is het denk je mogelijk dat er een update komt ofzo dat je je gamepad kan gebruiken
Hmm ik heb ook 1.1 en hoop niet deze bug mee te maken.Drake schreef op 17 december 2003 @ 17:20:
gefeliciteerd indien je 1.1 heb geinstaleerd en je de 3 robots al kapot had gemaakt heb je nu kenis gemaakt met de bug van beyond good and evil de sleutel hoort uit de 3e robot te komen die je sloopt
Maar zo ver ben ik nog (net) niet. Heb nogal moeite om die robots te slopen. Dat had ik eigenlijk al met alle robots die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Het lukt me allemaal wel maar met moeite.
Ik zit dus nu precies op bovenstaand punt. Als ik 1 robot sloop (althans zijn backpack raak), komen die andere 2 in actie. Dan blijf ik maar even uit het zicht, en probeer dan een 2e te raken. Dat is me nu 1x gelukt maar dan word ik weer gesloopt door die 3e. En gevecht aangaan met die beesten lukt me niet.
Tips voor die robots? (evt in het algemeen)
edit: gelukt, typisch geval van de aanhouder wint
[ Voor 4% gewijzigd door Mike Jarod op 21-12-2003 21:58 ]
Anoniem: 10452
heb een tipje voor die alfa soldiers iig
als er meer dan 1 zijn, dan kan je ze met je "schiet" optie op de tank schieten en dan allemaal een trap nageven
als er meer dan 1 zijn, dan kan je ze met je "schiet" optie op de tank schieten en dan allemaal een trap nageven
Als je Double H die powermove laat maken dan stuiteren al die botjes de lucht in en kun je ze alle kanten opmeppen die je wilt (In de elektische barrieres bijvMike Jarod schreef op 21 december 2003 @ 21:32:
[...]
Hmm ik heb ook 1.1 en hoop niet deze bug mee te maken.
Maar zo ver ben ik nog (net) niet. Heb nogal moeite om die robots te slopen. Dat had ik eigenlijk al met alle robots die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Het lukt me allemaal wel maar met moeite.
Ik zit dus nu precies op bovenstaand punt. Als ik 1 robot sloop (althans zijn backpack raak), komen die andere 2 in actie. Dan blijf ik maar even uit het zicht, en probeer dan een 2e te raken. Dat is me nu 1x gelukt maar dan word ik weer gesloopt door die 3e. En gevecht aangaan met die beesten lukt me niet.
Tips voor die robots? (evt in het algemeen)
edit: gelukt, typisch geval van de aanhouder wint
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
ik vond er een gebrek aan lastige tegenstanders, als je met zijn 2-en bent kun je zo'n gozer ook afleiden en dan je bijrijder die tank kapot laten slaan. Soms kun je ze ook het beste met rust laten.Anoniem: 10452 schreef op 21 december 2003 @ 21:58:
heb een tipje voor die alfa soldiers iig
Ik vond het spel te simpel, maar das mijn mening, enigste waar ik vast heb gezeten was met die 3 botjes. Maar da was niet mijn vout.
Voor mensen die de foto's moeten nemen ze zijn genummerd:
spoiler:
1. Als je binnen komt, met die ronddraaiende lasers(bijrijder kan ze goed kapot maken) Hier moet je om de deur heen, maar daarvoor moet je de lasers uitschakelen, dat betekent er overheen voordat je er omheen kunt, dus kijk waar je kunt klimmen. 2. Als je doorvaart, kom je bij een poel, waar je aan 2 kanten om kunt varen. Je kunt een foto nemen bij de waterval, gewoon aan de zijkant omhoog varen. 3. langs die zwevende bots, pas op voor de ligtjes, aan de actherkant door het mijnen veld. Ik kon 1 eerst niet vinden, maar bij terugkomst ff goed kijken en dan kom je er achter. |
[ Voor 3% gewijzigd door joint_me op 22-12-2003 14:27 ]
Hello fellow humans

