Engelse Drop

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/84181

* DSmarty vindt (een persoonlijke mening) dat oordelen over "snoepjes" niet echt thuishoort in SG.

Bij deze vraag ik dus de adjes om deze thread even te bekijken en eventueel te sluiten, als het inderdaad niet geschikt blijkt te zijn voor in SG.

(politieker kan het bijna niet)

Verwijderd

jawol herr fuhrer??? (of hoe je dat ook mag schrijven......)

volgens mij ben jij
1. een adje wannabe
2. gefrustreerd

:(

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

GraasGast

Analogue Heaven

Frust! :(
Ik ga niet meer flushen op jou proxy! >:)

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 23:56
Op vrijdag 08 december 2000 11:01 schreef Dee-ehn het volgende:

volgens mij ben jij
1. een adje wannabe
2. gefrustreerd

Volgens mij bijde... :D

Ene, hoezo hoort engelse drop niet thuis in GS...? Vind het wel toepasselijk... In Harde Waren staat het ook zo stom.... :P

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 11:12 schreef Savages het volgende:

(...)
In Harde Waren staat het ook zo stom.... :P
Ja, maar eigenlijk is het Software...>:)
Lastig... Adje zijn lijkt me niet makkelijk ;)

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 08 december 2000 11:01 schreef Dee-ehn het volgende:

volgens mij ben jij
1. een adje wannabe
2. gefrustreerd

Wat ben jij een enorme aso, jouw taalgebruik passeert echt elke fatsoensgrens :(

Adjes, kunnen jullie zijn post wissen, ik vind hem nogal bijzonder grof en ben eigenlijk behoorlijk pissed.
Als hij een probleem met mij heeft kan hij het ook in normaal Nederlands vertellen.

• Booster
  • Laatst online: 21:13

Booster

Superuser

Slotje.

Tis onzin en onzin hoort niet in SG.

edit:
woord vergeten

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• Savages
Op vrijdag 08 december 2000 11:18 schreef Booster het volgende:
Slotje.

Tis onzin en onzin hoort niet in SG.
Er zijn al een hoop discussies hierover geweest... Maar waar moet deze 'onzin' dan heen? We hebben geen onzin meer.. en blijkbaar is er toch behoefte aan een onzin gedeelte om af en toe wat stoom af te blazen. Het nieuwe Onzin Forum van Dissilision was behoorlijk populair in 3 dagen tijd, een hele hoop tweakers zaten daar. Zelfs een aantal adjes kwam regelmatig over de vloer. Nu is het forum ofline omdat Dis hem niet meer op de server kwijt kan...

Ik heb al voorgesteld om een nieuw onzin te openen met meerdere adjes... Dis, ik en Elenaz nemen dan de volle verantwoording van da tforum op ons... :? :)
Blijkbaar is de behoefte ana onzin vrij hoog als je ziet hoeveel zooi er in SG staat... conclusie lijkt me duidelijk.. :?

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Verwijderd

Savages, die conclusie is al getrokken ook door de adjes, voor zover ik heb begrepen ('k lees wel veel maar niet alles ;))
Alleen willen ze het combineren met een algehele reorganisatie van GoT, en dat zal ws net wat meer tijd in beslag nemen...

Tot die tijd ff kiezen op elkaar (valt zwaar ;()

• Booster

Booster

Superuser

Dat er veel onzin in SG staat wil niet zeggen dat het er ook mag staan.

Het onzin-forum komt terug zoals je ziet in deze thread:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82418

Alleen met een andere policy als ik me niet vergis.

Tot dan moeten jullie je onzin echt ergens anders kwijt, wat je er ook mee doet, zet het niet op GoT want het hoort daar nu even niet!!

In feite worden gewoon de regels overtreden, en regeltjes zijn regeltjes. klaar.

Het lijkt er meer op ofdat iedereen zijn onzin maar in SG post om hun zin door te drammen en het Onzin-forum weer open te krijgen.

