Wat een stel rukkers zijn het daar toch zeg.
Het duurden bij mij een tijd omdat het hoofd email account niet word gebruikt waar ze dus blijkbaar gewoon de belangrijkste mails naar toe sturen, maar de bullshit mailtjes komen natuurlijk wel weer bij alle email adressen.
Maar goed ik ben dus ook getroffen door hun nieuwe maatregelen. Ik zat vroeger ook al bij Zeelandnet en toen hadden ze hun 5 gig limiet nog en zodra het kon ben ik toen ook overgestapt op ADSL.
Nu is de snelheid hoger bij Zeelandnet dan bij ADSL dus ben ik weer terug gegaan, na een mailtje te hebben gestuurd over de FUP en wanneer ik gezeik zou krijgen kreeg ik doodleuk het mailtje dat 1TB per maand acceptabel was en ik me dus geen zorgen hoefde te maken.
Ik dus gelijk overgestapt naar Breedband Extreem en de eerste paar maanden geen problemen gehad. Ik heb zelf de upload hard nodig omdat ik een game server host en teamspeak2 etc dus die 2 mbit upsteam was zeer leuk.
Nu kreeg ik dus een paar weken terug steeds ongelooflijke LAG op de server waarbij een speedtest al snel uitkwam dat ik dus gehalveerd was. Ik dacht eerst dat het een storing was en wachtte het dus ook nog even af. Na een dag of 5 nog steeds dus ik stuurde een e-mailtje.
Blablablabla dit kunnen wij niet oplossen U moet maar bellen als het probleem zich nog voordoet.
Nou prima ik bel en word verteld dat ik de modem moet resetten en later maar eens moest terug bellen, natuurlijk al geprobeerd. Overigs flipt dat kloten ding wel vaker maar goed ook niet geholpen.
Weer gebeld en toen kwam het verhaal dat ik teveel gebruikte. Ik werd dus knettergek en snapte ook niet waarom ik eerst al die bullshit te horen kreeg terwijl ze mijn snelheid doodleuk afknijpen. Toen vertelde ik die trien aan de telefoon dat ik dus ook extra geïnformeerd had over de FUP en hoeveel acceptabel was. Hier had die trien aan de telefoon blijkbaar geen zin in want steeds het zelfde verhaal kwam eruit en er zou wel iemand van de techniek bellen.
De volgende dag opgebeld en hem dus ook weer het verhaal uitgelegd dat het voor mij geen oplossing is om 's avonds te gaan downloaden/uploaden want ik heb de zelfde upload speed 24/7 nodig. Nu werd mij verteld dat ik een brief/email moest gaan versturen en dat ze dan misschien een uitzondering konden maken want hij kon daar natuurlijk niks aan doen als iemand van de technische dienst

.
Dus een email verstuurd en 5 dagen later een antwoord waarin mij weer werd verteld dat ik maar een zakelijk abo moest nemen en dat het uit de boze was om een uitzondering te maken.
Ok prima ik zag geen oplossing meer en dus maar overgestapt naar een zakelijk abo met de zelfde snelheid als nu maar dan + 0.5 mbit erbij en ongeveer 50 euro duurder

( 117 totaal.. )
Hier zit blijkbaar geen FUP op en daar zou ik dus wel 24/7 een server mee kunnen hosten. Zou nu goedkoper zijn om een game server te kopen maar goed ik heb de server reeds een upgrade gegeven en wou dus ook mijn i-net daarvoor gewoon nog gebruiken.
Nu verbruik ik zo'n 117 gig aan upload per maand en hun vinden 17 gig acceptabel, niemand host bijna een server thuis dus ben ik maar weer de lul. Die idioten met torrents zijn natuurlijk de gene die op mij na het meeste zullen uploaden.
Ik vind het zeer asociaal en raad iedereen Zeelandnet af ! Als ik zelfs met een breedband extreem abo geen server kan hosten wtf heb je er dan aan. Leuk hoor dat ze de snelheid omhoog gooien van lagere abo's en dan een nieuwe FUP regel aanstellen.
Maar goed er werd mij ook verteld dat ze dit jaar eventueel de snelheid omhoog willen gaan gooien en daardoor zou ik met mijn verlies weer aan het zelfde als nu zitten, kortom wachten op een upgrade. Wederom geen oplossing om tot 2009 te wachten en hopen dat ze de snelheid omhoog gaan gooien. Ik wil zo ie zo van mijn abo vol gebruik kunnen maken terwijl ik helemaal niks speciaals ermee doe. Nu maar hopen dat de upload 4 mbit gaat worden dan kan er nog een server bij
Ook fijn dat als ik er met mijn upload alleen boven komt ze ook mijn download afknijpen, logica is weer ver te zoeken.
Al met al kom ik meestal rond de 500 gig totaal per maand, upsteam en downstream.
He who controls the past commands the future. He who commands the future conquers the past.