Zit dus nu ook met dat key-probleem in v1.01. Dat wordt dus opnieuw installeren
Toch achterlijk dat je het spel moet herinstalleren om die bug te omzeilen.
ik vond idd ook al een patcher, maar als je internet codes niet werken, laat dan maar zitten
edit: GVD!!!
Herinstall werkt niet : spel knalt eruit op het moment dat je die kamer binnenloopt.
Update werkt niet : spel knalt eruit op het moment dat je die kamer binnenloopt.
Savegame patches werkt niet : spel knalt eruit op het moment dat je die kamer binnenloopt.
Enige optie is een savegame van een ander gebruiken
[ Voor 33% gewijzigd door Mike Jarod op 22-12-2003 15:39 ]
Die patcher heeft mijn savegame ook verneukt maar dan juist als ik de kamer uit liep
Van de website:Anoniem: 51925 schreef op 22 december 2003 @ 15:57:
Maar wat heb je dan aan die Internet Codes?
The promised Darkroom mission is available at last! Log into the Darkroom and, if your Internet Code (which you get each time you save the game) shows you’re worthy, you’ll be invited to take this vital mission for the Iris Network. And if you complete this mission…
If you complete this mission successfully, you’ll receive your personal Akuda Bar Code. This opens a closet in the Akuda Bar in Beyond Good & Evil, next to Francis’ Puck game table! A surprise awaits you there!
is dit van de slaughterhouse heb der al 1 gemaakt in the central halljoint_me schreef op 22 december 2003 @ 14:26:
[...]
ik vond er een gebrek aan lastige tegenstanders, als je met zijn 2-en bent kun je zo'n gozer ook afleiden en dan je bijrijder die tank kapot laten slaan. Soms kun je ze ook het beste met rust laten.
Ik vond het spel te simpel, maar das mijn mening, enigste waar ik vast heb gezeten was met die 3 botjes. Maar da was niet mijn vout.
Voor mensen die de foto's moeten nemen ze zijn genummerd:
spoiler:
1. Als je binnen komt, met die ronddraaiende lasers(bijrijder kan ze goed kapot maken) Hier moet je om de deur heen, maar daarvoor moet je de lasers uitschakelen, dat betekent er overheen voordat je er omheen kunt, dus kijk waar je kunt klimmen.
2. Als je doorvaart, kom je bij een poel, waar je aan 2 kanten om kunt varen. Je kunt een foto nemen bij de waterval, gewoon aan de zijkant omhoog varen.
3. langs die zwevende bots, pas op voor de ligtjes, aan de actherkant door het mijnen veld.
Ik kon 1 eerst niet vinden, maar bij terugkomst ff goed kijken en dan kom je er achter.
aargh
ik heb de game gepatched naar 1.01 en nou werken mijn savegames niet meer
game opnieuw geinstalleerd heeft ook geen zin, heeft iemand een savegame (zo compleet mogelijk als het kan) van net nadat je door de slaughterhouse heen bent? (of tegen het einde van het slaugtherhouse level aan)
email: dykstrae@xs4all.nl
tnx als iemand me die kan sturen
game opnieuw geinstalleerd heeft ook geen zin, heeft iemand een savegame (zo compleet mogelijk als het kan) van net nadat je door de slaughterhouse heen bent? (of tegen het einde van het slaugtherhouse level aan)
Anoniem: 34441
Gaaf spel! Maar ik heb even 2 vraagjes...
Waar vind ik de MDisc waar Pey'J het over heeft in zijn bericht (Die van dat spacecraft)
En hoe de f**k kom ik de slaughterhouse binnen?? Heb al op alle mogelijke manier geprobeerd over die 3-dubbele laser heen te jumpen, maar ga telkens naar de kloten.....
Waar vind ik de MDisc waar Pey'J het over heeft in zijn bericht (Die van dat spacecraft)
En hoe de f**k kom ik de slaughterhouse binnen?? Heb al op alle mogelijke manier geprobeerd over die 3-dubbele laser heen te jumpen, maar ga telkens naar de kloten.....
die m-disc ligt op de bureau in de geheime berplaats van het geheime vliegtuigAnoniem: 34441 schreef op 23 december 2003 @ 22:06:
Gaaf spel! Maar ik heb even 2 vraagjes...
bestudeer heel goed de m-disc die je van hem gehad hebt "for Jade" en praat wat met HH
ow en slaughterhouse kan je in door in race 3 mee te doen, je kan dan over een laser fence heen springen (boosten met spatie en dan jumpen)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 10452 op 23-12-2003 22:25 ]
iemand een idee welk bestand het save bestand is? krijg morgen een nieuwe hd en wil natuurlijk niet helemaal opnieuw beginnen.
slot0.sav t/m slot5.savalarma2nd schreef op 23 december 2003 @ 22:43:
iemand een idee welk bestand het save bestand is? krijg morgen een nieuwe hd en wil natuurlijk niet helemaal opnieuw beginnen.
ik stuur mn saves wel ik zit in the slaughterhouse ik weet niet of het ver is.Anoniem: 10452 schreef op 23 december 2003 @ 21:08:
aargh
heb al een foto gemaakt in de city hall waar moet ik die andere maken. wil graag de exacte locaties weten.
Dan heb ik een code nodig om in de geheime bergplaatsen te komen.. (Die achter de plannen van de "Jet Boots")Anoniem: 10452 schreef op 23 december 2003 @ 22:19:
[...]
die m-disc ligt op de bureau in de geheime berplaats van het geheime vliegtuig
bestudeer heel goed de m-disc die je van hem gehad hebt "for Jade" en praat wat met HH
Ga het proberen weer!!ow en slaughterhouse kan je in door in race 3 mee te doen, je kan dan over een laser fence heen springen (boosten met spatie en dan jumpen)
Anoniem: 34441 schreef op 24 december 2003 @ 00:30:
[...]
Dan heb ik een code nodig om in de geheime bergplaatsen te komen.. (Die achter de plannen van de "Jet Boots")
kijk eens op de zolen van de schoenen die je in je inventory hebt
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 10452 op 24-12-2003 01:26 ]
Hey vraagje,
Ik heb Beyond Good & Evil net op mijn pc gezet, maar ik krijg mijn beeld instellingen maar niet goed. Het renderen gaat helemaal fout, ik zie bergen zonder textures. Mijn caracter om mee te spelen is ook niet te vinden tussen alle lines. Erg frustrerend dus! Iemand een oplossing?
Ik heb Beyond Good & Evil net op mijn pc gezet, maar ik krijg mijn beeld instellingen maar niet goed. Het renderen gaat helemaal fout, ik zie bergen zonder textures. Mijn caracter om mee te spelen is ook niet te vinden tussen alle lines. Erg frustrerend dus! Iemand een oplossing?
...Make every cut count, even if it is one frame...
specs? (hardware)Roland schreef op 24 december 2003 @ 02:31:
Hey vraagje,
driver versies?
Ik heb het al opgelost, gewoon alles uitzetten en op een lage resolutie gamen!
Maar hoe save je een game eigenlijk?
Maar hoe save je een game eigenlijk?
...Make every cut count, even if it is one frame...
met je save m-disk,
als je een mdisk machine tegenkomt stop je de groene disk er in (bovenste in het lijstje) en je kan saven...
als je een mdisk machine tegenkomt stop je de groene disk er in (bovenste in het lijstje) en je kan saven...
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ik zit nu in dat slaughterhouse, heb al een foto gemaakt in die center hall, maar nu.....ik blijf maar rondjes lopen, en kom de hele tijd weer op dezelfde plek terug. Iemand mischien een idee hoe ik verder moet
edit:
lama ben alweer verder
lama ben alweer verder
[ Voor 10% gewijzigd door Freddy_Fish op 24-12-2003 20:53 ]
Ik wil niet in de herhaling vallen, maar ik heb ook hulp nodig, met een stukje dat waarschijnlijk behoorlijk simpel is, maar waar ik na enkele halve uren proberen nog steeds niet voorbij bent.
Als je in de eerste fabriek zit (waar je dus voor het eerst Double-M ontmoet) net met de hijskraan met krat en al op die lopende band bent gezet, en ook al beide foto's hebt gemaakt, en dus nu Pey'J gaat redden:
Zit ik bij een stukje, waar 2 Alpha Soldier staan, een rood electrische tralies zitten, en 2 knoppen. Ik heb beide knoppen al omgezet, maar ze weigeren dienst, de rode tralies gaan niet weg. Verder kan ik die Alpha troepers nog steeds niet aan..
Ik hoop dat jullie het begrijpen (vindt 't lastig uit te leggen). Alvast bedankt, en voor de rest is het een wereldspel!
Als je in de eerste fabriek zit (waar je dus voor het eerst Double-M ontmoet) net met de hijskraan met krat en al op die lopende band bent gezet, en ook al beide foto's hebt gemaakt, en dus nu Pey'J gaat redden:
Zit ik bij een stukje, waar 2 Alpha Soldier staan, een rood electrische tralies zitten, en 2 knoppen. Ik heb beide knoppen al omgezet, maar ze weigeren dienst, de rode tralies gaan niet weg. Verder kan ik die Alpha troepers nog steeds niet aan..
Ik hoop dat jullie het begrijpen (vindt 't lastig uit te leggen). Alvast bedankt, en voor de rest is het een wereldspel!
Surfin' paradise!
Top spel me broertje heb heb gekocht maar ik speel hem
..
Maar nu heb ik het volgende (probleem) als ik een foto maak duurt het bijna 20 sec voor dat hij klaar is om opgestuurt te worden en alle foto's die ik maak zijn Zwart.
Hoe zit dat nou persies hoor dat of is het een bug ofzo.
P4 2.4 g
256 ddr
Gforce 4 ti 4800se
driver 4.28
Maar nu heb ik het volgende (probleem) als ik een foto maak duurt het bijna 20 sec voor dat hij klaar is om opgestuurt te worden en alle foto's die ik maak zijn Zwart.
Hoe zit dat nou persies hoor dat of is het een bug ofzo.
P4 2.4 g
256 ddr
Gforce 4 ti 4800se
driver 4.28
zit nu bij die eindbaas, tering wat is die moeilijk 
terwijl de rest zo "makkelijk" is