Verwijderd

Ja DSMarty ik weet dat je een hekel aan me hebt en dat mag ook wel hoor... ik heb ook een hekel aan jou en je gedrag (de adjes zullen je vast aardig vinden)... is ook niet erg niet iedereen kan iedereen aardig vinden he?

Mijn taalgebruik grof? Ik geef zelf grif toe dat dat stukje Duits idd niet niets is, maar dat gebruik ik dus zeker niet om grof te zijn maar gewoon om even aan te duiden hoe jouw gedrag overkomt....
Ik heb trouwens al eerder een opmerking gemaakt (in andere topics waar ik duidelijk heb vermeld dat ik er geen namen bij vermeld) voor jou en anderen zoals jij en dat was wel normaal nederlands.
Jij pissed? OK, ik ook! Simple like that :)

Ik krijg zo'n idee over jouw persoonlijkeheid. Ik stel me je voor als een persoon met een hoog IQ. Zoals velen met een hoog IQ (130+ ofzo) worden ze door hun gedrag (ego e.d.) niet geaccepteerd in de maatschappij. Die mensen gaan vreemd gedrag vertonen. Jij vertoont dat soort gedrag....

En ja, ik kan het weten (ik heb veel met gedragskundigen te maken).....

• Booster

Booster

Superuser

Dee-ehn: jij snapt de essentie van modereren niet, dat duid ook niet echt op een hoog IQ.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Hier nog een gefrustreerde troll. Kan het taalgebruik weer wat gedimd worden. Dit soort ruzies slaan nergens op en Dsmarty is in principe goed bezig.

Verwijderd

1. ik snap de essentie en nog meer de relevantie van modereren zekers wel (houdt het soms in dat indien je er commentaar op geeft je de essentie niet snapt??)

2. ik heb nooit beweerd dat ik een hoog IQ heb en dat zul je ook niet horen zeggen (waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat ik dan een laag IQ heb)

3. taalgebruik valt wel mee IMHO hoor.... ik heb toch erger gelezen op het forum....

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

GraasGast

Analogue Heaven

Op vrijdag 08 december 2000 11:37 schreef Dee-ehn het volgende:[...]En ja, ik kan het weten (ik heb veel met gedragskundigen te maken).....
Hoezo dat dan? >:)

en dsmarty, je moet je niet zo aangevallen voelen, en je hoedt ook niet zo te klikken...kijk als je nou voor een flamewar, warez enzo naar de adjes gaat, dat is natuurlijk goed, maar voor iets algemeens wat eigenlijk in of thuishoort, maar omdat dat er niet is in sg hoort (drop = stuf, en het is vrij algemeen drop toch?) loop je maar te klagen enzo...kijk als je dat wil, word dan modje...maar dat mag je natuulijk niet worden...en dus ga je maar zo lopen doen...stom hoor :(

edit: vormfoutje :o

• Booster

Booster

Superuser

In een andere thread zit je nog te zeuren dat hier zoveel geklikt wordt?

Ooit eraan gedacht dat anders de moderators het allemaal niet bij kunnen houden als ze handmatig alles zelf door moeten kijken?

Ooit gedacht dat dit dus in feite het forum ten goede komt en tijd bespaard?

Er wordt hier misschien 'geklikt', maar dan wel met als doel om het hier schoon te houden warez en andere overtredingen waar de BSA niet blij mee is, om maar een voorbeeld te noemen.

En ik hoor dat andere mensen hier zouden klikken om hun eigen overtredingen te dekken (jeah, right) then GO FIND THEM!!

Overigens hebben we hier niet voor niks een policy. Zelfde als wanneer je iemand op straat een ruit in ziet slaan en het niet aan een 2 straten verderop lopende agent verteld.

Verwijderd

Engelse drop met warez vergelijken vind ik weer een beetje ver gaan hoor.....

