Hallo allemaal,
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben opzoek naar een videokaart met een goede TV-out. Tevens wil ik ook nog wel een beetje spelletjes spelen (shooters). Ik vind het belangrijk dat het beeld dat op mijn TV komt groter is dan mijn TV scherm (overscan), zodat er geen randen aan de zijkanten zitten. Welke videokaart biedt op dit moment de beste prijs/snelheid/tvout verhouding? De prijsklasse is onder de 100 euro, (het liefst onder de 75 euro). Mijn voorkeur gaat uit naar een ATI kaart aangezien iedereen zegt dat de TV-out daarvan beter is.
Mijn huidige systeem:
AMD 1400 (266) mhz
256 mb (266) geheugen
GF2 mx 400 (32 mb)
Mijn huidige videokaart gaat naar een ander systeem.
Persoonlijk zat ik te denken aan de volgende kaarten
ATI 9100/9200/8500/9000
Geforce fx5200 / ti4200
Wil iemand zijn ervaring met deze kaarten posten?
Ik ga de nieuwe kaart op hcc kopen.
Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik ben opzoek naar een videokaart met een goede TV-out. Tevens wil ik ook nog wel een beetje spelletjes spelen (shooters). Ik vind het belangrijk dat het beeld dat op mijn TV komt groter is dan mijn TV scherm (overscan), zodat er geen randen aan de zijkanten zitten. Welke videokaart biedt op dit moment de beste prijs/snelheid/tvout verhouding? De prijsklasse is onder de 100 euro, (het liefst onder de 75 euro). Mijn voorkeur gaat uit naar een ATI kaart aangezien iedereen zegt dat de TV-out daarvan beter is.
Mijn huidige systeem:
AMD 1400 (266) mhz
256 mb (266) geheugen
GF2 mx 400 (32 mb)
Mijn huidige videokaart gaat naar een ander systeem.
Persoonlijk zat ik te denken aan de volgende kaarten
ATI 9100/9200/8500/9000
Geforce fx5200 / ti4200
Wil iemand zijn ervaring met deze kaarten posten?
Ik ga de nieuwe kaart op hcc kopen.