oke dit wil ik even duidelijk maken.
Als je alle kristallen hebt die bollen dus save dan. Neem die internet code en log daarmee in doe die missie en ga naar dat ding en je krijgt een leuke minigame er voor terug.
Als je alle kristallen hebt die bollen dus save dan. Neem die internet code en log daarmee in doe die missie en ga naar dat ding en je krijgt een leuke minigame er voor terug.
Is heel simpel kwestie van de moves leren dan heb je hem zo verslagen.Anoniem: 10452 schreef op 25 december 2003 @ 02:47:
zit nu bij die eindbaas, tering wat is die moeilijk
ik heb 2 codes om het ruimteschip te vinden van PaJ 'G, maar ik kan maar 1 zon controlpanel vinden dat is degene in de Hangar.
Waar ligt de andere controlpanel
edit: laat maar al gevonden
Waar ligt de andere controlpanel
edit: laat maar al gevonden
[ Voor 11% gewijzigd door jaaoie17 op 25-12-2003 12:27 ]
savegame mooi bewaard, windows geistalleerd op nieuwe schijf, beyond good and evil geinstalleerd, savergame in gamemap gegooid, beyond good and evil opstarten en dan zegt ie no save game
zie ik iets over het hoofd?
heb je dit bestand ook bewaard sally.idx die moet je volgens mij ook bewarenalarma2nd schreef op 25 december 2003 @ 12:10:
savegame mooi bewaard, windows geistalleerd op nieuwe schijf, beyond good and evil geinstalleerd, savergame in gamemap gegooid, beyond good and evil opstarten en dan zegt ie no save gamezie ik iets over het hoofd?
yupjaaoie17 schreef op 25 december 2003 @ 12:28:
[...]
heb je dit bestand ook bewaard sally.idx die moet je volgens mij ook bewaren
Ik heb ongeveer wel een idee waar je zit maar niet precies. Ik zou eens beginnen met die soldiers te slopen. Als ze met z'n 2en zijn is het meestal niet zo'n probleem. Zorg dat je een beetje uit het zicht blijft (bv steeds om een hoek schieten) en raak er 1 op z'n gasfles. Dan een stukje teruglopen zodat die andere je niet vindt. Op een gegeven moment gaat dan die 2e soldier de 1e "healen" en op dat moment schiet je die ook op z'n gasfles. Ik ga er nu wel van uit dat je al kan "schieten" met die handschoen.Snappie88 schreef op 24 december 2003 @ 23:57:
Oplossing voor het key probleem in de Slaughterhouse met v1.01!
De patcher bevat dus 2 opties:
• fix - geeft je een extra key in je inventory
• swap - verplaatst je of van de savepoint bij de robots naar de savepoint in de main hall of andersom.
Kortom als je gesaved hebt in de kamer naast de robots:
• doe de fix optie om 2 keys te krijgen
• maak de foto die je nodig hebt om de missie te voltooien
• loop terug naar de kamer met de robots en save daar
• exit game, en doe de swap optie, je savegame wordt nu verplaatst naar de main hall.
Kortom heb je gesaved in de main hall en crashed het spel als je de kamer met de robots inloopt (dat had ik dus):
• doe de swap + fix optie om uit te komen in de kamer naast de robots
• exit game, en doe de swap optie, je savegame wordt nu verplaatst naar de main hall.
Ik weet alleen niet of je internetcodes nog steeds verneukt zijn, dat scheen bij de eerste versie van deze patcher zo te zijn. Dit is blijkbaar de 2e versie.
bronHere is an updated fix for the crashing problem in the 2 green key room in Slaughterhouse.
http://www.terrygoodkind.net/~rahly/BGAEFix.exe
1:Use the 'Fix' option on your bad save to give yourself 2 keys
2:Complete this section by getting your picture(you can't come back here) make sure you give the extra key to HH.
3: Save in the robot room again ( you now have your pic).
4: Then quit the game and choose 'Swap' on your savegame.
This will teleport your save to the other side of the Trolley.
5:Load it up, and save straight away to completely fix your save game.
De patcher bevat dus 2 opties:
• fix - geeft je een extra key in je inventory
• swap - verplaatst je of van de savepoint bij de robots naar de savepoint in de main hall of andersom.
Kortom als je gesaved hebt in de kamer naast de robots:
• doe de fix optie om 2 keys te krijgen
Kortom heb je gesaved in de main hall en crashed het spel als je de kamer met de robots inloopt (dat had ik dus):
• doe de swap + fix optie om uit te komen in de kamer naast de robots
Ik weet alleen niet of je internetcodes nog steeds verneukt zijn, dat scheen bij de eerste versie van deze patcher zo te zijn. Dit is blijkbaar de 2e versie.
hmm moves "leren" ?Rddr schreef op 25 december 2003 @ 06:59:
[...]
Is heel simpel kwestie van de moves leren dan heb je hem zo verslagen.
edit: nm... heb het spel uit
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 10452 op 25-12-2003 23:17 ]
Anoniem: 99958
He mensen ik zit vast in het slaughterhouse , hopelijk kan iemand me helpen 
Ik sta voor een groot hek (2de of 3de volgens mij), nou boven zit een switch achter een grond ronddraiiend wiel. Er draaien ook 2 van die rode laserdingen op de grond waar je onder door kan kruipen. Echter als ik de switch druk dan gaat het hek weer te snel dicht. Dit is kut omdat ik double H niet mee naar boven kan nemen omdat de doorgang te small is, iemand een oplossing please?
Ik sta voor een groot hek (2de of 3de volgens mij), nou boven zit een switch achter een grond ronddraiiend wiel. Er draaien ook 2 van die rode laserdingen op de grond waar je onder door kan kruipen. Echter als ik de switch druk dan gaat het hek weer te snel dicht. Dit is kut omdat ik double H niet mee naar boven kan nemen omdat de doorgang te small is, iemand een oplossing please?
hint: je kan schietenAnoniem: 99958 schreef op 25 december 2003 @ 23:12:
owkee, na een keer of twintig dit stukje gedaan te hebben wordt ik het nu zat...
Ik zit in de slaughterhouse en kom in een kamer met totaal 3 Alpha's en een Laser Cannon die lekker in de lucht zweeft. Ik kan maximaal 2 Alpha's hun ademspul naar de knoppen schieten en dan wordt ik overhoop geschoten door dat laser cannon. Zie ik iets over het hoofd of is hier een simpele oplossing voor ?
Ik zit in de slaughterhouse en kom in een kamer met totaal 3 Alpha's en een Laser Cannon die lekker in de lucht zweeft. Ik kan maximaal 2 Alpha's hun ademspul naar de knoppen schieten en dan wordt ik overhoop geschoten door dat laser cannon. Zie ik iets over het hoofd of is hier een simpele oplossing voor ?
hint 2:Anoniem: 99958 schreef op 25 december 2003 @ 23:12:
probeer van zo groot mogelijke afstand te schieten, anders is het hek weer te snel dicht
Is dat dat stuk waar je op een zegmaar looppad 1 verdieping hoger zit, en je naar beneden kan klimmen waar 3 van die alpha's staan? 1 aan de linkerkant, 2 aan de rechter?Anoniem: 34441 schreef op 25 december 2003 @ 23:31:
Zo ja dan naar beneden klimmen als die linker niet kijkt, bukken achter een doos, als ie niet naar je kijkt op 'm schieten, dan aan de andere kant van de doos gaan staan zodat die alpha die komt kijken je niet ziet (je moet gebukt om de doos heen lopen als ie te dicht bij komt), als ie weer wegloopt dan op hem schieten, en dan is die 3e geen probleem meer.
Nee ik loop in het water ofzoiets. De Alpha's staan op een verhoging, maar zodra ik geschoten heb wordt dat klere laser cannon actief (die zit precies in de bocht naar rechts en je staat er zowat onder als je op de Alpha's aan het mikken bent.)Mike Jarod schreef op 25 december 2003 @ 23:38:
[...]
Is dat dat stuk waar je op een zegmaar looppad 1 verdieping hoger zit, en je naar beneden kan klimmen waar 3 van die alpha's staan? 1 aan de linkerkant, 2 aan de rechter?
Zo ja dan naar beneden klimmen als die linker niet kijkt, bukken achter een doos, als ie niet naar je kijkt op 'm schieten, dan aan de andere kant van de doos gaan staan zodat die alpha die komt kijken je niet ziet (je moet gebukt om de doos heen lopen als ie te dicht bij komt), als ie weer wegloopt dan op hem schieten, en dan is die 3e geen probleem meer.
2 vraagjes 
1. Op de map (zie screenshot) zie ik nog zo'n beest wat ik kan fotograferen, maar die zit buiten de lijn waar je met je vliegtuig mag komen, je wordt dan teruggeschoten. Ik heb ook races 3 en 4 uitgepluisd in de hoop dat ie daar zat maar niks kunnen vinden. Iemand een idee?