Verder zal de BSA ook niet alle topics op dit forum lezen (waarschijnlijk geen een) en tja, zou er eens een linkje naar warez tussenstaan (dat komt hier maar zelden voor zonder tussenkomst van de mods) dan zijn ze waarschijnlijk blij met de link zodat ze de site kunnen platleggen..... dus don't overreact....

En tja, als de mods het niet bij kunnen houden en ze het zonodig vinden dat een mod iedere topic en iedere reply leest voor het geval er iets in staat wat ECHT niet door de beugel kan, dan moeten ze maar meer mods aannemen he???

• Savages
ik vind het idd nogal puberaal gedrag van je Dsmarty.. En het trol-gedrag van bepaalde personen op serieuze reacties vind ik ook niet kunnen. we zijn hier aan het discusieren over een vrij serieus onderwerp...

En dat onzin niet hoort op GoT is ook al vaak genoeg ter sprake gebracht... Maar er is blijkbaar best wel behoefte aan zo'n hoekje, die conclusie hebben we al kunnen trekken uit de nieuwe OF van DiS. Tweakers hebben hier blijkbaar behoefte aan. Dat jij niet in die categorie valt neem ik je niet kwalijk, maar gun anderen dat lolletje wel en ga niet zo op je strepen staan aub. Dit gedrag komt namelijk bij sommigen net zo irritant over als het posten van onzin in Sg bij jou... En als je kijkt naar de hoeveelheid onzin in SG (wat eigenlijk altijd al was) dan denk ik toch dat dit een eigen forumpje kan bevatten. Als deze goed gemod wordt dan zijn er ook geen problemen meer. Ik hoop dat alle adjes en modjes snel tot een besluit komen. Als het onzin wegblijft dan blijft naar mho het onzin-gehalte in SG vrij hoog....
En idd; ik vind dat wel gezellig.... ;)

Verwijderd

Ik zou dat zeker niet aan die agent vertellen want wie weet heeft diegene wel een reden om een ruit in te slaan. OK een ruit inslaan is in principe niet goed te praten en ik zou het zelf ook niet doen, maar ik kan me situaties voorstellen...... vul zelf maar in...

En trouwens, iedereen doet wel eens iets illegaals en dan ben je ook blij dat ze dat niet tegen de politie vertellen he? :)

• Booster

Booster

Superuser

Engelse drop en warez is idd eh ja, anders...
Verder zal de BSA ook niet alle topics op dit forum lezen (waarschijnlijk geen een)
Ik ben bang dat ze dat wel doen, en ze hebben maar een thread nodig om je te pakken.
één warez thread is er dus precies een teveel.

Meer mods aannemen = rechten weggeven aan mensen en dan krijg je dus mensen die misbruik maken van hun 'macht'.

• Booster

Booster

Superuser

Ik zou dat zeker niet aan die agent vertellen want wie weet heeft diegene wel een reden om een ruit in te slaan.
Ja, maar als diegene daar een hele goeie rede voor heeft maakt het dus niet uit dat je het aan die agent verteld he?

Want ja, die agent gaat dan kijken en dan kan diegene die ruit heeft ingeslagen vast wel alles uitleggen.

Ik doe misschien wel een hoop illegale dingen, maar niet op plaatsen waar heel veel mensen er last van hebben of waar andere mensen boetes kunnen oplopen door wat ik zeg.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Op vrijdag 08 december 2000 12:01 schreef Booster het volgende:
Engelse drop en warez is idd eh ja, anders...
[..]
Ik ben bang dat ze dat wel doen, en ze hebben maar een thread nodig om je te pakken.
één warez thread is er dus precies een teveel.

Meer mods aannemen = rechten weggeven aan mensen en dan krijg je dus mensen die misbruik maken van hun 'macht'.
is dit forum eigenlijk verantwoordelijk voor zijn gebruikers?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• DSmarty
  • Niet online
De vergelijking met warez en bsa/politie is helemaal niet van toepassing.
GoT bestaat uit gemodereerde fora, met duidelijke gedragsregel en een mooie FAQ.
Als mensen zich daar imho niet aan houden post ik in Lieve Adjes.

