[Multiplatform] Beyond Good and Evil

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.867 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:43
ff de demo downloaden, lijkt me vet spel, ga hem als ik hem haal, halen voor de xbox, wordt hij supergoedkoop!

Anoniem: 86074

Ik begrijp dat in Nederland alleen de Nederlands/Frans-gesproken versie's te krijgen zijn voor alle platforms?

Zijn er ook zaken die ook import versie's verkopen, zoals dimplus?

Op zich zijn gelukkig de stemmen niet superslecht, althans, van de hoofdrolspelers, maar als ik het voor het kiezen had. Gelukkif bij de FRS gehaald, dus kan hem binnen 14 dagen ruilen.

Anoniem: 42423

Mijn versie spreekt gewoon engels :/

Ok, wel in Nederland gekocht? Het gaat dus duidelijk alleen om releases die te koop zijn in de Nederlandse winkels, PC/PS2/Cube/Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:56
Anoniem: 86074 schreef op 26 februari 2004 @ 23:19:
Ok, wel in Nederland gekocht? Het gaat dus duidelijk alleen om releases die te koop zijn in de Nederlandse winkels, PC/PS2/Cube/Xbox.
De versie die ik heb spreek alle talen zowat :) alleen de cube versie mist wat talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rddr schreef op 27 februari 2004 @ 03:42:
[...]De versie die ik heb spreek alle talen zowat :) alleen de cube versie mist wat talen.
Ok thnx! Jammer dat ze hiervoor gekozen hebben, we zijn Duitsland niet.

Inmiddels al een stuk gespeeld en echt waardeloze stemmen zijn het nu ook weer niet, veel beter dan tegenwoordig al die tekenfilmstemmen (TV en Film). Gameplay is gewoon verslavend, binnenlevels zijn wel het mooist.

Toen ik eerst las dat de 'link' met 'Zelda' gelegd werd, moest ik ff lachen, maar het heeft er wel degelijks iets van weg. In het begin hoor ik zelfs een Zelda-achtig geluid als ik ergens een brug naar beneden breng (dungeon).

Ik heb ff wat screens zitten bekijken, en ik denk toch dat ik zowieso de Cube versie behoud. Controls zijn echt super, maar da's puur smaak, voor mij is die Cube controler perfect, de knoppen zijn herkenbaar, niet alleen aan kleur, ook vorm.

Met Xbox en PS2 heb ik wel eens games waarbij ik constant die knoppen door elkaar gooi, naja, beetje overdreven, maar met de Cube heb ik er gewoon nooit last van.

En uiteindelijk gaat het om de gameplay van het spel, en die is super. Ik heb wel ff dimplus gemailed of zij WEL een Engeltalige cubeversie verkopen, dan is de keuze simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje .... van de dingen die te koop aangeboden worden, zijn daarvan bv. Parels en PA-1's gewoon 1 keer te krijgen (logisch lijkt me) en Starkos etc. worden weer aangevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:03
Ik ben op één of andere manier Pey'J kwijtgeraakt... Volgens mij lijkt dit wel op een bug :( Of weet iemand hoe ik dit varkentje terug kan vinden? Anders maar opnieuw beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 10:56
Op sommige plekken moet je zelf even verder, zonder support... Hoort gewoon erbij :)

En anders... <spoiler>
Op een gegeven moment word Pey'j ook ontvoerd.
</spoiler>

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:03
Nee, het was een bug. Ik heb er op andere forums al meer over gelezen... Ondertussen al opnieuw begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-07 19:38

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

ff topic schoppen, ik heb de cube versie van BG&E gekocht, op de verpakking staat "Spel en handleiding in het nederlands (Engels optioneel)"

Nou, waar staat die optie dan ???

Ik krijg het idee dat het NL-only is, en dat klinkt imho voor geen meter, verder wel een leuk spel.
Iemand een idee of er ergens een engels optie zit (kan 'm niet vinden) ? zo nee dan bel ik morgen ff met de helldesk.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien handig de rest van de topic te lezen hehe :). Maaruh, da's een drukfout! Sorry maar da's helaas een feit. Ikzelf heb hem uitgespeeld, in het Nederlands .... ik vond het eigenlijk best aardig, veel betere voice acting dan in bijvoorbeeld na-synchronisatie bijtekenfilms, m.a.w. het klinkt levendig en niet opgelezen .... en geen Goede Tijden Slechte Tijden kwaliteit ook zal ik maar zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58

Bosmonster

*zucht*

Weer een kickje..

