Toon posts:

Stille snelle laptop: welk merk / type? acer 804

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor pc-prive nog ff snel een laptop uitzoeken, maarrre... was eerste instantie bij Dell 5150 uitgekomen, totdat ik las dat deze dus een wat mindere grafische kaart bevatte.
Welke laptops zijn stil en kunnen tevens games goed draaien (min 64 mb grafische kaart), binnen bereik van +- 2200 Euro.
Zag dat de acer 804 (?) goed uit de bus kwam, maar is ie ook stil?

Verwijderd

Wanneer er geen cd activiteit te bekennen is, is deze laptop stil.

Dit topic hoort trouwens niet hier, zie faq Overige Hardware, waar trouwens een groot topic over deze lap draait.

http://gathering.tweakers.net/forum/faq , begin daar maar mee.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 18:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb eea net doorgelezen. Over dat stil heb ik nog geen echte antwoorden gevonden, trouwens. Dat staat dus ook niet bij de reviews die ik gelezen heb.

Had de vraag denk ik inderdaad ergens anders moeten zetten.

In ieder geval bedankt :-)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:53
Move PMG -> OH :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

ja is stil, maar met gamen gaan de fan aan en die hoor je wel! verder met office is die zowat altijd uit/stil dus

Update: even mijn vage post van gisteravond updaten :P

Ik heb zelf de Acer803, 1.6Ghz hij is stil maar niet zo stil als mijn vorige acer800 1.3Ghz,
ik geloof dat ze het zelfde koelsysteem hebben gebruikt en een 1.3 Ghz wordt natuurlijk minder warm als een 1.6Ghz

Dus de fan in mijn 1.6gaat vaker aan als die in de 1.3Ghz (logische)

Maar als acer weer het zelfde koelsysteem heeft gebruikt, in de 1.7Ghz dan denk ik dat die wel vaak aanslaat. als dat gebeurt hoor je hem wel, tenzij je achtergrond geluid hebt dan hoor je hem dus NIET, tenminste ik niet.

Als de fan uistaat is die heel erg stil. af en toe zachtjes een HDD geluidje maar dan houd het ook op.

als je van een cd iets afspeelt maakt die natuurlijk wel meer lawaai :)

Ik hoop dat dit iets duidelijker is...

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2003 11:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dit is wel duidelijk. Ik ben op zoek naar een laptop die ook met fans aan redelijk stil is, of in ieder geval zo stil mogelijk. Nog ff informeren naar de Del 8600 die wat prijs betreft niet al teveel afwijkt (als je mijn gewenste config pakt). Tx :)
Hoe ik de topic moet moven behalve dan de topic opnieuw aansnijden onder ander Topic is mij onduidelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 14:56:
Ja dit is wel duidelijk. Ik ben op zoek naar een laptop die ook met fans aan redelijk stil is, of in ieder geval zo stil mogelijk. Nog ff informeren naar de Del 8600 die wat prijs betreft niet al teveel afwijkt (als je mijn gewenste config pakt). Tx :)
Hoe ik de topic moet moven behalve dan de topic opnieuw aansnijden onder ander Topic is mij onduidelijk.
Jij kan een topic niet moven, dat heeft de mod. al gedaan. :) hoef je je dus geen zorgen over te maken :)
Pagina: 1