Toon posts:

Foutje als ik op enter druk.

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in frontpage op enter druk slaat hij een regel over. in word is alles wel goed.

VB: dit doet hij in frontpage:
dwajgadslgh

asdgadsgsdag

VB. Dit in Word:
dsagkasldnkdsag
lkdngalksnaggklsn

Ik kan geen instelling vinden waarmee ik het moet veranderen. weet iemand hoe dit wel moet??

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

doe eens shift+enter

edit: ik heb er geen last van trouwens

[ Voor 52% gewijzigd door kamstra op 26-11-2003 13:39 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Deze vraag is volgens de Frontpage Algemeen - FAQ niet van toepassing in dit forum:
:? Waar is dit forum voor bedoeld?
  • In dit forum kun je terecht voor vragen, opmerkingen, klachten, suggesties en natuurlijk ook complimentjes over alles wat met de frontpage van Tweakers.net te maken heeft. Including, but not limited to; nieuws, meuktracker, reviews, vergeten passwords en galleries. Ook kun je hier terecht als je illegale of irritante reacties tegenkomt op de frontpage. Kortom: voor bijna alle dingen die je onder de aandacht van de frontpagecrew wil brengen. Er zijn maar een paar uitzonderingen (Moderaties en Buyers Zone), zie daarvoor de volgende vraag.

Verwijderd

Met een enter doet ie zo te zien een paragraaf ( < p > ) en met shift-enter een break ( < br > ). Maar ik kan het natuurlijk heel erg mis hebben aangezien in nog nooit frontpage heb gebruikt.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Heej wacht es...TS bedoelt zeker het programma Frontpage :D , en ik maar denken dat ie het over tweakers.net had :P

(ik vond het al zo raar dat ie het vergeleek met Word ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door kamstra op 26-11-2003 13:45 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik het bericht verkeerd plaatste, maar bedankt

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Dan lijkt deze me wel afgehandeld :P
Overigens wil ik je aanraden om meteen eens onze FAQ door te nemen. Daarin kun je lezen wat we van je verwachten als je een topic opent, en je kunt daarin ook lezen waar je een topic kunt plaatsen. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.