Snap niet dat dit spel zo 'geflopt' is verkooptechnisch gezien.. Het is echt errug goed!

De PC-versie lag nu voor 15 euro bij E-Plaza (de meertalige versie, engels+nederlands dus deze keer echt :)) en dat is echt een koopje voor dit geweldige spel dat dus pas een half jaar oud is ofzo :?

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2004 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Zo eindelijk uitgespeeld. De aftiteling helemaal uitgekeken en helemaal op het laatst krijgt Pej een soort van Alien mutatie in zn hand en dan plotsklap THE END .. Dit is voer voor deel 2!

(durf te wedden dat niet veel mensen die hele aftiteling hebben doorgekeken, heb er ook niks over gelezen over dat iemand een deel 2 zou verwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Anoniem: 42423 schreef op 23 mei 2004 @ 15:12:
Zo eindelijk uitgespeeld. De aftiteling helemaal uitgekeken en helemaal op het laatst krijgt Pej een soort van Alien mutatie in zn hand en dan plotsklap THE END .. Dit is voer voor deel 2!

(durf te wedden dat niet veel mensen die hele aftiteling hebben doorgekeken, heb er ook niks over gelezen over dat iemand een deel 2 zou verwachten)
Heb ook de hele aftiteling gecheckt, en dit vraagt idd om een BG&E 2...
Ik heb hem overigens voor de PC gekocht, en helemaal in het Nederlands uitgespeeld, imo nog beter dan het engels ook hier :)
(bij SPlinter Cell ofzo moeten ze het echter niet gaan vertalen natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-06 13:16
Bosmonster schreef op 23 mei 2004 @ 14:43:
Weer een kickje..

Snap niet dat dit spel zo 'geflopt' is verkooptechnisch gezien.. Het is echt errug goed!

De PC-versie lag nu voor 15 euro bij E-Plaza (de meertalige versie, engels+nederlands dus deze keer echt :)) en dat is echt een koopje voor dit geweldige spel dat dus pas een half jaar oud is ofzo :?
Ja, Splinter Cell en XIII zijn nu ook nog maar €15. Ubi-Soft Summer Sale oid. Het overwegen waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Splinter Cell ook???

Ow ff haluh van de week :)

tnx... heb BG&E ook al in de aanbieding gekocht :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

wacko schreef op 23 mei 2004 @ 17:22:
[...]

Ja, Splinter Cell en XIII zijn nu ook nog maar €15. Ubi-Soft Summer Sale oid. Het overwegen waard :)
Splinter Cell is gratis bij een doosje CD-R's bij de Albert Heijn :P

[edit]
beetje offtopic.. kan beter in het koopjes topic..

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
wacko schreef op 23 mei 2004 @ 17:22:
[...]

Ik zag het in de Dynabyte.

Beyond Good & Evil: €14,95
Splinter Cell 1: €14,95
XIII: €14,95
Prince of Persia: Sands of Time: €19,95
Lock On: Modern Combat: €19,95
Uru: Ages of Myst: €19,95

Ik ga dus nu Beyond Good & Evil en Prince of Persia halen. :)

Ze maken beide toch gebruik van dezelfde engine?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
jah en neeh, de engine is kwa basis hetzelfde maar daar houd het ook op, persoonlijk vond ik Beyond good and evil fantastisch maar prince of persia niks maar dat komt omdat beyond good and evil veeeeel minder linear is dan pop plus.

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115292

Kan iemand mij misschien helpen ????

Ik zit in het slachthuis en heb 2 foto's gemaakt. Ik ben terug naar de bewakingsruimte gegaan voor de 3e foto. Maar na het neerknallen van de 3 robotjes, weet ik niet hoe ik de sleutel moet pakken.

Na de 3e robot krijg ik ff een zwart beeld met de sleutel te zien, maar weet niet wat dat betekent.

