Toon posts:

Het grote "Zeik Ben® af..." topic

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik hier niets anders hoor als negatieve dingen over Ben®, en ik waarschijnlijk de enige Ben® die wél heel erg tevreden is over de jongste mobiele telecomprovider van Nederland... Pak hier je kans om Ben® eens totaal en tot-op-het-bot (gratis) af te zeiken!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 19:13
Ik Ben® Geil :P

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

nou ik heb hier (zoetermeer) geen probs met Ben®

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook geen problemen met Ben, maarja..
* Bigs heeft KPN ;)

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

..

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Ik heb mijn mobieltje via die "bellen voor een boodschap"-actie gekocht (de Siemens C25). Die actie was dus van Ben®, en ik kreeg meteen de volle laag: "Ben is schijt", "Ben is waardeloos".

Maar ik heb dus totaal geen problemen met Ben®, ik ben er zelfs uitermate tevreden over...

Dus ik zal Ben® hier zeker niet afzeiken...

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het niet. Normaal gesproken wordt Ben® afgezeken als UPC en Casema samen... Nu mag je eindelijk, blijft iedereen stil!?

Verwijderd

/me is tevreden met Ben.

Maar om toch wat aftezeiken: Sebastard, u bastard!

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb mijn mobieltje via die "bellen voor een boodschap"-actie gekocht (de Siemens C25). Die actie was dus van Ben®, en ik kreeg meteen de volle laag: "Ben is schijt", "Ben is waardeloos".
Maar ik heb dus totaal geen problemen met Ben®, ik ben er zelfs uitermate tevreden over...

Dus ik zal Ben® hier zeker niet afzeiken...
Nogmaals de volle laag: BEN IS SCHEIT!

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Op dinsdag 05 december 2000 22:14 schreef TB het volgende:

[..]
Nogmaals de volle laag: BEN IS SCHEIT!
ik was dus vergeten te vermelden dat TB degene was die dat tegen mij zei... ;)

• TB

TB

pompiedom

ik was dus vergeten te vermelden dat TB degene was die dat tegen mij zei...
En meerdere met mij ;)

Verwijderd

Topicstarter
TB, geef jij mij eens 10 (tien) goede redenen waarom jij vind dat Ben® "scheit" is... Ik bedoel als het écht zo erg is zoals jij doet zegt, lijkt het me een peuleschilletje om er tien op te noemen. Toch?

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Op dinsdag 05 december 2000 22:17 schreef TB het volgende:

[..]
En meerdere met mij ;)
hmmmzz
volgens mij dwalen we nu een beetje van het onderwerp af...

Maar ik heb ook nog geen goede argumenten gehoord, waarom Ben zo slecht is... Het enige wat ik hoor is van dat platte gel*l: Ben is schijt, Ben zuigt...

IK WIL ARGUMENTEN HOREN!!!

edit:
helemaal mee eens, Sebastard (je was iets eerder dan mij... ;))

Verwijderd

Topicstarter
Ik ook, maar dat heb je al kunnen lezen. En het leukste vind ik nog dat TB een nummer heeft van Telfort. Vraag me dus ernstig af waarom hij een mening over Ben® heeft. Maar, laat hem mij tien goede redenen geven.

Ben® benieuwd.

• TB

TB

pompiedom

Ben is gewoon scheit en daarmee basta.
Punt uit.

Verwijderd

Topicstarter
TB is gewoon scheit en daarmee basta.
Punt uit.

Ik kan niet zeggen waarom, want ik ken hem niet, maar hij is gewoon scheit en daarmee basta. Punt uit. Sorry TB, maar jij slaat echt als een dropje op een zak paprika-chips van Edah. Als je nou een reden had, kon ik het nog begrijpen, maar je hebt een telefoon van Telfort en je kunt me geen redenen geven waarom Ben® scheit is (je schrijft het trouwens met een lange ij, dat schijt van je).

