De vergelijking met warez en bsa/politie is helemaal niet van toepassing.
GoT bestaat uit gemodereerde fora, met duidelijke gedragsregel en een mooie FAQ.
Als mensen zich daar imho niet aan houden post ik in Lieve Adjes.
Niet iedereen zal dat even waarderen, vandaar dat ik ook aardig wat commentaar over me heen gestort krijg. Dit maakt mij niet zo heel veel uit, maar zodra mensen echt hard gaan flamebaiten of trollen dan gaat het mij iets te ver. Vergelijkingen met personen als Adolf Hitler vind ik al helemaal asociaal.
Ik ben ook geen hoog-intelligente computer-nerd die geen sociaal leven heeft, maar ik wil gewoon (zolang er geen alternatief voor OF is) de fora verschoont houden van allerlei postings die er niet thuis horen.
Jij mag dat puberaal noemen, ik zie dat totaal anders.
En wat bedoel je met jouw opmerking dat ik "op mijn strepen" ga staan, welke strepen bedoel jij dan?
Ik ben net zoals iedereen hier gewoon een gebruiker van het forum, ik ben geen bevoorrecht iemand oid.
Bovendien suggereer jij (dee-eehn) dat ik solliciteer naar de functie van Moderator, dat is absoluut niet zo. Zoals ik nu al zo vaak heb gezegd, ik ben gewoon een gebruiker die graag helpt bij het leefbaar houden van de Forums.
Wat betreft warez en dergelijke, tweakers.net wordt gesponsord door diverse bedrijven, wij hebben veel mensen die tweakers.net en GoT bezoeken, ook bedrijven en dergelijke.
Het is gewoon heel simpel, warez horen hier niet thuis, als ik een link zie dan vraag ik iemand deze weg te halen. Dat heeft IMHO niks te maken met wat ik thuis draai, zelf heb ik ook wel programma's die niet via de normale kanalen binnen zijn gekomen.
edit:
aanvulling