Weet iemand hoe dat zit ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 115292 schreef op 01 juni 2004 @ 12:44:
Weet iemand hoe dat zit ??????
Lees dit topic eens compleet door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115292

allrigty then... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 00:58
Een goede morgen, ik heb het spel ook pas geleden gekocht. Prachtig spel natuurlijk, ben nu bij die moonbase of wat het ook is :).

Het spel werkt heerlijk op een FX5600, dat staat ook in de handleiding dat die ermee is getest, maar op een FX5700 doet die t niet? Als ik het spel wilt starten krijg ik zwart beeld en keert het terug naar de desktop. Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121764

Help! Erg leuk spel. Druk uren aan het maken. Probleem:
8 van de 10 keer laden pakt hij de W,S commando's niet bij de camera besturing. Niet in en uit kunnen zoomen is natuurlijk dodelijk bij deze game.
Bij bewegen pakt hij de w en s knoppen wel, strange!?
Het scrollen gaat trouwens sowieso regelmatig mis. Ook aangeven waar hij moet saven is lastig. De posities komen langs als een soort gokkast.

KENT IEMAND DIT PROBLEEM?

Alvast bedankt Jochem

Pentium IV
2,8
521 intern
Win XP met service pack 2
Nvidia fx5200 128mb 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kwam het spel net weer tegen, maar weer even instaleren :9. weet iemand waar je de muziek van het spel kan vinden?
geweldig 8)7
lekker sfeervol spel.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-07 22:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Net uitgespeeld op de xbox, dit spel is echt super! Gevarieerde gameplay met een leuk verhaal kan niet wachten op deel 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik heb BG&E gekocht een paar dagen geleden en ik was eigenlijk benieuwd of er een mogelijkheid is om meer dan 5 saves te hebben?
ik zit momenteel nog aan het begin van het spel maar ik vind 5 saves eigenlijk niet echt handig (zeker niet als je altijd al je progress door het spel wilt bewaren...)

en misschien nog tips voor het spelen van dit spel?
en nog een vraagje:
ik heb een geforce 4 ti4800se en met de forceware 77.xx drivers had ik het probleem dat mijn beeld vast liep maar ik nog wel alles kon besturen (kon ik horen door het geluid :P ) ik heb moeten doengraden naar de 53.06 drivers van nvidia om het goed te laten werken...

heeft iemand met een nieuwe videokaart (gforce 6x- 7x-series) en de 7x.xx drivers ook zo'n soort gelijk probleem?

en nog wat ik zit momenteel vast:
spoiler:
in de fabriek waar pe'j wordt gekidnapped door dat spin beest geval (nadat je net HH hebt bevrijdt)
hoe moet je dat spinbeest verslaan??

[ Voor 13% gewijzigd door mschol op 03-10-2005 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:48

Clush

Do as I say...

spoiler:
als het goed is heb je net een disc-werper gekregen. gebruik die om op het beest te schieten als het boven staat. snel wegrennen als ie op je probeert te springen, en dan snel weer terug om hem klop met je stok te geven... dit net zo lang herhalen totdat je een filmpje krijgt dat je hem verslagen hebt. vergeet trouwens niet een foto te maken van het beestje als je hem verslagen hebt.

of zit ik nu verkeerd? hmmm...
* Anoniem: 151090 BG&E uit kast trek weer

[ Voor 8% gewijzigd door Clush op 04-10-2005 01:41 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Clusharaw schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 01:31:
spoiler:
als het goed is heb je net een disc-werper gekregen. gebruik die om op het beest te schieten als het boven staat. snel wegrennen als ie op je probeert te springen, en dan snel weer terug om hem klop met je stok te geven... dit net zo lang herhalen totdat je een filmpje krijgt dat je hem verslagen hebt. vergeet trouwens niet een foto te maken van het beestje als je hem verslagen hebt.

of zit ik nu verkeerd? hmmm...
* Anoniem: 151090 BG&E uit kast trek weer
je zit idd bij het goede gedeelte
ga het vanmiddag proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

mschol schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:30:
ik heb BG&E gekocht een paar dagen geleden en ik was eigenlijk benieuwd of er een mogelijkheid is om meer dan 5 saves te hebben?
ik zit momenteel nog aan het begin van het spel maar ik vind 5 saves eigenlijk niet echt handig (zeker niet als je altijd al je progress door het spel wilt bewaren...)

