Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

sms verzend dienst gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nick39
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hai,
Ik heb de search gebruikt die me een berg interessante links gaf alleen er zit niets bruikbaars meer tussen,de meeste links zijn dood of verwijzen naar services die geblokkeerd worden,beltonen en sms plaatjes.

Ik zoek een site waar ik gewoon tegen betaling sms-jes vandaan kan sturen.
Geen commerciele berichten of zo,maar gewoon berichtjes naar kennissen vanuit een adresboek.
Ik gebruikte Hotsms maar die is zo onbetrouwbaar als wat.
Het gaat soms 1 a 2 weken goed maar dan komen je berichtjes gewoon weer niet aan,of pas dagen later.
Daarna gebruikte ik 02,die werkte samen met gadzilla, je belde een 0900 nummer en kreeg dan 15 sms-jes voor 1,20 of zo.
Werkte prima, tot 02 weer telford werd en sms4sale opeens ook via hotsms ging lopen.
Resultaat,van de 14 door mij verzonden sms berichten gisteren naar verschillende providers is er geen een binnen gekomen !

Wie weet er een betrouwbare dienst waar ik tegen een redelijk bedrag wat sms-jes kan inkopen,liefst gebruikmakend van een online adresboek,en als het even kan zonder reclame.
Ik heb niets aan die sites waar je per dag 1 berichtje vanaf kan sturen en via de search hier kom ik zoals gezegd zat artikelen tegen,maar dat loopt allemaal dood.
Ik heb hi prepay geprobeerd maar 15 sms per week is te weinig en nu mijn hi is veranderd naar KPN mobile kan ik daar niet meer inloggen.
Hotsms leek een prima alternatief,maar werkt te vaak niet en ik baal er van dat ik eerst een sms naar mezelf moet sturen om er dan achter te komen dat het weer niet werkt.
Tot een duppie per sms is prima.

Verwijderd

De tijd van dat het gratis was is onderhandt voorbij, het is precies wat je zegt dat er bijna nix meer aan komt... ik gebruik smscity.nl , daar mag je 1 sms-je per dag versturen... :(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Denk dat je toch niet goed gezocht hebt ;) Maar je kan beginnen op sms.pagina.nl.
Maar ikzelf gebruik al een hele tijd www.smscity.nl. En als ik via deze site sms verstuur komen ze toch redelijk snel aan hoor.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 10:21:
De tijd van dat het gratis was is onderhandt voorbij, het is precies wat je zegt dat er bijna nix meer aan komt... ik gebruik smscity.nl , daar mag je 1 sms-je per dag versturen... :(
TS vroeg volgens mij niet om een gartis dienst, en 1 sms per dag bij smscity :? Misschien ook gratis, maar als je daar aanmeld kan je gewoon net zoveel sms'jes verzenden als je wilt per dag. Maar dan niet gratis idd.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Nick39
  • Niet online
Via een andere topic op GOT vond ik inderdaad sms city, die ziet er zeker betrouwbaar uit,het gratis sms-je kwam in elk geval aan, de hotsms weer niet,dus die lui hebben echt afgedaan.
Nee ik ben zeker niet op zoek naar 1 gratis smsje per dag,ik weet ook dat gratis gewoon niet kan,wil er dolgraag voor betalen maar net als gisteren via hotsms en telford 15 sms-jes kopen voor 1.15 waar er vervolgens maar 1 van aan komt en 14 zijn verdwenen,dat wil ik dus niet.
Ik hoop dat er meer alternatieven zijn dan sms-city zodat ik als die het eventueel niet doet een keuze heb.
Lycos heb ik ook gevonden maar die stuurt een random telefoonnummer mee,dat wil ik liever niet,degenen die ik sms hebben allen gewoon mijn nummer.
Via de site van t-mobile gaat het prima,alleen kost 1 sms me daar 22 cent..da's wat errug duur ;)
Bedankt alvast maar ik hoop dat er meer soortgelijke pagina's als sms-city zijn.
@ Br@m
Ik heb wel goed gezocht maar zelfs in topics van september van dit jaar kwam ik 4 links tegen die alle 4 al niet meer werkten,de search heb je in dit geval niet zoveel aan omdat die bedrijven sneller stoppen dan de search aankan.
Vandaar dat dit topic ook voor mij waardevol is,reacties die nu komen zijn in elk geval van mensen die een dienst hebben die NU werkt.
Bedankt !