• TB

TB

pompiedom

Mooi is dat, iedereen hier kan je zo lekker gauw opfokken :) , net als Dudek in "real life" trouwens...
Jongens, neem het nou niet te serieus ;)

Verwijderd

Topicstarter
Om eerlijk te zijn doe ik dat wel. Je zit Ben® af te zeiken, zonder dat je daar ook maar een halve reden voor hebt. Dat haat ik.

Verwijderd

Topicstarter
En dat haat ik niet alleen omdat het over Ben® gaat, maar in het algemeen en dat zie je hier steeds vaker. "Niet janken voordat je klappen hebt gehad", zei m'n moeder altijd. Dat doen sommigen hier dus wel :( |:(

Verwijderd

Waar Ben geen bereik heeft hoef ik niet te wezen... :)

Verwijderd

Totaal geen problemen met Ben...
Lekker goedkoop en wat dat bereik betreft, dat wordt steeds beter..

En goede aparte reclames, prima imago...

• TB

TB

pompiedom

En dat haat ik niet alleen omdat het over Ben® gaat, maar in het algemeen en dat zie je hier steeds vaker. "Niet janken voordat je klappen hebt gehad", zei m'n moeder altijd. Dat doen sommigen hier dus wel
Hou die rust he ;)
En wat bedoel je precies met die uitdrukking, ik snap het niet helemaal.

• Sassie
  • Laatst online: 18-08 22:14
Ik kan binnenkort (gratis :P) een bij elkaar gespaarde telefoon met Ben prepaid krijgen (ja de C1000actie :)). Nu wou ik eigenlijk wel weten of er 'Benners' echt problemenen/kritiek hebben. Dan weet ik dat alvast :P

• Beuker
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 20:52
Ik weet ook nog wel iemand die helemaal gek is van BEN... Ik snap het alleen niet ze hebben niet eens landelijkbereik!!!!

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Op woensdag 06 december 2000 11:28 schreef Sassie het volgende:
Ik kan binnenkort (gratis :P) een bij elkaar gespaarde telefoon met Ben prepaid krijgen (ja de C1000actie :)). Nu wou ik eigenlijk wel weten of er 'Benners' echt problemenen/kritiek hebben. Dan weet ik dat alvast :P
zoals ik hierboven al heb vermeld heb ik dus via de vorige actie van de supermarkten (Bellen met een boodschap) gespaard en ik heb dus geen enkel probleem of kritiek op Ben. Het enige vervelende vind ik, dat je niet meer kan sms'en als je minder dan 10 gulden beltegoed hebt (en dat heb ik nu dus).

• Sassie
Tja, ik moet de boel nog inleveren en kan hem volgende week op de week daarop op halen (en gelijk extra beltegoed met korting kopen).
Ik heb ook nog nooit een mobiel gehad, dus ik ben benieuwd hoe het gaat met bellen. Gelukkig bel ik nu ook niet veel dus qua kosten zal het wel meevallen.

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Gelukkig bel ik nu ook niet veel dus qua kosten zal het wel meevallen.
Dat zel nog flink tegen gaan vallen. Dat dacht ik ook in den beginne, maar ik heb de telefoon nu pas 2 weken en ik bel d'r steeds meer mee...
Eerst bel je heel af en toe en alleen als het nodig is, maar daarna ga je ook voor de lol af en toe bellen of sms'en en dat tikt wel aan...

• Sassie
Op zich met een gewone tel. bel ik echt heel weinig. Minder dan 20 gulden per tel. rek. (3 maanden :?). Ik denk dat in de eerste weken wanneer het nog 'nieuw' is ik er wel veel mee zal 'spelen' maar aan mijn huisgenoten te zien valt het daarna wel weer mee.

Mar ik heb al gelijk 75 gulden beltegoed dus :P.

{edit}typo's...[/edit]

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 10:53
Ik zou ook wel eens goede redenen willen horen, volgens mij stamt het slechte Ben imago af van de tijd dat ze net begonnen waren, toen hadden ze nog geen goed netwerk, nu wel! en het wordt steeds beter.

Ik heb dus op aanraden van de topicstarter een Siemens C35I met Ben abo genomen en ben nu al 3 maanden een tevreden mobiel beller.

Dus kom op met die "goede" argumenten.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 12:40 schreef McVirusS het volgende:
Ik heb dus op aanraden van de topicstarter een Siemens C35I met Ben abo genomen en ben er nu al 3 maanden een tevreden mobiel beller.
:)

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou echt helemaal niemand die (terecht) kan zeiken over Ben®? Ik ga nog denken dat Ben® best goed is!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

BenOnbereikbaar heeft een slecht bereik. ZO simpel is het.

Ze zijn wel lekker goedkoop, maar daar heb je niks aan als je ontvangst zo slecht is dat je er toch niet fatsoenlijk mee kan bellen.

BenOntevreden en wilde dat ik geen abbo had. (nog 3 maandjes wachten dan Benverlost)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

* Tom heeft al iets meer dan een jaar een Ben abo lopen en is er errug tevreden mee :)

Heb zo'n beetje overal ontvangst, op een enkele keer na, maar hier in het zuiden van het land (Brabant) is alles helemaal OK :)

Verwijderd

Binnekort krijgen alle medewerkers van BEN een blauwe mountainbike! BEN je dus ontevreden over BEN, wie BEN ik dan om niet te zeggen dat je deze zonder probleem mag stelen (lees lenen) :)

• BazP
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 00:03
Ik heb dus ook een jaar lang Ben gehad, lekker goedkoop is het wel alleen de bereikbaarheid is dus echt gewoon Kut, Mensen die jij belt zijn vaak "ingesprek" terwijl ze dat helemaal niet zijn (ook als jij nog 2 streepjes bereik hebt) De geluidskwaliteit is gewoon minder als KNP/Libertel
En Als mensen jou bellen lijkt het soms alsof je telefoon uitstaat terwijl ie gewoon aanstaat...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 december 2000 15:01 schreef thaoneandonly het volgende:
Binnenkort krijgen alle medewerkers van BEN een blauwe mountainbike! BEN je dus ontevreden over BEN, wie BEN ik dan om niet te zeggen dat je deze zonder probleem mag stelen (lees lenen) :)
Ten eerste: medewerkers van Ben® hebben allang zo'n ding, al bij het halen van de UMTS-frequentie eerder dit jaar.

En om op je vraag terug te komen, wie Ben® jij? Een paar opties:

- Een vuile zwerver die fietsen jat om naar het slaaphuis te gaan;
- Iemand die bij Dutchtone werkt;
- Gewoon iemand met een slechte jeugd en nu iets zoekt om op af te reageren;

- Heb je zelf nog suggesties?

Je posting sloeg namelijk heeelemaal nergens op :(

Verwijderd

Ik heb nix tegen ben, afgezien dat ze bij ons nagoenoeg geen bereik hebben. Maar ik bestel met volle moed een bosch dual 909 s via studiefinanciering bij Ben. en wat leveren ze uit een motorola t2288, daar heb ik toch nix aan ik betel niet voor jan l*l een bosch, die telefoon ziet er gewoon heel erg cool uit en dan krijg ik hem niet. dus wat mij betreft zuigt Ben. is dat nou een gegronde reden ofniet :):)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 15:18 schreef DeathKenny het volgende:
Ik heb nix tegen ben, afgezien dat ze bij ons nagoenoeg geen bereik hebben. Maar ik bestel met volle moed een bosch dual 909 s via studiefinanciering bij Ben. en wat leveren ze uit een motorola t2288, daar heb ik toch nix aan ik betel niet voor jan l*l een bosch, die telefoon ziet er gewoon heel erg cool uit en dan krijg ik hem niet. dus wat mij betreft zuigt Ben. is dat nou een gegronde reden ofniet :) :)
Misschien iets om bij de studiefinanciering bij te klagen en niet bij Ben®?

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-08 16:10
Op woensdag 06 december 2000 11:30 schreef DJ_Flowerz het volgende:
Ik weet ook nog wel iemand die helemaal gek is van BEN... Ik snap het alleen niet ze hebben niet eens landelijkbereik!!!!
Oh jaah, wie dan wel :? :?

>:) :) --> :r :'( ;(

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Thetallguy
  • Niet online
Nooit problemen met Ben gehad.......alleen in de Metro in R'Dam deed ie 't ff niet...maarja boeie

Verder ruled Ben*D

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 15:36 schreef Thetallguy het volgende:
Nooit problemen met Ben gehad.......alleen in de Metro in R'Dam deed ie 't ff niet... maarja boeie
Mijn Libertel ook niet... Tenminste, afgelopen zondag niet.

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op donderdag 07 december 2000 12:05 schreef Sebastard het volgende:
En om op je vraag terug te komen, wie Ben® jij? Een paar opties:

- Een vuile zwerver die fietsen jat om naar het slaaphuis te gaan;
- Iemand die bij Dutchtone werkt;
- Gewoon iemand met een slechte jeugd en nu iets zoekt om op af te reageren;

- Heb je zelf nog suggesties?
Misschien iemand die enorm baalt omdat hij zo`n slecht bereik heeft met Ben. En helemaal kotsmisselijk wordt van al die Ben post waarin ze zo blij doen over hun netwerk en bereik?

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 15:25 schreef Sebastard het volgende:

[..]
Misschien iets om bij de studiefinanciering bij te klagen en niet bij Ben®?
Nee hoor, bij de studiefinanciering hebben ze daarmee nix te maken. Dit gaat allemaal via Ben. En ben kon schijnbaar geen Bosch telefoons leveren, nou dan geven ze toch zo'n klote motorola :r:r. sorry maar dit is toch wel Ben zijn schuld. Ik ben normaal niet zo'n zeikerd hoor maar wat ze nu geflikt hebben kan eigenlijk gewoon niet. :(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, kut. Tja, bellen die hap. Ben® weer lekker bezig... *not*

Verwijderd

1. LIBERTEL
2. KPN
3. BEN®
4. TELFORT
5. DUTCHTONE :r

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 19:01 schreef crazy_gijs het volgende:
1. LIBERTEL
2. KPN
3. BEN®
4. TELFORT
Kleine correctie:

1. KPN
2. LIBERTEL
3. BEN®
4. TELFORT

Libertel is echt niet zo goed als ze zeggen, heb ze zelfs SLECHTER als Ben® gezien. En wie het niet geloofd: bel me voor een afspraak, laat ik je het zien!

Verwijderd

Topicstarter
En van mij mag je Telfort en Ben® ook nog wel omdraaien.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
ben zuigt hiero... ik woon hier in de RANDSTAD en met dat nare ben heb je hier gewoon geen bereik. Met telfort, kpn, libertel en dutchtone wel. Gelukkig heb ik tegenwoordig libertel die het erg goed doet.

Verwijderd

Op donderdag 07 december 2000 19:09 schreef Sebastard het volgende:
En van mij mag je Telfort en Ben® ook nog wel omdraaien.
Voor wie BEN je nou, de ene keer zeik je ben af en de andere keer is het in een keer weer de beste provider. sorry dat ik het zeg maar ik snap geen snars van jou??? :?:?:?:?:?:?:?:?

Verwijderd

Ben(R) is gewoon GOED en Ben(R) is gewoon 8-) Afzeiken mag maar de waarheid is anders :)

• estorino
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik ben van Ben naar Dutchtone gegaan, ik heb nu dus zo'n gratis abo via internet.

IK HEB SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD! De kwaliteit van het netwerk en service van Ben is echt veeeel beter dan Dutchtone.

Moet je eens proberen om de klantenservice van Dutchtone aan de telefoon te krijgen... *zucht*

https://www.strava.com/athletes/10490675

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Op donderdag 07 december 2000 19:02 schreef Sebastard het volgende:

[..]
Kleine correctie:

Libertel is echt niet zo goed als ze zeggen, heb ze zelfs SLECHTER als Ben® gezien. En wie het niet geloofd: bel me voor een afspraak, laat ik je het zien!
En ik kan je het omgekeerde laten zien. Bij mij thuis bijvoorbeeld. GEEN netwerk met Ben of boven net 2 streepjes. Alle andere providers wel bereik. Lib, Ducht en KPN uitstekend, Telfort redelijk.

1 KPN
2 Libertel
Heel lang niks

3 Dutchtone

lang niks
Ben en Telfort

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 december 2000 21:44 schreef DeathKenny het volgende:

[..]
Voor wie BEN je nou, de ene keer zeik je ben af en de andere keer is het in een keer weer de beste provider. sorry dat ik het zeg maar ik snap geen snars van jou??? :?:?:?:?:?:?:?:?
Ik heb nooit gezegd dat Ben® de beste provider is. Nooit. En dat zal ik voorlopig ook niet zeggen, gewoonweg omdat het niet zo is. Ik heb alleen gezegd dat ik wél tevreden ben met Ben®, niet dat ze beter zijn als een KPN Telecom of een Libertel.

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Ik was gisteren in een of ander k*tgat (de woonplaats van TB) en wat denk je...
0,0 bereik... (En ik heb Ben)
Flink balen...

Het bereik van Ben is idd niet echt geweldig (lees: echt niet)
(maar dat heb ik hier ook wel vaker gehoord)

• TB

TB

pompiedom

Ik was gisteren in een of ander k*tgat (de woonplaats van TB) en wat denk je...
0,0 bereik... (En ik heb Ben)
Flink balen...
Ik zei het je.. Ben is SCHEIT, want je bent onbereikbaar in Wijhe (geen GAT!)

En je was er trouwens vandaag ook nog...

• dudek

dudek

I spy with my little eye

Op maandag 04 december 2000 05:18 schreef TB het volgende:

[..]
Ik zei het je.. Ben is SCHEIT, want je bent onbereikbaar in Wijhe (geen GAT!)

En je was er trouwens vandaag ook nog...
klopt, ik was er vandaag ook nog...
foutje...

(en Wijhe is WEL een gat... >:))

Verwijderd

Nou ik zou ook wel eens willen weten hoe goed Ben nou echt is:.
10 weken geleden heb ik het bellen met een boodschap formulier opgestuurd.
8 weken geleden heb ik maar eens gebeld waar dat telefoontje bleef (er stond in de folder: levering binnen 5 dagen) en dat zouden ze uitzoeken.
Een paar dagen later belden ze terug met de boodschap dat ik hem binnen twee weken zou krijgen.
6 weken geleden kreeg ik een brief dat Ben bij mij in de buurt geen dekking had en of ik even een formulier ondertekende waarin ik daar mee akkoord ging. Dat formulier heb ik meteen teruggestuurd.
22 november kreeg ik een brief dat de Siemens c25 uitverkocht was en dat ik een Ericsson 10s krijg. In de brief staat ook dat ik het toestel binnen twee weken thuis ontvang.
Tot heden niks ontvangen dus vandaag gebeld: hij was opgestuurd en hij komt in de loop van de week. Nou ik Ben benieuwd of hij komt. Heb ook maar even een Ben boos emailtje gestuurd.

• Sassie
Op vrijdag 08 december 2000 11:13 schreef GoldieLox het volgende:
Ik ben van Ben naar Dutchtone gegaan, ik heb nu dus zo'n gratis abo via internet.

IK HEB SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD! De kwaliteit van het netwerk en service van Ben is echt veeeel beter dan Dutchtone.

Moet je eens proberen om de klantenservice van Dutchtone aan de telefoon te krijgen... *zucht*
Dutchtone zuigt ja.
Huisgenoten hebben bij de Arnhemse verstiging gewerkt als uitzendkrachen en zij raadden Dutchtone bij iedereen af.

Enne TB en co omgeving Wijhe (lees Deventer, Diepenveen wel bereik?). Volgens reclames van Ben zou je in Den Nul wel bereik moeten hebben :P (en da's een kleine gat dan Wijhe ;)).

• TB

TB

pompiedom

Enne TB en co omgeving Wijhe (lees Deventer, Diepenveen wel bereik?). Volgens reclames van Ben zou je in Den Nul wel bereik moeten hebben (en da's een kleine gat dan Wijhe ).
:) Kom je uit de buurt?

Verwijderd

Waarom? Ik heb abs. geen problemen met BEN.

• Sassie
Op zaterdag 09 december 2000 19:29 schreef TB het volgende:

[..]
:) Kom je uit de buurt?
Geboren en getogen in Diepenveen..
Ik studeer nu in Wageningen, maar de meeste weekenden zit ik in D'veen (thuis kan ik tenminste ICQen :P)

• TB

TB

pompiedom

Geboren en getogen in Diepenveen..
Ik studeer nu in Wageningen, maar de meeste weekenden zit ik in D'veen (thuis kan ik tenminste ICQen )
Aha

Waar ga je altijd uit???

• Sassie
[offtopic?]
Ik gebruik de weekends meestal om bij te slapen ;) van de vermoeienissen hier in Wageningen :P.
Dus in het weekend zit ik meestal thuis en lig zowieso voor 1en in bed.
Maarja in D'veen is erg weinig te doen, een paar dorpscafe's waar je je kansloos vol kunt laten lopen. En Deventer, tja daar moet je oppassen want er gebeurt nog wel eens wat dar in de binnenstad.
[/offtopic?]

Verwijderd

Wat ik van Ben vindt???

Tja dat ik 15 km. buiten Utrecht niet kan bellen zegt genoeg! :(:(:(

Ik woon #$#$ niet in friesland of in een of
andere polder! |:( ;(

Verwijderd

BTW Dutchtone en Telfort werkt daar ook niet,
geef mij maar KPN

• Sassie
Ben nu ook mobiel.
In wageningen ben ik bereikbaar.....
Voor de rest weet ik het nog niet.

Verwijderd

Iedereen die tevreden is met D* en BEN

1. heeft nooit een echt goede provider gehad
2. kijkt enkel en alleen naar zijn telefoonrekening.

Ik heb genoeg vrienden met D* en BEN en die worden er HELEMAAL gek van. Waar Telfort roamt is het wel goed, maar voor hoelang nog?

Verder valt het bereik en de service van Libertel me zwaar tegen (heb KPN abbo EN Libertel abbo) in tegenstelling tot wat in de media wordt beweerd.

KPN staat voor mij op nr 1. Alleen betaal je daar wel de nodige extra centjes voor.

Tjuu!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 16:30

koornee

3!

zelf heb ik KPN omdat Ben geen landelijke dekking heeft.
en ik woon in bergen op zoom, daar hebben ze wel bereik maar niet best, ik werk in terneuzen, geen bereik. maar met KPN dus gewoon wel.

Ben werkt dus niet voor mij.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Ik heb ook een Ben, dik tevreden, nog nooit geen bereik gehad (hebben jullie wel een fatsoenlijke telfoon, want dat scheelt ook). Een vriend zei tegen mij: "Neem geen Ben, dat is k*tbereik", nu heeft hij een Nederlandse toon en die is helemaal k*t. Ik ben trouwens overgestapt van Libertel naar Ben en de geluidkwaliteit is echt een stuk hoger (maar ja, dat kon dus ook aan mijn telefoon liggen).
Pagina: 1