edit: al gevonden, was blijkbaar een beestje vergeten in de Slaughterhouse
2. Als je alle 88 pearls hebt gehad, krijg je de Pearl Game Mdisk. Dat is een spel. Je ziet 2 parels links en rechts, en die linker kan je besturen. Het lijkt erop dat die rechter niet te besturen is, maar ik ga elke keer "af" na 1 sec als die rechter tegen een rand aanknalt. Hoe bestuur je die rechter parel?
1. Op de map (zie screenshot) zie ik nog zo'n beest wat ik kan fotograferen, maar die zit buiten de lijn waar je met je vliegtuig mag komen, je wordt dan teruggeschoten. Ik heb ook races 3 en 4 uitgepluisd in de hoop dat ie daar zat maar niks kunnen vinden. Iemand een idee?

edit: al gevonden, was blijkbaar een beestje vergeten in de Slaughterhouse
2. Als je alle 88 pearls hebt gehad, krijg je de Pearl Game Mdisk. Dat is een spel. Je ziet 2 parels links en rechts, en die linker kan je besturen. Het lijkt erop dat die rechter niet te besturen is, maar ik ga elke keer "af" na 1 sec als die rechter tegen een rand aanknalt. Hoe bestuur je die rechter parel?
[ Voor 10% gewijzigd door Mike Jarod op 26-12-2003 00:53 ]
Weer een gokAnoniem: 34441 schreef op 25 december 2003 @ 23:41:
Nee ik loop in het water ofzoiets. De Alpha's staan op een verhoging, maar zodra ik geschoten heb wordt dat klere laser cannon actief (die zit precies in de bocht naar rechts en je staat er zowat onder als je op de Alpha's aan het mikken bent.)
[ Voor 12% gewijzigd door Mike Jarod op 25-12-2003 23:47 ]
Is dat die grote walvis of die vliegende manta-ray? Beide kan je gewoon namelijk met je zoom lens van een veilige afstand fotograferen...Mike Jarod schreef op 25 december 2003 @ 23:43:
2 vraagjes
Ik start de game ff op en zal proberen je een zp gedetaileerd mogelijke omschrijving te geven, BRB.Mike Jarod schreef op 25 december 2003 @ 23:46:
[...]
Weer een gokLoop je in een soort mist? Dan moet je niet op ze schieten maar gewoon zorgen dat ze je niet zien door in de diepe delen gebukt te blijven. Edit: volgens mij zijn alle "puzzels" waar zo'n schietding zweeft te halen door niet te schieten en sneaky rond te sluipen.
Maak anders ff een screenshot (ik heb daar dit voor moeten downloaden want volgens mij kan je geen screens met het spel zelf maken) en post die hier.Anoniem: 34441 schreef op 25 december 2003 @ 23:48:
Ik start de game ff op en zal proberen je een zp gedetaileerd mogelijke omschrijving te geven, BRB.
Nee ik denk het niet. Die heb ik al. Zie mijn screenshot en de voetafdruk. Ik heb het spaceship al. Die voetafdruk ligt vrij ver achter de lijn waar je mag komen voordat je teruggeschoten wordt door die palen met ogen in het water.Anoniem: 34441 schreef op 25 december 2003 @ 23:47:
Is dat die grote walvis of die vliegende manta-ray? Beide kan je gewoon namelijk met je zoom lens van een veilige afstand fotograferen...
Was inderdaad met die mist..... Heb het uiteindelijk door simpel te crouchen in de mist in een keer gered!Mike Jarod schreef op 25 december 2003 @ 23:51:
[...]
Maak anders ff een screenshot (ik heb daar dit voor moeten downloaden want volgens mij kan je geen screens met het spel zelf maken) en post die hier.
Thnx voor de info!!
Ok, jij zit kennelijk een heel stuk verder al
Spel wordt wel moeilijker nu zie ik, leuk!
Zit nu weer in een kamer met 4 alpha's waarvan er 2 patrouilleren en 2 laser cannons zweven... alleen geen mist helaas
Zal er mijn hoofd nog wel eens over breken, heb nu knallende koppijn....
(Of je moet nog een hint kunnen geven over deze kamer? Spel is namelijk f**king verslavend
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 34441 op 26-12-2003 00:09 ]
Zie mijn vorige postAnoniem: 34441 schreef op 25 december 2003 @ 23:54:
Had jij nog iets aan de dieren vraag? Althans mijn antwoord daarop ?
Als dat de kamer is waarvoor je even door een rechte gang loopt met van die rode dingen op de grond en dan linksaf een deur met die kamer: daar had ik echt moeite mee, zat echt continue te schelden. Oplossing was vrij simpel, gewoon bukkend achter 1 van die lopende alpha's aanlopen en uiteindelijk door een gat in de muur heengaan (kan je alleen bukkend doorheen). Daar is een parel en een savepoint. Als je dan weer bukt en door dat gat in de muur heenkijkt, kan je op ze schieten zonder dat ze je kunnen zien/raken.Anoniem: 34441 schreef op 25 december 2003 @ 23:54:
Zit nu weer in een kamer met 4 alpha's waarvan er 2 patrouilleren en 2 laser cannons zweven... alleen geen mist helaas
[ Voor 4% gewijzigd door Mike Jarod op 26-12-2003 00:15 ]
Die ja!!Mike Jarod schreef op 26 december 2003 @ 00:14:
[...]
Als dat de kamer is waarvoor je even door een rechte gang loopt met van die rode dingen op de grond en dan linksaf een deur met die kamer: daar had ik echt moeite mee, zat echt continue te schelden. Oplossing was vrij simpel, gewoon bukkend achter 1 van die lopende alpha's aanlopen en uiteindelijk door een gat in de muur heengaan (kan je alleen bukkend doorheen). Daar is een parel en een savepoint. Als je dan weer bukt en door dat gat in de muur heenkijkt, kan je op ze schieten zonder dat ze je kunnen zien/raken.
Zal er zo eens me aan wagen, hopelijk scheelt dat heel wat schelden
voor de fotografen onder ons die echt alle beestjes willen:
http://faqs.ign.com/articles/444/444503p1.html
zitten wel wat spoilers in
http://faqs.ign.com/articles/444/444503p1.html
zitten wel wat spoilers in
Gaan we weer...
Ik heb inmiddels 2 foto's van het slaughterhouse report gemaakt, maar nu moet ik naar de 1e verdieping voor de laatste.
Op zich geen probleem, maar ik vraag me alleen af hoe?!
Iemand die me ff wat inzicht kan verschaffen ??
O, en zit ik nu al in de buurt van die befaamde key bug in 1.01??
Ik heb inmiddels 2 foto's van het slaughterhouse report gemaakt, maar nu moet ik naar de 1e verdieping voor de laatste.