[ Voor 19% gewijzigd door Nick39 op 29-11-2003 10:44 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
www.mjoy.nl, €0,05 per stuk en komen altijd wel aan ;)

• Nick39
  • Niet online
nokia6610 schreef op 29 november 2003 @ 10:41:
www.mjoy.nl, €0,05 per stuk en komen altijd wel aan ;)
Thanks.. ook die staat er nu bij ;)
Wel klooie dat je moet opwaarderen via een bank nummer of zo..dat duurt weer weken :( wallie heb ik niet en anders moet ik naar de winkel...

[ Voor 27% gewijzigd door Nick39 op 29-11-2003 10:54 ]

Verwijderd

Je hebt het vast niet, anders had je het waarschijnlijk wel geweten, maar als je een abonnement hebt bij Tiscali is sms-en gratis. Nadeel is dat Dutchtone het blokkeert, maar dat staat netjes aangegeven.
Dus voor de tweakers die ook op zoek zijn naar sms-en via internet en bij Tiscali zitten (Compleet of ADSL) kunnen gratis sms-en.

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-10 21:22

Area53

I'am lost in space!!

Kijk een bij SMScity, dit wat jij zoekt.

http://www.smscity.nl/index.php?p=faq

SMSen mét reclame van SMScity: 20 smsjes voor 1,30 euro
SMSen zonder reclame van SMScity: 15 smsjes voor 1,30 euro

Hoe betaal ik het SMSje?? Je betaalt je SMSjes door een 0900 nummer te bellen.

>:)

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 10:21:
offtopic:
onderhandt :/

• Nick39
  • Niet online
Area53 schreef op 29 november 2003 @ 11:10:
Kijk een bij SMScity, dit wat jij zoekt.

http://www.smscity.nl/index.php?p=faq

SMSen mét reclame van SMScity: 20 smsjes voor 1,30 euro
SMSen zonder reclame van SMScity: 15 smsjes voor 1,30 euro

Hoe betaal ik het SMSje?? Je betaalt je SMSjes door een 0900 nummer te bellen.

>:)
Die had ik al ;) maar dit is wel een goed voorbeeld van de sms dienst die ik zoek.
Hotsms heeft het gepresteerd om weer 50 sms-jes zoek te maken , gisteren was mijn saldo nog 50,vandaag 0 zonder dat er berichten in de history staan en een mail heeft geen zin naar die gasten,je reinste diefstal :(, dus gebruik die dienst alsjeblieft niet.
Echt jammer dat Telford/02 nu ook van hotsms gebruik maakt.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11 23:44

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

www.catchup.nl
als je een mailtje naar de webmaster stuurt, met daarin dat je een bezoeker bent van www.telecomvergelijker.nl krijg je ook nog eens 150 credits erbij dacht ik.
Smsjes komen allemaal aan en zonder reclame!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

:? Waar op Internet kan ik gratis SMS'sen?

FAQ werk dus...

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 29-11-2003 11:32 ]

• Nick39
  • Niet online
Zei ik GRATIS ???

sorry maar is wel ff een kwestie van lezen voor je iets neerkwakt.
ik zeg zelf al dat ik weet dat ik nergens gratis kan sms-en en dat vraag ik dus ook niet, de aanrader die er genoemd wordt is voor ringtones,dacht je dat ik het stukje niet eerst gelezen heb ?

[ Voor 35% gewijzigd door Nick39 op 29-11-2003 12:01 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nick39 schreef op 29 november 2003 @ 11:59:
[...]

Zei ik GRATIS ???

sorry maar is wel ff een kwestie van lezen voor je iets neerkwakt.
ik zeg zelf al dat ik weet dat ik nergens gratis kan sms-en en dat vraag ik dus ook niet, de aanrader die er genoemd wordt is voor ringtones,dacht je dat ik het stukje niet eerst gelezen heb ?
Nee je zei het niet nee...
Maar als jij ook ff dat stukkie leest... Dan zie jij ook voor jou best wel nuttige links...
En ik kon ook niet weten, dat je al de FAQ had gelezen, aangezien je dat NIET aangaf...

Maar wat ik me trouwens bedacht...
Is het niet gewoon mogelijk om zelf een SMS-site te maken...

