Zie
[rml]DeverauX in "[ Ms-Acces '97] automatisch generen veldl..."[/rml] - een topic per vraag is zat. Schop
[rml][ MS-Acces] Standaardwaarden veranderen???[/rml] dus maar even omhoog om het weer onder de aandacht te krijgen: als je dat doet met de extra info die je nu hebt er bij zet, krijgen de mensen misschien ook weer inspiratie.
Trouwens zou je voor de vraag die je eigenlijk hebt (de DB overzetten) je niet moeten blindstaren op het zetten van de default veldlengte, maar daar was je gezien dit topic al achter. Kijk dus eens of goed of je iets kan met ADOX (en of dat ook in Acc97 werkt. Geen idee, ik ben niet een actief access db bouwer

) of andere manieren om geautomatiseerd je DB ontwerp te manipuleren
Maar dit gaat dus dicht, een topic per vraag is wel zo duidelijk
Pas trouwens die topicstart iets aan met de edit knop (rechts van je topic), zodat de mensen daar ook weten dat het om Access97 gaat etc: wel zo duidelijk
Nog een kleine edit:
Tell me about it

ik w8 en heb geduld

, ik hoor ut wel maar alle reacties zijn welkom..
Euhm, armen over elkaar en wachten is eigenlijk niet de bedoeling op GoT - meer dat je ook zelf meedenkt
Zoveel vraagtekens in een topictitel zijn niet nodig hoor, een enkele geeft al aan dat het een vraag is. Ik pas die andere titel dus iets aan 
[
Voor 31% gewijzigd door
F_J_K op 01-12-2003 11:03
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)