Toon posts:

US Robotics 8022 Wirless 22Mbps Router

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een US Robotics 8022 Wirless 22Mbps Router maar ben al gauw wat opgevallen.

Het volgende:
Ik heb thuis 2 computers die ik nog steeds via de kabel voorzie van internet, maar ben er vandaag achter gekomen dat port 1 niet werkt.
Ik heb al diverse firmware upgrade's uitgevoerd maar leverde helaas geen resultaat.

Mocht je tips of ideeen hebben dan hoor ik dit graag van jullie..

Groeten

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Aangezien je nieuw bent hier even een tip. Ik kan je aanbevelen om dit stukje eens door te lezen. Daarin zul je zien dat je topic op de verkeerde plek staat, maar ook dat we een aantal zaken missen in je post. Zo kun je momenteel niet lezen hoe je tot de conclusie bent gekomen dat je een kapotte port hebt. Mensen zouden je nu tips kunnen geven als 'probeer het eens met een andere kabel' terwijl jij dat misschien al lang geprobeerd hebt. Dat kan voor beide zijden frustrerend zijn.

Daarom wil ik je dus aanbevelen om dat documentje eens door te lezen, daarin zie je hoe een topicstart er uit hoort te zien en hoe wel met elkaar omgaan op het forum. Daarna kun je het wat mij betreft nog een keer proberen in het juiste forum. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Dit topic is gesloten.