Niet iedereen zal dat even waarderen, vandaar dat ik ook aardig wat commentaar over me heen gestort krijg. Dit maakt mij niet zo heel veel uit, maar zodra mensen echt hard gaan flamebaiten of trollen dan gaat het mij iets te ver. Vergelijkingen met personen als Adolf Hitler vind ik al helemaal asociaal.

Ik ben ook geen hoog-intelligente computer-nerd die geen sociaal leven heeft, maar ik wil gewoon (zolang er geen alternatief voor OF is) de fora verschoont houden van allerlei postings die er niet thuis horen.
Jij mag dat puberaal noemen, ik zie dat totaal anders.

En wat bedoel je met jouw opmerking dat ik "op mijn strepen" ga staan, welke strepen bedoel jij dan?
Ik ben net zoals iedereen hier gewoon een gebruiker van het forum, ik ben geen bevoorrecht iemand oid.

Bovendien suggereer jij (dee-eehn) dat ik solliciteer naar de functie van Moderator, dat is absoluut niet zo. Zoals ik nu al zo vaak heb gezegd, ik ben gewoon een gebruiker die graag helpt bij het leefbaar houden van de Forums.

Wat betreft warez en dergelijke, tweakers.net wordt gesponsord door diverse bedrijven, wij hebben veel mensen die tweakers.net en GoT bezoeken, ook bedrijven en dergelijke.
Het is gewoon heel simpel, warez horen hier niet thuis, als ik een link zie dan vraag ik iemand deze weg te halen. Dat heeft IMHO niks te maken met wat ik thuis draai, zelf heb ik ook wel programma's die niet via de normale kanalen binnen zijn gekomen.

edit:
aanvulling

• Booster

Booster

Superuser

Voor zover ik altijd begrepen heb wel.

Verwijderd

En jij gelooft dat ze iedere topic lezen... hoeveel medewerkers hebben die lui? Een paar miljoen ofzo?
Weet je wel hoeveel nederlands fora er wel al niet zijn? Als ze al die topics op al die fora moeten lezen kunnen ze wel de halve nederlands bevolking aan het werk zetten :)

En euh waar willen ze je op pakken dan? Dan moesten ze startpagina al lang hebben want mp3.startpagina.nl linkt ook naar illegale sites (in dit geval ff mp3) en daar wordt nix van gezegd, beetje overdreven lijkt me zo....... maarja ik zeg er ook nix van als een warez link verwijderd wordt (alhoewel ik het met die policy niet eens ben)

En tja, meer mods aannemen betekend wel mods aannemen die de verantwoordelijkheid aankunnen.... dat is overal het geval waar verantwoordelijkheid om het hoekje komt kijken....

• Savages
Op vrijdag 08 december 2000 12:04 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]
mhmm... Da's een diepe... Daar moet ik nog even over nadenken...onder het genot van ene lekker bakkie koffie.. :9

• Booster

Booster

Superuser

Ze lezen idd juist NIET alle topic, en dat is dus het probleem, daarom 'klikken' wij hier. Zodat ook de topics waar de policy geschonden wordt en waar de mods overheen hebben gekeken oid OOK gesloten worden.
En tja, meer mods aannemen betekend wel mods aannemen die de verantwoordelijkheid aankunnen.... dat is overal het geval waar verantwoordelijkheid om het hoekje komt kijken....
Dus kunnen we het maar beter zoveel mogelijk beperken niet?

Op dit moment vind ik dat GoT best goeie mods heeft en goeie mods zijn schaars. Hoe meer mensen, hoe meer kans op mensen die niet geschikt zijn.

