 krijg je er ook nog de achter speakers bij. Houd er rekening mee dat DTS een ander bedrijf is dan Dolby en dus andere technieken gebruikt voor een surround upmix te verkrijgen.

Persoonlijk vind ik DTS Neo 6 beter klinken (zelfs als ik de achter speakers niet aangesloten heb). Het geluid is wat voller en krachtiger dan dat van Dolby Prologic II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog niet helemaal hoe je je tv er op aansluit. Ik heb van me vader zo'n goude scart (zonder kabel, alleen de kop zeg maar) Waar een knopje op zit voor in en out. En dan wat aansluitingen achterop, ik weet niet meer precies welke maar sowieso rood en wit tulp. Moet het hiermee lukken?

Smiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

rood en witte connector moet je hebben ja, die moet je verbinden met de rode en witte connector op de decoder (zit er 3x op)

misschien 's een keer handig een pic te maken van de achterkant van dat ding, heb alleen ff geen digicam bij de hand

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:05:
Ik snap nog niet helemaal hoe je je tv er op aansluit. Ik heb van me vader zo'n goude scart (zonder kabel, alleen de kop zeg maar) Waar een knopje op zit voor in en out. En dan wat aansluitingen achterop, ik weet niet meer precies welke maar sowieso rood en wit tulp. Moet het hiermee lukken?
Op dat scart blok (zet m trouwens wel op OUT :P) moet je idd een snoer aansluiten, namelijk een 2 tulp naar 2 tulp snoer. De ene helft prik je in het scart blok, en de andere achterin de DDTS-100. Vervolgens stel je de DDTS-100 in op analog input en vloila!

DTS Neo6 Movie keuze is trouwens het beste voor de meeste programma's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA

Digital-DNA

Als een uitzending dan toevallig Dolby surround is of DPLII, decodeerd die DTS Neo6 dat dan ook zoals het hoort naar surround zeg maar?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pho-real
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 08:48
Is het nou wél mogelijk om de ddts (via de 3 mini jack outputs) aan te sluiten op een prologic versterker met verloopstekkers? Of is het apparaat echt puur afgestemd op pc-speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
pho-real schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:49:
Is het nou wél mogelijk om de ddts (via de 3 mini jack outputs) aan te sluiten op een prologic versterker met verloopstekkers? Of is het apparaat echt puur afgestemd op pc-speakers?
op welke versterker zou je em willen aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pho-real
Op een JVC waar front rear en center 3x2 tulp aansluitingen op zitten. Type heb ik ff niet bij de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Niet online
moeilijk om te zeggen. als je naar dit pdf'je kijkt op pag 7 (achterkant versterker) dan zie die tulp ingangen (nummertje 2 in de figuur) met subwoofer/center/etc... dan zou je denken dat het met een 3.5"jack--->tulp kabeltje zou moeten werken maar ik durf daar niet al mn geld op te zetten.

http://www.jvc.nl/files/instruction_manual/lvt1170-004a.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pho-real
Zulke aansluitingen heb ik inderdaad ook. In theorie zou je via een kabeltje van 3,5" jack naar tulpstekkers de ddts kunnen aansluiten. Ik kan helaas ook geen ervaringen/reviews vinden hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Ik heb de td-7700 al een dik jaar maar kwam er vandaag achter dat ik mijn subwoofer op 6.1-7.1 upmix moet zetten voor de decoder en niet direct :S dus blijkmaar decodeert hij max 6.1 geluid? dit stond in de handleiding meer mensen die de subwoofer altijd op direct hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn mp3 speler via een mini-jack aansluiting op een 5.1 set van creative zet, waar staat "De PowerTouch™ bedrade controller heeft geavanceerde functies als mute, onafhankelijke volumeregeling voor de vijf satellietluidsprekers en de door Creative ontwikkelde CMSS™-technologie voor het upmixen van stereogeluid naar 5.1-audio." Klopt het dan dat het geluid sowieso wordt omgezet in 5.1 geluid ofniet? Zoniet, heb ik dan baat bij zo'n decoder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs8
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 08:51
Misschien een beetje offtopic, maar weet iemand waar ik die creative decoder kan krijgen? zelf overal gezocht maar nergens op voorraad en zelfs bij creative is ie uit de online shop weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik ben ook op zoek naar een Creative Decoder DDTS-100 7.1 decoder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
ik had gisteren een duitse webshop gevonden waar hij voor 70 euro stond, maar daar is de decoder nu ook van de pagina verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 05-09 20:08
Het lijkt er op dat Creative de levering van de DDTs-100 heeft stopgezet. Of ie ooit nog weer terugkomt is maar de vraag. Dit is best wel balen, want ik was net van plan om zo'n apparaat aan te schaffen. En een alternatief voor de DDTS-100 is er nog niet, voor zover ik weet. De enige hoop is dat er misschien nog een webshop is die een enkele op voorraad heeft, of anders een Ebay of Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek die shit ook, ik had hardwaretotaal.nl vandaag begeld,ze zeiden pas 3 aug. dan komen ze binnen bij hun,maar ze wisten ook nie zeker, ik heb em al 2 weken geleden besteld bij pixmania.nl,maar dat gaat ook super langzaam,ze kunnen maar niet aan het product komen,dan maar e-bay getjekt,schijnt iemand nog te verkopen in UK voor 120 euro(zonder verzend kosten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb deze creative decoder te koop. Heeft er nog iemand intresse, of is iedereen al voorzien?
laat het maar weten. Stuur een mailtje naar: riddergraniet@hotmail.com

groeten

Kristian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 11:16
Ik denk dat je meer succes hebt (dit mag volgens mij ook niet hier) als dit plaatst op vraag en aanbod op tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou deze decoder werken als je hem aansluit op een MacBook Pro? Deze heeft namelijk een digitale output, zou echt wel handig zijn. Dan kan ik eindelijk Surround Sound hebben 8)
Pagina: 1 2 Laatste