Iemand die me ff wat inzicht kan verschaffen ??
O, en zit ik nu al in de buurt van die befaamde key bug in 1.01??
Je moet terug naar bijna de ingang van de Slaughterhouse waar dat grote hek was waar je op afstand op moest schieten om het open te krijgen. Er staan daar ook 2 van die ronddraaiende laserdingen. Save daar in een ander slot. Want je zit daar idd heel dicht bij het 1.01 bug gedeelte. De rest mag je zelf uitzoekenAnoniem: 34441 schreef op 26 december 2003 @ 11:21:
aargh....
zit weer vast (ben voor de 2e keer aan het spelen)
zit in de kamer met die "manta-rog" achtige beesten, er is een stoppenkast, als je daar tegen aanslaat dan kan je naar boven klimmen en langs door een stroom hek heen gaan, weet niet meer hoe ik hier door ben gekomen
edit: laat maar.. je moet ze gewoon allemaal afmaken
zit weer vast (ben voor de 2e keer aan het spelen)
zit in de kamer met die "manta-rog" achtige beesten, er is een stoppenkast, als je daar tegen aanslaat dan kan je naar boven klimmen en langs door een stroom hek heen gaan, weet niet meer hoe ik hier door ben gekomen

edit: laat maar.. je moet ze gewoon allemaal afmaken
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 10452 op 26-12-2003 18:36 ]
Damn, heb óf een guide nodig, óf ik heb teveel FPS gespeeld laatste tijd...
Als je bij de transit komt en je loopt door kom je electrische barriere tegen met daarachter eenlaser-robot. Volgens Double H moeten we er achter zien te komen, maar hoe?!?
Loop inmiddels al weer een ruim half uur te kutten, maar waar zie ik iets over het hoofd??
Als je bij de transit komt en je loopt door kom je electrische barriere tegen met daarachter eenlaser-robot. Volgens Double H moeten we er achter zien te komen, maar hoe?!?
Loop inmiddels al weer een ruim half uur te kutten, maar waar zie ik iets over het hoofd??
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 34441 op 27-12-2003 01:00 . Reden: Typo's ]
Ok ik zie het ff niet meer in de slaughterhhouse. Ik heb inmiddels 1 foto gemaakt, die van de domz in de central hall. Verder het lukt me niet om aan de ander kant te komen voor de 2de foto. Verder heb ik ook geen flauw idee waar de derde moet zijn. Is er iemand die me een hintje kan geven ? 2 uur rond gelopen en gewoon echt niet meer kunnen vinden
Ik het midden gedeelte (Daar waar je omhoog bent gegaan voor je eerste foto), kan je nog verder komen met je hovercraft. Er liggen 2 grote"boeien" daar in het water. Duw daar een metalen box tegenaan en BOEM!!Anoniem: 99958 schreef op 27 december 2003 @ 01:00:
Ok ik zie het ff niet meer in de slaughterhhouse. Ik heb inmiddels 1 foto gemaakt, die van de domz in de central hall. Verder het lukt me niet om aan de ander kant te komen voor de 2de foto. Verder heb ik ook geen flauw idee waar de derde moet zijn. Is er iemand die me een hintje kan geven ? 2 uur rond gelopen en gewoon echt niet meer kunnen vinden![]()
Dan kan je daarachter door een mijnenveld zien te manouvreren en daar kan je docken en op zoek naar de volgende fotospot!
Ok ik had dus de 2de foto als eerste gedaan zeg maarAnoniem: 34441 schreef op 27 december 2003 @ 01:11:
[...]
Ik het midden gedeelte (Daar waar je omhoog bent gegaan voor je eerste foto), kan je nog verder komen met je hovercraft. Er liggen 2 grote"boeien" daar in het water. Duw daar een metalen box tegenaan en BOEM!!
Dan kan je daarachter door een mijnenveld zien te manouvreren en daar kan je docken en op zoek naar de volgende fotospot!
Ik heb het hele spel totaan slaughterhouse in 1 ruk door gespeelt en nu zit ik al 3x vast
Naja hints laats ze maar komen
LOL, ik zit op hetzelfde punt vast momenteelAnoniem: 99958 schreef op 27 december 2003 @ 01:55:
[...]
Ok ik had dus de 2de foto als eerste gedaan zeg maar![]()
Nu kwam ik er later achter dat je terug moest naar die waterfall en daar omhoog moet. Nu ken ik alleen de 3de fotoplek niet vinden, ik dag ergnes bij het grote hek maar heb geen flauw idee, iemand hint ?
Ik heb het hele spel totaan slaughterhouse in 1 ruk door gespeelt en nu zit ik al 3x vast, ook wel leuk natuurlijk als je dan weer verder kan
.
Naja hints laats ze maar komen
Ja dat had ik iid gelezen maar het helpt me niet verderAnoniem: 34441 schreef op 27 december 2003 @ 02:09:
[...]
LOL, ik zit op hetzelfde punt vast momenteelLees ff een paar posts terug, dan kom je ook aan de info die ik tot nu toe heb!
Suc7!
Verder vind ik dit spel gewoon super gaaf, kheb me lang niet meer zo vermaakt met een game
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 99958 op 27-12-2003 02:13 ]
Zo te zien is het nog niet opgelost? Je moet een stuk terug lopen naar dat deel met dat grote hek. Je moet daar naast dat hek een buis opklimmen en uiteindelijk door een gat in de muur naar binnen. Dan kom je uit in de kamer bij die robot. Die moet je dan door de elektriciteitsdingen heenrammen, en dan kan HH daardoorheen lopen.Anoniem: 34441 schreef op 27 december 2003 @ 00:59:
tip: (spoiler) om daar te komen moet je gebruik maken van het hek (double H moet dan de knop indrukken) aan de overkant van het water zit een fire elemental (om te fotograveren)Mike Jarod schreef op 27 december 2003 @ 10:59:
[...]
Zo te zien is het nog niet opgelost? Je moet een stuk terug lopen naar dat deel met dat grote hek. Je moet daar naast dat hek een buis opklimmen en uiteindelijk door een gat in de muur naar binnen. Dan kom je uit in de kamer bij die robot. Die moet je dan door de elektriciteitsdingen heenrammen, en dan kan HH daardoorheen lopen.
ik heb hier een savegame en gelijk de vraag, kan iemand voor mij ff dat disc spelletje van francis winnen (2e keer) het lukt me gewoon niet 
verder heb ik alle diertjes op film, voor degene die de savegame willen hebben, ga je gang
edit: savegame lokatie: http://www.xs4all.nl/~dykstrae/games