Verwijderd

DSMarty je bent niet eens verantwoordelijk voor het schoonhouden van het forum dus daar moet je niet over klagen.
En als je je aan bepaalde topics stoort dan klik je er toch niet op? Simle like that once again :)

En die reactie van dan kun je het net zogoed aan de agent vertellen... ja kan zeker maar dat doe ik niet, dat laat ik wel aan anderen over die er wel mee te maken hebben.... ik dus niet

• DSmarty
  • Niet online
Elke gebruiker is verantwoordelijk voor het schoonhouden van de fora!
De moderators zijn alleen om spam te voorkomen, newbie foutjes te corrigeren, en mensen die de verantwoordelijkheid niet kunnen dragen om fatsoenlijk te posten, daarop aan te spreken.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Verschil tussen verantwoordelijk zijn en verantwoordelijkheid nemen.

edit:
Waarbij ik respect heb voor het nemen betreffende het functioneel houden van de diverse fora. Vrijwilligerswerk wordt toch zo hoog in het vaandel gedragen in deze maatschappij

Verwijderd

Ff een hypothetische situatie:

Je komt bij de bank en je wilt geld storten. Nee sorry meneer dat kan niet!
>Waarom dan niet?
Omdat we niemand hebben die de verantwoordelijkheid kan dragen geld naar de kluis te brengen.
>Dan moeten jullie zulk een persoon >aannemen
Dat durven we niet want we weten niet of de aangenomen persoon wel of niet geschikt is
>Dan moeten jullie dat te weten komen (soort >screening)
Ohja....

Ik bedoel maar...... waar een wil is is een weg

Verwijderd

Je bedoelt dat jij jezelf die verantwoordelijkheid toeschrijft.......

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 08 december 2000 12:18 schreef Dee-ehn het volgende:
Je bedoelt dat jij jezelf die verantwoordelijkheid toeschrijft.......
Als intensief gebruiker van dit forum (wat wordt gerund door vrijwilligers) voel ik mij inderdaad mede-verantwoordelijk voor wat er gepost wordt, IMHO zou elke gebruiker die verantwoordelijkheid op zich moeten nemen

Verwijderd

Euh ja dat maak jij ervan maar ik denk niet dat zoveel lui het hier daarmee eens zijn.... de meesten hebben er geen lol aan het voor anderen te verpesten enzo (want dat doe je vaak wel)........

• KeX

KeX

Maar het woord verpesten is in deze in 'the eye of the beholder'

Verwijderd

Tja je kunt het een beetje dubbelzinning opvatten..idd.... maarja jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel!

• KeX

KeX

Oh nee hoor. Ik wil wel duidelijker zijn. Ik vind dat Dsmarty goed werk doet. Hij verpest dit forum IMHO juist niet!

Verwijderd

Ja hij zorgt er idd keurig voor dat er streng opgetreed moet worden zodat iedere vorm van vermaak wordt uitgesloten en de menselijke ziel niet verontreinigd wordt met onreine gedachten :?

Had'ie beter priester kunnen worden :)

• KeX

KeX

Neuh. Vergelijk het met verkeer. Een auto kan over het algemeen harder dan de toegestane snelheid. Als je in NL over de weg rijdt mag je niet harder dan de in de wet(faq) beschreven max. snelheid. Wordt nu een rijbaan tijdelijk afgesloten wegens 'werk aan de weg' dan wordt de max. snelheid vaak tijdelijk verscherpt. Er ontstaat dan een verkeerssituatie die sneller gevaar oplevert en van de weggebruikers meer verantwoordelijkheid vraagt buiten de in de wet vastgelegde aangepaste max. snelheid.

Verwijderd

En wat wil je daarmee zeggen? Je vergelijk zit mooi inelkaar alleen het rammelt aan alle kanten. In feite hebben we het hier over zaken die totaal onbelangrijk zijn (het is allemaal voor de fun maar eigenlijk niet meer dan een interactieve website voor mensen die zich vervelen :)). Verkeersveiligheid is degelijk wel iets heeeeel erg belangrijks voor je eigen en andermans lichamelijke en indirecit geestelijke gezondheid.....