en misschien nog tips voor het spelen van dit spel?
en nog een vraagje:
ik heb een geforce 4 ti4800se en met de forceware 77.xx drivers had ik het probleem dat mijn beeld vast liep maar ik nog wel alles kon besturen (kon ik horen door het geluid :P ) ik heb moeten doengraden naar de 53.06 drivers van nvidia om het goed te laten werken...

heeft iemand met een nieuwe videokaart (gforce 6x- 7x-series) en de 7x.xx drivers ook zo'n soort gelijk probleem?

en nog wat ik zit momenteel vast:
spoiler:
in de fabriek waar pe'j wordt gekidnapped door dat spin beest geval (nadat je net HH hebt bevrijdt)
hoe moet je dat spinbeest verslaan??
ik heb een 6600gt geen problemem mee, met m'n 4200ti had ik ook het zelfde probleem (niet altijd gehad). hier is geen geen oplossing mogenlijk voor. heel misschien met oude drivers. heb zelf het gevoel dat nvidia oudere kaarten de markt uit wilt en dus met opzet dit soort dingen doet :p maar da's een ander verhaal ghehe :p.
game gaat gewoon door maar beeld blijft vast, ik had het ook bij ROSE online. na een tijdje had ik er toch echt wel genoeg voor en trok ik me spaarpot maar open veen een 6600gt. vorige week de game net weer uitgespeeld.

ik heb overigends alle muziek :D je kunt het legaal downloaden, ergends op google gevonden ghehe :p

voor meer dan 5 saves zou ik niet weten 1e keer dat ik het speelde vond ik het ook jammer. maar deze keer maar 3 saves gebruikt. 1 begin, 2 ehm mag ik niet zeggen voor spoiler maar redelijk dicht bij het eind, 3 vlak voor het einde.
heb alle parels gehad maar 3 diertjes niet, niet echt zin meer om te zoeken :p

[ Voor 11% gewijzigd door daves2hd op 04-10-2005 10:27 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
thanks iedereen ben er nu voor bij.. tis eff wennen, blijven beetje vreemde controls...
,maar 100000X beter als tomb raider (het hele spel imho)

ik ga zo opzoek naar een fuse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-07 17:24
Anoniem: 42423 schreef op zondag 23 mei 2004 @ 15:12:

Volgens Michel Ancel, de geestelijk vader van het hele Beyond Good & Evil wereldje, was het oorspronkelijk de bedoeling dat het een trilogie zou gaan worden. Maar gezien de tegenvallende verkopen van het eerste deel (onbegrijpelijk als je bedenkt wat voor crap er allemaal stukken beter verkocht, maar ja) is het nog maar de vraag of Ubi er nog geld in wil gaan steken.

Misschien nadat de nieuwe King Kong game klaar is, daar is het BG&E team nu namelijk mee bezig. Ik ben het wel eens met het feit dat als er één game een tweede deel verdient, het deze wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140582

die eindbaas is alleen onmogelijk voor de rest is het wel een heerlijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:48

Clush

Do as I say...

Seal64 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:11:
[...]

Volgens Michel Ancel, de geestelijk vader van het hele Beyond Good & Evil wereldje, was het oorspronkelijk de bedoeling dat het een trilogie zou gaan worden. Maar gezien de tegenvallende verkopen van het eerste deel (onbegrijpelijk als je bedenkt wat voor crap er allemaal stukken beter verkocht, maar ja) is het nog maar de vraag of Ubi er nog geld in wil gaan steken.

Misschien nadat de nieuwe King Kong game klaar is, daar is het BG&E team nu namelijk mee bezig. Ik ben het wel eens met het feit dat als er één game een tweede deel verdient, het deze wel is.
ik las dacht ik een poosje geleden in de PC Gameplay dat BG&E2 _toch_ is aangekondigd... moet ik even weer opzoeken... had het zelf ook niet direct verwacht, omdat het spel toch wel redelijk geflopt is (lag na 1 maand al in de budgetbakken, toch?)

