Ik had best veel posts gelezen over mensen die hun
9600Pro wilden Flashen naar XT (Heb het zelf ook nog ooit gedaan) en ben maar is ff op internet gaan zoeken. Het vinden van een Club3D
9600XT bios duurde ff, maar ik had er een gevonden (Weet niet meer waar, maar het stond er iig BOM VOL met VGA bios'jes) Dus ik gelijk ATIFLASH op flop met bios bestandje erbij, geflashed, en it all works perfect. Het is wel zo dat je er met flink oc'en ook wel komt, maar dit werkt dus ook. Ik wist zoiezo al dat mijn kaart flink wat aankon, want een core van 574 en 372 mem is volgens mij behoorlijk voor een
9600PRO. Ik heb ook een gevoel dat hij dus best lekker gebakken is

. Anyways, ik ben er nou niet zo hard op vooruit gegaan, maar toch wel iets meer dan hem naar dezelfde snelheden overklokken, namelijk van 4234 met
9600PRO bios naar 4421 met een
9600XT bios. Daarbij was die eerste score door hem over te klokken naar dezeldfe snelheden als dat van een XT. Dus:
- Core 500 / Mem 400 op Pro bios = 4234 punten
- Core 500 / Mem 400 op XT bios = 4421 punten
(3DMark03)
Het helpt dus wel iets, en het kan/werkt. Dus als er mensen zijn die nog steeds geinteresseerd zijn... ga je gang

Ik heb btw die Zalman sandwich (ZM80C-HP dus) met die ZM-OP1 op me kaart zitten. Ik denk dat het met Stock cooling toch een ander verhaal zou kunnen zijn, maar dat moet je zelf maar uitzoeken.
[
Voor 11% gewijzigd door
sn0x0r op 10-04-2004 16:06
]