• KeX

KeX

Het is ook geen vergelijking waarbij de consequenties van overtreding gelijk zijn. Slechts om het functioneren van regels en de handhaving daarvan te verduidelijken.

Verwijderd

Alleen met dat verschil dat bij een verkeersovertreding wegens bijv. te hard rijden je een duidelijke grens kunt trekken (50 is 50 en geen 58) maareuh dat kun je toch niet zo makkelijk doen bij het is wel of geen onzin ofzo???

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Inderdaad; het is voor ons onmogelijk om alles te lezen; dan zijn we de hele dag bezig.
Extra modjes "aannemen" is geen optie, omdat we er genoeg hebben en we elkaar nu al soms in de weg lopen.
Daarnaast onderschatten veel mensen de verantwoordelijkheid en de hoeveelheid tijd die je kwijt bent.
Er is namelijk nooit sprake van een zwart/wit-situatie; bij vrijwel alles moet ff afgewogen worden wat de beste aktie is, desnoods in overleg met je collega's.

Die drop-thread is inmiddels gesloten; ik vond hem nu toch te onzinnig worden.

• KeX

KeX

Op vrijdag 08 december 2000 13:06 schreef Dee-ehn het volgende:
Alleen met dat verschil dat bij een verkeersovertreding wegens bijv. te hard rijden je een duidelijke grens kunt trekken (50 is 50 en geen 58) maareuh dat kun je toch niet zo makkelijk doen bij het is wel of geen onzin ofzo???
Duidelijk verhaal. Daar is dus LA voor dat je daar over kunt diskuzeuren. Om ff ontopic te gaan. Dsmarty draagt dus zaken aan die hij 'te hard rijden' vindt. Dat is dus geen klikken, maar de verantwoordelijkheid die hij neemt om deze fora binnen de gestelde regels te houden.
Dat kan overkomen als faqneukerij maar juist nu het OF opgedoekt is moeten de andere fora wat nadrukkelijker schoon gehouden worden om deze niet vol met ex-onzin topics te krijgen.

Verwijderd

Veel tijd erin steken? Geloof ik graag... net zoals overal op willen replyen is dat onmogelijk!

Is het dan niet beter voor ieder forum een mod-groep te maken die allemaal dezelfde standaarden hanteert?????

En verantwoordelijkheid? Toch vat ik dat niet.... ik bedoel dit is een vrijwillige plaats om te komen dus als iemand zich beledigd voelt door aanwezige teksten hoeft hij niet te komen (hiermee wil ik niet zeggen dat je bijv nazipropaganda ofzo niet mag verwijderen...).
Dan komen we op warez enzo. Tja, waarom hebben andere fora er geen problemen mee? Ik zeg niet dat er hier een warez gedeelte moet komen (komt er toch niet) maareuh zo'n verantwoordelijkheid zal dat toch niet zijn...

We zijn toch allemaal een stelletje hobbyisten bijelkaar??

Verwijderd

DSMarty draagt aan wat hij te hard rijden vind... goed 2x commentaar.

1. als ik iemand te hard "zie" rijden dan schrijf ik niet z'n kenteken op en ga dat bij de politie afgeven

2. je mag jezelf ook niet uitgeven voor politieagent... je "helpt" de politie dan wel maareuh da's niet de bedoeling he?

Verwijderd

Verwacht nu trouwens maar ff geen reactie van me want ik heb nu pauze (ff het park in)

[pauze mode ingeschakeld:)]

• KeX

KeX

Ja dan kom je op het bekende punt van de vrijheid van meningsuiting. Je mag zeggen wat je wil behalve als je ergens bent waar je vantevoren (faq) weet dat je het niet mag. (in dit geval met voor bepaalde zaken een grijs gebied ivm het niet discreet zijn van bepaalde vraagstukken).