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 140582 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:30:
die eindbaas is alleen onmogelijk voor de rest is het wel een heerlijk spel
Eindbaas is ff uitvinden hoe, maar dan istie vrij easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154414

ik weet niet of hier nog wel ooit iemand kijkt maar ik heb t spel dus gekocht voor mn nichtjes van 10, en als ik dan het waterdetail op medium of high wil zetten trekt mn pc het niet eens?? Is dit gewoon een bug ofzo of is mn pc gewoon te goed??
heb nieuwe patch en nieuwe nvidia forceware drivers

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 154414 op 14-10-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Anoniem: 154414 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:32:
ik weet niet of hier nog wel ooit iemand kijkt maar ik heb t spel dus gekocht voor mn nichtjes van 10, en als ik dan het waterdetail op medium of high wil zetten trekt mn pc het niet eens?? Is dit gewoon een bug ofzo of is mn pc gewoon te goed??
late reactie maar:

ikheb hier op mijn geforce 6 6800 128MB (asus v9999td) een ander probleem wat erg vreemd is:
heb de laatste patch geinstalleerd staan maar zodra ik AA op vol zet (en de rest ook, 1600x1200 etc) dan zegt het spel dat er niet genoeg videomemory is :?
en cod2 draait vlekkeloos op 1280x1024 (en denk dat die wel meer gebruikt)
heb hier voor de rest een amd athlon 2600+, 1,92ghz 1280MB ram en +5gb schijfruimte vrij
maar ik denk dat dit dus an de patch ligt, of het is een heel erge bug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMarcel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:21
Anoniem: 154414 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:32:
Wat voor videokaart heb je in je pc zitten? Ik heb zelf een GeForce 6600 GT en daarbij heb ik (in de demo) hetzelfde probleem. Helemaal in het begin van het spel loopt alles nog goed, maar zodra je met de hovercraft het water op gaat is het spel nauwelijks nog speelbaar door de lage framerate. Ik heb gisteren even geprobeerd of het aan de drivers kon liggen en daarvoor versie 66.81 geïnstalleerd (eerste versie die de 6600 ondersteund). Met die versie loopt het wel gewoon soepel, ook op het water. Schijnbaar dus een probleem met nieuwere forceware drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Deel twee eindelijk officiëel aangekondigd.

Tijd om deel 1 nog eens opnieuw uit de kast te halen. Ik herinner me nog dat het eindigde met een grote cliffhanger, maar weet ondertussen al niet meer wat dat was :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Boeboe schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:46:
Deel twee eindelijk officiëel aangekondigd.

Tijd om deel 1 nog eens opnieuw uit de kast te halen. Ik herinner me nog dat het eindigde met een grote cliffhanger, maar weet ondertussen al niet meer wat dat was :X
*O*

Eerste deel was prachtig, en de combinatie van de art style en toch een serieus verhaal zat allemaal erg mooi in elkaar. Hoop dat ze met het tweede deel dezelfde richting in gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Eerste deel met veel plezier uitgespeeld na hem uit de budgetbak gevist te hebben. Ben benieuwd naar het volgende deel. Alleen jammer dat ik geen Xbox360 of PS3 heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Bosmonster schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:59:
Eerste deel met veel plezier uitgespeeld na hem uit de budgetbak gevist te hebben. Ben benieuwd naar het volgende deel. Alleen jammer dat ik geen Xbox360 of PS3 heb...
Zover bekend komt hij op de PC uit nietwaar?

[ Voor 12% gewijzigd door Fox op 29-05-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

SniperFox schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:01:
[...]

Zover bekend komt hij op de PC uit nietwaar?
Zover bekend komt hij juist niet uit op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Deel 1 indertijd op de xbox gespeeld, erg leuk :) Deed me een beetje denken aan Little Big Adventure, Outcast & Zelda: OoT.

Helaas is het originele xbox-spel nog steeds niet compatible gemaakt voor de 360, hopelijk komt daar verandering in nu deel 2 aangekondigd is :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Okyah schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:47:
Deel 1 indertijd op de xbox gespeeld, erg leuk :) Deed me een beetje denken aan Little Big Adventure
dat is niet zo verbazend. Een groot deel van het LBA team zat ook in het BG&E team, wat de unieke sfeer verklaart :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Pagina: 1 2 3 Laatste