verder heb ik alle diertjes op film, voor degene die de savegame willen hebben, ga je gang
edit: savegame lokatie: http://www.xs4all.nl/~dykstrae/games
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 10452 op 27-12-2003 13:35 ]
Nou ik ben daar bovenop geklommen en die robot door de electrische tijdsdinge geramt maar double H komt niet te voorschijn
Als ik verder door loop kom je weer bij de lasers uit
* Anoniem: 99958 snapt er niks meer van
* Anoniem: 99958 snapt er niks meer van
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 99958 op 27-12-2003 13:51 ]
Klopt als je die ronddraaiende lasers bedoelt. Daar staat als het goed is HH. Die volgt je dan als je weer terugloopt.Anoniem: 99958 schreef op 27 december 2003 @ 13:43:
Nou ik ben daar bovenop geklommem robot door de electrische tijdsdinge geramt maar double H komt niet te voorschijnAls ik verder door loop kom je weer bij de lasers uit
Nou dat is het probleem Double H kan er niet komen hij zegt dat het " too tight is" for hem om mee naar boven te komenMike Jarod schreef op 27 december 2003 @ 13:51:
[...]
Klopt als je die ronddraaiende lasers bedoelt. Daar staat als het goed is HH. Die volgt je dan als je weer terugloopt.
Edit la maar, ik weet het al, ik leg aan de verkeerde kant aan zodat Double H niet mee kan komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 99958 op 27-12-2003 13:58 ]
Jippie uitgespeeld 
Vond het echt wel een koel spel. Van mij mogen ze alleen in deel 2 (en die komt er zeker wel...) iets meer RPG elementen eraan toevoegen, bv:
• Meerdere staffen/schiethandschoenen
• Meer voertuigen waardoor je meer locaties op de map kan bereiken
• (Meer) subquests, die waren er nu niet echt
• Gewoon het spel 5x zo groot maken, want eigenlijk heb je 'm veel te snel uitgespeeld.
Vond het wel jammer dat ik zonder een faq/walktrough eigenlijk alles heb kunnen halen, ik had alle parels, alle foto's, en alle MDisks (ook diegene die je via het internet kan krijgen) op 1 na, maar daar zal binnenkort ook wel een code voor op hun site te krijgen zijn.
Moeilijkheidsgraag vind ik prima zo, iets aan de makkelijke kant maar dat speelt lekker weg, en mochten ze het spel veel groter maken dan is dat best prettig, blijf je tenminste niet achterlijk lang op 1 punt steken.
Van mij krijgt ie een 7+
Vond het echt wel een koel spel. Van mij mogen ze alleen in deel 2 (en die komt er zeker wel...) iets meer RPG elementen eraan toevoegen, bv:
• Gewoon het spel 5x zo groot maken, want eigenlijk heb je 'm veel te snel uitgespeeld.
Vond het wel jammer dat ik zonder een faq/walktrough eigenlijk alles heb kunnen halen, ik had alle parels, alle foto's, en alle MDisks (ook diegene die je via het internet kan krijgen) op 1 na, maar daar zal binnenkort ook wel een code voor op hun site te krijgen zijn.
Moeilijkheidsgraag vind ik prima zo, iets aan de makkelijke kant maar dat speelt lekker weg, en mochten ze het spel veel groter maken dan is dat best prettig, blijf je tenminste niet achterlijk lang op 1 punt steken.
Van mij krijgt ie een 7+
zou je voor mij nog ff dat spelletje willen doen? (zie link een paar posts terug)Mike Jarod schreef op 27 december 2003 @ 13:57:
Jippie uitgespeeld
Van mij krijgt ie een 7+
Wil het best proberen, ik had 2x mazzel. Maar volgens mij heb ik de .idx file ook nodigAnoniem: 10452 schreef op 27 december 2003 @ 14:05:
zou je voor mij nog ff dat spelletje willen doen? (zie link een paar posts terug)
edit: Nee laat maar toch niet, hij geeft wel verkeerde namen/locaties weer bij het laden maar het lukt wel. Jippie al 2x verloren
edit: gehaald
link weggehaald
[ Voor 58% gewijzigd door Mike Jarod op 27-12-2003 14:50 ]
MWah ik krijg het niet voor me kaar met die fix en swap optie
mooi frusterende bug zeg
hopelijk komen ze snel met een patch want dit schiet niet op , weet iemand of je de savegames van 1.01 in 1.0 kan gebruiken ? zo ja dan herinstalleer ik de game wel naar 1.0

