ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Das normaal. Zie bv ook virus op router ?
Das dan idd wel een beetje raar. Heb zelf ook een COM21 modem gehad icm Zeelandnet, maar die bleef ook altijd knipperen. Ook zag ik dat bij anderen (want ik heb in het verleden ook die dingen bij klanten aangeslotensteven2 schreef op 28 november 2003 @ 22:06:Ik sluit sinds kort ook modems aan bij klanten voor mijn werk, maar daar komt dit verschijnsel totaal niet voor. Vandaar dat dit ook heel raar vind.
Verwijderd
Die van mij loopt ook 24/7 te knipperen.
Zolang ik hem op de switch heb staan dan.
Rechtstreeks op de pc heb ik tot een jaar geleden ook gehad en daar had ik dat ook.
De modem zoekt gewoon continu verbinding met je netwerk kaart, netwerk kaart zegt dat hij uit is.
Dat zie je dus de hele tijd gebeuren (Denk ik)
Zolang ik hem op de switch heb staan dan.
Rechtstreeks op de pc heb ik tot een jaar geleden ook gehad en daar had ik dat ook.
De modem zoekt gewoon continu verbinding met je netwerk kaart, netwerk kaart zegt dat hij uit is.
Dat zie je dus de hele tijd gebeuren (Denk ik)
"Transmit", is dat van PC naar modem, of van modem naar PC? Vanuit de COM21 gezien, zou het transmitten van data net zo goed richting PC kunnen zijn (ontvangen vanuit het @HOme netwerk)
Verwijderd
Dat is normaal. Het zijn gewoon broadcasts vanuit het netwerk. Als TD op het modem knippert, geeft dit altijd het verkeer aan, naar de NIC toe. Dit kan het gevolg zijn van tree spanning etc.
Als je p2p programma's gebruikt, wordt er nadat je PC uitstaat nog steeds geprobeerd verbinding te maken met de client poort van het betreffende p2p programma. Dit is ook normaal en houdt op wanneer de betreffende sources geen antwoord meer krijgen.
Als je dat allemaal wilt zien, moet je eens een packet monitor installeren.
Als je p2p programma's gebruikt, wordt er nadat je PC uitstaat nog steeds geprobeerd verbinding te maken met de client poort van het betreffende p2p programma. Dit is ook normaal en houdt op wanneer de betreffende sources geen antwoord meer krijgen.
Als je dat allemaal wilt zien, moet je eens een packet monitor installeren.
Als ik het allemaal zo hoor kan het ook door mijn ISP komen. Dat ze mij constant lopen te monitoren
Bij het bedrijf waar ik werk wordt dat, als ik het goed heb, niet gedaan. Dit zou dan verklaart dat de 'up' die ik over mijn Com21 heen krijg.
Overigens aan wat voor packet-monitoring zit je dan te denken?
Bij het bedrijf waar ik werk wordt dat, als ik het goed heb, niet gedaan. Dit zou dan verklaart dat de 'up' die ik over mijn Com21 heen krijg.
Overigens aan wat voor packet-monitoring zit je dan te denken?
[ Voor 15% gewijzigd door steven2 op 29-11-2003 23:52 ]
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
packetmonitor/sniffer: http://www.ethereal.com
Pagina: 1