Is er een interne slimline dvd±rw drive?

Pagina: 1
Acties:

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-03 15:55

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
De enige ±slimline rwdrives die ik kan vinden zijn extern en slechts 2x -r en 2,4x +r.
Van de interne drives zijn de snelste 4x +RW (voor mensen die hier via een search terecht komen, deze is bestelbaar bij Dell, als je ze bij een laptop kan krijgen dan ook wel los)
En de snelste -r die ik kan vinden is 2x.

Voor degene die zich afvraagt waarom het persé een interne slimline moet zijn, ik wil deze in mijn woonkamer zetten.
Afbeeldingslocatie: http://www.quote.nl/frames/products/asus/barebone/img/6775_2.jpg

Verder heb ik de search al gebruikt en het enige topic wat van toepassing is gaf ook geen antwoord.

Dus, wie weet er een interne slimline dvd±rw drive? Waar zou ik deze kunnen bestellen en zou er ook één zijn die 4x -r aan kan?

Daarnaast zou één die alleen 4x -r kan ook een oplossing kunnen zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door |sWORDs| op 26-11-2003 11:31 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

Een paar slimline DVD branders (specs zul je even moeten nalopen in hoeverre ze voor jou voldoen):
- LG GCA-4041N (DVD-RW Recorder)
- Toshiba SD-R6112 bk DVD-Brenner für Notebooks
- Pioneer DVR-K11 Slimline

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-03 15:55

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 november 2003 @ 11:38:
Een paar slimline DVD branders (specs zul je even moeten nalopen in hoeverre ze voor jou voldoen):
- LG GCA-4041N (DVD-RW Recorder)
- Toshiba SD-R6112 bk DVD-Brenner für Notebooks
- Pioneer DVR-K11 Slimline
euss, allereerst erg bedankt. De LG en de toshiba zijn 4x -r drives. Deze zijn dus zeker een optie als ik geen ± drive kan vinden. De pioneer had ik al gevonden en is 2x (echt wel 460 euro goedkoper, hmm) Als een ander nog iets weet, graag.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset