Welke moet je nemen, ben, knp, enz???

Pagina: 1
Acties:

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Kunnen jullie een top 5 geven van wat de beste zijn en welke je dus absoluut niet moet kiezen, waarschijnlijk geen Ben >:). Gaat niet om het duurste, maar om het beste bereik en ontvangst

• ShinDog
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2023
Het bereik van Dutchtone zuigt en niet zo'n klein beetje ook :r

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
telfort is ook slecht

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

ik ben anders zeer tevreden over telfort,..heb een abbo van hun,....de tarieven zijn laag,...35cent naar mobiel en 25 naar vast piek en dal,...en het bereik is goed en als het niet goed is schakel je gewoon over naar libertel.

kwa prijs kwaliteit is telfort echt wel goed vind ik.

kpn en libertel zijn gewoon duurder,....maar of ze nou zoveel beter zijn?

en het bereik van dutchtone en ben hoor je nog vaak errug slechte dingen over,....

Verwijderd

KPN

ik heb flexibel

bereik als ik weet nie wat

ech toppie

Verwijderd

libertel... kost wat, maar dan heb je ook wat ...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Libertel is met kop en schouders de beste, dat zegt iedereen, en ik kan me daar alleen maar bij aansluiten.

Ken mensen met Telfort en Dutchtone, en heb ze nog nooit horen klagen trouwens, maar het hangt er erg vanaf waar je bent natuurlijk.

In de Randstad is alles wel OK, eigenlijk.

Final thought: waarom biedt Ben spotgoedkope abbo's en telefoons? Omdat ze sucken! Alles, maar géén Ben :r

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

1. Libertel
2. KPN
3. Telfort
4. Dutchtone
99999999999. Ben :9

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik zie hier toch een helehoop tevreden Ben'ers (including <font color="#df040f">* Tom):</font>
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/82742

• Tom
  • Niet online

Tom

Degene die hier nu zeggen dat Ben zuigt hebben volgens mij nooit een abo/prepaytje van Ben gehad...

Verwijderd

gelukkig niet zeg!!! OEF!
Ik wil graag bereikbaar zijn EN goed te verstaan graag AUB! ;)

Libertel is gewoon de beste....valt niet aan te twijfelen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op vrijdag 08 december 2000 12:39 schreef TheMikerMC het volgende:

Libertel is gewoon de beste....valt niet aan te twijfelen.
Als je geen ervaring hebt met Ben, wat LUL je dan in vredesnaam dat het nergens bereik heeft en de kwaliteit slecht is?

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 12:39 schreef TheMikerMC het volgende:

Libertel is gewoon de beste... valt niet aan te twijfelen.
Weet je dat zeker? Ik vind Libertel namelijk ERG, HEEL ERG tegenvallen. Als je het mij vraagt komt Libertel toch echt op twee, achter KPN Telecom.

Verwijderd

Op vrijdag 08 december 2000 12:51 schreef Tom het volgende:
Als je geen ervaring hebt met Ben, wat LUL je dan in vredesnaam dat het nergens bereik heeft en de kwaliteit slecht is?
Agree. Helaas zijn er mensen die het leuk vinden dingen af te zeiken waar ze niets vanaf weten en dat ze niet hebben of kennen. Dus hierbij zeik ik al die zeikerds af die altijd lopen te zeiken. Ken ze immers toch niet, maargoed, dat maakt schijnbaar niets uit, hier... |:(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb alleen ervaring met Libertel, en die ervaring is echt goed:

1. Goed bereik
2. Goede respons indien er problemen zijn (heb pas 1x klein probleempje gehad)
3. Vaak spontane kortingen van 50,- of extra 2uur gratis bellen per maand en dat soort dingen.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ook mooi trouwens, ik werk op een nieuw bedrijventerrein in Apeldoorn. Echt superslechte ontvangst met libertel, ik en al mijn collegae hebben Libertel.

Libertel gebeld, 2 weken later stond er een mast op het terrein! (waren blijkbaar al in bespreking met een of ander bedrijf).
In de tussentijd heb ik kosten vergoed gekregen voor het gebruik van een kpn-prepaidje!, echt supernetjes van Libertel!

Verwijderd

KPN op 1 ole ole
met ruime afstand op libertel
KPN komt bij iedere officiele test er als beste uit, behalve op gebied van prijs en kosten :( want dan zijn ze gewoon asociaal duur :(:(:(
maar goed, ik heb zelfs in Denxperlo nog vol bereik...waar dat ligt? in Tukkerland 10 meter van de duitse grens in the middle of nowhere :D

Verwijderd

Laat maar, foutje :o

Verwijderd

Ik had KPN en was overgestapt op Telfort. Domme actie van me. KPN is tig keer beter dan Telfort. Denk dat KPN de beste is.

Verwijderd

Hoe weet ik dat Ben zuigt?? Doordat ik maffe kenissen heb, die het wel gebruiken en ALLEMAAL klagen!!! En dan over geen ontvanst, slecht geluid, slecht te horen voor de andere..etcetc...

En mijn reactie was niet om te zeiken, maar tis gewoon zo dat Libertel (en KPN) de beste zijn...dus waarom zou je voor die paar guldens minder moeilijk gaan doen met Ben, telfort en dutchtone???

Gewoon een wijze keuze maken...!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik sluit me aan bij TheMickerMc,
Het was voor mij slechts een keuze tussen libertel en kpn, door het slechte bereik van de 1800mhz netwerken leek mij dit eigenlijk de enige goeie keus.
Omdat kpn duurder is, ging mijn keuze uit naar libertel i.p.v. kpn.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Pagina: 1