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 29-11-2003 12:18 ]

Verwijderd

www.smscity.nl

Waarom?? Ik ben al vanaf het begin van die site een tevreden gebruiker. SMSjes die niet aankomen krijg je weer vergoed als je een mailtje stuurt naar ze. Zelfs in de weekends werken die mensen en krijg je bijna altijd antwoord.

Je kan de SMSjes versturen met en zonder reclame; de kosten van deze twee verschillen afhankelijk van hoeveel credits je hebt ingekocht. Het enige nadeel aan de site vind ik dat je adressenboek per categorie maar X aantal telefoonnummers kan bevatten waardoor je, stel, 200 mensen in 4x moet SMSen...

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

http://www.telfort.nl/shop/mobilefun/sms4sale/ WERKT SUPER, gebruik ik ook :) en het is goedkoop!! dit is na mijn mening de beste! en werkt zeer snel op elke provider!

Verwijderd

www.message4u.nl

Van mijn oude stage-plek..

Eerst was de service helemaal gratis, nu (helaas) alleen nog tegen betaling: 0,10 E p.b.

• Nick39
  • Niet online
Qorne schreef op 29 november 2003 @ 12:20:
http://www.telfort.nl/shop/mobilefun/sms4sale/ WERKT SUPER, gebruik ik ook :) en het is goedkoop!! dit is na mijn mening de beste! en werkt zeer snel op elke provider!
sms4sale heb ik al genoemd..jeempie leest dan niemand ?? dit loopt vis hotsms en da's zeker niet de betrouwbaarste, vroeger wel..nu ZEKER niet !

@ThePerfectCell
Sorry maar ik zei duidelijk dat ik weet dat gratis sms niet bestaat,dat ik de search heb gebruikt (en dan kom ik op de faq ook uit) en de enige link die er staat bij het door jou aangehaalde stukkie is een link naar een logo en ringtone site en die zoek ik niet, ik wil sms-jes versturen.
Er staat echt helemaal niets van wat ik vraag in het door jou aangehaalde deel van de faq... waar je dan ook nog een :? bijzet zo van,is die dom dan ?
Vandaar dat ik dus ff wat heftiger reageerde dan dat ik normaal doe.
Dus die interessante links zie ik niet,zeker niet in verhouding tot wat ik vraag.
Ik wil je niet afzeiken... ik kan elk sms-je versturen via mijn keyboard,naar mijn telefoon of via T-mobile maar da's 22 cent en da's me net ff teveel...
Aan logomanager heb ik niets,want dat is voor pictures en ringtones..en die kan ik gewoon ook naar mijn nokia 3650 sturen.

@Fatal_Error
Als ie werkt is 10 cent ook prima..scheeld 12 cent met wat ik bij t-mobile moet dokken,ik zal er zeker naar kijken.
Bedankt.

[ Voor 68% gewijzigd door Nick39 op 29-11-2003 12:37 ]

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ja lijkt wel kinderforum, alleen 1e post lezen, en dan zelf maar wat neerzetten :/

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Als je een "klassiek" modem in je/een pc hebt, en je de SMS toch enkele vanuit huis wilt installeren, kun je ook gewoon eens bij KPN rondkijken naar de SMS software, dan bel je rechtstreeks in op de SMS centrale. Weet zo alleen de tariven niet meer, maar toen ik er destijds gebruik van maakte was het een stuk goedkoper dan via mobile en betaald via internet...

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-11 12:53
www.everyday.com
gratis 2 per dag :p
je moet wel betalen maar met peanuts, die je verdient door ecards te versturen :P gewoon af en toe is een kaartje naar jezelf ofzo sturen en je kunt weer smsen :P komen altijd aan.

Ignorance Is Bliss

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Wij hebben op ons werk een gratis sms service , via het intranet :D
Maar daar hebben jullie niks aan ;)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

KunDun schreef op 29 november 2003 @ 12:49:
Wij hebben op ons werk een gratis sms service , via het intranet :D
Maar daar hebben jullie niks aan ;)
Tuurlijk hebben we daar wel wat aan, achterhaal gewoon via welk bedrijf jullie dit geregeld hebben, en meld dat in het topic, weer een mogelijke optie voor de TS

• KunDun
  • Laatst online: 13-10 22:15
Kippenijzer schreef op 29 november 2003 @ 12:51:
[...]

Tuurlijk hebben we daar wel wat aan, achterhaal gewoon via welk bedrijf jullie dit geregeld hebben, en meld dat in het topic, weer een mogelijke optie voor de TS
Ik werk bij een groot telecom bedrijf , en wij hebben onze eigen sms servers etc...
dus daar hebben jullie weinig aan .

