Toon posts:

[Ms-Acces '97] automatisch generen veldlengte kolom ???

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij het generen van een nieuwe tabel, vanuit een bestaande database met een andere formaatfunctie in de tabellen, wil ik ook de veldlengte generen voor die kolom in de plaats van de standaard lengte 255.......?????

iemand???

alvast bedankt...

(dit is al eerder ter sprake gekomen maar toen geen nuttige reacties gekregen, daarom nog een keer...)

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Kijk eens naar ADOX ;)

Voor een tutorial zie:
Working with ADOX

/edit:
offtopic:
Sorry hoor, maar ten eerste open je onnodig een nieuw topic, en vervolgens denk je deze ook nog binnen 30 min te kunnen kicken? Ga eens snel even de GoT Netiquette doornemen, wil je. :/

[ Voor 39% gewijzigd door DeverauX op 01-12-2003 10:36 ]

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

Verwijderd

Topicstarter
maandag morgen altijd zwaar ;) , ik w8 en heb geduld :) , ik hoor ut wel maar alle reacties zijn welkom..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie [rml]DeverauX in "[ Ms-Acces '97] automatisch generen veldl..."[/rml] - een topic per vraag is zat. Schop [rml][ MS-Acces] Standaardwaarden veranderen???[/rml] dus maar even omhoog om het weer onder de aandacht te krijgen: als je dat doet met de extra info die je nu hebt er bij zet, krijgen de mensen misschien ook weer inspiratie.

Trouwens zou je voor de vraag die je eigenlijk hebt (de DB overzetten) je niet moeten blindstaren op het zetten van de default veldlengte, maar daar was je gezien dit topic al achter. Kijk dus eens of goed of je iets kan met ADOX (en of dat ook in Acc97 werkt. Geen idee, ik ben niet een actief access db bouwer :P ) of andere manieren om geautomatiseerd je DB ontwerp te manipuleren

Maar dit gaat dus dicht, een topic per vraag is wel zo duidelijk :)

Pas trouwens die topicstart iets aan met de edit knop (rechts van je topic), zodat de mensen daar ook weten dat het om Access97 gaat etc: wel zo duidelijk :)

Nog een kleine edit:
Tell me about it :X :+
ik w8 en heb geduld :) , ik hoor ut wel maar alle reacties zijn welkom..
Euhm, armen over elkaar en wachten is eigenlijk niet de bedoeling op GoT - meer dat je ook zelf meedenkt ;) :+

Zoveel vraagtekens in een topictitel zijn niet nodig hoor, een enkele geeft al aan dat het een vraag is. Ik pas die andere titel dus iets aan :)

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 01-12-2003 11:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.