Toon posts:

Help needed! Wie kan er een programmatje schrijven dat...?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers,

Ondanks eerdere euforie in dit topic, is er toch iets erg vervelends gebeurt met mijn circa 11.000 mp3's. Door een fout op de schijf zijn alle bestanden 35840 bytes verschoven, waarschijnlijk is er op de oude schijf iets verkeerd gegaan met de FAT-table. Nu is het begin van elk nummer afgeknipt, en staat aan het einde van het nummer het begin van het volgende nummer.

Wie zou voor mij een programmatje kunnen schrijven (windows) dat de laatste 35840 bytes van een bestand afknipt en aan het begin van een ander bestand plakt?? Hiermee zou ik (al is het maar handmatig) de boel kunnen repareren. Voor de meeste albums geldt dat ze in het geheel zijn geshift, dus een mogelijkheid om voor alle bestanden in een directory dit uit te voeren (oplopend op bestandsnaam) zou nóg fijner zijn. Maargoed, het uberhaupt terugkrijgen van de files is mijn primaire zorg, dus elke oplossing is fantastisch!

Wie kan me helpen?? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn, en ben uiteraard bereid een wederdienst te verrichten. :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[google=split files] :?

[ Voor 21% gewijzigd door Spider.007 op 29-11-2003 16:47 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
We schrijven hier geen programma's voor iemand anders.

P&W is een forum waar we mensen met programmeerproblemen helpen zodat ze hun probleem zelf kunnen oplossen.
Het is ook een plek waar er kan gediscussieerd worden over programmeerproblemen.

P&W is echter geen plek waar we anderen aan het werk kunnen zetten. Scriptrequests zijn hier niet toegestaan, en volledige programma's door iemand anders laten schrijven al helemaal niet.
Waarom we dat niet toestaan? We willen het hier voor iedereen een beetje interessant houden. Als je iemand zoekt die voor jou een prog kan/wil schrijven, dan kan je dat via de bekende kanalen (zoals monsterboard doen). P&W is geen schuur met allemaal programmeurs die je zomaar aan het werk kan zetten.

Voor meer info, verwijs ik je ook graag door naar onze FAQ.

[ Voor 93% gewijzigd door whoami op 29-11-2003 17:16 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.