Wat betreft de verantwoording blijf ik erbij dat als iemand hier veel is dat hij zich aangesproken kan voelen. En ook voor zijn eigen bestwil (bedoel hij komt er graag omdat er een bepaalde status quo heerst) de plaats mee helpt schoon houden.

helaas * KeX out!

bedankt voor het praten :)

edit:
[quote]
2. je mag jezelf ook niet uitgeven voor politieagent... je "helpt" de politie dan wel maareuh da's niet de bedoeling he?
[/quote]

Maar, zoals de vele campagnes al zeggen 'de maatschappij dat ben jij', wordt je wel geacht misdaad aan te geven bij de hermandad ook al ben je het niet zelf en geef je je er niet voor uit.

[edit2]
En dan is hard rijden geen goed voorbeeld voor een misdaad in deze. Maar vul iets in waarvoor je iha naar de politie zou gaan.
[/edit2]

Verwijderd

/me heeft ook het gevoel dat het DSmarty zijn hobby is om "verkeerde" topics in LA te melden.

kijk dat je dat een keer doet ok, iedereen ergert zich wel eens aan een topic. maar het lijkt wel of DSmarty niets beters te doen heeft.

• DSmarty
  • Niet online
Op vrijdag 08 december 2000 13:26 schreef dicaprio het volgende:
/me heeft ook het gevoel dat het DSmarty zijn hobby is om "verkeerde" topics in LA te melden.

kijk dat je dat een keer doet ok, iedereen ergert zich wel eens aan een topic. maar het lijkt wel of DSmarty niets beters te doen heeft.
Ik ben gewoon vrij actief op de fora, de laatste tijd let ik wel iets actiever op, dit ivm met de toegenomen hoeveelheid onzin in de andere fora.

Verwijderd

Dacaprio, je zegt precies wat ik net zegt.... DSMarty lijkt me heel erg gefrustreerd te zijn!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Hebben jullie niks beters te doen dan jullie gal te spuwen op 1 persoon hier op het forum?
Get a life.. Als hij graag wil dat het SG verschoont blijft van onzinnige crap dan is dat zijn keus!

"I sit in my room and imagine the future."

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

* blimmel dacht dat 't hier zo druk was omdat er Engelse drop werd uitgedeeld....

niet dus :(

Join TeamBVD!

Verwijderd

Ach Dee-ehn is zich gister te pletter geschrokken dat er hier zoiets bestaad als sociale controle hier, dssmarty is gewoon het pispaaltje omdat die toevallig wat aanmelde wat niet volgens 't regelement is.. en we flameden er rustig op los met z'n allen.. jongens ga wat zinnigs doen met je tijd?

--Ray

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Hmzz... Grappig is dit.. Als je in een topic reageerd, verdwijnt 'ie van de topiclist omdat postings gedateerd worden op 4 december...

Dus na deze reactie is er op dit topic voor het laatst gereageerd op 4 december, en zakt 'ie dus weg.....

ADJES HELLUP !! IK ZIT IN EEN TIJDSPARADOX GEVANGEN HIER OP GoT !!!

:)

Verwijderd

Sociale controle???? Euhhhhhhh laten we eerder eens zeggen de "hoe-zielig-kan-ik-me-gedragen-opsporings-dienst"......jullie overdrijven het wel erg hier!
Maarja..........

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-10-2025

SiliconError

:(){ :|:& };:

Ik was niet voor al het gescheld en getier in het Onzin Forum, maar een beetje fun in stuffis generalis, kom op hee!

Er is nu een topic van 10 kantjes over wat je tegen een meisje moet zeggen die je niet kent... dat is niet vergelijkbaar met Engelse Drop maar het valt onder dezelfde categorie...
De Engelse Drop posting ging over drop, er werd niet in gescholden en er waren geen links naar warez... prima toch?
Om dan in Lieve Adjes te gaan 'klikken'... kom op hee, kun je alles wel sluiten hier :(
Dat vind ik pas triest gedrag... al die 'klikkers' :r
Pagina: 1