Ik had na installatie van 1.0 nog steeds hetzelfde probleem. Waar zit je nu precies? Bij de savepoint naast die 3 robots of bij de savepoint bij dat grote hek in de buurt?Anoniem: 99958 schreef op 27 december 2003 @ 14:21:
MWah ik krijg het niet voor me kaar met die fix en swap optiemooi frusterende bug zeg
hopelijk komen ze snel met een patch want dit schiet niet op , weet iemand of je de savegames van 1.01 in 1.0 kan gebruiken ? zo ja dan herinstalleer ik de game wel naar 1.0
Ik heb van beide een save, maar als ik die swap gebruik kom ik bij een pearl uit, die kan ik dan pakken, er staat ook zon save ding, alleen de uitgang wordt geblokt daar zon stroom ding. Dus ik kan er niet uit. Benader ik die hall met die robots van de andere kant dan crasht het spel, alleen en met Double H. Zeer frustrerentMike Jarod schreef op 27 december 2003 @ 14:25:
[...]
Ik had na installatie van 1.0 nog steeds hetzelfde probleem. Waar zit je nu precies? Bij de savepoint naast die 3 robots of bij de savepoint bij dat grote hek in de buurt?
tnxMike Jarod schreef op 27 december 2003 @ 14:07:
[...]
Wil het best proberen, ik had 2x mazzel. Maar volgens mij heb ik de .idx file ook nodig
edit: Nee laat maar toch niet, hij geeft wel verkeerde namen/locaties weer bij het laden maar het lukt wel. Jippie al 2x verloren, ff laden en opnieuw proberen
edit: gehaald, wel 1x verloren maar 1000 eraf is wel acceptabel toch? Hier te downen. Geef ff seintje als je 'm hebt dan kan ik 'm weer weghalen.
Je hebt van beide een save? Dus je hebt een save van die kamer direct naast de robots? Dan heb je dus die robots door de stroom dingen geramd? Anders kan je daar niet komen.Anoniem: 99958 schreef op 27 december 2003 @ 14:32:
Ik heb van beide een save, maar als ik die swap gebruik kom ik bij een pearl uit, die kan ik dan pakken, er staat ook zon save ding, alleen de uitgang wordt geblokt daar zon stroom ding. Dus ik kan er niet uit. Benader ik die hall met die robots van de andere kant dan crasht het spel, alleen en met Double H. Zeer frustrerent
Doe dan alleen de fix optie om een 2e key te krijgen, en "maak het veld af". Uiteindelijk moet je weer terug naar dit punt, dan save je weer in de kamer direct naast de robots, doe de swap optie, en als je dan je game laadt sta je weer bij dat hek in de buurt.
Als je dus geen save hebt van die kamer direct naast de robots (en ze al door de stroomdingen gerost) dan ben je screwed ben ik bang

edit: Ik heb vorige week Ubisoft support gemaild (althans een question bij hun Faq gezet) en kreeg toen een mail dat ik binnen 72h een reactie zou krijgen. Nog steeds niks gehoord. Vraag me af hoe lang het gaat duren dat hier een fix voor komt.
[ Voor 12% gewijzigd door Mike Jarod op 27-12-2003 14:42 ]
nee van daar heb ik niet, zodra ik in die buurt van die kamer komt crasht het spelJe hebt van beide een save? Dus je hebt een save van die kamer direct naast de robots? Dan heb je dus die robots door de stroom dingen geramd? Anders kan je daar niet komen.

Yep zo zit het dusAls je dus geen save hebt van die kamer direct naast de robots (en ze al door de stroomdingen gerost) dan ben je screwed ben ik bang
Damn man laten ze maar een paar extra bug hunters in dienst nemen en die patch klaarstomen die dit fixed. Btw lullig als de console versie deze bug ook heeft

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 99958 op 27-12-2003 14:47 ]
Das kut voor je. Je kan een save van iemand anders gebruiken, maar dat vond ik zelf niet tof ... Gelukkig hielp die patcher mij. Voor jou zit er denk ik niets anders op.
Zie hier voor een save van iemand anders op dat punt.
Die patcher die daar inzit niet gebruiken, die is verouderd, de patcher die jij gebruikte is nieuwer.
Hmm thanks, maar ik vind dat zelf ook niet tof. Ik ga proberen om te kijken of 1.0 hier ook die bug heeft. Als dat idd zo is, dan wacht ik op de patchMike Jarod schreef op 27 december 2003 @ 14:49:
[...]
Das kut voor je. Je kan een save van iemand anders gebruiken, maar dat vond ik zelf niet tof ... Gelukkig hielp die patcher mij. Voor jou zit er denk ik niets anders op.
Zie hier voor een save van iemand anders op dat punt.
Die patcher die daar inzit niet gebruiken, die is verouderd, de patcher die jij gebruikte is nieuwer.

ik zit nu op de maan heb al de benodigde foto gemaakt. maar ik kan Paj g niet bevrijden. Je hebt een beam nodig hoe krijg ik die beam. Heeft die beam met die draaiende dingen te maken want die schijnt wel op zon kristal.
Jepjaaoie17 schreef op 27 december 2003 @ 16:01:
Heeft die beam met die draaiende dingen te maken
ja maar hoe krijg je der een beam op ik zie nergens een licht bron
edit: met draaiende dingen bedoelde ik die ene dingen waar alleen de top van draaid, waar je tegen aan moet schieten. heeft tie wat de maken met die draaiende pilaren om paj g te bevrijden
exit: uitgespeeld
[ Voor 34% gewijzigd door jaaoie17 op 27-12-2003 18:19 ]
ik maakte ook de fout te gaan patchenAnoniem: 99958 schreef op 27 december 2003 @ 14:53:
[...]
Hmm thanks, maar ik vind dat zelf ook niet tof. Ik ga proberen om te kijken of 1.0 hier ook die bug heeft. Als dat idd zo is, dan wacht ik op de patchIk mail iig hier iets over na Ubi support ofzo. (Totdat de patch komt ga ik gewoon weer van begin af aan spelen, alles 10x beter doen
)