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 19:13
Even een hele andere oplossing.

Oude gsm kopen en met een datakabeltje aan je pc hangen.
Pre-paid abbo met goedkope sms en klaar.

Voor de Nokia was er altijd genoeg sms software aanwezig.

Of gebruik gewoon je huidige GSM en koop kabel/software daarvoor.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

• Nick39
  • Niet online
Kippenijzer schreef op 29 november 2003 @ 12:36:
Als je een "klassiek" modem in je/een pc hebt, en je de SMS toch enkele vanuit huis wilt installeren, kun je ook gewoon eens bij KPN rondkijken naar de SMS software, dan bel je rechtstreeks in op de SMS centrale. Weet zo alleen de tariven niet meer, maar toen ik er destijds gebruik van maakte was het een stuk goedkoper dan via mobile en betaald via internet...
Heeft nu weinig zin meer, met mijn gewone telefoon kan ik ook sms-en maar KPN rekent nu ook via het vaste net gewoon 22 cent.
Ik verstuur per dag zo'n sms-je of 10 a 15 dus...
Ik heb die software wel..maar is niet echt een alternatief dus helaas :(
Aan 2 gratis sms-jes heb ik niet zoveel maar sms city ziet er veelbelovend uit.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

D3ft0n3 schreef op 29 november 2003 @ 12:47:
www.everyday.com
gratis 2 per dag :p
je moet wel betalen maar met peanuts, die je verdient door ecards te versturen :P gewoon af en toe is een kaartje naar jezelf ofzo sturen en je kunt weer smsen :P komen altijd aan.
Is dit serieus :? En het is snel/zonder reclame :? Lijkt me wel leuk i.c.m. met SPAM mail adres :+ :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-11 12:53
nero355 schreef op 29 november 2003 @ 15:00:
[...]

Is dit serieus :? En het is snel/zonder reclame :? Lijkt me wel leuk i.c.m. met SPAM mail adres :+ :P
ja dit is serieus :) gebruik t nu al 2 maand :P krijgt wel een reclame zinnetje acht t smsje. komt binnen een minuut aan naar mijn ervaringen. alleen irritant dat je ecards moet sturen steeds :P

Ignorance Is Bliss

• Nick39
  • Niet online
Tis reuze serieus !!

"Belangrijke mededeling voor Everyday.com gebruikers!
Per 1 december 2003 stopt Everyday.com met het aanbieden van haar diensten.
Dit zal tot gevolg hebben dat er na 1 december geen gebruik meer gemaakt kan worden van de website, de e-mail functionaliteit en alle andere diensten die werden aangeboden.

Mensen die gebruik maken van een Everyday.com e-mail account, Hotdoc’s, reminder, agenda etc. dienen deze leeg te maken of om te zetten. Hoe je dit kan doen lees je hiernaast bij het onderwerp waar je meer van wilt weten. "

Mooi..iemand met bruikbare tips verder ? :X

@Dr.DNA
Echt goedkope prepay's zoals hier genoemd worden met 5 a 7 cent tarief heb je denk ik niet...
En tis eigenlijk wel erg veel gehannes met kabeltje en telefoon.
Bedankt voor het meedenken !

[ Voor 16% gewijzigd door Nick39 op 29-11-2003 15:44 ]

Verwijderd

Everyday is sinds enkele dagen inderdaad gestopt..

Een woord (lees: url ;)): www.smscity.nl. 20 SMS'jes voor 1,30. Alle providers (ook nummerbehoud) komt aan. Mocht je ooit problemen hebben, mail ze even en je krijgt meestal binnen 12 (!!) uur antwoord (ook in 't weekend). Zo'n goede/snelle klantenservice ben ik in iedergeval nog nooit tegengekomen.

Top! Voor mij niets anders! :)

• Chillz
  • Laatst online: 08:35
*plukt uit Favorieten:

http://www.1rstwap.com/partners/go.to/1rstwap

vroeger waren het 50 gratis sms'jes per week
nu terug gebracht naar 15
(bijkopen kan volgens mij ook, ik doe t nooit)

werkt internationaal en met adresboek
(meeste NL nummers doen het, alleen van sommige zegt hij dat ze nog niet mogelijk zijn)

Leeg - Sinds 20180907

Pagina: 1