Ik denk dat Wekkel hier wat meer inhoudelijk over kan roepen.Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 20:57:
Hier ook een brief aan Debitel, heb deze namens mijn vriendin gestuurd die ook graag van Debitel af wil. Misschien dat jullie er ook nog iets aan hebben.
Mocht iemand nog opmerkingen of toevoegingen hebben hoor ik het graag![]()
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Betreft: Wijziging Algemene Voorwaarden
Mijne Dames en Heren,
Met referte aan uw mededeling inzake een door u beoogde wijziging in de Algemene Voorwaarden laat ik u het volgende weten:
Uit nadere informatie, als door U op het internet vermeld, blijkt dat U de rechtspositie van de Contractant op meerdere onderdelen aanmerkelijk wilt verslechteren.
Deze aantasting van de rechtspositie van de Contractant brengt U in verband met wijzigingen in de Telecommunicatiewet.
Aangezien deze wet niet ziet op de door U voorgestane wijzgingen met betrekking tot de Contractant, kan slechts worden aangenomen dat deze wijzigingen stoelen op uw wens tot het maken van meer winst.
Gezien de wijze waarop U aldus meent gebruik te kunnen maken van Art. 15 (Wijziging) van de Algemene Voorwaarden, maakt dat dit Artikel 15 vernietigbaar is op grond van Art. 233 (6.5.2A.2a) van het Burgerlijk Wetboek.
Op grond van het bovenvermelde stel ik u voor de keuze:
òf: de algemene voorwaarden, zoals van kracht vóór 27-12-03 blijven ongewijzigd,
òf: met ingang van 27-12-03 beëindig ik het lopende contract op grond van onredelijk bezwarende wijzigingen in de Algemene Voorwaarden.
Gaarne verneem ik uitterlijk 20-12-03 uw reactie, zodat ik, in geval van beëindiging van het contract, tijdig de relevante betalingsmachtigingen kan intrekken.
Hoogachtend,
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik vind hem iig. wel duidelijk.