1.0 draait perfect (vind ik) dus geen patch nodig
mijn savegame staat hierboven ergens als je em wilt
Even een vraag voordat ik naar de maan ga vliegen, want je kan niet meer terug heb ik begrepen....
Zijn alle beestjes op Hyllis?? Ik heb nu net 6 rollen film vol en vraag me af hoeveel nog ....
Verder mis ik ook nog een paar parels, te weten : 19, 48, 67, 68, 69
Die ook nog op Hyllis? Of kan ik er op de maan ook nog een paar vinden?
Zijn alle beestjes op Hyllis?? Ik heb nu net 6 rollen film vol en vraag me af hoeveel nog ....
Verder mis ik ook nog een paar parels, te weten : 19, 48, 67, 68, 69
Die ook nog op Hyllis? Of kan ik er op de maan ook nog een paar vinden?
Je kan vanaf de ruimte weer terugvliegen naar Hyllis, zodra je op de maan zit niet meer.Even een vraag voordat ik naar de maan ga vliegen, want je kan niet meer terug heb ik begrepen....
Er is 1 beestje in de ruimte, de rest is allemaal op Hyllis.Zijn alle beestjes op Hyllis?
Alle parels zijn op Hyllis.Verder mis ik ook nog een paar parels, te weten : 19, 48, 67, 68, 69
w00t... alweer bijna uit, heb alle parels en alle beestjes 
w00t heb ook de mission in de darkroom op de ubi site gedaan
heb nu dus ook de disc game 
spoiler:
weet niet of de code werkt, maar bij mij is iig de code op de locker naast francis "S8L4"
w00t heb ook de mission in de darkroom op de ubi site gedaan
spoiler:
weet niet of de code werkt, maar bij mij is iig de code op de locker naast francis "S8L4"
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 10452 op 28-12-2003 03:29 ]
Damn die eindbaas is klote.
spoiler:
Ik heb maar 4 hartjes en nadat je pey'j tegen zijn hoofd aan slingerd komt die baas elke keer heel snel links - voor rechts opduiken en moet jij hem meppen, maar als hij dan boven verschijnt kan ik hem niet goed meppen en maakt hij me af |
Ik ga geen spoiler tags gebruiken omdat dit hele topic al vol spoilers zitOdin schreef op 29 december 2003 @ 14:34:
Damn die eindbaas is klote.
Als ie boven je zit moet je wegduiken met bv rechtermuis + rechts oid.
Uhmm ik weet ze niet uit m'n hoofdAnoniem: 34441 schreef op 31 december 2003 @ 18:09:
Heb je misschien ook de locaties van de parels die ik nog mis??
Maar ik heb ze allemaal kunnen vinden door die Pearl Detector te gebruiken. Desnoods kan je ook even zoeken op gamefaqs.com naar een Faq oid.
Edit: bv hier.
[ Voor 14% gewijzigd door Mike Jarod op 31-12-2003 18:50 ]
hi....
gister gebinnen met het spel... maar kan geen plaats vinden om te saven
Dat lijkt me toch een redelijk belangrijk iets om dit spel ooit uit te spelen...
edit: nevermind... al gevonden
gister gebinnen met het spel... maar kan geen plaats vinden om te saven

Dat lijkt me toch een redelijk belangrijk iets om dit spel ooit uit te spelen...
edit: nevermind... al gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door Lord_T op 10-01-2004 13:18 ]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Anoniem: 40422
Is er al iemand op de hoogte wanneer de volgende patch verschijnt ? ik vind het een prachtig en leuk spel, maar de key bug maakt het er niet leuker op !! En op de ubi support site is het verdacht stil rond dit spel !
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 40422 op 22-01-2004 19:17 ]
niemand ?Anoniem: 40422 schreef op 22 januari 2004 @ 19:16:
Is er al iemand op de hoogte wanneer de volgende patch verschijnt ? ik vind het een prachtig en leuk spel, maar de key bug maakt het er niet leuker op !! En op de ubi support site is het verdacht stil rond dit spel !
Daar weet ik niets van, maar wel wat van een workaround/fix. Heb je die al geprobeerd? Zie [rml]Mike Jarod in "[ Multiplatform] Beyond Good and Evil"[/rml]
Anoniem: 42423
Zow .. is de eindbaas dat spinachtig ruimtevaartuig, waar allemaal laserstralen uit worden geschoten? Zo ja, heb ik het spel uitgespeeld samen met mijn vriendin in 11 uur, zonder ook maar een walkthrough te hebben geraadpleegd. (Tijdsduur staat erbij als je een game saved).
ja maar ik heb hem niet goed gebruikt en nu crasht die alleen maarMike Jarod schreef op 23 januari 2004 @ 23:47:
[...]
Daar weet ik niets van, maar wel wat van een workaround/fix. Heb je die al geprobeerd? Zie [rml]Mike Jarod in "[ Multiplatform] Beyond Good and Evil"[/rml]

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 40422 op 24-01-2004 00:25 ]
een vriend van mij had in 7 uur uitgespeeldAnoniem: 42423 schreef op 24 januari 2004 @ 00:02:
Zow .. is de eindbaas dat spinachtig ruimtevaartuig, waar allemaal laserstralen uit worden geschoten? Zo ja, heb ik het spel uitgespeeld samen met mijn vriendin in 11 uur, zonder ook maar een walkthroug te hebben geraadpleegd. (Tijdsduur staat erbij als je een game saved).
nu ik nog
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Anoniem: 56282
vet spel, zeker weten.
zag het zaterdag pas in de winkel liggen en vorige week stond het pas op Avault.com
maja, zit beetje vast bij een beest in de nutripil factory op lvl4 bij de grote lift die kapot gaat, de scanner zegt dat ie midden in de kamer zit waar pey'j ontvoerd word, overal gekeken, geen beest.
las ergens dat ie alleen te voorschijn komt als het donker is , maar zag nergens een power switch of zoiets.
ben gewoon verder gespeeld op andere saveslot. is dit een speciaal beest of kenk em nog ergens anders vinden?
want er zit namelijk een behoorlijk verschil tussen de saveslot in de factory en degene waark mee verder ben gegaan
edit:
en in de laboratory zit ook nog een pearl, maar ik was zo handig om die 2 glazen staanders tegen elkaar te zetten en verder te spelen
Is er nog een mogelijkheid om ze terug te zetten?
zag het zaterdag pas in de winkel liggen en vorige week stond het pas op Avault.com
maja, zit beetje vast bij een beest in de nutripil factory op lvl4 bij de grote lift die kapot gaat, de scanner zegt dat ie midden in de kamer zit waar pey'j ontvoerd word, overal gekeken, geen beest.
las ergens dat ie alleen te voorschijn komt als het donker is , maar zag nergens een power switch of zoiets.
ben gewoon verder gespeeld op andere saveslot. is dit een speciaal beest of kenk em nog ergens anders vinden?
want er zit namelijk een behoorlijk verschil tussen de saveslot in de factory en degene waark mee verder ben gegaan
edit:
en in de laboratory zit ook nog een pearl, maar ik was zo handig om die 2 glazen staanders tegen elkaar te zetten en verder te spelen

Is er nog een mogelijkheid om ze terug te zetten?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 56282 op 23-02-2004 00:14 ]